Nou hier stormt het behoorlijk!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont zit ook al 20 minuten te wachten
Gaat nog wel minimaal een kwartier duren denk ik. Lekker rustig
Gefeliciteerd just me.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 07:48 schreef just me het volgende:
Oh ja, ik trakteer, vandaag 18 jaar op FOK!
[ afbeelding ]
Dus je bent eindelijk FOK!wassen?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 07:48 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
FOK! is ook al 18 jaar. Of bedoelde je dat nietquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus je bent eindelijk FOK!wassen?
Om maar even in FOK!-memes te blijven:
Ik ben 12 en wat is dezen?
Ik bedoelde dat just me eindelijk volwassen is op FOK!. En ja, ik weet dat FOK! zelf 18 isquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:23 schreef knokkels het volgende:
FOK! is ook al 18 jaar. Of bedoelde je dat niet![]()
ik ben 14
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
FOK! is ook al 18 jaar. Of bedoelde je dat niet![]()
ik ben 14
Wacht, jij was toch eerder FOK!ker dan ik?quote:
Blijkbaar niet!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wacht, jij was toch eerder FOK!ker dan ik?
driekwart biertje?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb trouwens een methode ontwikkeld om rijk te worden n.a.v. de Freek-Vonk-kaartjes-dinges-oproep van Diaan.
Ik had 2 van die dingen, en die wilde ik wel opsturen. En zij zei "laat maar weten wat de kosten van de postzegel zijn". Nou ben ik met haar overeengekomen dat de "1" op de postzegel "1 biertje tijdens de volgende meet" betekent. Een postzegel kost .. ¤ 0,75? Een biertje meer. Netto winst!
Ik ga rijk worden!
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 11:01 schreef knokkels het volgende:
Goed dat studentikoze Sander geen staatssecretaris meer is. Nu is er ruimte voor iemand met verstand van zaken
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 07:48 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
Owww... ik dacht ergens te hebben gelezen dattie niet meer Staatssecretaris van Onderwijs was..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Hij is nog steeds in functie....
Ik doe niet aan laffe biertjesquote:
Jij houdt van een stevig biertje wat terugvechtquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik doe niet aan laffe biertjes
En meestal wint her bier uiteindelijk #katerquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:50 schreef knokkels het volgende:
Jij houdt van een stevig biertje wat terugvecht
Ik heb geen idee hoeveel ik op had afgelopen zaterdag na Shopping Night... Iets van 6, 7 biertjes. En ik ben gestopt met tellen zondag na mijn dienst bij Den Helder Sunsquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En meestal wint her bier uiteindelijk #kater
14 en dan al dronken. Tsskquote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik op had afgelopen zaterdag na Shopping Night... Iets van 6, 7 biertjes. En ik ben gestopt met tellen zondag na mijn dienst bij Den Helder Suns
Toen was het geoorloofd
FOK! regelgeving. Waar de mannen minimaal 30+cm hebben, en de normale wetten niet geldenquote:
I think notquote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Vandaag is het World Teacher Day. Toeval dat ze vandaag staken?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 14:13 schreef ToT het volgende:
http://frontpage.fok.nl/p(...)g-jij-hier-rond.html
Nou?
Ik hang hier rond sinds 2004, maar heb me geregistreerd in 2005. Welke moet ik nou selecteren?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 14:13 schreef ToT het volgende:
Nou?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 14:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, mijn brief naar VGZ heeft resultaat opgeleverd: de vordering was terecht, maar omdat ze die pas zo laat hadden verstuurd laten ze 'm vervallen
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 14:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, mijn brief naar VGZ heeft resultaat opgeleverd: de vordering was terecht, maar omdat ze die pas zo laat hadden verstuurd laten ze 'm vervallen
Alweer 15? Hoevaak is dat nou al gebeurd?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 14:34 schreef livelink het volgende:
Ik ben 28 september 15 geworden. Maar weer niet gevierd.
Dat hou ik toch helemaal niet bijquote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Alweer 15? Hoevaak is dat nou al gebeurd?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom staken die leraren eigenlijk?
[ afbeelding ]
Dan kan dat salaris toch best omlaag?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 16:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat hou ik toch helemaal niet bij![]()
Ik ben een 88%-erquote:Op donderdag 5 oktober 2017 14:13 schreef ToT het volgende:
Nou?
Op 2.5 week na 15 jaarquote:Op donderdag 5 oktober 2017 14:48 schreef ToT het volgende:
Oh ikzelf zit trouwens 13,5 jaar hier. Ff verkeerd gekeken.
Ik ben net een maandje ouder dan jij.quote:
hey livelink, je kind heeft je account gekaaptquote:Op donderdag 5 oktober 2017 14:34 schreef livelink het volgende:
Ik ben 28 september 15 geworden. Maar weer niet gevierd.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben net een maandje ouder dan jij.
Mmm, alweerquote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
hey livelink, je kind heeft je account gekaapt
en dan kijk je dus gewoon verkeerd. ik ben een 10.8%-erquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |