SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***Deze openingspost is hier te vinden!***Ja doei.
Indeed, vind ik een leuke lichtere tegenhanger van STD (hue hue) so farquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
Offtopic, maar ben ook echt blij verrast met The Orville
Ik kijk ook echt uit naar de nieuwe eps! Heeft voor mij precies de juiste verhouding tussenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:18 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed, vind ik een leuke lichtere tegenhanger van STD (hue hue) so far
Ja precies, het is geen slapstick achtige persiflage gewordenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik kijk ook echt uit naar de nieuwe eps! Heeft voor mij precies de juiste verhouding tussenen
![]()
TV / The Orville #1 Geef het wat liefde danquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik kijk ook echt uit naar de nieuwe eps! Heeft voor mij precies de juiste verhouding tussenen
![]()
Ik dacht dit geluidje ook van TNG gehoord te hebben.. maar dit geluidje kwam ook terug bij episode 2 van discovery op het moment dat ze het klingonschip boardenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:08 schreef STING het volgende:
[..]
Hij zat o.a. in dit juweeltje, een paar scenes voor deze
Eens inderdaad. Ook met die (half?) zwarte badges etc.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
De Section 31-weg vind ik trouwens ook niet heel vreemd klinken
Ik kreeg er ook een beetje een USS Equinox gevoel bij, vooral bij die laatste scene. Het doel heiligt alle middelen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Eens inderdaad. Ook met die (half?) zwarte badges etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Het had wel een beetje zo'n sfeertje maar het is toch iets compleet anders. Section 31 had met (contra)spionage, intelligence en veiligheid te maken. Officieel bestond het niet eens.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
Het zou me niets verbazen als het afsplitst ofzo, later. Steeds geheimer dingen en agenda's? Maar we zullen zien, het intrigeert me allemaal hoe dan ook!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het had wel een beetje zo'n sfeertje maar het is toch iets compleet anders. Section 31 had met (contra)spionage, intelligence en veiligheid te maken. Officieel bestond het niet eens.
De USS Discovery is een onderzoeksschip dat - weliswaar geheim - wetenschappelijk onderzoek doet. Het lijkt me niets met elkaar te maken hebben.
Dat had ik ook wel ja. Zo van 'ja, leuk... maar.... 'quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:08 schreef Nielsch het volgende:
Aflevering toont wel gelijk het "nadeel" aan van een serie die zich in het verleden afspeelt. We weten nu al dat die sporestechniek het niet gaat halen, anders hadden de latere Enterprise en Voyager er wel mee gevolgen. Was Voyager ook in een paar seconden / minuten thuis geweest vanuit het Delta Quadrant.
Als Section 31 al ergens uit voortkomt dan is dat Starfleet Intelligence, niet een onderzoeksschip. Ik denk dat het sfeertje per toeval op Section 31 lijkt, niet bewust.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als het afsplitst ofzo, later. Steeds geheimer dingen en agenda's? Maar we zullen zien, het intrigeert me allemaal hoe dan ook!
Volgens mij konden we dat ook wel weten door het feit dat er zoveel mensen op zo'n gruwelijke wijze gestorven waren. Het past bij een vaker voorkomende gedachte bij Star Trek: de mens moet niet God spelen en hoogmoed komt voor de val. Dat is ook één van de redenen voor de Prime Directive (of General Order 1).quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:08 schreef Nielsch het volgende:
Aflevering toont wel gelijk het "nadeel" aan van een serie die zich in het verleden afspeelt. We weten nu al dat die sporestechniek het niet gaat halen, anders hadden de latere Enterprise en Voyager er wel mee gevlogen. Was Voyager ook in een paar seconden / minuten thuis geweest vanuit het Delta Quadrant.
Maar is dit wel echt zomaar een onderzoeksschip? Het lijkt me toch allemaal iets meer ambigu.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als Section 31 al ergens uit voortkomt dan is dat Starfleet Intelligence, niet een onderzoeksschip. Ik denk dat het sfeertje per toeval op Section 31 lijkt, niet bewust.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:21 schreef -Shinigami- het volgende:
Is nu een nieuwe star trek uit .. (op netflix)
Star Trek Discovery
Wuuuut? Ik ga vanavond snel kijken!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:21 schreef -Shinigami- het volgende:
Star Trek Discovery
Oooohhh, cool! Thanks! Hoe kan ik die gemist hebben?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:21 schreef -Shinigami- het volgende:
Star Trek Discovery
Holy fuck!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:21 schreef -Shinigami- het volgende:
Star Trek Discovery
http://memory-alpha.wikia.com/wiki/Amanda_Graysonquote:"I lived on Vulcan with my foster mom and her son"
"What was her name?"
"Amanda"
Ja hoe moeilijk kan het zijn echt. Twee kutfilms die het verleden rebooten, twee series die zich afspelen voor Kirk en co.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en geeft een opstapje naar een serie na VOY#wishfulthinking
Ik snap echt de haat op Enterprise niet. Ik vond die echt vet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind het tot nu toe erg matig allemaal. Geforceerd drama. Het voelt niet echt als Star Trek. Hoofdpersonage is gewoon niet zo sympathiek.
De nieuwe kapitein is wel een baas, moet ik zeggen. Hadden ze hem maar centraal gesteld.
Het is wel veel beter dan Enterprise, maarjaaaaa....
Ik vond ENT ook tof, zeker vanaf seizoen 2. Alleen het einde was een beetje jammer, de laatste ep. Maar ach...quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik snap echt de haat op Enterprise niet. Ik vond die echt vet.
Gastquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:46 schreef -Shinigami- het volgende:
Star Trek: Discovery (TV Series 2017– ) - IMDb
Wow, die reviewsquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:52 schreef Nielsch het volgende:
Al die vadsige Star Trek nerds die deze serie massaal een 1 geven op IMDB op basis van 1 aflevering zijn echt treurig.
Met name seizoen 3 en 4 van Enterprise kon ik erg waarderen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik snap echt de haat op Enterprise niet. Ik vond die echt vet.
grappig dat je dit zegt.. equinox..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:14 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kreeg er ook een beetje een USS Equinox gevoel bij, vooral bij die laatste scene. Het doel heiligt alle middelen.
ik ben ook een vadsige star trek nerd, maar ik wil mijn oordeel pas geven als ik het eerste seizoen afgekeken heb.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:52 schreef Nielsch het volgende:
Al die vadsige Star Trek nerds die deze serie massaal een 1 geven op IMDB op basis van 1 aflevering zijn echt treurig.
Lieverd, we praten de afgelopen 3 delen over niets anders, maar wel bedanktquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:46 schreef -Shinigami- het volgende:
Star Trek: Discovery (TV Series 2017– ) - IMDb
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:32 schreef Bosbeetle het volgende:
ik zat ook al te puzzelendes al niet te min vind ik het inbrengen van dergelijke "species" vormen krijgen van "overkill", namelijk het moedwillig tentoonstellen van techniek en biologische superioriteit waarmee je zelfs de federation van 400 jaar later kan overtroeven. Ik vind dit gewoon fucked up. Dat deden ze ook bij de serie Enterprise. Een holodeck creëren op basis van de biologische eigenschappen van bepaalde species, terwijl de holodeck nog uitgevonden moet worden. Je verneukt hiermee star trek. Maar goed, niemand hoeft het eens te zijn met mijn mening natuurlijk, want ik kom van een andere generatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
zo cute dergelijke groentjesquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:21 schreef -Shinigami- het volgende:
Star Trek Discovery
Als je niet vadsig of graatmager bent mag je jezelf ook geen Trekkie noemen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:05 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik ben ook een vadsige star trek nerd,
serie of film?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:27 schreef Frutsel het volgende:
ik hoorde onlangs dat er een nieuwe Star Trek uit komt.. hopelijk snel te zien... slaap nu al slecht
15 dacht ikquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe veel afleveringen dit seizoen gaat tellen?
Ik zag het ook ja, maar dat hoeft volgens mij niet zo zeer iets te bekenen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:42 schreef Sisko het volgende:
Voor wie geen spoilers wil, doe dit niet, maar voor de rest. Kijk eens voor de grap naar de cast op imdb waar achter de naam staat hoeveel afleveringen ze dit seizoen meedoen. En zie of je wat opvalt.
Nicequote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:32 schreef Bosbeetle het volgende:
ik zat ook al te puzzelenhet is al een keer gruwelijk fout gegaan, grote kans dat het op een nog grotere schaal gruwelijk fout gaat en dat het onderzoek daarna wordt stopgezet... zoiets...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in voyager ging tom paris toch een keer naar warp 10? toen was hij ook overal tegelijk... kregen ze uiteindelijk ook niet stabiel als ik het me goed herinner.PWBF
15quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe veel afleveringen dit seizoen gaat tellen?
komt sowieso ook een tweede seizoenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
15
Met een December break, laatste ep 21 februari geloof ik.
Gaat dit over Discovery of een andere ST serie? Ik heb maar 3 afleveringen gezien, weet niet hoe ver jullie al zijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wist niet eens wat STD was, heb er ff op moeten googelen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Wel eens met de reviews op het punt dat de afkorting niet zo handig is in het engels, STD.
Discovery.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Gaat dit over Discovery of een andere ST serie? Ik heb maar 4 afleveringen gezien, weet niet hoe ver jullie al zijn.
Ik begrijp dat deze topic een grabbelton is van alle ST samen, is dit niet verwarrend? Wilde aanvankelijk al over Orville posten maar zag op tijd Jogy zijn post met linkje naar Orville topic.
En hoe ver zijn jullie al met de afleveringen?quote:
Er zijn er nog maar 3 uit.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En hoe ver zijn jullie al met de afleveringen?
3quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En hoe ver zijn jullie al met de afleveringen?
Ik denk toch dat die aantallen niet kunnen kloppen: de nieuwe Captain staat er ook voor 15 afleveringen in... Of heb ik hem de eerste 2 afleveringen gemist?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:42 schreef Sisko het volgende:
Voor wie geen spoilers wil, doe dit niet, maar voor de rest. Kijk eens voor de grap naar de cast op imdb waar achter de naam staat hoeveel afleveringen ze dit seizoen meedoen. En zie of je wat opvalt.
Dat meen je toch nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:45 schreef polderturk het volgende:
Er is nu een nieuwe Star Trek uitgebracht op Netflix. Het gaat om Star Trek Discovery.
Tuurlijk mag het wel, het is alleen zonde als je op basis van 1 aflevering een hele serie probeert te vernachelen door de score omlaag te gooien. maar het kan ook gewoon frustratie zijn, wel begrijpelijk op zich.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:05 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik ben ook een vadsige star trek nerd, maar ik wil mijn oordeel pas geven als ik het eerste seizoen afgekeken heb.
maar nog steeds vind ik dat je best je mening mag geven op basis van wat je ziet, ook al is het maar 1 aflevering
Dit is natuurlijk pure frustratie omdat deze serie niet overeenkomt met de truckloads aan amateuristische fan-fiction die deze perennerds gedurende de jaren hebben geschreven...quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Tuurlijk mag het wel, het is alleen zonde als je op basis van 1 aflevering een hele serie probeert te vernachelen door de score omlaag te gooien. maar het kan ook gewoon frustratie zijn, wel begrijpelijk op zich.
Dit.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk pure frustratie omdat deze serie niet overeenkomt met de truckloads aan amateuristische fan-fiction die deze perennerds gedurende de jaren hebben geschreven...
TNG, DS9 en VOY hebben ook complete baggeruitzendingen... op basis daarvan ga je de serie toch ook geen 1 geven? Kom nou.
Helemaal eens hoor. Voor de mensen die echt alleen maar een volgend seizoen van het oude willen hebben is er The Orville.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk pure frustratie omdat deze serie niet overeenkomt met de truckloads aan amateuristische fan-fiction die deze perennerds gedurende de jaren hebben geschreven...
TNG, DS9 en VOY hebben ook complete baggeruitzendingen... op basis daarvan ga je de serie toch ook geen 1 geven? Kom nou.
Goede troll, hoop mensen hier zijn erin getrapt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:21 schreef -Shinigami- het volgende:
Star Trek Discovery
Kirk was toch ook wel een beetje egoïstisch en had schijt aan van alles. Bovendien is het oorlog; dan reageer je anders. Sisko heeft ook de Romulans bij de Dominion War betrokken met een zeer grote vooropgezette leugen. Zo nobel was dat niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 23:54 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik snap de vergelijking met Star Wars met een jasje van Star Trek wel. Ik geef het ook (vooralsnog) geen 1 maar moet wel toegeven dat ik van mening ben dat dit niet heel erg star trek aanvoelt.
Alle captains die we hebben gehad tot nu toe waren allemaal erg nobel en goodguys (en 1 goodgirl) en probeerden altijd het juiste te doen. Deze captain komt wat sluwer/hufteriger over, alsof hij een eigen agenda heeft wat misschien ten koste van anderen zal gaan en hij zichzelf vooropstelt? (misschien associeer ik hem nog teveel als de vader van Malfidus ondanks zijn andere kapsel.)
Dit dus om maar te zwijgen over enterprise.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:31 schreef Cockwhale het volgende:
Star Trek in z'n geheel heeft genoeg bagger afleveringen idd. Overigens kreeg Voyager ook best veel kritiek toen het uitkwam. Enterprise zelfde verhaal. TNG eerste seizoen was overigens een van de kutste van alle Star Trek seizoenen ooit.
*te veelquote:Op woensdag 4 oktober 2017 08:29 schreef motorbloempje het volgende:
Als je de boeken leest is The Expanse een stuk minder leuk/goed imho. Teveel veranderd.
Daarom eerst kijken dan pas lezen. Andersom valt de film/serie bijna altijd tegen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 08:29 schreef motorbloempje het volgende:
Als je de boeken leest is The Expanse een stuk minder leuk/goed imho. Teveel veranderd.
Ik lees nog steeds liever eerst, dus ik ben gewoon gestopt met de serie kijken na anderhalf seizoenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarom eerst kijken dan pas lezen. Andersom valt de film/serie bijna altijd tegen.
Dan mis je dus goede SF seriesquote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik lees nog steeds liever eerst, dus ik ben gewoon gestopt met de serie kijken na anderhalf seizoen
Ik vond 3 alweer een stuk leuker.quote:
Neen, ik geef het altijd wel een kans, en in dit geval was ik met de boeken begonnen voor ik de serie keek.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan mis je dus goede SF series
Doe ja dat ook met GoT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar na aflevering 3 weet ik dat het helemaal goed gaat komen![]()
![]()
![]()
Ik ben trouwens een enorme fan van Janeway en Voyager en dat ben ik laatst eens terug gaan kijken op Netflix, maar dat was toch anders (trager) dan toen ik het voor het eerst keek in mijn beleving.Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:41 schreef jajablahblah het volgende:
Nou ik vond de eerste twee afleveringen "even doorzetten".Voyager was gewoon leuk fout. Neelix begon irritant maar Tuvok werd al snel irritanter, maar verder was het gewoon geinig kijkvermaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar na aflevering 3 weet ik dat het helemaal goed gaat komen![]()
![]()
![]()
Ik ben trouwens een enorme fan van Janeway en Voyager en dat ben ik laatst eens terug gaan kijken op Netflix, maar dat was toch anders (trager) dan toen ik het voor het eerst keek in mijn beleving.
Discovery....misschien ga ik het later weer ff een kans geven. Die eerste aflevering was gewoon niet doorheen te komen. Mijn vriendin viel zowat in slaap naast me.
Het grote verschil is dat we toen nog geen IMDb hadden. Tenminste niet in de vorm dat we het nu kennen. Je was zeker in de TNG tijd aangewezen op bladen en tv programma voor info en meningsvorming. Zolderkamernerds schreven hun eigen fan blaadjes en stencilden die en later kon dat op hun AT, XT en nog later een Laser 486 SX-25 maar verder dan wat bullitinboards kwamen ze met hun 9600baud modem niet. Nu kan iedere dweil de puntige knieën van Cadet Tilly afkraken op IMDb, Reddit, Fok! en nog honderden fora. Dus ja ik denk dat ze dat afkraken wel deden maar hun bereik was een stuk minder.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:41 schreef jajablahblah het volgende:
Nou ik vond de eerste twee afleveringen "even doorzetten".Toegegeven, ik vond de derde aflevering een stuk beter dan de eerste twee afleveringen die ik omschreef als de zoveelste remake van een uitgekauwd verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar na aflevering 3 weet ik dat het helemaal goed gaat komen![]()
![]()
![]()
Ik ben trouwens een enorme fan van Janeway en Voyager en dat ben ik laatst eens terug gaan kijken op Netflix, maar dat was toch anders (trager) dan toen ik het voor het eerst keek in mijn beleving.
Een wat foute captain, een meer donkere setting in een eigentijds Star Trek verhaal. Een te ontvouwen verhaal rondom de mysteries en de nog onbekende doelstellingen van the Discovery. Een soort van biologisch gecreëerd warpsysteem. Kijk, dat klinkt al wat origineler en doet de naam Star Trek meer eer aan.![]()
Briljant omschreven.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 11:23 schreef Karstman het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat we toen nog geen IMDb hadden. Tenminste niet in de vorm dat we het nu kennen. Je was zeker in de TNG tijd aangewezen op bladen en tv programma voor info en meningsvorming. Zolderkamernerds schreven hun eigen fan blaadjes en stencilden die en later kon dat op hun AT, XT en nog later een Laser 486 SX-25 maar verder dan wat bullitinboards kwamen ze met hun 9600baud modem niet. Nu kan iedere dweil de puntige knieën van Cadet Tilly afkraken op IMDb, Reddit, Fok! en nog honderden fora. Dus ja ik denk dat ze dat afkraken wel deden maar hun bereik was een stuk minder.
Voyager is nagenoeg kut. Enterprise was niets, dus ik weet niet waar je met die vergelijking naar toe wil.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:31 schreef Cockwhale het volgende:
Star Trek in z'n geheel heeft genoeg bagger afleveringen idd. Overigens kreeg Voyager ook best veel kritiek toen het uitkwam. Enterprise zelfde verhaal. TNG eerste seizoen was overigens een van de kutste van alle Star Trek seizoenen ooit.
Wat vond je kut aan voyager?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:51 schreef Deckard het volgende:
[..]
Voyager is nagenoeg kut. Enterprise was niets, dus ik weet niet waar je met die vergelijking naar toe wil.
Zeer inconsistente karakters, technologie wat niet vernieuwend was, de borg te kakken zetten, neelix, geen idee hebben waar ze zich bevonden en hoe ver nog, geen goede plots wat betreft de crew versus het verzet, tng2 willen zijn, etcquote:
Wel ff die in t oog springende pukkel er afschavenquote:
Mooi target om op te spuiten.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel ff die in t oog springende pukkel er afschaven
Neelie was vreselijk. Maar Tuvok en 7-of-9 waren heel cool.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:10 schreef Deckard het volgende:
[..]
Zeer inconsistente karakters, technologie wat niet vernieuwend was, de borg te kakken zetten, neelix, geen idee hebben waar ze zich bevonden en hoe ver nog, geen goede plots wat betreft de crew versus het verzet, tng2 willen zijn, etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |