Di-rect fans muziekliefhebbers noemenquote:Bas van Wageningen verzon de naam Di-rect voor zijn band, maar daar heeft hij nu spijt van.
"Kijk, op het moment dat je zo’n naam bedenkt, is alles nog vrijblijvend", vertelt de bassist van Di-rect aan Veronica Magazine.
"Je weet nooit wat er van die band terecht gaat komen. Pas achttien jaar later weet je dat je hem niet meer weg kunt denken. Dan moet je ermee leven. Maar het had nog erger gekund. De Dikke Lul Band, of zo."
Di-rect heeft net een nieuw album uit. In het interview komen de mannen van de band ook terug op het vertrek van zanger Tim Akkermans, die na tien jaar solo ging.
"Die periode was voor mij wel de meest onzekere. Het voelde alsof de wereld onder mijn voeten wegzakte", vertelt drummer Jamie Westland. "Nu spelen we onze liveshows voor muziekliefhebbers, in plaats van voor jonge meisjes."
geen idee. wel een lekkere gekke hippe baard zie ik.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:23 schreef HPLC het volgende:
Ik heb dit de laatste jaren niet durven luisteren eigenlijk. Maken ze nu betere muziek?
ZZ-top voor kleine meisjesquote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:25 schreef Handleiding het volgende:
[..]
geen idee. wel een lekkere gekke hippe baard zie ik.
Mocht ie willenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:28 schreef LurkJeRot het volgende:
Jezus fucking christus die baardaap helemaal rechts
Moet dit bewijzen dat ze nu serieuzere muziek zijn gaan maken ofzo
edit: heeft hij nou ook nog een t-shirt met zijn eigen harses er op aan of zie ik dat verkeerd?
Is dat niet Kurt Cobain?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:28 schreef LurkJeRot het volgende:
edit: heeft hij nou ook nog een t-shirt met zijn eigen harses er op aan of zie ik dat verkeerd?
Andermans' harses. Toen nog netjes ingekapseld.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:28 schreef LurkJeRot het volgende:
En toch vind ik hem nog steeds kutquote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Andermans' harses. Toen nog netjes ingekapseld.
Hij is interessant, diepgaand, cool, street en vooral mysterieus!!!!!1!!1!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:28 schreef LurkJeRot het volgende:
Paul Jan Bakker, sinds 2016 gitarist bij Di-rect.quote:
Het is gewoon te veel, het haar, de baard, de zonnebril, de gezichtsuitdrukking....quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij is interessant, diepgaand, cool, street en vooral mysterieus!!!!!1!!1!
Ze kunnen het veranderen inquote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:04 schreef Karina het volgende:
Wat een baas die rechter
Overigens vind ik Di-rect helemaal niet zo een gekke naam. Beetje lulverhaal verder want hij zegt niet wat er mis mee is in zijn ogen en wat het dan WEL had moeten/kunnen zijn.
Cobain niet herkennenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:28 schreef LurkJeRot het volgende:
Wie is het uberhaupt? Die drummer, bassist, zanger en gitarist herken ik nog wel, maar wie moet dat voorstellenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:28 schreef LurkJeRot het volgende:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij is interessant, diepgaand, cool, street en vooral mysterieus!!!!!1!!1!
Gitarist, sinds 2016 dus. Speelde daarvoor ook al mee met Live-optredens.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:17 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Wie is het uberhaupt? Die drummer, bassist, zanger en gitarist herken ik nog wel, maar wie moet dat voorstellen
Di-rect fan gespot.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:03 schreef AnanYaw het volgende:
Nieuws volgen over bands die je niet leuk vindt.
Ik ben niet degene die het topic heeft aangemaakt, over dit non-nieuws. Ik had er prima mee kunnen leven dit nooit gelezen te hebben.quote:
op berichten klikken die je niet aanstaan en dan wel reageren :’)quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:07 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die het topic heeft aangemaakt, over dit non-nieuws. Ik had er prima mee kunnen leven dit nooit gelezen te hebben.
Wel je. Verplaatsen maar weer eens. Het moet niet te druk worden in SHOquote:
De Pistolen Paultje Band.quote:
Dat is een briljante bandnaam.quote:
Precies. Berichten over Hitler, Marc Dutroux, Trump en Humberto Tan sla ik als eerste over.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:03 schreef AnanYaw het volgende:
Nieuws volgen over bands die je niet leuk vindt.
Cool dat je hier blijft posten. Dat siert je.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:07 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die het topic heeft aangemaakt, over dit non-nieuws. Ik had er prima mee kunnen leven dit nooit gelezen te hebben.
Ahahahahaha, zelden zo'n goeien garp gehoord.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |