Wat heeft Seedorf dan al bewezen als trainer?quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Johan cruijff heeft zich toch al omgedraaid in zijn graf. Doe dan maar lowie en clarence oid
Wat heeft Keizer bewezen?quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat heeft Seedorf dan al bewezen als trainer?
quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan Heitinga doorschuiven
Winter kan niet meer want hij schijnt naar AZ te vertrekken.
Past dus prima bij ajaxquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:40 schreef S0nic het volgende:
[..]
Niks maar wat heeft dat met Seedorf te maken?
quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:40 schreef skysherrif het volgende:
In deze wedstrijd niet starten met frenkie is zo absurd.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op dit momen tis er geen plek voor ruimte voor talent en groeibriljanten. De beste moeten spelen. Als siem ons naar een overwinning helpt so be it.
Dat bedoelde ik niet mbt frenkie en deze wedstrijd he, ik bedoelde gewoon dat je nu de beste spelers moest opstellen, maar natuurlijk vind ik freknie beter dan schonequote:
Waar zeg ik als hoofdtrainer?quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat heeft Seedorf dan al bewezen als trainer?
Maar wel gewoon nog een wisselvallig talent die wel past bij die omschrijvingquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet mbt frenkie en deze wedstrijd he, ik bedoelde gewoon dat je nu de beste spelers moest opstellen, maar natuurlijk vind ik freknie beter dan schone
FC oogaids revivedquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
doet pijn om naar te kijken tot op heden.
Ik bedoelde meer als schone het vandaag zou laten zien en in zijn komende wedstrijden dan moet je hem osptellen, maar ik zou geen reden kunnen bedenken waarom schone vandaag beter zou zijn dan frenkie. Zelfde mbt siem/vd beek, maar ook dat zal vd beek gewoon winnen. Neres wel > kluivert.quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wel gewoon nog een wisselvallig talent die wel past bij die omschrijving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |