Date zequote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:39 schreef just me het volgende:
ik moet er vandoor
even douchen en dan optutten voor mijn date met een ex-collega
veel plezier nog en wie weet tot later
Daar is ie eindelijkquote:
ToTquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wat Wie maakt de achtergrond beter?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Daar is ie eindelijk
Zo meteen een verrassende foto.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie een soort mist ofzo, dus toch cliché vind ik
Uhm...... nu nog niet.quote:
in het genre wat er gedraaid word, zou het me niet verbazen als er een rretje extra geplaatst is.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
in het genre wat er gedraaid word, zou het me niet verbazen als er een rretje extra geplaatst is.
quote:
Ik kan het niet helpen, maar.... Die tweede van rechts heeft er wel moeite mee zegquote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:48 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
En dan hier de verrassende foto. Lachende gezichten. Speciaal voor CindieY & livelink (& de afwezige 11):
[ afbeelding ]
Ik denk dat die gewoon heel nodig moest poepen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, maar.... Die tweede van rechts heeft er wel moeite mee zeg
Die vierde heeft de vijfde nooie mogen nemen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:48 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
En dan hier de verrassende foto. Lachende gezichten. Speciaal voor CindieY & livelink (& de afwezige 11):
[ afbeelding ]
Zitten jullie aan elkaar vastgeplakt ofzo?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:52 schreef ToT het volgende:
Ja sorry, als je een deerne in je leven hebt........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |