Oeh, even luisterenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna speciaal voor CindieY een nummer van de zanger van Music Sounds Better With You...
Hoe heb je em dan aan gekregen?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:41 schreef knokkels het volgende:
Probeerde laatst mijn home cinema set uit te zetten. Gaat lastig wanneer er 1 batterij in zit en er twee in horen
Gewoon de andere batterij er ook uithalen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:41 schreef knokkels het volgende:
Probeerde laatst mijn home cinema set uit te zetten. Gaat lastig wanneer er 1 batterij in zit en er twee in horen
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:41 schreef knokkels het volgende:
Het lijkt erop dat ik uitloop...
Ik denk dat je niet uitlooptquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt erop dat ik uitloop...
Hierna een verzoekje van een bepaald koffie-drinkend heerschap uit een oord ergens heel hoog in Noord-Holland....
Vast welquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:45 schreef CindieY het volgende:
Heb je deze niet al eens eerder gedraaid trouwens?
Ik draai hem geregeldquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:45 schreef CindieY het volgende:
Heb je deze niet al eens eerder gedraaid trouwens?
Doctor P? Doctorandus P?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:46 schreef ToT het volgende:
De Doctor P versie is ook ernstig goed!Tikkie harder!
klinkt eigenlijk wel heel raarquote:
We zijn van jou al heel veel gewend, dus wij kijken er niet meer van op.quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar dan een jongere en hardere versie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |