Als we doen wat Oscar suggereerde moet het lukkenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
Daar mag nog wel wat bijkomen
Helaas kunnen we Rob niet sponsoren voor zijn etentje bij De Librije
damn. dat wordt dan een klein kalfjequote:Op zondag 1 oktober 2017 22:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meer dan 10kg vlees moet je belasting voor betalen.
Donker genoeg he?quote:
vers uit de koequote:Op zondag 1 oktober 2017 22:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
damn. dat wordt dan een klein kalfje
Je nieuwste vibrator?quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als we doen wat Oscar suggereerde moet het lukkenMoeten Rob en z'n verloofde wel tolereren dat er een heel stel FOK!kers mee gaat
Jep, de vorige was versletenquote:
Gewoon boeken als een studiereisje tbv Noorwegenweekquote:
Nou...quote:
In strikt vertrouwen gedraaidquote:
Ik heb nog wel een paar playlists liggenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon boeken als een studiereisje tbv Noorwegenweek![]()
Hele week obscure Noorse muziek. Kun je het aftrekken vd belasting
Oeh, dat is best lekker.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:35 schreef knokkels het volgende:
Hoe verhoudt zich dat tot Irish Stout?
Guinness
Nou, het spoelwater waar we geen plek meer voor hadden in de kookketel was op zich nog potent genoeg om daar een stout van een procent of 5 van te brouwenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou...![]()
Hoe verhoudt zich dat tot Irish Stout?
Guinness
Ja, krijg ik daar weer een opmerking overquote:
Oewquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar playlists liggen
N (#1) (30-11-2016) MUZ / Radio 49 #1569 - Radio voor Tinie met DJ 11...
N (#2) (20-12-2016) MUZ / Radio 49 #1590 - Ewaa
N (#3) (09-01-2017) MUZ / Radio 49 #1617 - Lieve Noor, hoe staat we er voor?
Wie schrijft het onderzoeksplan?quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oew![]()
Of subsidie aanvragen in het kader van het mengen van Nederlandse mensen en Noorse muziek. En daar de effecten van meten. Ofzo.
De bevindingen zijn helaas al bekend... Noorse muziek heeft een uitstekende uitwerking op mensenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oew![]()
Of subsidie aanvragen in het kader van het mengen van Nederlandse mensen en Noorse muziek. En daar de effecten van meten. Ofzo.
Het effect van een concert met Goat the Head op een bilaterale muziekrelatie.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oew![]()
Ik bedoelde dus niet de belastinginspecteur aftrekken. De belastingquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, krijg ik daar weer een opmerking over
wat zou je daar ook mee berereiken?quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus niet de belastinginspecteur aftrekken. De belasting
Vunzen hier![]()
Waarschijnlijk kleverige handen, vlekken en een stevige auditquote:
Als hij nou net met de kwak twee "foute" paginas in je administratie vastplakt komt alles goed.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kleverige handen, vlekken en een stevige audit
ligt eraan, misschien krijg je er extra aftrekposten doorquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kleverige handen, vlekken en een stevige audit
Zondagavond is het nieuwe vrijdagmiddagquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Dan ben je even 5 minuten weg, kom je terug en lees je dit...
Niveautje weer.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zondagavond is het nieuwe vrijdagmiddag
Nu al zondag?quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zondagavond is het nieuwe vrijdagmiddag
dit is Fok hequote:Op zondag 1 oktober 2017 22:47 schreef just me het volgende:
[..]op vrijdagmiddag sta ik op de golfbaan en daar worden dit soort dingen niet besproken
heben ze je wel verwend ? bedankt bedoel ikquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu al zondag?
/werkeloosleef
(had vrijdag officieel mijn laatste werkdag)
Beetje spelen met ballenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:47 schreef just me het volgende:
op vrijdagmiddag sta ik op de golfbaan en daar worden dit soort dingen niet besproken
Ik weet nog wel ergens waar je parkeerbeheer kunt doenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu al zondag?
/werkeloosleef
(had vrijdag officieel mijn laatste werkdag)
Fogel zoekt geen aftrekposten tochquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
heben ze je wel verwend ? bedankt bedoel ik
Kreeg een mooie glasdinges van een of andere kunstenaar voor aan de muur mee, een iphone en een PC, en een zak geld.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
heben ze je wel verwend ? bedankt bedoel ik
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kreeg een mooie glasdinges van een of andere kunstenaar voor aan de muur mee, een iphone en een PC, en een zak geld.
als het een kunstenares was had je er vast geen problemen mee gehadquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:49 schreef Fogel het volgende:
Glasding voor aan de muur, niet de kunstenaar aan de muur.
Pårkærbøhær heet het dåårquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:48 schreef knokkels het volgende:
Ik weet nog wel ergens waar je parkeerbeheer kunt doen
Ik hang liever geen mensen aan mijn muur.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:49 schreef just me het volgende:
[..]![]()
[..]
als het een kunstenares was had je er vast geen problemen mee gehad![]()
een kunstanares aan de muur, waarom krijg ik nu SM ideeenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:49 schreef just me het volgende:
[..]![]()
[..]
als het een kunstenares was had je er vast geen problemen mee gehad![]()
Voor 100k¤ per jaar en reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer kom ik wel hoorquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik weet nog wel ergens waar je parkeerbeheer kunt doen
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:49 schreef Fogel het volgende:
Kreeg een mooie glasdinges van een of andere kunstenaar voor aan de muur mee, een iphone en een PC, en een zak geld.
Dat is zo'n obscuur tentje met rood licht midden in een bos?quote:
ik denk dat er dan opeens erg veel interesse in parkeebeheer isquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor 100k¤ per jaar en reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer kom ik wel hoor
Ik zou spontaan m'n huidige baan opzeggenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat er dan opeens erg veel interesse in parkeebeheer is
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een kunstanares aan de muur, waarom krijg ik nu SM ideeen
quote:
Dan zeg ik mijn baan meteen op en.... uhh.. wacht.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat er dan opeens erg veel interesse in parkeebeheer is
verdammt, vergeten een lot te kopenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb net de uitslag van de Staatsloterij bekeken en de uitkomst is dat ik ook morgen weer moet werken.
Je mag die van mij kopenquote:
Moggequote:
Gefeli met je nieuwe huisquote:
quote:
Kan het me niet voorstellenquote:
Hij komt wel terug want er gaat niets boven R49quote:
weet ik veel wat jij op zolder hebtquote:
Ha Rafquote:
De meesten hebben dat soort spul in de kélder, i.v.m. geluidsoverlast voor de buren.quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De meesten hebben dat soort spul in de kélder, i.v.m. geluidsoverlast voor de buren.
* knokkels steelt Possie's zakdoekquote:
quote:
Oh daar wil ik wel wonenquote:
Lelijke kleurstelling, maar soit, als je nog zo'n set over hebtquote:
Was het eerste plaatje dat ik zo snel kon vindenquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
Lelijke kleurstelling, maar soit, als je nog zo'n set over hebt
Enimen?quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:05 schreef just me het volgende:
En bedankt Possie dat je Muis kennis hebt laten maken met Enimen...
Graag gedaan. Toen ik haar leerde kennen was ze serieus meer van de klassieke muziek en muziek uit de hele oude doos. Dit was een duidelijke eye opener voor haar.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:05 schreef just me het volgende:
En bedankt Possie dat je Muis kennis hebt laten maken met Enimen...
schreef ik het weer verkeerdquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
Voor de mensen die dit niet wisten dit was jaren lang een fav van Muisje....
het was sarcastisch bedoeldquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Graag gedaan. Toen ik haar leerde kennen was ze serieus meer van de klassieke muziek en muziek uit de hele oude doos. Dit was een duidelijke eye opener voor haar.
Zegt de oude doosquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
het was sarcastisch bedoeld![]()
Ik ga wel mee met de klassieke muziek en de oude doos muziek
Tot ik haar wees op headlights en hoe hij zijn moeder vergaf in dat nummer.... Daarna was dat in mijn ogen haar fav.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
Voor de mensen die dit niet wisten dit was jaren lang een fav van Muisje....
met grijze krulletjes harenquote:
Welterustenquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:10 schreef CindieY het volgende:
Ik ga me van de bank naar m'n bed verplaatsen.
Knokkels, bedankt voor het draaien en welterusten alvast
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:10 schreef CindieY het volgende:
Trustequote:Op zondag 1 oktober 2017 23:10 schreef CindieY het volgende:
Ohw...quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
het was sarcastisch bedoeld![]()
Ik ga wel mee met de klassieke muziek en de oude doos muziek
Slaap lekker.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:10 schreef CindieY het volgende:
Probeer ik nu wel te doen hoorquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ohw...Dacht dat je serieus was want Eminem heeft serieus goede teksten. Het enige wat je moet doen is willen luisteren en echt eens goed luisteren naar zijn teksten.
CindieY, slaap lekker... en jij bedankt dat je er ook weer was!quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:10 schreef CindieY het volgende:
Niks mis mee. Ik vind Duits voor muziek een mooiere taal dan Nederlands...quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:13 schreef spijkerbroek het volgende:
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Het klopt nog altijd
quote:
quote:
Ik en vele "oldbies" hier kunnen je daar wel op wijzen. Ik was hier het afgelopen jaar niet veel maar ik was en hopelijk ben een goede vriend van haar. Al was onze vriendschap wat verwaterd de laatste tijd.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Ik merk dat ik niet zo goed weet welke nummers gepast zijn om te draaien als nagedachtenis aan Muis. Ik weet ook nog niet hoe ik mijn volgende show ga invullen. Wordt - denk ik - geen reguliere show.
Ik heb er ook totaal geen problemen mee. Sterker nog: heerlijke taalquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Niks mis mee. Ik vind Duits voor muziek een mooiere taal dan Nederlands...
je zult nog wel genoeg air-miles hebbenquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:17 schreef Fogel het volgende:
VNV
"Bijna" concerttijd
Moet nog steeds een ticket naar Duitsland boeken...
Met Fogel's Airmiles chartert hij gewoon een privevliegtuigquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
je zult nog wel genoeg air-miles hebben
Knok... Mic !!!quote:
Na twee keer business class naar Tokyo in een jaar?quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
je zult nog wel genoeg air-miles hebben
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Na twee keer business class naar Tokyo in een jaar?
Ja hoor
(kan zelfs een derde keer naar Tokyo)
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:
As a knokkels radio program grows longer, the probability of a fuck up approaches 1
Ik keek ook nog hequote:
Mijn Muis show was compleet foutloosquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:
As a knokkels radio program grows longer, the probability of a fuck up approaches 1
Dus alleen bij speciale momenten doe je je best?quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn Muis show was compleet foutloos![]()
![]()
Zo hoort het ook
dat is voor mijn R49 tijd, ik ben eigenlijk best een R9 newbiequote:Op zondag 1 oktober 2017 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
Veel gelezen maar weinig over Muis haar Glee shows.... Zo geniaal, de origginele nummers draaien, en dan claimen dat ze het gecovert hadden van GLee...![]()
![]()
eigenlijk wel jammer...quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dus alleen bij speciale momenten doe je je best?
Wie is geen R9 newbee? Begin je een nieuwe radio??quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
dat is voor mijn R49 tijd, ik ben eigenlijk best een R9 newbie
nu 2,5 jaar denk ik
Je vergat een 4quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
dat is voor mijn R49 tijd, ik ben eigenlijk best een R9 newbie
nu 2,5 jaar denk ik
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Jaquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dus alleen bij speciale momenten doe je je best?
Shoot, 2e typo vanavondquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie is geen R9 newbee? Begin je een nieuwe radio??
hele tijd bezig met cijfertjes op school.. Nu is ze pensionado. Dan mag dat, jaquote:
Rollerguy?quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Quizvraag voor thuis: wie produceerde de muziek voor Rollergirl? Hint: tegenwoordig is ze met hem getrouwd.
* knokkels trekt de fles wijn uit just me's ferme gripquote:
flop!quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Quizvraag voor thuis: wie produceerde de muziek voor Rollergirl? Hint: tegenwoordig is ze met hem getrouwd.
ik was al zo trots dat het vrijdagavond goed gingquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels trekt de fles wijn uit just me's ferme grip
De (op dat moment aanstaande) man van Rollergirlquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Pff ze doet nog een en ander bij de golfclubquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
hele tijd bezig met cijfertjes op school.. Nu is ze pensionado. Dan mag dat, ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |