Ik zal straks nog een nummer van ze draaien, oké? Ze hebben namelijk een heel mooi nummer met October in de titel, dat ik altijd graag van stal haal als het weer oktober is...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat is je favoriete band dan?
het is niet muziek die ik zelf zou opzetten, maar ik kan wel genieten van zijn performance en als acteur vind ik 'm ook erg leukquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Toegegeven, Justin is beter dan Justin
En Happy.quote:
Jij ook alquote:
Voor jezelf dus?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de liefhebber meld ik nog dat er van dit nummer ook een Pet Shop Boys remix bestaat
Zoietsquote:
Omdat de happy hardcore zo goed beviel, heb ik nog een snel een nummertje uit mijn collectie gehaald...
Ik had eigenlijk verdrongen dat ik dit gewoon op cd-single heb...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Hah, bij de vorige happy hardcore moest ik al aan Tejo en Karel denken.
Move your feetquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:30 schreef just me het volgende:
Ik ben ondertussen oefeningen voor mijn schouder aan het bekijken... deze snap ik echt niet
Ga met de achterkant van je hand op je billen staan.
Beweeg je arm een klein beetje weg van je billen zonder dat je schouders of torso naar voren bewegen.
Breng je arm terug naar de startpositie en herhaal de oefening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |