Niet voor degene die de wedstrijden daadwerkelijk kijkt.quote:
O jaquote:
genders zijn fluïde, tegenwoordigquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
O ja![]()
Niet dat zoiets hier op Fok! een vaststaand feit is als iemand dat opgeeft overigens.
Ik kan hiervoor instaan.quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
O ja![]()
Niet dat zoiets hier op Fok! een vaststaand feit is als iemand dat opgeeft overigens.
Zelfde voor mannenquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
O ja![]()
Komt omdat GRTD dood isquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed meer wat ik moet doen op FOK!
Ik heb zo mijn vrouwelijke kanten.quote:
Misschien gaat Ron Beton wel naar de kleedkamer om ze effe moed in te praten.quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:20 schreef RvLaak het volgende:
Als zelfs één van je speler voortijdig het stadion verlaat, lijkt me dat geen goed teken
Meeposten in livetopics is altijd een goede zaakquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed meer wat ik moet doen op FOK!
Ja alle sc's zijn op de fles gegaanquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En daar zaten de meeste van mijn forumvriendjes
Praat voor je eigen SC. De VBL-SC is levend genoegquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja alle sc's zijn op de fles gegaan
Onz sc net zo dood
Ja daar kom je als buitenstaander niet tussen tenzij je dikke tetten hebtquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Praat voor je eigen SC. De VBL-SC is levend genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |