protest tegen het walgelijke beleid hier. Er zijn 34 genders. Fok zou ons niet moeten beperken in onze mogelijkheden onze identiteit te uitenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Mortagod
Heb je je om laten bouwen of wat is deze
Een beetje net als je moeder dus.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Opperkleurder vertrekt met de straat tussen zijn benen.
34 genders?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
protest tegen het walgelijke beleid hier. Er zijn 34 genders. Fok zou ons niet moeten beperken in onze mogelijkheden onze identiteit te uiten
In dat geval klopt jouw huidige keuze wel, wijf.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
protest tegen het walgelijke beleid hier. Er zijn 34 genders. Fok zou ons niet moeten beperken in onze mogelijkheden onze identiteit te uiten
koekoek.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In dat geval klopt jouw huidige keuze wel, wijf.
Hard dezequote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In dat geval klopt jouw huidige keuze wel, wijf.
nou ja sommige mensen zeggen nog veel meer maar er zijn er 34 wetenschappelijk vastgesteld dus daar hou ik me dan maar aanquote:
Sociale wetenschap is geen wetenschap.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja sommige mensen zeggen nog veel meer maar er zijn er 34 wetenschappelijk vastgesteld dus daar hou ik me dan maar aan
zit apache daarbij?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja sommige mensen zeggen nog veel meer maar er zijn er 34 wetenschappelijk vastgesteld dus daar hou ik me dan maar aan
Zou de wetenschapsronde bij per seconde wijzer ook wel erg vaag makenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sociale wetenschap is geen wetenschap.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Ik twijfel of ik moet modereren hier.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er zijn er 34 wetenschappelijk vastgesteld?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Universiteiten zijn vaak linkse bolwerken. Ook naar wetenschappers moet je kritisch blijven kijken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sociale wetenschap is geen wetenschap.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eet ei het liefst in mayonnaise vorm
Omdat ze links zijn? Vind ik wel klinken alsof je een heel beperkt, rechts, wereldbeeld hebt waar we kritisch naar moeten blijven kijken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Universiteiten zijn vaak linkse bolwerken. Ook naar wetenschappers moet je kritisch blijven kijken.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn er 34 wetenschappelijk vastgesteld?Bron aub.
anti-intellectualisme is een kenmerk van fascismequote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Universiteiten zijn vaak linkse bolwerken. Ook naar wetenschappers moet je kritisch blijven kijken.
wil je ooit niet meer arm zijn?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoi
Spreek me eens bemoedigend toe
Heb straks een tentamen maar heb er niet echt zin in
Welk vak?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoi
Als je een 8 of hoger haalt koop ik een fles cantillon voor jequote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoi
Als je het niet haalt, moet je voor altijd in Eindhoven blijven wonen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoi
Nee, omdat persoonlijke voorkeuren doorsijpelen in de manier waarop er onderzoek gedaan wordt. Dat kan net zo goed rechts als links zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat ze links zijn? Vind ik wel klinken alsof je een heel beperkt, rechts, wereldbeeld hebt waar we kritisch naar moeten blijven kijken.
Mwoah ik geloof niet dat mijn onderzoek naar microklimaten in de stad heel erg politiek isquote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, omdat persoonlijke voorkeuren doorsijpelen in de manier waarop er onderzoek gedaan wordt. Dat kan net zo goed rechts als links zijn.
Kapi mn culinaire vriend. Heb je een leuk Vega gerecht voor mequote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, omdat persoonlijke voorkeuren doorsijpelen in de manier waarop er onderzoek gedaan wordt. Dat kan net zo goed rechts als links zijn.
Alles is politiek gekleurd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Mwoah ik geloof niet dat mijn onderzoek naar microklimaten in de stad heel erg politiek is
Doe normaal gek.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kapi mn culinaire vriend. Heb je een leuk Vega gerecht voor me
Ik vraag alleen naar je bron. Blijkbaar heb je geen degelijke bron.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
anti-intellectualisme is een kenmerk van fascisme
Just saying
CREWBASH, TR.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee een vraag.
Tering wat ben jij dom zeg
Voor een wetenschapper maak je nochtans erg kromme redeneringen. Het ene sluit het andere niet uit.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Mwoah ik geloof niet dat mijn onderzoek naar microklimaten in de stad heel erg politiek is
Eet een winterpeen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kapi mn culinaire vriend. Heb je een leuk Vega gerecht voor me
We hebben geen discussies over hoe kernenergie werkt hèquote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel waar, anders zouden we geen discussies hebben over kernenergie bijvoorbeeld.
Ok, discussies tussen string en loop dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:44 schreef Saind het volgende:
[..]
We hebben geen discussies over hoe kernenergie werkt hè
Wat een onzin. De professor van mijn vriendin krijgt funding van een elektriciteitsmaatschappij. Heeft al eens laten vallen dat hij bepaalde conclusies tactisch of niet kan brengen om die funding veilig te stellen. Zowel het onderzoeken of niet onderzoeken van een bepaald onderwerp kan al een politieke keuze zijn, dan kan je onderzoek zelf nog steeds perfect wetenschappelijk valide zijn.quote:
Heb je al iets geschreven op sport?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, discussies tussen string en loop dan?
Waarvan is ie profquote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin. De professor van mijn vriendin krijgt funding van een elektriciteitsmaatschappij. Heeft al eens laten vallen dat hij bepaalde conclusies tactisch of niet kan brengen om die funding veilig te stellen. Zowel het onderzoeken of niet onderzoeken van een bepaald onderwerp kan al een politieke keuze zijn, dan kan je onderzoek zelf nog steeds perfect wetenschappelijk valide zijn.
Dat is een discussie over wat er gemeten kan worden, wat de gevolgen daarvan kunnen zijn, hoe de resultaten te interpreteren en hoe dit de maatschappij kan beinvloeden. Is wel degelijk natuurkunde.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is geen discussie over natuurkunde dan don
Dat is een discussie over Cern
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heb je al iets geschreven op sport?
Dat is echt bijna precies het tegenovergestelde van natuurkundequote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is een discussie over wat er gemeten kan worden, wat de gevolgen daarvan kunnen zijn, hoe de resultaten te interpreteren en hoe dit de maatschappij kan beinvloeden. Is wel degelijk natuurkunde.
Walgelijke prikkel.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin. De professor van mijn vriendin krijgt funding van een elektriciteitsmaatschappij. Heeft al eens laten vallen dat hij bepaalde conclusies tactisch of niet kan brengen om die funding veilig te stellen. Zowel het onderzoeken of niet onderzoeken van een bepaald onderwerp kan al een politieke keuze zijn, dan kan je onderzoek zelf nog steeds perfect wetenschappelijk valide zijn.
Hoe dan? Het meten van waarden en de interpretatie daarvan is een wezenlijk onderdeel van natuurkunde. Toegepaste natuurkunde.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is echt bijna precies het tegenovergestelde van natuurkunde
quote:
Ja maar de gevolgen ervan heb je het over. Dat is iets heel anders.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe dan? Het meten van waarden en de interpretatie daarvan is een wezenlijk onderdeel van natuurkunde. Toegepaste natuurkunde.
Kijk nog eens goed naar het deel dat ik vetgedrukt maakte. De gevolgen staan niet vetgedrukt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja maar de gevolgen ervan heb je het over. Dat is iets heel anders.
Succes!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:51 schreef Saind het volgende:
Anywhoo, ik ga even schijten en een tentamen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |