Prima lunchwedstrijdje.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:44 schreef Tagliano het volgende:
Wel een lekker wedstrijdje dit
Gaan ze beiden niet volhouden uiteraard
Wat leuk dat er zelfs een FA in dit topic is.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:44 schreef Tagliano het volgende:
Wel een lekker wedstrijdje dit
Gaan ze beiden niet volhouden uiteraard
Het is ongekendquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat leuk dat er zelfs een FA in dit topic is.
Gelukkig begint ter compensatie vanavond het dartsseizoen weerquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat de 16:45 wedstrijd niks is.
Is toch iedereen bezig over het ontslag van Keizer dan.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer een uitmelktoernooi zekerquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig begint ter compensatie vanavond het dartsseizoen weer
Dan zit mijn lunch er wel op hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De DEGRADATIEKRAKERRRquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax wintquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Is toch iedereen bezig over het ontslag van Keizer dan.
Dat loopt toch het hele jaar doorquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig begint ter compensatie vanavond het dartsseizoen weer
quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lunchwedstrijdgenot beste genot.
Pak je een stukje Everton - Burnley mee en daarna Newcastle - Liverpool.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik wil Frank ook niet terugquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Is toch iedereen bezig over het ontslag van Keizer dan.
Ja, nu beginnen de grotere toernooien weerquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat loopt toch het hele jaar door
Everton is niet om aan te gluren. Koemanquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pak je een stukje Everton - Burnley mee en daarna Newcastle - Liverpool.
jottumquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, nu beginnen de grotere toernooien weer
Liverpool chokegenotquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pak je een stukje Everton - Burnley mee en daarna Newcastle - Liverpool.
Oh misschien pak ik het weer eens mee danquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Grand Prix (dubbel in dubbel uit toernooi)
Hele seizoen al. Bewonderingswaardig dat ze steeds willen voetballen maar te vaak ligt alles open.quote:
Jup. Met een betere tactiek en betere verdediging kan dit elftal overigens serieus gewoon kampioen worden..quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hele seizoen al. Bewonderingswaardig dat ze steeds willen voetballen maar te vaak ligt alles open.
Met een betere verdediging, middenveld en aanval kan Roda ook kampioen wordenquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. Met een betere tactiek en betere verdediging kan dit elftal overigens serieus gewoon kampioen worden..
Nee, want de KNVB is altijd tegen zequote:Op zondag 1 oktober 2017 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een betere verdediging, middenveld en aanval kan Roda ook kampioen worden
Scherp!quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een betere verdediging, middenveld en aanval kan Roda ook kampioen worden
Fixedquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:52 schreef Befbekje het volgende:
Het is juist AZ dat een type Vilhena mist, zo'n speler die de bal van A naar Z brengt..
De kwaliteit is er zeker voor. Verdediging kan idd wel een impuls gebruiken. Maar dat naïeve is tenenkrommend. Vooral omdat het niet de eerste keer is. Hardleers die vd brom.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. Met een betere tactiek en betere verdediging kan dit elftal overigens serieus gewoon kampioen worden..
quote:
Dat zou ook echt genot zijn zeg.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
En dan wilden mensen Van den Brom als trainer van Ajax
Dat was helemaal open huis geweest
Mensen die niet voor Ajax zijn ja.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
En dan wilden mensen Van den Brom als trainer van Ajax
Dat was helemaal open huis geweest
Zou je zeggen dat ajax momenteel de beste selectie heeft?quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die niet voor Ajax zijn ja.
Nee.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou je zeggen dat ajax momenteel de beste selectie heeft?
Slecht genoeg om te degraderen met, als voorbeeld, iemand als mij als coach? Maw; iemand die er totaal geen verstand van, noch zicht op, heeft...quote:
Natuurlijk niet, iedereen kan wel top 5 eindigen met dit Ajax.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Slecht genoeg om te degraderen met, als voorbeeld, iemand als mij als coach? Maw; iemand die er totaal geen verstand van, noch zicht op, heeft...
Bal werd aangeraakt denk ik.quote:
Ik dacht een 1-3 als einduitslag, maar dat zal wel meer worden.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar we wisten toch allang dat dit ging gebeuren?
nja toen het 0-2 was was het wel duidelijk dat feyenoord er nog wel 1 ging makenquote:Op zondag 1 oktober 2017 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht een 1-3 als einduitslag, maar dat zal wel meer worden.
wat zeik jequote:Op zondag 1 oktober 2017 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nja toen het 0-2 was was het wel duidelijk dat feyenoord er nog wel 1 ging maken
wel kut dat die goal van AZ onterecht werd afgekeurd en Til die belangrijke kans miste, misschien was t anders heel anders gelopenNja het is niet anders, Feyenoord aanvallend wel sterk maar verdedigend toch ook niet zeker.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat zeik je
psv werd in de 2e helft ook helemaal kapot gespeeld door feyenoord
Wie is Wöber nou weerquote:
Lijkt Heracles - Feyenoord wel. Dat was ook niets meer in de 2e helftquote:Op zondag 1 oktober 2017 13:40 schreef Tagliano het volgende:
Dit gaat helemaal nergens meer over na rust
Toen had ik de verstandige keuze gemaakt om iets anders te gaan doen in de tweede helftquote:Op zondag 1 oktober 2017 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lijkt Heracles - Feyenoord wel. Dat was ook niets meer in de 2e helft
Dat was ook het laatste goede voetbal dat ik van Feyenoord heb gezien. Onfortuinlijk als ik ben heb ik het allergrootste deel van de eerste helft nu gemist. Dat schijnt wel aardig geweest te zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen had ik de verstandige keuze gemaakt om iets anders te gaan doen in de tweede helftEerste helft was nog wel goed ja
Ach, alleen tegen NAC was schandalig qua uitslag.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was ook het laatste goede voetbal dat ik van Feyenoord heb gezien. Onfortuinlijk als ik ben heb ik het allergrootste deel van de eerste helft nu gemist. Dat schijnt wel aardig geweest te zijn.
Tussendoor hadden we dus
2e helft tegen Heracles
City thuis
ADO thuis
NAC thuis
Napoli uit
Ja maar het voetbal tegen ADO was ook echt om te janken. CL weet je dat je gewoon tegen een paar klasse beter speelt.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, alleen tegen NAC was schandalig qua uitslag.
Is kut, maar ik heb er wel weer vertrouwen in.
Historische uitslag ookquote:Op zondag 1 oktober 2017 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, alleen tegen NAC was schandalig qua uitslag.
Is kut, maar ik heb er wel weer vertrouwen in.
Volgens mij heeft Van den Brom met AZ nog nooit gewonnen van Ajax, PSV of Feyenoord.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ is echt matig. Toch weer ingetuind
Ik ben al maar wat anders gaan doenquote:Op zondag 1 oktober 2017 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja dit wordt nu nog een lang half uur boys
Tijd voor een 1-7 dan maar.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja dit wordt nu nog een lang half uur boys
Knotsgekquote:Op zondag 1 oktober 2017 13:49 schreef Tchock het volgende:
AZ - Fey 0-4
Fey - NAC 0-2
AZ - NAC 2-1
De Eredivisie
Je moet niet proberen om het te verklarenquote:Op zondag 1 oktober 2017 13:49 schreef Tchock het volgende:
AZ - Fey 0-4
Fey - NAC 0-2
AZ - NAC 2-1
De Eredivisie
Verklaring is heel simpel: "Dit is het niveau in Nederland"...quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:52 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Je moet niet proberen om het te verklaren
Dat soort onvoorspelbaarheid zit wel in elke competitie redelijk.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Verklaring is heel simpel: "Dit is het niveau in Nederland"...
Heb jij het down syndroom?quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:49 schreef Tchock het volgende:
AZ - Fey 0-4
Fey - NAC 0-2
AZ - NAC 2-1
De Eredivisie
Die heeft inderdaad geen gelukkige wedstrijd. Die bal schiet alle kanten op en kijkt ie net zo verbaasd als een katje waarbij je zogenaamd een propje papier gooit en het arme beestje er na een kwartier nog naar aan het zoeken is.quote:
Dit inderdaad. In Engeland verliezen ze ook gewoon allemaal van elkaar. Of een Real Madrid. Dom geschreeuw dat dat te maken zou hebben met het niveau.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort onvoorspelbaarheid zit wel in elke competitie redelijk.
Zo hallo!quote:
Feyenoord - ADO 2-0quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:49 schreef Tchock het volgende:
AZ - Fey 0-4
Fey - NAC 0-2
AZ - NAC 2-1
De Eredivisie
ADO momenteel de beste van Nederland volgens het boksprincipe.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord - ADO 2-0
Feyenoord - NAC 0-2
NAC - ADO 0-1
Oh, dan geeft je gezicht wel een vertekend beeld van de werkelijkheid.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik heb het gewenste aantal chromosomen. Rare vraag, maar oké.
Zo bedoelde ik het ook helemaal niet eigenlijk, ik vind die onvoorspelbaarheid juist leuk. Elke wedstrijd kan alle kanten op. Dat is in buitenlandse competities wel degelijk minder overigens.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit inderdaad. In Engeland verliezen ze ook gewoon allemaal van elkaar. Of een Real Madrid. Dom geschreeuw dat dat te maken zou hebben met het niveau.
Reza maakt er zo 4.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Berghuis is de Gilette speler van de week dus
Dit zouden we wekelijks schriftelijk af kunnen doen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Berghuis is de Gilette speler van de week dus
Zelfs niet als ze er in staan. Dit moet pijn doen op FR12.nlquote:Op zondag 1 oktober 2017 13:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die winnen toch niet meer elke week tot nu toe?
Werd op een gegeven moment ook wel redelijk gênant...quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfs niet als ze er in staan. Dit moet pijn doen op FR12.nl
Raarquote:Op zondag 1 oktober 2017 13:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen tegen Ajax dan voor Feyenoord.
Supporterstechnisch wel begrijpelijk. Je zet jezelf er alleen zo voor lul meequote:Op zondag 1 oktober 2017 13:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen tegen Ajax dan voor Feyenoord.
Nelom is er in gekomen...quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stelling: Feyenoord gaat deze wedstrijd winnen.
Stelling: v/d brom flikkert eruit voor de winterquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit durf ik wel te bevestigenquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie gaat hem opvolgen?quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stelling: v/d brom flikkert eruit voor de winter
Dat zegt ie toch? Winter.quote:
AZ, Telstar... Weinig verschil...quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mag het hierna weer bij een club als Telstar proberen.
Niet voor degene die de wedstrijden daadwerkelijk kijkt.quote:
O jaquote:
genders zijn fluïde, tegenwoordigquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
O ja![]()
Niet dat zoiets hier op Fok! een vaststaand feit is als iemand dat opgeeft overigens.
Ik kan hiervoor instaan.quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
O ja![]()
Niet dat zoiets hier op Fok! een vaststaand feit is als iemand dat opgeeft overigens.
Zelfde voor mannenquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
O ja![]()
Komt omdat GRTD dood isquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed meer wat ik moet doen op FOK!
Ik heb zo mijn vrouwelijke kanten.quote:
Misschien gaat Ron Beton wel naar de kleedkamer om ze effe moed in te praten.quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:20 schreef RvLaak het volgende:
Als zelfs één van je speler voortijdig het stadion verlaat, lijkt me dat geen goed teken
Meeposten in livetopics is altijd een goede zaakquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed meer wat ik moet doen op FOK!
Ja alle sc's zijn op de fles gegaanquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En daar zaten de meeste van mijn forumvriendjes
Praat voor je eigen SC. De VBL-SC is levend genoegquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja alle sc's zijn op de fles gegaan
Onz sc net zo dood
Ja daar kom je als buitenstaander niet tussen tenzij je dikke tetten hebtquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Praat voor je eigen SC. De VBL-SC is levend genoeg
Dat is niet waar. Wees welkomquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja daar kom je als buitenstaander niet tussen tenzij je dikke tetten hebt
Dat is niks voor vrouwen op jojoortje enzo na natuurlijkquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Praat voor je eigen SC. De VBL-SC is levend genoeg
En Karina, en Lot88 en .... nou ja. Dat waren ze ongeveer wel ja. Of je moet Scrummie onder de vrouwen scharenquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is niks voor vrouwen op jojoortje enzo na natuurlijk
Speelde echt een zaadpot. Meervoud.quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:25 schreef Zorro het volgende:
Het is weer bewezen dat De Ligt niet ruim in de hersens zit. Er hoefde niet veel te genezen.
Als je 90k posts hebt pas je overal tussenquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is niks voor vrouwen op jojoortje enzo na natuurlijk
Dit leent zich wel voor je moeder grappenquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als je 90k posts hebt pas je overal tussen
Genderneutraal.quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een lelijke shirts hert Ajax. Is dit het standaard uittenue?
Uitshirts van vorig jaarquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een lelijke shirts hert Ajax. Is dit het standaard uittenue?
Die van dit jaar zijn wel echt mooi, waarom gebruiken ze die nietquote:
Weet je ook wat het betekent?quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frysk bloed tsjoch op! Wol no ris brûze en siede,
En bûnzje troch ús ieren om!
Flean op! Wy sjonge it bêste lân fan d'ierde,
It Fryske lân fol eare en rom.
Refrein:
Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn!
Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn!
Madame_paonquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja daar kom je als buitenstaander niet tussen tenzij je dikke tetten hebt
Bij het 3e woord haakte ik al af.quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal dit moeten navragen bij Rens ben ik bang.
Huhquote:
De Graafschap uit?quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:36 schreef S0nic het volgende:
Dit shirt doet me aan betere tijden denken.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:35 schreef WethouderHekking het volgende:
Gelijkspelletje zou wel lekker zijn
Keizer, bergkamp, spijkerman en mon amiquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Huh
Bedoel je om Keizer weg te krijgen?
En dan Heitinga doorschuivenquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Keizer, bergkamp, spijkerman en mon ami
Reiziger is er ook nog.quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan Heitinga doorschuiven
Winter kan niet meer want hij schijnt naar AZ te vertrekken.
Johan cruijff heeft zich toch al omgedraaid in zijn graf. Doe dan maar lowie en clarence oidquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft Seedorf dan al bewezen als trainer?quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Johan cruijff heeft zich toch al omgedraaid in zijn graf. Doe dan maar lowie en clarence oid
Wat heeft Keizer bewezen?quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat heeft Seedorf dan al bewezen als trainer?
quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Past dus prima bij ajaxquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:40 schreef S0nic het volgende:
[..]
Niks maar wat heeft dat met Seedorf te maken?
quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:40 schreef skysherrif het volgende:
In deze wedstrijd niet starten met frenkie is zo absurd.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op dit momen tis er geen plek voor ruimte voor talent en groeibriljanten. De beste moeten spelen. Als siem ons naar een overwinning helpt so be it.
Dat bedoelde ik niet mbt frenkie en deze wedstrijd he, ik bedoelde gewoon dat je nu de beste spelers moest opstellen, maar natuurlijk vind ik freknie beter dan schonequote:
Waar zeg ik als hoofdtrainer?quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat heeft Seedorf dan al bewezen als trainer?
Maar wel gewoon nog een wisselvallig talent die wel past bij die omschrijvingquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet mbt frenkie en deze wedstrijd he, ik bedoelde gewoon dat je nu de beste spelers moest opstellen, maar natuurlijk vind ik freknie beter dan schone
FC oogaids revivedquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
doet pijn om naar te kijken tot op heden.
Ik bedoelde meer als schone het vandaag zou laten zien en in zijn komende wedstrijden dan moet je hem osptellen, maar ik zou geen reden kunnen bedenken waarom schone vandaag beter zou zijn dan frenkie. Zelfde mbt siem/vd beek, maar ook dat zal vd beek gewoon winnen. Neres wel > kluivert.quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wel gewoon nog een wisselvallig talent die wel past bij die omschrijving
Omdat ervaring en leiderschap en dat soort redenen denk ikquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer als schone het vandaag zou laten zien en in zijn komende wedstrijden dan moet je hem osptellen, maar ik zou geen reden kunnen bedenken waarom schone vandaag beter zou zijn dan frenkie. Zelfde mbt siem/vd beek, maar ook dat zal vd beek gewoon winnen. Neres wel > kluivert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |