Moet je je eens voorstellen hoe vaak die anderen geluk hebben gehad met de pech van Max.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:59 schreef DP026 het volgende: Max wint natuurlijk weer door de pech van Vettel en Raikkonen.
Ow kijk geeneens meerquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteraard, maar die lui daar lijken me louter autosportfans en geen sportfans
Viel me ook op jaquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:01 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Die DOTD timing van FOM was wel goud
Nootjes op?quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:02 schreef Geralt het volgende:
Ja hier ben ik. 🏁
Wat een dijk van een race.
Straks maar eens terugluisteren.twitter:Olav_Mol twitterde op zondag 01-10-2017 om 10:58:44MAX VERSTAPPEN WINT GRAND PRIX VAN MALEISIË - https://t.co/33ChahAqpx reageer retweet
Don't feed.....quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen hoe vaak die anderen geluk hebben gehad met de pech van Max.
whehehe.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:01 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Ah damn ik te laat.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:01 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Fanboy gespotquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat de haters nu een tijdje hun bek houden want MAX heeft nu wel bewezen echt een wonderkind te zijn.
Zij zijn natuurlijk wel een beetje belangrijker hèquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:03 schreef Pino112 het volgende:
Waarom kijken zij ook niet gewoon in de studio? Ipv in een kamertje achteraf
Je leeft nogquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:02 schreef Geralt het volgende:
Ja hier ben ik. 🏁
Wat een dijk van een race.
alleen koffie 🍵quote:
Suzuka ligt RBR weer goed hoorquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:03 schreef fukforce het volgende:
[..]
Fanboy gespot![]()
Zekker pagga geslagen bij elk rondje die hij vandaag uitreed![]()
Volgende wedstrijd is gewoon weer janken met de pet op
Bwhehe, timing is everythingquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:01 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Max gaat je grote held Hamilton de komende 10 jaar vernederen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:03 schreef fukforce het volgende:
[..]
Fanboy gespot![]()
Zekker pagga geslagen bij elk rondje die hij vandaag uitreed![]()
Volgende wedstrijd is gewoon weer janken met de pet op
Nee hoor. Hamilton gaat jankend wegrennen en stoppen. Veel te bang.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onze Max gaat je grote held Hamilton de komende 10 jaar vernederen.
Niet op Sky, reclame....quote:
Die tweet hadden we al gezienquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:06 schreef BaasBanaan het volgende:
Elke keer als Kvyat een stoeltje verliest, wint Max een GP.
Bedankt, Hansquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:06 schreef BaasBanaan het volgende:
Elke keer als Kvyat een stoeltje verliest, wint Max een GP.
Max was gewoon vies lucky dat Hamilton de deur niet dichtdeed.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat de haters nu een tijdje hun bek houden want MAX heeft nu wel bewezen echt een wonderkind te zijn.
zeker. Alleen staat mijn computer sinds de verhuizing op zolder en de tv is wel erg gaaf om F1 te kijken op 165cm oledquote:
Och hij wint weer een keer door wanprestatie's van Vettel en Raikonnenquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:02 schreef Mani89 het volgende:
Hamilton is half negerquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee hoor. Hamilton gaat jankend wegrennen en stoppen. Veel te bang.
07.00 zondagochtendquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:06 schreef mikieu het volgende:
Het allerlekkerste is dat aankomend weekend gewoon alweer geracet wordt
Lewis rijdt verstandiger dan Vettelquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Max was gewoon vies lucky dat Hamilton de deur niet dichtdeed.
Stond je ook voor lul in Spa in je leeuwenkostuumquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:07 schreef Zipportal het volgende:
Greater weather in Malaysia, great fans. Till next year. ()
Afgunst.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:07 schreef DP026 het volgende:
[..]
Och hij wint weer een keer door wanprestatie's van Vettel en Raikonnen
Ligt het trouwens nu niet aan de auto dat ie wint?
Er komt geen volgend jaar.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:07 schreef Zipportal het volgende:
Next year?!?quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:07 schreef Zipportal het volgende:
Ah kut, ik had 'em van een reddit comment.quote:
Er is een vrij handige Chrome extension om trolletjes te blocken. Maakt Fok een heel stuk leesbaarder.quote:
Is die volgende week om 7quote:
Nee man, 6 uur werken volgende week, das pas vroegquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die volgende week om 7dat is echt te vroeg hoor ...
Je kinderen F1 laten zien, goed voor hun opvoedingquote:
nee hoor, alleen als ie het verdient.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |