Wie is Wöber nou weerquote:
Lijkt Heracles - Feyenoord wel. Dat was ook niets meer in de 2e helftquote:Op zondag 1 oktober 2017 13:40 schreef Tagliano het volgende:
Dit gaat helemaal nergens meer over na rust
Toen had ik de verstandige keuze gemaakt om iets anders te gaan doen in de tweede helftquote:Op zondag 1 oktober 2017 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lijkt Heracles - Feyenoord wel. Dat was ook niets meer in de 2e helft
Dat was ook het laatste goede voetbal dat ik van Feyenoord heb gezien. Onfortuinlijk als ik ben heb ik het allergrootste deel van de eerste helft nu gemist. Dat schijnt wel aardig geweest te zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen had ik de verstandige keuze gemaakt om iets anders te gaan doen in de tweede helftEerste helft was nog wel goed ja
Ach, alleen tegen NAC was schandalig qua uitslag.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was ook het laatste goede voetbal dat ik van Feyenoord heb gezien. Onfortuinlijk als ik ben heb ik het allergrootste deel van de eerste helft nu gemist. Dat schijnt wel aardig geweest te zijn.
Tussendoor hadden we dus
2e helft tegen Heracles
City thuis
ADO thuis
NAC thuis
Napoli uit
Ja maar het voetbal tegen ADO was ook echt om te janken. CL weet je dat je gewoon tegen een paar klasse beter speelt.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, alleen tegen NAC was schandalig qua uitslag.
Is kut, maar ik heb er wel weer vertrouwen in.
Historische uitslag ookquote:Op zondag 1 oktober 2017 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, alleen tegen NAC was schandalig qua uitslag.
Is kut, maar ik heb er wel weer vertrouwen in.
Volgens mij heeft Van den Brom met AZ nog nooit gewonnen van Ajax, PSV of Feyenoord.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ is echt matig. Toch weer ingetuind
Ik ben al maar wat anders gaan doenquote:Op zondag 1 oktober 2017 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja dit wordt nu nog een lang half uur boys
Tijd voor een 1-7 dan maar.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja dit wordt nu nog een lang half uur boys
Knotsgekquote:Op zondag 1 oktober 2017 13:49 schreef Tchock het volgende:
AZ - Fey 0-4
Fey - NAC 0-2
AZ - NAC 2-1
De Eredivisie
Je moet niet proberen om het te verklarenquote:Op zondag 1 oktober 2017 13:49 schreef Tchock het volgende:
AZ - Fey 0-4
Fey - NAC 0-2
AZ - NAC 2-1
De Eredivisie
Verklaring is heel simpel: "Dit is het niveau in Nederland"...quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:52 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Je moet niet proberen om het te verklaren
Dat soort onvoorspelbaarheid zit wel in elke competitie redelijk.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Verklaring is heel simpel: "Dit is het niveau in Nederland"...
Heb jij het down syndroom?quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:49 schreef Tchock het volgende:
AZ - Fey 0-4
Fey - NAC 0-2
AZ - NAC 2-1
De Eredivisie
Die heeft inderdaad geen gelukkige wedstrijd. Die bal schiet alle kanten op en kijkt ie net zo verbaasd als een katje waarbij je zogenaamd een propje papier gooit en het arme beestje er na een kwartier nog naar aan het zoeken is.quote:
Dit inderdaad. In Engeland verliezen ze ook gewoon allemaal van elkaar. Of een Real Madrid. Dom geschreeuw dat dat te maken zou hebben met het niveau.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort onvoorspelbaarheid zit wel in elke competitie redelijk.
Zo hallo!quote:
Feyenoord - ADO 2-0quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:49 schreef Tchock het volgende:
AZ - Fey 0-4
Fey - NAC 0-2
AZ - NAC 2-1
De Eredivisie
ADO momenteel de beste van Nederland volgens het boksprincipe.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord - ADO 2-0
Feyenoord - NAC 0-2
NAC - ADO 0-1
Oh, dan geeft je gezicht wel een vertekend beeld van de werkelijkheid.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik heb het gewenste aantal chromosomen. Rare vraag, maar oké.
Zo bedoelde ik het ook helemaal niet eigenlijk, ik vind die onvoorspelbaarheid juist leuk. Elke wedstrijd kan alle kanten op. Dat is in buitenlandse competities wel degelijk minder overigens.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit inderdaad. In Engeland verliezen ze ook gewoon allemaal van elkaar. Of een Real Madrid. Dom geschreeuw dat dat te maken zou hebben met het niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |