Seksistquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Het zit iets anders
Ze pijpt iedereen om hogerop te komen
De toekomstige minister-presidentquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:53 schreef NoNickOne het volgende:
Wat vinden jullie van Thierry Baudet?
Ahja dat is ook een serieuze optie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:55 schreef rubbereend het volgende:
Ik voorspel trouwens dat ze na haar aftreden volgend jaar wordt voorgedragen voor een plek in de Europese Commissie.
Nee, ik voorspel een stille dood voor janine het kamerlid.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:55 schreef rubbereend het volgende:
Ik voorspel trouwens dat ze na haar aftreden volgend jaar wordt voorgedragen voor een plek in de Europese Commissie.
Ik denk dat het CDA of D66 dit keer aan de beurt zijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:55 schreef rubbereend het volgende:
Dat kan toch niet, ze is al jaren de 'rising star' bij de VVD.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, ik voorspel een stille dood voor janine het kamerlid.
Ten Broeke liet ook weinig ruimte voor haar over. Dat ze af gaat treden was al snel duidelijk. Ik snap alleen niet waarom de PVV en Baudet Ten Broeke niet aanpakten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat zou dan uit de VVD moeten komen. Maar kennelijk heft Ten Broeke geen zin om haar te gaan verdedigen.
Dat is Klaas nu.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, ze is al jaren de 'rising star' bij de VVD.
Europees leger?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:55 schreef rubbereend het volgende:
Haha dat zou wel ironisch zijn.quote:
Dan zijn wij er toch weer om dat te voorkomenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:55 schreef rubbereend het volgende:
Die hebben we al eenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:59 schreef Hexagon het volgende:
VN-ambassadeur lijkt me wel een baantje voor haar
Dat hebben ze al aan iemand anders beloofd wrs.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:59 schreef Hexagon het volgende:
VN-ambassadeur lijkt me wel een baantje voor haar
Feitelijk onjuistquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:01 schreef skysherrif het volgende:
Nog altijd een nare gedachte dat dit gewoon in Stiekem plaatsneemt.
Buurman kwam ook gisteren buiten, normaal grijs gisteren geverfd en wel, zag niet uit.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
...met zijn geverfde haren, baard en wenkbrauwen.
Best een goede optie ja. Volgens mij heeft ie wel steun binnen de organisatie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die kan weer ergens anders naartoe geschoven worden
Wellicht Hans van Baalen op defensie?
Ook eens gezien bij een collega idd, zaten we elkaar met wat anderen ineens verdwaasd aan te kijken: hee, maar die was toch veel grijzer.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Buurman kwam ook gisteren buiten, normaal grijs gisteren geverfd en wel, zag niet uit.
De regels zijn veranderd. Alleen de grootste 5 of 6 fracties uit m’n hoofd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet? Ze mochten er toch uiteindelijk wel in?
In OP zetten met dat pooltje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Volgorde van sprekers
Hier de sprekerslijst en spreektijden:
1. J.H. ten Broeke VVD 6 min
2. S. Karabulut SP 6 min
3. G.J.F. Popken PVV 6 min
4. H.C.M. Krol 50PLUS 6 min
5. L.I. Diks GroenLinks 6 min
6. S. Belhaj D66 6 min
7. J.S. Voordewind ChristenUnie 6 min
8. R.W. Knops CDA 6 min
9. E. Dijkgraaf SGP 6 min
10. S. Öztürk DENK 6 min
11. F.M. Arissen PvdD 6 min
12. K.A.E. van den Hul PvdA 6 min
13. T.H.P. Baudet FvD 6 min
Nog even als geheugensteuntje
quote:
Godver, zijn we gewoon voorgelogen door onze docent.quote:Met ingang van de nieuwe zittingsperiode van de Tweede Kamer op 23 maart 2017 bestaat de Commissie voor de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten (CIVD) uit de fractievoorzitters van de vijf grootste politieke partijen. Op voordracht van de commissie kan de kamer besluiten om nog een of twee andere fractievoorzitters tot lid van de commissie te benoemen
Pak hem maar aanquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Godver, zijn we gewoon voorgelogen door onze docent.
Fake news in de klasquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Godver, zijn we gewoon voorgelogen door onze docent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |