Moet je je eens voorstellen hoe vaak die anderen geluk hebben gehad met de pech van Max.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:59 schreef DP026 het volgende: Max wint natuurlijk weer door de pech van Vettel en Raikkonen.
Ow kijk geeneens meerquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteraard, maar die lui daar lijken me louter autosportfans en geen sportfans
Viel me ook op jaquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:01 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Die DOTD timing van FOM was wel goud
Nootjes op?quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:02 schreef Geralt het volgende:
Ja hier ben ik. 🏁
Wat een dijk van een race.
Straks maar eens terugluisteren.twitter:Olav_Mol twitterde op zondag 01-10-2017 om 10:58:44MAX VERSTAPPEN WINT GRAND PRIX VAN MALEISIË - https://t.co/33ChahAqpx reageer retweet
Don't feed.....quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen hoe vaak die anderen geluk hebben gehad met de pech van Max.
whehehe.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:01 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Ah damn ik te laat.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:01 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Fanboy gespotquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat de haters nu een tijdje hun bek houden want MAX heeft nu wel bewezen echt een wonderkind te zijn.
Zij zijn natuurlijk wel een beetje belangrijker hèquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:03 schreef Pino112 het volgende:
Waarom kijken zij ook niet gewoon in de studio? Ipv in een kamertje achteraf
Je leeft nogquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:02 schreef Geralt het volgende:
Ja hier ben ik. 🏁
Wat een dijk van een race.
alleen koffie 🍵quote:
Suzuka ligt RBR weer goed hoorquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:03 schreef fukforce het volgende:
[..]
Fanboy gespot![]()
Zekker pagga geslagen bij elk rondje die hij vandaag uitreed![]()
Volgende wedstrijd is gewoon weer janken met de pet op
Bwhehe, timing is everythingquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:01 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Max gaat je grote held Hamilton de komende 10 jaar vernederen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:03 schreef fukforce het volgende:
[..]
Fanboy gespot![]()
Zekker pagga geslagen bij elk rondje die hij vandaag uitreed![]()
Volgende wedstrijd is gewoon weer janken met de pet op
Nee hoor. Hamilton gaat jankend wegrennen en stoppen. Veel te bang.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onze Max gaat je grote held Hamilton de komende 10 jaar vernederen.
Niet op Sky, reclame....quote:
Die tweet hadden we al gezienquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:06 schreef BaasBanaan het volgende:
Elke keer als Kvyat een stoeltje verliest, wint Max een GP.
Bedankt, Hansquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:06 schreef BaasBanaan het volgende:
Elke keer als Kvyat een stoeltje verliest, wint Max een GP.
Max was gewoon vies lucky dat Hamilton de deur niet dichtdeed.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat de haters nu een tijdje hun bek houden want MAX heeft nu wel bewezen echt een wonderkind te zijn.
zeker. Alleen staat mijn computer sinds de verhuizing op zolder en de tv is wel erg gaaf om F1 te kijken op 165cm oledquote:
Och hij wint weer een keer door wanprestatie's van Vettel en Raikonnenquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:02 schreef Mani89 het volgende:
Hamilton is half negerquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee hoor. Hamilton gaat jankend wegrennen en stoppen. Veel te bang.
07.00 zondagochtendquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:06 schreef mikieu het volgende:
Het allerlekkerste is dat aankomend weekend gewoon alweer geracet wordt
Lewis rijdt verstandiger dan Vettelquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Max was gewoon vies lucky dat Hamilton de deur niet dichtdeed.
Stond je ook voor lul in Spa in je leeuwenkostuumquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:07 schreef Zipportal het volgende:
Greater weather in Malaysia, great fans. Till next year. ()
Afgunst.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:07 schreef DP026 het volgende:
[..]
Och hij wint weer een keer door wanprestatie's van Vettel en Raikonnen
Ligt het trouwens nu niet aan de auto dat ie wint?
Er komt geen volgend jaar.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:07 schreef Zipportal het volgende:
Next year?!?quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:07 schreef Zipportal het volgende:
Ah kut, ik had 'em van een reddit comment.quote:
Er is een vrij handige Chrome extension om trolletjes te blocken. Maakt Fok een heel stuk leesbaarder.quote:
Is die volgende week om 7quote:
Nee man, 6 uur werken volgende week, das pas vroegquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die volgende week om 7dat is echt te vroeg hoor ...
Je kinderen F1 laten zien, goed voor hun opvoedingquote:
nee hoor, alleen als ie het verdient.quote:
Kan mij hier wel in vinden.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:10 schreef fukforce het volgende:
Max wint eens een keer wat na 50x gecrasht te zijn en nu ineens is hij een nieuwe halfgod
Volgende week grote kans op een plek buiten de top 3 voor Max en dan weer het gebruikelijke -weg- op zijn auto, de coureurs en op Hamilton en RicciardoGod.quote:
Snaarstrak en boksaai eigenlijk.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:08 schreef tja77 het volgende:
Die eerste 10 rondes van Max![]()
Wat een pace en standvastigheid, super correct en strak gereden.
dat dus.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:11 schreef Mani89 het volgende:
Waarom racen ze op van die goddeloze tijdstippen? 14:00 is toch gewoon prima voor iedereen.
Ja het is overal op de wereld altijd even laatquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:11 schreef Mani89 het volgende:
Waarom racen ze op van die goddeloze tijdstippen? 14:00 is toch gewoon prima voor iedereen.
Net met beide gekeken hoor. Bedoel meer dat 7u uitslapen is.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je kinderen F1 laten zien, goed voor hun opvoeding
Zo mag het best gaan de komende 10 jaar.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Snaarstrak en boksaai eigenlijk.
Zoals heel veel grote F1 coureurs die we zo vervloekt hebben in de afgelopen jaren.
Ofwel, zoals het hoort.
Iets met don't feed the .. 't is 11 uur geweest, ze zijn wakkerquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja het is overal op de wereld altijd even laat
Schuld van Rutte.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Juist niet toch?quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
De eerste 10 rondes waren niet saai, eerst het verdedigen op Bottas, daarna de overtake op Hamilton. Gewoon erg goed.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoals heel veel grote F1 coureurs die we zo vervloekt hebben in de afgelopen jaren.
Ofwel, zoals het hoort.
RB zit ook al een tijdje vooral met Ferrari te fucken. Dat mag dan allemaal omdat het niet Hamilton betrof, maar de situatie is nu wel veranderd in de zin dat de titelkandidaten in het nadeel zijn tov de anderen. Dat gaat Verstappen zelf ook nog ondervinden mocht hij zelf ooit in een titelstrijd verwikkeld zijn.quote:
Ja dit is een paar keer leuk, maar als Max een superieure auto krijgt wordt het ook snel saai.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ofwel, zoals het hoort.
De race begon om 15.00 uur. Prima tijdstip.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:11 schreef Mani89 het volgende:
Schijtlolligheid.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:14 schreef Gezicht het volgende:
Ric gooit ff een flesje water over Max tijdens de persco. Afgunst?
Voor beiden valt wel wat te zeggen. Als Vettel naar 3 was gegaan was het duidelijker geweest.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
nee hoor, alleen als ie het verdient.
Leuk dat vettel naar p4 rijdt met de snelste auto van het veld, maar met alle tegenslagen van max dit jaar, zijn puike inhaalactie op Lewis en vervolgens dik uitlopen, geen een fout maken en de race controleren, schiet mij maar lek, maar me dunkt dat Max die Dotd award verdient had vandaag.
Niet dat het verder wat uitmaakt natuurlijk, want die P1 is binnen.
WB Ferrari had die toch wel een voordeeltje.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:15 schreef Kreator het volgende:
Mooi. Winnen zoals het hoort, zonder geluk.
'Nederlander'.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:14 schreef Wespensteek het volgende:
Toch mooi dat je zo blij kunt worden dat een Nederlander goed kan autorijden.
Graag. Beter voor onze harten. De mijne zat anderhalf uur op 180 plus en kostte me weer een jaar van mn leven. Zeg maar.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:13 schreef Klummie het volgende:
[..]
Zo mag het best gaan de komende 10 jaar.
Daar vinden voortaan de onthoofdingen plaats.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:15 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom was dit de laatste race in malasia
geld is op ofzo??
is een mooie baan toch
Wat deed Stroll dan, behalve uitrollen?quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:15 schreef franske19 het volgende:
Bizarre actie van Stroll overigens. Vettel deed daar niet veel verkeerd.
Herken hier de eckte fanquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:16 schreef flipsen het volgende:
Niet zo mauwen over de tijden he? Ik moet iedere Europese zondag om 09:00 klaarzitten, vannacht om 03:45 mijn bed uit, volgend weekend om 02:00... Je bent fanatiek of je bent het niet![]()
En nu lekker terug naar bed
als vettel podium had gepakt dan had ie hem mogen hebben van mij. Nu 1 halfbakken inhaalactie en vervolgens afhaken. Mja. Niet echt. Maargoed, weltschmerz is ongetwijfeld 3x klaargekomen deze race.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voor beiden valt wel wat te zeggen. Als Vettel naar 3 was gegaan was het duidelijker geweest.
Het is ook een totaal onbelangrijke titel, maar wel eentje voor de coureur die het meest opvallend presteert tov zijn auto of positie. Anders kun je hem altijd wel aan de winnaar geven.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
nee hoor, alleen als ie het verdient.
Leuk dat vettel naar p4 rijdt met de snelste auto van het veld, maar met alle tegenslagen van max dit jaar, zijn puike inhaalactie op Lewis en vervolgens dik uitlopen, geen een fout maken en de race controleren, schiet mij maar lek, maar me dunkt dat Max die Dotd award verdient had vandaag.
Niet dat het verder wat uitmaakt natuurlijk, want die P1 is binnen.
NeplachGenotquote:
Nog iets interessants in de persco verder? Sky zendt het kennelijk weer eens niet uit...quote:
Was niet de hele, ziggo liet alleen dit stukje zien.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog iets interessants in de persco verder? Sky zendt het kennelijk weer eens niet uit...
Antillen?quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:16 schreef flipsen het volgende:
Niet zo mauwen over de tijden he? Ik moet iedere Europese zondag om 09:00 klaarzitten, vannacht om 03:45 mijn bed uit, volgend weekend om 02:00... Je bent fanatiek of je bent het niet![]()
En nu lekker terug naar bed
quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:18 schreef Sinister-D- het volgende:
Niemand wil met Palmer praten, die staat maar wat rondjes te draaien in the square met zijn persdame
Ah ok, dankquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
Was niet de hele, ziggo liet alleen dit stukje zien.
Stroll gaat dom naar buiten. Vettel er wel heel kort langs. Racing incident, na de finish.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:18 schreef opgebaarde het volgende:
Stroll Vettel incidentje van achter de auto van Stroll
https://streamable.com/bom3m
Oeps
Cultureel uitwisselingsproject met Maxima gedaanquote:
?quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:17 schreef klaasweetalles het volgende:
stroll krijgt morgen een partij geld in een koffertje van Mercedes
Vanuit deze hoek lijkt het toch wel vrij duidelijk een vreemde actie van Stroll.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:18 schreef opgebaarde het volgende:
Oeps
Ja als eerstequote:
stewards gaan er niets aan doen, aldus Skyquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Stroll gaat dom naar buiten. Vettel er wel heel kort langs. Racing incident, na de finish.
Allebei gewoon uitkijken bij de uitlooprondequote:Op zondag 1 oktober 2017 11:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
stewards gaan er niets aan doen, aldus Sky
omdat hij nu kansloos is voor de titel?quote:
Beelden van de onboard van de wagen achter Stroll en Vettel lieten zien dat Stroll halverwege de bocht besloot om naar rechts te sturen. Heeft waarschijnlijk niet in z'n spiegels gekeken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat deed Stroll dan, behalve uitrollen?
Heb het nog niet goed in de herhalingen gezien.
Door Stroll?quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omdat hij nu kansloos is voor de titel?
Terecht.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
stewards gaan er niets aan doen, aldus Sky
Niet echt. RTL Deutschland liet het wel zien.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog iets interessants in de persco verder? Sky zendt het kennelijk weer eens niet uit...
Niet naar rechts. Stroll neemt de bocht ruimer dan Vettel.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:22 schreef franske19 het volgende:
[..]
Beelden van de onboard van de wagen achter Stroll en Vettel lieten zien dat Stroll halverwege de bocht besloot om naar rechts te sturen. Heeft waarschijnlijk niet in z'n spiegels gekeken.
Ah, nicequote:Op zondag 1 oktober 2017 11:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
Cultureel uitwisselingsproject met Maxima gedaan
Toch vreemd dat ze al zo snel het contract van Bottas hebben verlengd dan.quote:When the team is struggling with its car - and Mercedes has this year - they need both their drivers. In Lewis Hamilton they have someone who can do that. In Valtteri Bottas, they have someone who appears to struggle to do that. He's his own biggest critic and he'll be painfully aware how this looks from the outside. He's not supporting Hamilton's' title bid in quite the way the team need him to.
Hij lag hem gewoon lopen, hij stuurt niet naar rechts volgens mij. Maar na de finish zijn er geen racelijnen meer hoor:)quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:22 schreef franske19 het volgende:
[..]
Beelden van de onboard van de wagen achter Stroll en Vettel lieten zien dat Stroll halverwege de bocht besloot om naar rechts te sturen. Heeft waarschijnlijk niet in z'n spiegels gekeken.
net Hollanders in het buitenlandquote:
Nicequote:
Is nog niks beters te krijgen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:24 schreef beantherio het volgende:
Quote van Mark Gallagher (een analyst van de BBC) uit de BBC blog waar tijdens de race al even aan gerefereerd werd door Mol:
[..]
Toch vreemd dat ze al zo snel het contract van Bottas hebben verlengd dan.
Dat had je wel kunnen bedenken he? Wij hebben de race (en de cool down lap) gewoon live gezien...quote:
Ik ben geen fan van Stroll maar ook vanuit dit zichtspunt vind ik het er niet handig uitzien van Vettel.quote:
hij staat zelfs in de Fipo van dit topicquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat had je wel kunnen bedenken he? Wij hebben de race (en de cool down lap) gewoon live gezien...
Money.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:26 schreef beantherio het volgende:
Waarom kunnen we niet gewoon Sky op de Nederlandse kabel krijgen?
Je kunt in NL wel een abbo op Sky nemen, maar dan betaal je je blauw...quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:26 schreef beantherio het volgende:
Waarom kunnen we niet gewoon Sky op de Nederlandse kabel krijgen?
Doe niet zo azijnzeikerig joh.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat had je wel kunnen bedenken he? Wij hebben de race (en de cool down lap) gewoon live gezien...
Als Stroll gewoon oplet en Vettel ziet stuurt hij niet naar buiten.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Stroll maar ook vanuit dit zichtspunt vind ik het er niet handig uitzien van Vettel.
Ik ook, hoor. Vond deze alleen te mooi om niet te delen, maar ik zal volgende keer even kijken of ie hier al staatquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:
misschien vind hij vettel een klootzak en dacht hij precies het omgekeerde...quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als Stroll gewoon oplet en Vettel ziet stuurt hij niet naar buiten.
Als Vettel beter oplet stuurt hij niet in op de auto's (zie vandaag, SIngapore en Baku)quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:29 schreef Tchock het volgende:
Heb ook nog een screenshot van Vettel die meelift op Wehrlein's auto, die vond ik ook mooi
quote:
net een onboard op sky geweest van Massa waarbij Vettel en Stroll te zien zijn, stroll ging naar buiten vettel hield zijn lijn.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Stroll maar ook vanuit dit zichtspunt vind ik het er niet handig uitzien van Vettel.
Ah, Stroll moet opletten...?quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
robbie bang voor z'n bolletje en pakt een kussen. Zal een afspraak zijn geweest, als ie wint gaat het plafond dr uit.quote:
Tja, maar als je er zo vlak langs gaat dan creëer je zelf een situatie waarin de dingen makkelijk fout kunnen gaan. En dan ben je niet schuldeloos m.b.t. de gevolgen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En zelfs nog eerder...quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had dat echt nog nooit gezien, lijkt me niet erg veiligAl is het blijkbaar al eerder gebeurd met Webber en Alonso:
[ afbeelding ]
Daar gaan we het een week over hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gaan we het nou serieus hebben over een ongelukje na de race wie er fout zat?
Webber kreeg hier overigens wel een grid penalty van 10 plaatsen voor. Ben benieuwd of het voor Vettel ook een staartje krijgt.quote:
Ja. En hier gaan we de rest van de week intensief over discussiëren.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gaan we het nou serieus hebben over een ongelukje na de race wie er fout zat?
Hij heeft Hamilton natuurlijk een paar keer zoek gereden. Toen heette het dat Hamilton zijn auto niet switched on kreeg, nu is het een aantal keer op rij andersom en kan Bottas er niets van. Nou is Bottas ook gewoon niet zo heel erg goed, maar als de een de auto niet werkend krijgt en de ander wel dan is het meteen ook een verschil van meer dan een halve seconde.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:24 schreef beantherio het volgende:
Quote van Mark Gallagher (een analyst van de BBC) uit de BBC blog waar tijdens de race al even aan gerefereerd werd door Mol:
[..]
Natuurlijk, is ook een winnaar.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel mooi dat Hamilton toch de pee erin heeft.
Eerder ook. Volgens mij met Mansell. Iig periode eind jaren 80 begin 90.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had dat echt nog nooit gezien, lijkt me niet erg veiligAl is het blijkbaar al eerder gebeurd met Webber en Alonso:
[ afbeelding ]
Wel vaker dan dat...quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar heeft ie ook wel een punt. Bij Vettel had ie de deur dichtgegooid. Hij wist hier dat Vettel vanaf p20 startte. En dus altijd voor hem zou finishen. Dus risico lopen om elkaar te raken had ie geen zin in.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:32 schreef Gezicht het volgende:
Lewis doet het wel overkomen alsof hij Max er maar voorbij heeft gelaten.
Schumi ook, en het is nog wel vaker gebeurd.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eerder ook. Volgens mij met Mansell. Iig periode eind jaren 80 begin 90.
Weinig alternatief. Ocon er neerzetten is een risico, Alonso zou nergens op slaan, dus ja.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als je op niet-racesnelheid wordt overreden is dat ook niet echt prettig.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel vaker dan dat...![]()
En het risico valt wel mee, het gaat niet direct op race-snelheid
Bij Sky ja. Hij is niet blij, want de Benz heeft niet de beste auto, maar profiteert wel optimaal van Ferrariquote:
Bochten moet je nou eenmaal insturen, anders ga je rechtdoor de bocht uit.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah, Stroll moet opletten...?
Vettel gaat er voorbij en stuurt steeds verder in.
Stroll stuurt van de binnenbocht naar de buitenbocht, waarschijnlijk om rubber op te pikken, dat doe je niet als je in je spiegels hebt gekeken en weet dat er iemand in de buitenbocht zit.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Tja, maar als je er zo vlak langs gaat dan creëer je zelf een situatie waarin de dingen makkelijk fout kunnen gaan. En dan ben je niet schuldeloos m.b.t. de gevolgen.
Dit eerste keer dat ik het zag was deze:quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eerder ook. Volgens mij met Mansell. Iig periode eind jaren 80 begin 90.
Nee, tweede.quote:
Ik zou graag Ocon in de Mercedes zien. Maar ik snap het ook wel: ze moeten een rijder hebben die regelmatig punten pakt en dan zal men liever voor ervaring kiezen dan voor talent.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Weinig alternatief. Ocon er neerzetten is een risico, Alonso zou nergens op slaan, dus ja.
Is echt al heel vaak gedaan, niks bijzonders.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je op niet-racesnelheid wordt overreden is dat ook niet echt prettig.![]()
Ze moeten zich ook wel zorgen maken omdat Vettel meer dan een halve seconde sneller was en RBR op die manier Hamilton in de weg gaat zitten en niet Vettel. Als er met 5 races te gaan 2 keer 2 RB's en Raikkonen tussen Vettel en Hamilton zitten dan is de voorsprong zo goed als weg.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij Sky ja. Hij is niet blij, want de Benz heeft niet de beste auto, maar profiteert wel optimaal van Ferrari
Nogmaals: Webber kreeg een grid penalty vorige keer. Nu staat de F1 niet echt bekend om consistent beleid wat straffen betreft en zo, maar toch.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is echt al heel vaak gedaan, niks bijzonders.
Komt geen staartje
In Japan zou Mercedes ook het derde team moeten zijnquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze moeten zich ook wel zorgen maken omdat Vettel meer dan een halve seconde sneller was en RBR op die manier Hamilton in de weg gaat zitten en niet Vettel. Als er met 5 races te gaan 2 keer 2 RB's en Raikkonen tussen Vettel en Hamilton zitten dan is de voorsprong zo goed als weg.
No shit Sherlock.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bochten moet je nou eenmaal insturen, anders ga je rechtdoor de bocht uit.
Zo gemaakt, bah, je ziet 'm ook ff eerst omhoog kijken. Alles voor de aandacht.quote:
Verrekquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:47 schreef nils7 het volgende:
En opeens moet t nu nog 12 uur worden, normaal smiddags F1 kijken. Nu lekker pinten zuipen
Of hele korte zondagquote:
Zit de ziggo circlejerk toch niet zo dom na te blaten. Stroll had hem gewoon niet gezien omdat hij niet zat op te letten na een lange en zware race, Hamilton reed Verstappen ook nog voorbij op weg naar paddock maar Verstappen let wel gewoon op.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
No shit Sherlock.
Waarom moest Vettel er zo nodig voorbij? Race was voorbij, en kijk eens rechts van Vettel wat daar nog een partij onbenut asfalt lag.
Gewoon domme actie van Vettel weer, die is het spoor bijster.
Max werd vorig jaar DOTD toen ie was uitgevallenquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:48 schreef MakkieR het volgende:
[..]
DOTD worden met een gecrashte auto, volgens mij is dat ook een eerste keer haha
Vettel had zeeën van ruimte, als er iemand blind was, was hij dat welquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zit de ziggo circlejerk toch niet zo dom na te blaten. Stroll had hem gewoon niet gezien omdat hij niet zat op te letten na een lange en zware race, Hamilton reed Verstappen ook nog voorbij op weg naar paddock maar Verstappen let wel gewoon op.
Max wordt alleen maar beter door ervaring en de nu beteren verdwijnen omdat ze ouder worden.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:48 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zo gemaakt, bah, je ziet 'm ook ff eerst omhoog kijken. Alles voor de aandacht.
Maar maakt niet uit. De gifbeker was leeg! Zoals Horner zei hopelijk het begin van een prachtig decennium voor Max als twintiger.
quote:Sky F1’s Brundle described it as “one of the most bizarre things I’ve ever seen” and suspected the damage may require Vettel to take new gearbox for next weekend’s Japanese GP, which would likely trigger a grid penalty.
Ik weet niet hoe Max toen uitviel, maar zo een DOTD titel winnen is wel behoorlijk knullig. Een dure trofeequote:Op zondag 1 oktober 2017 11:49 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Max werd vorig jaar DOTD toen ie was uitgevallen
Zag ik het dus toch goed dat Stroll scherp naar rechts kwam.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:18 schreef opgebaarde het volgende:
Oeps
Vorig jaar gp USA en nadien werden ze op reddit een beetje madquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:52 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Max toen uitviel, maar zo een DOTD titel winnen is wel behoorlijk knullig. Een dure trofee
Lijkt een beetje op die vage reclame met Neymar zo.quote:
Heb jij OOIT in je leven al eens een fout cq foutieve manier van handelen jegens Vettel toegegeven? Of is je Duitse wünderkindje echt zo perfect als dat jij het doet willen laten lijken?quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zit de ziggo circlejerk toch niet zo dom na te blaten. Stroll had hem gewoon niet gezien omdat hij niet zat op te letten na een lange en zware race, Hamilton reed Verstappen ook nog voorbij op weg naar paddock maar Verstappen let wel gewoon op.
Iemand van de productie (of RB?) die wilt dat hij kapt met dat gekut denk ikquote:
Stroll maakt trouwens ruimte voor de auto die achter hem aan komt rijden. Vettel gaat er vrij strak langs. Als Vettel meer ruimte had gelaten, had Stroll beter ruimte kunnen laten voor de auto van waarvan dit shot gemaakt is. Niet handig van Stroll en Vettel.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:56 schreef CrashO het volgende:
Vettel en Stroll faalden gewoon allebei.
Vettel weer te strak aansnijden zonder kijken wat er naast hem zit en Stroll vergat waar zijn stuur voor is.
[ afbeelding ]
twitter:redbullracing twitterde op zondag 01-10-2017 om 10:33:44YES! @Max33Verstappen wins the #MalaysiaGP! 🙌🙌🙌 🏆 That’s his second win in #F1! 🏆 https://t.co/Lt5ryzBqv5 reageer retweet
Echt slecht jaquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:00 schreef LTVDK het volgende:
Tering dit is wel heel slechttwitter:redbullracing twitterde op zondag 01-10-2017 om 10:33:44YES! @Max33Verstappen wins the #MalaysiaGP! 🙌🙌🙌 🏆 That’s his second win in #F1! 🏆 https://t.co/Lt5ryzBqv5 reageer retweet
Wat mis ik?quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:00 schreef LTVDK het volgende:
Tering dit is wel heel slechttwitter:redbullracing twitterde op zondag 01-10-2017 om 10:33:44YES! @Max33Verstappen wins the #MalaysiaGP! 🙌🙌🙌 🏆 That’s his second win in #F1! 🏆 https://t.co/Lt5ryzBqv5 reageer retweet
Eenzelfde gevoel voor humor.quote:
Klik op de link.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat mis ik?
Het is officieel Malaysia GP he, en niet Malaysian....
Nee, ik miste het filmpjequote:
Dankquote:
Heeft echt tig betekenissen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:09 schreef Gezicht het volgende:
Double Dutch refereert toch naar anticonceptie of niet?
quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gewoon domme actie van Vettel weer, die is het spoor bijster.
Om 15.00 uur komt er eentje op Ziggo.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:13 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand een samenvatting, ben met mijn zatte kop door de (superharde) wekker heen geslapen.
Volgens mij houdt Vettel zijn lijn aan de buitenkant en gaat Stroll naar buiten..quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:56 schreef CrashO het volgende:
Vettel en Stroll faalden gewoon allebei.
Vettel weer te strak aansnijden zonder kijken wat er naast hem zit en Stroll vergat waar zijn stuur voor is.
[ afbeelding ]
hadden ze beter deze gif bij kunnen zettenquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:00 schreef LTVDK het volgende:
twitter:redbullracing twitterde op zondag 01-10-2017 om 11:22:01@nikkiv17 @Max33Verstappen 💪😃🍾🎉 https://t.co/kYjVchC9XG reageer retweet
Twee Mercedessen tetsen er samen af, Riccardo en Vettel strijden om de leiding maar hebben falende strategie, Max houdt Kimi achter zich en wint de racequote:Op zondag 1 oktober 2017 12:13 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand een samenvatting, ben met mijn zatte kop door de (superharde) wekker heen geslapen.
Hamilton heeft met drie vingers in de neus gewonnen, Max lag er na de eerste bocht al uit en Vettel crashte in de uitlooprondequote:Op zondag 1 oktober 2017 12:13 schreef Dagoduck het volgende:
Hèhè, zo ver als de winnaar was ik al.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hamilton heeft met drie vingers in de neus gewonnen, Max lag er na de eerste bocht al uit en Vettel crashte in de uitloopronde
Ja hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb jij OOIT in je leven al eens een fout cq foutieve manier van handelen jegens Vettel toegegeven?
Vettel gaat er gewoon van uit dat Stroll hem gezien heeft, en dat mag hij ook want dat is ook in de uitrijronde normaal. Dan kun je wel de gifjes die het niet goed laten zien gebruiken om Vettel de schuld te geven, maar als je dit van boven zou zien dan is het volkomen helder wie er niet zat op te letten.quote:Of is je Duitse wünderkindje echt zo perfect als dat jij het doet willen laten lijken?
Vettel kon net zo goed makkelijk aan de buitenkant van de bocht blijven en meer ruimte overhouden.
Ik kijk overigens allang geen Ziggo meer.
karma is a bitch!quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:13 schreef Dagoduck het volgende:
Zo voor de hand lag het helemaal niet dat Hamilton ging winnen, Kimi was sneller.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hèhè, zo ver als de winnaar was ik al.
De ME zal het zo wel schoon moeten vegen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:12 schreef KingRadler het volgende:
ik weet niet of deze al geplaatst is:
Montfort viert tweede zege Max Verstappen
quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:01 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan Hamilton wel aan, maar dan krijg je hetzelfde gezeik als vorig jaar tussen Rosberg en Hamilton.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
LOL, het gaat er nog steeds over.
Coronel zei nog in de nabeschouwing dat Max niet het zitje van Bottas moest overnemen, omdat Max iedereen aan kan behalve Hamilton. Ben benieuwd wat men hier daarvan vindt.
Max kan Hamilton wel verslaan zolang hij niet meegaat in het psychologische spel van Hamilton. Ik denk zelf dat als Max bij Mercedes Hamilton zou verslaan dat Hamilton rijp is voor de psychiaterquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Coronel zei nog in de nabeschouwing dat Max niet het zitje van Bottas moest overnemen, omdat Max iedereen aan kan behalve Hamilton. Ben benieuwd wat men hier daarvan vindt.
Die Lotus hè.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:20 schreef franklop het volgende:
9e podium voor Max trouwens. Nog 1 minder dan Grosjean (wist niet eens dat die 10x podium heeft gestaan)
Dat waren net de jaren dat ik wat minder aan het volgen was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:23 schreef Peterselieman het volgende:
En de Hülk die het record dat hij al in bezit had scherper heeft gezetHij verdient meer wat mij betreft hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
zeker en wat dat betreft is het jammer dat hij bij Force India geen podiumplekken behaald heeft, terwijl Perez dat toen wel af en toe deedquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hij verdient meer wat mij betreft hoor.
Vettel ging er vanuit...een aanname dus.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja hoor.
[..]
Vettel gaat er gewoon van uit dat Stroll hem gezien heeft, en dat mag hij ook want dat is ook in de uitrijronde normaal. Dan kun je wel de gifjes die het niet goed laten zien gebruiken om Vettel de schuld te geven, maar als je dit van boven zou zien dan is het volkomen helder wie er niet zat op te letten.
Stroll moet toch ook gewoon zien dat Vettel naast hem zit? Vind het 100% eerder een fout van Stroll dan Vettel hoor, die al vrij ver aan de buitenkant zit..quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vettel ging er vanuit...een aanname dus.
Laat gewoon extra ruimte, de baan was er breed genoeg. Stroll geeft ruimte aan een andere coureur die hem voorbij wilt. Vettel stuurt riching apex, terwijl hij ook makkelijk verder aan de buitenkant kon blijven.
Ik gebruik helemaal geen gifjes, ik verwijs ernaar en verklaar wat ik zie.
Als het zo duidelijk zou zijn, dan hadden de stewards wel actie ondernomen en straf gegeven.
Ow wacht, complot tegen Vettel en Pro Hamilton.
Als je Ziggo hebt kun je online de hele race terugkijken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
Iemand een uitgebreide samenvatting of hele race om terug te kijken?
Heeft Max vandaag niet aangetoont wel te kunnen winnen van Hamilton? Of is de RBR nu ineens de beste auto?quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Oh chill!quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:34 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Als je Ziggo hebt kun je online de hele race terugkijken.
Als Stroll hem gezien had, maakt hij dan deze stuurbeweging of niet? Dat lijkt mij het enige waar het om gaat.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vettel ging er vanuit...een aanname dus.
Laat gewoon extra ruimte, de baan was er breed genoeg. Stroll geeft ruimte aan een andere coureur die hem voorbij wilt. Vettel stuurt riching apex, terwijl hij ook makkelijk verder aan de buitenkant kon blijven.
Ik gebruik helemaal geen gifjes, ik verwijs ernaar en verklaar wat ik zie.
Wil je hier nou beweren dat de stewards consequent zijn en fouten straffen? Ik vind ze partijdig ja, sterker nog, dat lijkt mij een feitelijke vaststelling, maar los daarvan moet jij ook zien dat ze inconsequent zijn en heel vaak niet straffen terwijl er toch echt een rijdersfout gemaakt moet zijn.quote:Als het zo duidelijk zou zijn, dan hadden de stewards wel actie ondernomen en straf gegeven.
Ow wacht, complot tegen Vettel en Pro Hamilton.
Stroll keek wellicht in zijn spiegel, want er kwam nog een coureur aan die er zo nodig voorbij moest. Ik snap sowieso dat inhalen tijdens een uitloopronde niet. Je best doen om marbles op te pakken, maar wel andere auto's inhalen (wat weer brandstof kost). Onboard bij Vettel zie je dat hij richting apex stuurt, terwijl hij ook gewoon aan de buitenkant kon blijven.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Stroll moet toch ook gewoon zien dat Vettel naast hem zit? Vind het 100% eerder een fout van Stroll dan Vettel hoor, die al vrij ver aan de buitenkant zit..
Waar slaat dat op... Wat moet ie dan doen?quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Een keer kunnen winnen zegt nog niet alles natuurlijk. Ik denk dat Coronel gewoon bedoelde dat Hamilton sneller zou zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heeft Max vandaag niet aangetoont wel te kunnen winnen van Hamilton? Of is de RBR nu ineens de beste auto?
Of bedoel je met aan kan, ook psychisch? Want ik vind ze op dat vlak erg aan elkaar gewaagd.
Qua pure snelheid en inhalen vind ik Max juist beter.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een keer kunnen winnen zegt nog niet alles natuurlijk. Ik denk dat Coronel gewoon bedoelde dat Hamilton sneller zou zijn.
Psychisch denk ik dat Max het wel aan zou kunnen, hij doet redelijk stoïcijns zijn eigen ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |