Schijtlolligheid.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:14 schreef Gezicht het volgende:
Ric gooit ff een flesje water over Max tijdens de persco. Afgunst?
Voor beiden valt wel wat te zeggen. Als Vettel naar 3 was gegaan was het duidelijker geweest.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
nee hoor, alleen als ie het verdient.
Leuk dat vettel naar p4 rijdt met de snelste auto van het veld, maar met alle tegenslagen van max dit jaar, zijn puike inhaalactie op Lewis en vervolgens dik uitlopen, geen een fout maken en de race controleren, schiet mij maar lek, maar me dunkt dat Max die Dotd award verdient had vandaag.
Niet dat het verder wat uitmaakt natuurlijk, want die P1 is binnen.
WB Ferrari had die toch wel een voordeeltje.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:15 schreef Kreator het volgende:
Mooi. Winnen zoals het hoort, zonder geluk.
'Nederlander'.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:14 schreef Wespensteek het volgende:
Toch mooi dat je zo blij kunt worden dat een Nederlander goed kan autorijden.
Graag. Beter voor onze harten. De mijne zat anderhalf uur op 180 plus en kostte me weer een jaar van mn leven. Zeg maar.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:13 schreef Klummie het volgende:
[..]
Zo mag het best gaan de komende 10 jaar.
Daar vinden voortaan de onthoofdingen plaats.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:15 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom was dit de laatste race in malasia
geld is op ofzo??
is een mooie baan toch
Wat deed Stroll dan, behalve uitrollen?quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:15 schreef franske19 het volgende:
Bizarre actie van Stroll overigens. Vettel deed daar niet veel verkeerd.
Herken hier de eckte fanquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:16 schreef flipsen het volgende:
Niet zo mauwen over de tijden he? Ik moet iedere Europese zondag om 09:00 klaarzitten, vannacht om 03:45 mijn bed uit, volgend weekend om 02:00... Je bent fanatiek of je bent het niet![]()
En nu lekker terug naar bed
als vettel podium had gepakt dan had ie hem mogen hebben van mij. Nu 1 halfbakken inhaalactie en vervolgens afhaken. Mja. Niet echt. Maargoed, weltschmerz is ongetwijfeld 3x klaargekomen deze race.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voor beiden valt wel wat te zeggen. Als Vettel naar 3 was gegaan was het duidelijker geweest.
Het is ook een totaal onbelangrijke titel, maar wel eentje voor de coureur die het meest opvallend presteert tov zijn auto of positie. Anders kun je hem altijd wel aan de winnaar geven.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
nee hoor, alleen als ie het verdient.
Leuk dat vettel naar p4 rijdt met de snelste auto van het veld, maar met alle tegenslagen van max dit jaar, zijn puike inhaalactie op Lewis en vervolgens dik uitlopen, geen een fout maken en de race controleren, schiet mij maar lek, maar me dunkt dat Max die Dotd award verdient had vandaag.
Niet dat het verder wat uitmaakt natuurlijk, want die P1 is binnen.
NeplachGenotquote:
Nog iets interessants in de persco verder? Sky zendt het kennelijk weer eens niet uit...quote:
Was niet de hele, ziggo liet alleen dit stukje zien.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog iets interessants in de persco verder? Sky zendt het kennelijk weer eens niet uit...
Antillen?quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:16 schreef flipsen het volgende:
Niet zo mauwen over de tijden he? Ik moet iedere Europese zondag om 09:00 klaarzitten, vannacht om 03:45 mijn bed uit, volgend weekend om 02:00... Je bent fanatiek of je bent het niet![]()
En nu lekker terug naar bed
quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:18 schreef Sinister-D- het volgende:
Niemand wil met Palmer praten, die staat maar wat rondjes te draaien in the square met zijn persdame
Ah ok, dankquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
Was niet de hele, ziggo liet alleen dit stukje zien.
Stroll gaat dom naar buiten. Vettel er wel heel kort langs. Racing incident, na de finish.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:18 schreef opgebaarde het volgende:
Stroll Vettel incidentje van achter de auto van Stroll
https://streamable.com/bom3m
Oeps
Cultureel uitwisselingsproject met Maxima gedaanquote:
?quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:17 schreef klaasweetalles het volgende:
stroll krijgt morgen een partij geld in een koffertje van Mercedes
Vanuit deze hoek lijkt het toch wel vrij duidelijk een vreemde actie van Stroll.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:18 schreef opgebaarde het volgende:
Stroll Vettel incidentje van achter de auto van Stroll
https://streamable.com/bom3m
Oeps
Ja als eerstequote:
stewards gaan er niets aan doen, aldus Skyquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Stroll gaat dom naar buiten. Vettel er wel heel kort langs. Racing incident, na de finish.
Allebei gewoon uitkijken bij de uitlooprondequote:Op zondag 1 oktober 2017 11:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
stewards gaan er niets aan doen, aldus Sky
omdat hij nu kansloos is voor de titel?quote:
Beelden van de onboard van de wagen achter Stroll en Vettel lieten zien dat Stroll halverwege de bocht besloot om naar rechts te sturen. Heeft waarschijnlijk niet in z'n spiegels gekeken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat deed Stroll dan, behalve uitrollen?
Heb het nog niet goed in de herhalingen gezien.
Door Stroll?quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omdat hij nu kansloos is voor de titel?
Terecht.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
stewards gaan er niets aan doen, aldus Sky
Niet echt. RTL Deutschland liet het wel zien.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog iets interessants in de persco verder? Sky zendt het kennelijk weer eens niet uit...
Niet naar rechts. Stroll neemt de bocht ruimer dan Vettel.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:22 schreef franske19 het volgende:
[..]
Beelden van de onboard van de wagen achter Stroll en Vettel lieten zien dat Stroll halverwege de bocht besloot om naar rechts te sturen. Heeft waarschijnlijk niet in z'n spiegels gekeken.
Ah, nicequote:Op zondag 1 oktober 2017 11:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
Cultureel uitwisselingsproject met Maxima gedaan
Toch vreemd dat ze al zo snel het contract van Bottas hebben verlengd dan.quote:When the team is struggling with its car - and Mercedes has this year - they need both their drivers. In Lewis Hamilton they have someone who can do that. In Valtteri Bottas, they have someone who appears to struggle to do that. He's his own biggest critic and he'll be painfully aware how this looks from the outside. He's not supporting Hamilton's' title bid in quite the way the team need him to.
Hij lag hem gewoon lopen, hij stuurt niet naar rechts volgens mij. Maar na de finish zijn er geen racelijnen meer hoor:)quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:22 schreef franske19 het volgende:
[..]
Beelden van de onboard van de wagen achter Stroll en Vettel lieten zien dat Stroll halverwege de bocht besloot om naar rechts te sturen. Heeft waarschijnlijk niet in z'n spiegels gekeken.
net Hollanders in het buitenlandquote:
Nicequote:
Is nog niks beters te krijgen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:24 schreef beantherio het volgende:
Quote van Mark Gallagher (een analyst van de BBC) uit de BBC blog waar tijdens de race al even aan gerefereerd werd door Mol:
[..]
Toch vreemd dat ze al zo snel het contract van Bottas hebben verlengd dan.
Dat had je wel kunnen bedenken he? Wij hebben de race (en de cool down lap) gewoon live gezien...quote:
Ik ben geen fan van Stroll maar ook vanuit dit zichtspunt vind ik het er niet handig uitzien van Vettel.quote:
hij staat zelfs in de Fipo van dit topicquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat had je wel kunnen bedenken he? Wij hebben de race (en de cool down lap) gewoon live gezien...
Money.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:26 schreef beantherio het volgende:
Waarom kunnen we niet gewoon Sky op de Nederlandse kabel krijgen?
Je kunt in NL wel een abbo op Sky nemen, maar dan betaal je je blauw...quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:26 schreef beantherio het volgende:
Waarom kunnen we niet gewoon Sky op de Nederlandse kabel krijgen?
Doe niet zo azijnzeikerig joh.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat had je wel kunnen bedenken he? Wij hebben de race (en de cool down lap) gewoon live gezien...
Als Stroll gewoon oplet en Vettel ziet stuurt hij niet naar buiten.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Stroll maar ook vanuit dit zichtspunt vind ik het er niet handig uitzien van Vettel.
Ik ook, hoor. Vond deze alleen te mooi om niet te delen, maar ik zal volgende keer even kijken of ie hier al staatquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:
misschien vind hij vettel een klootzak en dacht hij precies het omgekeerde...quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als Stroll gewoon oplet en Vettel ziet stuurt hij niet naar buiten.
Als Vettel beter oplet stuurt hij niet in op de auto's (zie vandaag, SIngapore en Baku)quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:29 schreef Tchock het volgende:
Heb ook nog een screenshot van Vettel die meelift op Wehrlein's auto, die vond ik ook mooi
quote:
net een onboard op sky geweest van Massa waarbij Vettel en Stroll te zien zijn, stroll ging naar buiten vettel hield zijn lijn.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Stroll maar ook vanuit dit zichtspunt vind ik het er niet handig uitzien van Vettel.
Ah, Stroll moet opletten...?quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
robbie bang voor z'n bolletje en pakt een kussen. Zal een afspraak zijn geweest, als ie wint gaat het plafond dr uit.quote:
Tja, maar als je er zo vlak langs gaat dan creėer je zelf een situatie waarin de dingen makkelijk fout kunnen gaan. En dan ben je niet schuldeloos m.b.t. de gevolgen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En zelfs nog eerder...quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had dat echt nog nooit gezien, lijkt me niet erg veiligAl is het blijkbaar al eerder gebeurd met Webber en Alonso:
[ afbeelding ]
Daar gaan we het een week over hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gaan we het nou serieus hebben over een ongelukje na de race wie er fout zat?
Webber kreeg hier overigens wel een grid penalty van 10 plaatsen voor. Ben benieuwd of het voor Vettel ook een staartje krijgt.quote:
Ja. En hier gaan we de rest van de week intensief over discussiėren.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gaan we het nou serieus hebben over een ongelukje na de race wie er fout zat?
Hij heeft Hamilton natuurlijk een paar keer zoek gereden. Toen heette het dat Hamilton zijn auto niet switched on kreeg, nu is het een aantal keer op rij andersom en kan Bottas er niets van. Nou is Bottas ook gewoon niet zo heel erg goed, maar als de een de auto niet werkend krijgt en de ander wel dan is het meteen ook een verschil van meer dan een halve seconde.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:24 schreef beantherio het volgende:
Quote van Mark Gallagher (een analyst van de BBC) uit de BBC blog waar tijdens de race al even aan gerefereerd werd door Mol:
[..]
Toch vreemd dat ze al zo snel het contract van Bottas hebben verlengd dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |