ergens volgende week 18 jaarquote:Op donderdag 5 oktober 2017 14:13 schreef ToT het volgende:
http://frontpage.fok.nl/p(...)g-jij-hier-rond.html
Nou?
Newbie regel?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben net een maandje ouder dan jij.
Maar eerlijk gezegd zit ik hier al sinds 1999. Alleen was ik niet zo dapper als just me. Ik durfde pas een account aan te maken toen de newbie-regel was losgelaten.
Daar zou ik (toendertijd!!!) waarschijnlijk niet eens zoveel moeite mee gehad hebben. Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar je begon als newbie (dus ook geen gepersonificeerd account) en dat predikaat raakte je pas kwijt als je aan wat voorwaarden mbt posten had voldaan.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Newbie regel?
Je registratie werd pas definitief na het laten zien van tetten?
[ afbeelding ]
Ik heb een tijdje in R&P rondgehangen, daarbij op irc #R&P & #RP gepost ... Daar bleek ik het een en ander best slims te zeggen zo nu en dan. Zo ging ik van user naar Op naar euh... superop?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar zou ik (toendertijd!!!) waarschijnlijk niet eens zoveel moeite mee gehad hebben. Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar je begon als newbie (dus ook geen gepersonificeerd account) en dat predikaat raakte je pas kwijt als je aan wat voorwaarden mbt posten had voldaan.
En de niet-newbies waren bepaald niet aardig tegen de newbies. Een soort ontgroening was het.
Het was de reden dat ik me toen niet registreerde in ieder geval.
Niemand wilde mijn tetten zien. Nu voel ik me achtergesteldquote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Newbie regel?
[ afbeelding ]
Ik heb geen tetten laten zienquote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Newbie regel?
[ afbeelding ]
Nou, kun je nagaan hoe ik me voel. Jij bent gewoon superuser geworden zonder tettenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niemand wilde mijn tetten zien. Nu voel ik me achtergesteld!
Jij was een first responder of early adopter of hoe ze dat ook noemen. Die hoefden nog niksquote:
FOK! Forum is my Alma Mater. just me is part of the hazing committeequote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij was een first responder of early adopter of hoe ze dat ook noemen. Die hoefden nog niks
Nee toen waren ze nog blij met nieuwe usersquote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij was een first responder of early adopter of hoe ze dat ook noemen. Die hoefden nog niks
Oh. Dat was snel over danquote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:09 schreef just me het volgende:
[..]
Nee toen waren ze nog blij met nieuwe users
Ik was toen al een van de oudere en wijzere usersquote:
Godmother of FOK!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was toen al een van de oudere en wijzere users
Nope, die eer komt Yvonne toequote:
En altijd al geweest, zal altijd zo blijvenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was toen al een van de oudere en wijzere users
En waar kwam je mee thuis?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:44 schreef CindieY het volgende:
Niet een supermarkt inlopen als je net uit je werk komt en trek hebt
Je hebt nu genoeg hartigs voor bij een show vanavond?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:44 schreef CindieY het volgende:
Volgende keer een knijper op je neus doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:44 schreef CindieY het volgende:
Staat in de OP. Maar ik kan dat wel regelen voor je.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Bij wie moet ik trouwens zijn om me willekeurig in te kunnen plannen?
Dat doen we niet zomaar.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Of iig zodat ik me zelf op het rooster kan zetten...
quote:
Reep chocolade voor morgen op 't werkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt nu genoeg hartigs voor bij een show vanavond?
De hele supermarkt rook naar speculaasquote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgende keer een knijper op je neus doen.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Reep chocolade voor morgen op 't werkVrijdag is de dag dat minstens driekwart vrij is of thuis werkt, dus neemt er altijd wel iemand iets lekkers mee
Ik had niet eens honger en kwam al met meer uit de supermarkt. En dat gaat niet mee naar mijn werk om te delen, kan ik je zeggen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Reep chocolade voor morgen op 't werkVrijdag is de dag dat minstens driekwart vrij is of thuis werkt, dus neemt er altijd wel iemand iets lekkers mee
[..]
De hele supermarkt rook naar speculaasze doen 't er om. Maar ik was sterker
Jij deelt op Radio 49 uit?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had niet eens honger en kwam al met meer uit de supermarkt. En dat gaat niet mee naar mijn werk om te delen, kan ik je zeggen.
Omdat het kan?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom geeft iedereen de 'schuld' aan de supermarkt?
Ik lust geen drop.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, waarom niet. Hou wel wat voor mij over.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd. Cake, graag. Vandaag heb ik geen remmingen.quote:
Jij bent raarquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt even in voor een stukje Melting
(zijn show, althans)
PaRoquote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgende keer een knijper op je neus doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |