Staat in de OP. Maar ik kan dat wel regelen voor je.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Bij wie moet ik trouwens zijn om me willekeurig in te kunnen plannen?
Dat doen we niet zomaar.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Of iig zodat ik me zelf op het rooster kan zetten...
quote:
Reep chocolade voor morgen op 't werkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt nu genoeg hartigs voor bij een show vanavond?
De hele supermarkt rook naar speculaasquote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgende keer een knijper op je neus doen.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Reep chocolade voor morgen op 't werkVrijdag is de dag dat minstens driekwart vrij is of thuis werkt, dus neemt er altijd wel iemand iets lekkers mee
Ik had niet eens honger en kwam al met meer uit de supermarkt. En dat gaat niet mee naar mijn werk om te delen, kan ik je zeggen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Reep chocolade voor morgen op 't werkVrijdag is de dag dat minstens driekwart vrij is of thuis werkt, dus neemt er altijd wel iemand iets lekkers mee
[..]
De hele supermarkt rook naar speculaasze doen 't er om. Maar ik was sterker
Jij deelt op Radio 49 uit?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had niet eens honger en kwam al met meer uit de supermarkt. En dat gaat niet mee naar mijn werk om te delen, kan ik je zeggen.
Omdat het kan?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom geeft iedereen de 'schuld' aan de supermarkt?
Ik lust geen drop.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, waarom niet. Hou wel wat voor mij over.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd. Cake, graag. Vandaag heb ik geen remmingen.quote:
Jij bent raarquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt even in voor een stukje Melting
(zijn show, althans)
PaRoquote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgende keer een knijper op je neus doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |