Er zijn er 34 wetenschappelijk vastgesteld?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja sommige mensen zeggen nog veel meer maar er zijn er 34 wetenschappelijk vastgesteld dus daar hou ik me dan maar aan
Universiteiten zijn vaak linkse bolwerken. Ook naar wetenschappers moet je kritisch blijven kijken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sociale wetenschap is geen wetenschap.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eet ei het liefst in mayonnaise vorm
Omdat ze links zijn? Vind ik wel klinken alsof je een heel beperkt, rechts, wereldbeeld hebt waar we kritisch naar moeten blijven kijken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Universiteiten zijn vaak linkse bolwerken. Ook naar wetenschappers moet je kritisch blijven kijken.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn er 34 wetenschappelijk vastgesteld?Bron aub.
anti-intellectualisme is een kenmerk van fascismequote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Universiteiten zijn vaak linkse bolwerken. Ook naar wetenschappers moet je kritisch blijven kijken.
wil je ooit niet meer arm zijn?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoi
Spreek me eens bemoedigend toe
Heb straks een tentamen maar heb er niet echt zin in
Welk vak?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoi
Als je een 8 of hoger haalt koop ik een fles cantillon voor jequote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoi
Als je het niet haalt, moet je voor altijd in Eindhoven blijven wonen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoi
Nee, omdat persoonlijke voorkeuren doorsijpelen in de manier waarop er onderzoek gedaan wordt. Dat kan net zo goed rechts als links zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat ze links zijn? Vind ik wel klinken alsof je een heel beperkt, rechts, wereldbeeld hebt waar we kritisch naar moeten blijven kijken.
Mwoah ik geloof niet dat mijn onderzoek naar microklimaten in de stad heel erg politiek isquote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, omdat persoonlijke voorkeuren doorsijpelen in de manier waarop er onderzoek gedaan wordt. Dat kan net zo goed rechts als links zijn.
Kapi mn culinaire vriend. Heb je een leuk Vega gerecht voor mequote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, omdat persoonlijke voorkeuren doorsijpelen in de manier waarop er onderzoek gedaan wordt. Dat kan net zo goed rechts als links zijn.
Alles is politiek gekleurd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Mwoah ik geloof niet dat mijn onderzoek naar microklimaten in de stad heel erg politiek is
Doe normaal gek.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kapi mn culinaire vriend. Heb je een leuk Vega gerecht voor me
Ik vraag alleen naar je bron. Blijkbaar heb je geen degelijke bron.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
anti-intellectualisme is een kenmerk van fascisme
Just saying
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |