Snap je die dikgedrukte zin niet? Ik denk dat met 'achterkant van je hand' de rug van je hand wordt bedoeld.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:30 schreef just me het volgende:
Ik ben ondertussen oefeningen voor mijn schouder aan het bekijken... deze snap ik echt niet
Ga met de achterkant van je hand op je billen staan.
Beweeg je arm een klein beetje weg van je billen zonder dat je schouders of torso naar voren bewegen.
Breng je arm terug naar de startpositie en herhaal de oefening.
dan sla ik die maar overquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:32 schreef livelink het volgende:
All together now![]()
Ik heb ook geen enkel beeld bij die oefening just me.
ik kan toch niet met mijn hand op mijn billen staan, zo uitgezakt zijn ze nietquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Snap je die dikgedrukte zin niet? Ik denk dat met 'achterkant van je hand' de rug van je hand wordt bedoeld.
Ik denk vaak ik plaatjes en zie nu just me in allerlei onmogelijke posities in de huiskamer staanquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Snap je die dikgedrukte zin niet? Ik denk dat met 'achterkant van je hand' de rug van je hand wordt bedoeld.
Best wel slecht omschreven idd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:33 schreef just me het volgende:
ik kan toch niet met mijn hand op mijn billen staan, zo uitgezakt zijn ze niet
Ik heb de oefening geprobeerd uit te voeren, maar ik snapte er ook geen drol van hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitproberen, ik had het graag gezienquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb de oefening geprobeerd uit te voeren, maar ik snapte er ook geen drol van hoor
Ik versta 'I said you, not Q'. Wat nergens op slaat natuurlijkquote:
*zucht* ... moet ik die jingle weer aanpassen. Wordt steeds langer zo. Misschien moet -ie het maar letter voor letter gaan spellen?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik versta 'I said you, not Q'. Wat nergens op slaat natuurlijk
En het is nog verdomde goed ook...quote:
Wie spreekt het in eigenlijk?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
*zucht* ... moet ik die jingle weer aanpassen. Wordt steeds langer zo. Misschien moet -ie het maar letter voor letter gaan spellen?
Dan heb je wel kortere armpjes dan ik dacht. Ik kan het ookquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna speciaal voor CindieY een nummer van de zanger van Music Sounds Better With You...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |