Ten opzichte van dat eerste compilatiealbum waar er nogal een hoop zo hard verkracht waren dat ze nu als zielloze zombies in limbo rondwaren?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
Er is een nieuw compilatie-album van Michael Jackson uit. Ter promotie daarvan is deze nieuwe remix van Thriller uitgebracht. Erg geslaagd, vind ik. Modern jasje zonder het nummer kapot te maken.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ten opzichte van dat eerste compilatiealbum waar er nogal een hoop zo hard verkracht waren dat ze nu als zielloze zombies in limbo rondwaren?
Dat weet ik dan weer nietquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ten opzichte van dat eerste compilatiealbum waar er nogal een hoop zo hard verkracht waren dat ze nu als zielloze zombies in limbo rondwaren?
De bijdrage van Jam & Spoon aan het happy hardcore-tijdperk: Tokyo Ghetto Pussy, met I Kiss Your Lips.
Even che............... huh... waar is mijn Michael Jackson Discography heenquote:
Suavemeeeeeeeeeeeeente! Besame! Te quiero sentir tus labiosquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:12 schreef Elfletterig het volgende:
De bijdrage van Jam & Spoon aan het happy hardcore-tijdperk: Tokyo Ghetto Pussy, met I Kiss Your Lips.
Per ongeluk MJ het raam uit gegooid i.p.v. Timberlake?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Even che............... huh... waar is mijn Michael Jackson Discography heen
Bieber was hetquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Per ongeluk MJ het raam uit gegooid i.p.v. Timberlake?
Same shitquote:
Keane sloeg op hun derde album Perfect Symmetry een andere weg in. Het was speelser en elektronischer dan de eerste twee platen. Het album werd gemengd ontvangen. Keane keerde daarna terug naar de originele sound en "Strangland" kreeg als kritiek dat het te veilig en weinig experimenteel was...
Ja, ik moest hier gewoon aan denken toen ik dat nummer van Dizzee Rascal hoordequote:
Toegegeven, Justin is beter dan Justinquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Timberlake is een geweldige artiest
Quizvraag voor thuis: raad de nummers die verwerkt zitten in de volgende, creatieve cover... Eentje is bij Gup erg geliefd ....
Wat is je favoriete band dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
En laten we niet vergeten dat Keane gewoon mijn tweede favoriete band is... Ik draai ze eigenlijk nog vrij weinig...
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Per ongeluk MJ het raam uit gegooid i.p.v. Timberlake?
My Sharonaquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
Quizvraag voor thuis: raad de nummers die verwerkt zitten in de volgende, creatieve cover... Eentje is bij Gup erg geliefd ....
My Sharona en Freestylerquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal straks nog een nummer van ze draaien, oké? Ze hebben namelijk een heel mooi nummer met October in de titel, dat ik altijd graag van stal haal als het weer oktober is...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat is je favoriete band dan?
het is niet muziek die ik zelf zou opzetten, maar ik kan wel genieten van zijn performance en als acteur vind ik 'm ook erg leukquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Toegegeven, Justin is beter dan Justin
En Happy.quote:
Jij ook alquote:
Voor jezelf dus?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de liefhebber meld ik nog dat er van dit nummer ook een Pet Shop Boys remix bestaat
Zoietsquote:
Omdat de happy hardcore zo goed beviel, heb ik nog een snel een nummertje uit mijn collectie gehaald...
Ik had eigenlijk verdrongen dat ik dit gewoon op cd-single heb...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Hah, bij de vorige happy hardcore moest ik al aan Tejo en Karel denken.
Move your feetquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:30 schreef just me het volgende:
Ik ben ondertussen oefeningen voor mijn schouder aan het bekijken... deze snap ik echt niet
Ga met de achterkant van je hand op je billen staan.
Beweeg je arm een klein beetje weg van je billen zonder dat je schouders of torso naar voren bewegen.
Breng je arm terug naar de startpositie en herhaal de oefening.
Snap je die dikgedrukte zin niet? Ik denk dat met 'achterkant van je hand' de rug van je hand wordt bedoeld.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:30 schreef just me het volgende:
Ik ben ondertussen oefeningen voor mijn schouder aan het bekijken... deze snap ik echt niet
Ga met de achterkant van je hand op je billen staan.
Beweeg je arm een klein beetje weg van je billen zonder dat je schouders of torso naar voren bewegen.
Breng je arm terug naar de startpositie en herhaal de oefening.
dan sla ik die maar overquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:32 schreef livelink het volgende:
All together now![]()
Ik heb ook geen enkel beeld bij die oefening just me.
ik kan toch niet met mijn hand op mijn billen staan, zo uitgezakt zijn ze nietquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Snap je die dikgedrukte zin niet? Ik denk dat met 'achterkant van je hand' de rug van je hand wordt bedoeld.
Ik denk vaak ik plaatjes en zie nu just me in allerlei onmogelijke posities in de huiskamer staanquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Snap je die dikgedrukte zin niet? Ik denk dat met 'achterkant van je hand' de rug van je hand wordt bedoeld.
Best wel slecht omschreven idd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:33 schreef just me het volgende:
ik kan toch niet met mijn hand op mijn billen staan, zo uitgezakt zijn ze niet
Ik heb de oefening geprobeerd uit te voeren, maar ik snapte er ook geen drol van hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitproberen, ik had het graag gezienquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb de oefening geprobeerd uit te voeren, maar ik snapte er ook geen drol van hoor
Ik versta 'I said you, not Q'. Wat nergens op slaat natuurlijkquote:
*zucht* ... moet ik die jingle weer aanpassen. Wordt steeds langer zo. Misschien moet -ie het maar letter voor letter gaan spellen?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik versta 'I said you, not Q'. Wat nergens op slaat natuurlijk
En het is nog verdomde goed ook...quote:
Wie spreekt het in eigenlijk?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
*zucht* ... moet ik die jingle weer aanpassen. Wordt steeds langer zo. Misschien moet -ie het maar letter voor letter gaan spellen?
Dan heb je wel kortere armpjes dan ik dacht. Ik kan het ookquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna speciaal voor CindieY een nummer van de zanger van Music Sounds Better With You...
Ok, dat wilde ik even zeker weten. Ik loop namelijk vast op het nasale van die stem, met name op de N-klank.quote:
Oeh, even luisterenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna speciaal voor CindieY een nummer van de zanger van Music Sounds Better With You...
Hoe heb je em dan aan gekregen?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:41 schreef knokkels het volgende:
Probeerde laatst mijn home cinema set uit te zetten. Gaat lastig wanneer er 1 batterij in zit en er twee in horen
Gewoon de andere batterij er ook uithalen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:41 schreef knokkels het volgende:
Probeerde laatst mijn home cinema set uit te zetten. Gaat lastig wanneer er 1 batterij in zit en er twee in horen
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:41 schreef knokkels het volgende:
Het lijkt erop dat ik uitloop...
Ik denk dat je niet uitlooptquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt erop dat ik uitloop...
Hierna een verzoekje van een bepaald koffie-drinkend heerschap uit een oord ergens heel hoog in Noord-Holland....
Vast welquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:45 schreef CindieY het volgende:
Heb je deze niet al eens eerder gedraaid trouwens?
Ik draai hem geregeldquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:45 schreef CindieY het volgende:
Heb je deze niet al eens eerder gedraaid trouwens?
Doctor P? Doctorandus P?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:46 schreef ToT het volgende:
De Doctor P versie is ook ernstig goed!Tikkie harder!
klinkt eigenlijk wel heel raarquote:
We zijn van jou al heel veel gewend, dus wij kijken er niet meer van op.quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar dan een jongere en hardere versie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |