protest tegen het walgelijke beleid hier. Er zijn 34 genders. Fok zou ons niet moeten beperken in onze mogelijkheden onze identiteit te uitenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Mortagod
Heb je je om laten bouwen of wat is deze
Een beetje net als je moeder dus.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Opperkleurder vertrekt met de straat tussen zijn benen.
34 genders?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
protest tegen het walgelijke beleid hier. Er zijn 34 genders. Fok zou ons niet moeten beperken in onze mogelijkheden onze identiteit te uiten
In dat geval klopt jouw huidige keuze wel, wijf.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
protest tegen het walgelijke beleid hier. Er zijn 34 genders. Fok zou ons niet moeten beperken in onze mogelijkheden onze identiteit te uiten
koekoek.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In dat geval klopt jouw huidige keuze wel, wijf.
Hard dezequote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In dat geval klopt jouw huidige keuze wel, wijf.
nou ja sommige mensen zeggen nog veel meer maar er zijn er 34 wetenschappelijk vastgesteld dus daar hou ik me dan maar aanquote:
Sociale wetenschap is geen wetenschap.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja sommige mensen zeggen nog veel meer maar er zijn er 34 wetenschappelijk vastgesteld dus daar hou ik me dan maar aan
zit apache daarbij?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja sommige mensen zeggen nog veel meer maar er zijn er 34 wetenschappelijk vastgesteld dus daar hou ik me dan maar aan
Zou de wetenschapsronde bij per seconde wijzer ook wel erg vaag makenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sociale wetenschap is geen wetenschap.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Ik twijfel of ik moet modereren hier.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |