Haha, inderdaadquote:Op donderdag 28 september 2017 16:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
wtf, googlede hierop.
Kwam eerste hit, Kliniek Dokter Frodo Gaymans .![]()
![]()
![]()
Is nog steeds zo, maar ja ts klaagt over kleine kinnen enzo. Maar als ik mocht kiezen had ik ook liever een kaak als enrique iglesias als wat ik nu heb. Ik heb niet als die kleine kaak in de gif maar ook niet als die grote kaak. Echt zo'n typisch nederlandse kinquote:Op donderdag 28 september 2017 16:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dacht dat je op negerinnen viel, achja. 2017 enzo.
Nope, normaal gewicht. Maar ben aan het proberen om inderdaad onder die 10% bodyfat percentage te komen voor nog enige progressie.quote:Op donderdag 28 september 2017 16:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb je niet gewoon wat overgewicht? Een lager vetpercentage kan veel doen voor je gezicht.
Dan gewoon een hipsterbaard laten staan toch, doen alle paphoofden.quote:Op donderdag 28 september 2017 16:46 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Nope, normaal gewicht. Maar ben aan het proberen om inderdaad onder die 10% bodyfat percentage te komen voor nog enige progressie.
quote:Op donderdag 28 september 2017 16:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Is nog steeds zo, maar ja ts klaagt over kleine kinnen enzo. Maar als ik mocht kiezen had ik ook liever een kaak als enrique iglesias als wat ik nu heb. Ik heb niet als die kleine kaak in de gif maar ook niet als die grote kaak. Echt zo'n typisch nederlandse kin
Knapste man ter Wereld is een Nederlander pik.quote:Op donderdag 28 september 2017 16:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Is nog steeds zo, maar ja ts klaagt over kleine kinnen enzo. Maar als ik mocht kiezen had ik ook liever een kaak als enrique iglesias als wat ik nu heb. Ik heb niet als die kleine kaak in de gif maar ook niet als die grote kaak. Echt zo'n typisch nederlandse kin
quote:Op donderdag 28 september 2017 16:48 schreef Fatoeman het volgende:
Zelfvertrouwen, kappertje, tattoo klemmen
Enige die in de buurt van David Ghandy kan komen is Chico Lachowski.quote:Op donderdag 28 september 2017 16:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Knapste man ter Wereld is een Nederlander pik.
Kende hem niet, knappe man ja.quote:Op donderdag 28 september 2017 16:51 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Enige die in de buurt van David Ghandy kan komen is Chico Lachowski.
Geen knappe man zijn.quote:
Haha ja ik ook, maar sommige andere mannen zijn ook gewoon knap, niet dat ik gelijk dan hun tampeloeres wil proeven of zo.quote:Op donderdag 28 september 2017 16:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen gewoon aantrekkelijker
quote:
Dat hoeft alleen als je lelijk bentquote:Op donderdag 28 september 2017 17:01 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]![]()
Door de gezichten van aantrekkelijke mannen te analyseren en te vergelijken met jouw eigen gezicht, kun je erachter komen wat er met jouw gezicht mis is. Vervolgens kun je onderzoek doen naar de plastische chirurgie die er voor jou nodig is om er meer als David Ghandy of Chico Lachowski uit te zien. Zodra dat gelukt is, hoef je maar een bar in te stappen en je hebt 5 geile vrouwen die om je staan te vechten.
Al het andere is tijdverspilling
Mensen Losers die zelfvertrouwen krijgen uit ondermaatse prestatiesquote:Op donderdag 28 september 2017 17:00 schreef Fatoeman het volgende:
Mensen die trouwens eeuwig onzeker blijven
Dit dus. Kzou zo mijn hele leven opgeven om een week als een aantrekkelijk persoon door het leven te gaan. De hoeveelheid positieve sociale validatie die een aantrekkelijk iemand krijgt op wekelijke basis, doet mijn hele leven teniet.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:01 schreef Aiciu het volgende:
Niet tot de knapste mannen ter wereld behoren
Die linker zou als ineengekrompen, stotterend, verlegen ventje alsnog niet veel vrouwen krijgen hoor.quote:
Ik kan mezelf ook eeuwig blijven vergelijken wat ik ook gedaan heb, word je alleen maar ongelukkig van. Ik ben mezelf, ik sport 3 keer per week en zie mezelf soms goed gekleed of met strak lichaam in de spiegel en denk ik wat zie je er toch weer goed uit fatoe. Echt waar ik heb nu best veel zelfvertrouwenquote:Op donderdag 28 september 2017 17:01 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]![]()
Door de gezichten van aantrekkelijke mannen te analyseren en te vergelijken met jouw eigen gezicht, kun je erachter komen wat er met jouw gezicht mis is. Vervolgens kun je onderzoek doen naar de plastische chirurgie die er voor jou nodig is om er meer als David Ghandy of Chico Lachowski uit te zien. Zodra dat gelukt is, hoef je maar een bar in te stappen en je hebt 5 geile vrouwen die om je staan te vechten.
Al het andere is tijdverspilling
HAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op donderdag 28 september 2017 17:04 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Die linker zou als ineengekrompen, stotterend, verlegen ventje alsnog niet veel vrouwen krijgen hoor hoor.
Een knap uiterlijk is geen ondermaatse prestatie wilde je zeggenquote:Op donderdag 28 september 2017 17:01 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Mensen Losers die zelfvertrouwen krijgen uit ondermaatse prestaties
Sommige mensen worden nou eenmaal als onaantrekkelijke losers geboren en anderen als aantrekkelijke winnaars. Het leven is niet eerlijk.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:06 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Een knap uiterlijk is geen ondermaatse prestatie wilde je zeggen![]()
Iets waar je dus niks voor hoeft te doen
quote:Op donderdag 28 september 2017 17:07 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Sommige mensen worden nou eenmaal als onaantrekkelijke losers geboren en anderen als aantrekkelijke winnaars. Het leven is niet eerlijk.
Dan heb jij mijn foto's van een paar jaar terug nog niet met nu vergeleken vriendquote:Op donderdag 28 september 2017 17:07 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Sommige mensen worden nou eenmaal als onaantrekkelijke losers geboren en anderen als aantrekkelijke winnaars. Het leven is niet eerlijk.
Net zoals 70% van de miljonairs hun geld uit een erfenis heeft en er niks voor heeft hoeven doen. Toch zijn zij de winnaars en wij de arme losers.
quote:
Er wat aan doen? Mmmh, dan moet je zelf actie gaan ondernemen hequote:Op donderdag 28 september 2017 17:10 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Het is zoals het is, deal with it. Of doe er wat aan.
Vertel eens hoe ik mijn genen moet veranderenquote:Op donderdag 28 september 2017 17:13 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Er wat aan doen? Mmmh, dan moet je zelf actie gaan ondernemen he
Ja, sommige vrouwen vallen op dubieuze figuren. Maar we hadden het toch over zelfvertrouwen?quote:Op donderdag 28 september 2017 17:10 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs een veroordeelde kindverkrachter heeft door zijn uiterlijk harems aan vrouwen. Stel je voor dat dit een lelijke gast was
Genen kun je niet veranderen, uiterlijk wel een beetje. Is mij toch ook gelukt gast. Maar als jouw zelfvertrouwen door het dak schiet valt echt heel dat uiterlijk niet zo op man. Ik ken gasten die best lelijk zijn objectief, maar door hun zelfvertrouwen zie je dat nietquote:Op donderdag 28 september 2017 17:14 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Vertel eens hoe ik mijn genen moet veranderen
Aj, der weet er eentje hoe photoshop werkt hoorquote:Op donderdag 28 september 2017 17:14 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Vertel eens hoe ik mijn genen moet veranderen
'Jah gewoon fitness toch!!!!'
[ afbeelding ]
LOL die vent lijkt op Derk Bolt.quote:Op donderdag 28 september 2017 16:46 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Enkel de kaak is veranderd en deze gast gaat van topmodel naar 'gemiddeld uiterlijk' (Dit is David Ghandy, mooiste man ter wereld)
Zolang je er goed uitziet, pikken vrouwen ALLES van je. Als je geen zelfvertrouwen hebt, springen ze wel op je. Als je denkt dat dat niet het geval is dan leef je echt onder een steen.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:16 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Ja, sommige vrouwen vallen op dubieuze figuren. Maar we hadden het toch over zelfvertrouwen?
Volgens mij leef jij onder een steenquote:Op donderdag 28 september 2017 17:18 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Zolang je er goed uitziet, pikken vrouwen ALLES van je. Als je geen zelfvertrouwen hebt, springen ze wel op je. Als je denkt dat dat niet het geval is dan leef je echt onder een steen.
https://imgur.com/gCmzZRPquote:Op donderdag 28 september 2017 17:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Genen kun je niet veranderen, uiterlijk wel een beetje. Is mij toch ook gelukt gast. Maar als jouw zelfvertrouwen door het dak schiet valt echt heel dat uiterlijk niet zo op man. Ik ken gasten die best lelijk zijn objectief, maar door hun zelfvertrouwen zie je dat niet
quote:Op donderdag 28 september 2017 17:01 schreef Aiciu het volgende:
Niet tot de knapste mannen ter wereld behoren
Zal ook ooit wel een vrouw hebben gehad schat ik zo inquote:Op donderdag 28 september 2017 17:21 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
https://imgur.com/gCmzZRP
Lelijke mannen met zelfvertrouwen worden als viezeriken gezien. Als je serieus denkt dat deze persoon ook maar enig succes gaat hebben ook al heeft hij zelfvertrouwen van hier tot de maan, dan ben je serieus wereldvreemd:
[ afbeelding ]
Nee, dat is echt niet zo. Uiterlijk wordt voor een groot deel bepaald door je uitstraling. Ben je onzeker, dan straalt dat door naar je uiterlijk.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:18 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Zolang je er goed uitziet, pikken vrouwen ALLES van je. Als je geen zelfvertrouwen hebt, springen ze wel op je. Als je denkt dat dat niet het geval is dan leef je echt onder een steen.
josef fritzl heeft ook 1000 vrouwen die met hem willen trouwen. Geen grap. Serieus doe iets als ed gein, wordt wereldberoemd. Krijg je vanzelf vrouwen.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:10 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs een veroordeelde kindverkrachter heeft door zijn uiterlijk harems aan vrouwen. Stel je voor dat dit een lelijke gast was
Ja, wordt maar ff wereldberoemd of miljonair, dan willen vrouwen je wel. Succes ermee!quote:Op donderdag 28 september 2017 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
josef fritzl heeft ook 1000 vrouwen die met hem willen trouwen. Geen grap. Serieus doe iets als ed gein, wordt wereldberoemd. Krijg je vanzelf vrouwen.
Kankerdebielquote:Op donderdag 28 september 2017 17:26 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ja, wordt maar ff wereldberoemd of miljonair, dan willen vrouwen je wel. Succes ermee!![]()
![]()
![]()
Je moeder. Ben jij al miljonair jonguh? Ik ben 22, dus mijn groei is voltooid en ik kan nu in mijn volle glorie aanschouwen hoe verkeerd mijn gezicht gegroeid is door mijn slechte genetische aanleg. Het is over over voor mij.quote:
Niet weten dat Fatoe een Gates telg is.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:30 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Je moeder. Ben jij al miljonair jonguh?
Dat niet, maar wel zelfverzekerdquote:Op donderdag 28 september 2017 17:30 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Je moeder. Ben jij al miljonair jonguh?
Goffedomme man, net gezegd dat je wel miljonair bent.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel zelfverzekerd
We postten tegelijkquote:Op donderdag 28 september 2017 17:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Goffedomme man, net gezegd dat je wel miljonair bent.
quote:
Was ik ook ooit, maar toen realiseerde ik me dat zelfvertrouwen bullshit is en het uiteindelijk allemaal om uiterlijk gaat. Overigens komt zelfvertrouwen voort uit hoe je door anderen behandeld wordt. Daarom hebben aantrekkelijke mensen over het algemeen meer zelfvertrouwen dan lelijkerds zoals ik die al vanaf hun 8e levensjaar gepest en buitengesloten worden op hun uiterlijk.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel zelfverzekerd
Laatst zo'n meerkeuzetoets met zeker/onzeker erbij invullen.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:00 schreef Fatoeman het volgende:
Mensen die trouwens eeuwig onzeker blijven
Verkeerde switch in je leven manquote:Op donderdag 28 september 2017 17:32 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Was ik ook ooit, maar toen realiseerde ik me dat zelfvertrouwen bullshit is en het uiteindelijk allemaal om uiterlijk gaat. Overigens komt zelfvertrouwen voort uit hoe je door anderen behandeld wordt. Daarom hebben aantrekkelijke mensen over het algemeen meer zelfvertrouwen dan lelijkerds zoals ik die al vanaf hun 8e levensjaar gepest en buitengesloten worden op hun uiterlijk.
Donkere meiden zijn meer open mindedquote:Op donderdag 28 september 2017 18:08 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Hebben jullie allemaal door waar dit allemaal op neerkomt, die focus op uiterlijk? Dat heet nou narcisme. Gevoed door waar jullie allemaal zo vol van opgegroeid zijn: domme televisieprogramma's die nergens over gaan, waar narcistische borderline persoonlijkheden het voor het zeggen hebben, wat van je van kinds af aan door de strot wordt geduwd. En nu is je mind fucked.
Maar ga vooral naar de plastisch chirurg om het probleem op te lossen. Daar zit het probleem en de oplossing idd!
Onzin. Het is uit studies aangetoond dat het deel uitmaakt van het instinctieve gedrag van mensen om aantrekkelijke mensen beter te behandelen. Zo kijken baby's langer naar de gezichten van aantrekkelijke personen. Vanaf hun geboorde worden aantrekkelijke personen ook al beter behandeld, zo is uit studies aangetoond dat aantrekkelijke baby's meer affecties van hun ouders krijgen.quote:Op donderdag 28 september 2017 18:08 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Hebben jullie allemaal door waar dit allemaal op neerkomt, die focus op uiterlijk? Dat heet nou narcisme. Gevoed door waar jullie allemaal zo vol van opgegroeid zijn: domme televisieprogramma's die nergens over gaan, waar narcistische borderline persoonlijkheden het voor het zeggen hebben, wat van je van kinds af aan door de strot wordt geduwd. En nu is je mind fucked.
Maar ga vooral naar de plastisch chirurg om het probleem op te lossen. Daar zit het probleem en de oplossing idd!
>Rothschilds bow to Bogdanoffsquote:Op donderdag 28 september 2017 18:12 schreef LuciferShiningOne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima jongen, jij je zin. Ik ben te volwassen voor deze puberale onzin.quote:Op donderdag 28 september 2017 18:20 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Onzin. Het is uit studies aangetoond dat het deel uitmaakt van het instinctieve gedrag van mensen om aantrekkelijke mensen beter te behandelen. Zo kijken baby's langer naar de gezichten van aantrekkelijke personen. Vanaf hun geboorde worden aantrekkelijke personen ook al beter behandeld, zo is uit studies aangetoond dat aantrekkelijke baby's meer affecties van hun ouders krijgen.
Je kunt wel cultuur de schuld blijven geven dat we zoveel aandacht geven aan uiterlijk, maar het is gewoon de menselijke natuur om zo narcistisch en oppervlakkig te zijn.
En ja, een plastisch chirurg gaat mijn leven beter maken. Ik heb hier een kleine quiz voor je gemaakt. Jij mag mij zeggen of je denkt dat deze mensen een vooruitgang in de kwaliteit van hun leven gekregen hebben, doordat ze beter behandeld worden door hun betere uiterlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probleem opgelost toch?quote:Op donderdag 28 september 2017 18:20 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Onzin. Het is uit studies aangetoond dat het deel uitmaakt van het instinctieve gedrag van mensen om aantrekkelijke mensen beter te behandelen. Zo kijken baby's langer naar de gezichten van aantrekkelijke personen. Vanaf hun geboorde worden aantrekkelijke personen ook al beter behandeld, zo is uit studies aangetoond dat aantrekkelijke baby's meer affecties van hun ouders krijgen.
Je kunt wel cultuur de schuld blijven geven dat we zoveel aandacht geven aan uiterlijk, maar het is gewoon de menselijke natuur om zo narcistisch en oppervlakkig te zijn.
En ja, een plastisch chirurg gaat mijn leven beter maken. Ik heb hier een kleine quiz voor je gemaakt. Jij mag mij zeggen of je denkt dat deze mensen een vooruitgang in de kwaliteit van hun leven gekregen hebben, doordat ze beter behandeld worden door hun betere uiterlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima, oude man. Besteed je tijd maar met vissen, voetbal kijken en musea bezoeken, of whatever oude mensen doen om hun tijd door te komenquote:Op donderdag 28 september 2017 18:28 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
[..]
Prima jongen, jij je zin. Ik ben te volwassen voor deze puberale onzin.
Ik heb met je te doen dat je hier zo ontzettend diep van overtuigd bent. Dat je je zo ontzettend zwaar met je uiterlijk en je lichaam identificeert. Maar ik kan van mijlenverre afstand zien dat dit een berg van een illusie is die zich gewoon in jouw hoofd afspeelt, en nergens anders.quote:Op donderdag 28 september 2017 18:40 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Prima, oude man. Besteed je tijd maar met vissen, voetbal kijken en musea bezoeken, of whatever oude mensen doen om hun tijd door te komen![]()
Jammer dat oude mensen nog altijd niet doorhebben dat je uiterlijk het meest belangrijke aspect van je leven is en het elke sociale interactie in elke context voor een groot deel bepaalt. Of je nou op de sportvereniging zit, als wetenschapper in een laboratorium of in het weekend op familiebezoek. Jouw uiterlijk bepaald hoe mensen over jou denken en jou behandelen.
Mijn ouders waren ook zulke wereldvreemde figuren zoals jij die mij nooit geleerd hebben om mij op mijn uiterlijk te focussen. Daardoor is mijn jeugd verneukt en ben ik nu een emotioneel beschadigde en sociaal onontwikkelde, depressieve 22-jarige. Mogelijk dat plastische chirurgie mij een menselijk uiterlijk gaat geven, waardoor ik niet meer als freak behandeld wordt en mijn achterstand in kan halen. Maar anders is het voorbij en moet ik mij eens in gaan lezen in dat zelfmoord conserveringsmiddel van die coöperatie Laatste Wil.
De samenleving wil lelijke mensen dood hebben? Jullie je zin.
Knap vrouwtje, goed gekleed ookquote:Op donderdag 28 september 2017 18:49 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen dat je hier zo ontzettend diep van overtuigd bent. Dat je je zo ontzettend zwaar met je uiterlijk en je lichaam identificeert. Maar ik kan van mijlenverre afstand zien dat dit een berg van een illusie is die zich gewoon in jouw hoofd afspeelt, en nergens anders.
Je maakt jezelf en je uiterlijk zo ontzettend belangrijk, maar in werkelijkheid nobody fucking cares about you and your issues... en dat bedoel ik niet als: haha, je staat er alleen voor, niemand geeft om je. Maar als je begrijpt hoe ik dat bedoel en je realiseert wat het betekent, zou er een last van je af kunnen vallen en zou het een bevrijdend inzicht zijn.
Je bent niet belangrijk, je uiterlijk is niet belangrijk. Het is niets dan je eigen denken en je eigen overtuigingen die rondjes draaien in je hoofd en jou laten denken dat het allemaal zo superbelangrijk is.
Jim carrey weet wat ik bedoel:
Duh, ze is the host van een fashion top-modellenshow.quote:Op donderdag 28 september 2017 18:54 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Knap vrouwtje, goed gekleed ook
Zou haar wel doenquote:Op donderdag 28 september 2017 18:56 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
[..]
Duh, ze is the host van een fashion top-modellenshow.
Ik vrees hetzelfde. Zelfs als ik met plastische chirurgie er uiteindelijk normaal uit ga zien en mij eindelijk sociaal kan gaan ontwikkelen, dan zal ik altijd dat gat in mijn leven hebben. Een gat van jarenlange sociale en emotionele verwaarlozing door mijn uiterlijk en de realisatie die daar uit voortgekomen is hoe shit mensen eigenlijk zijn en hoe oppervlakkig ze zijn.quote:Op donderdag 28 september 2017 18:52 schreef Fatoeman het volgende:
Ik word altijd onzeker van deze topics
Je gaat jezelf echt weer die oude foute gedachten aanmeten, maar toch blijft dit soort topics fascinerend
Negativiteit werkt aanstekelijkquote:Op donderdag 28 september 2017 18:52 schreef Fatoeman het volgende:
Je gaat jezelf echt weer die oude foute gedachten aanmeten, maar toch blijft dit soort topics fascinerend
Als je nooit enige activiteiten naast school hebt gehad dan heb je enorme sociale tekortkomingen die écht niet enkel bepaald worden door je uiterlijk. Dat projecteer je nu allemaal op je uiterlijk, omdat je wrs geen idee hebt hoe je over komt op mensen en waar het grootste probleem werkelijk ligt.quote:Op donderdag 28 september 2017 19:02 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik vrees hetzelfde. Zelfs als ik met plastische chirurgie er uiteindelijk normaal uit ga zien en mij eindelijk sociaal kan gaan ontwikkelen, dan zal ik altijd dat gat in mijn leven hebben. Een gat van jarenlange sociale en emotionele verwaarlozing door mijn uiterlijk en de realisatie die daar uit voortgekomen is hoe shit mensen eigenlijk zijn en hoe oppervlakkig ze zijn.
Ja, ik realiseer me net zoals jullie hoe oppervlakkig deze focus op aantrekkelijkheid wel niet is. Ik heb mij hier jarenlang ook niet mee bezig gehouden. Ik heb hard mijn best gedaan op school, met cum laude mijn VWO-diploma gehaald en een Natuurkunde studie gestart met het doel om mijzelf intellectueel uit te dagen en hopelijk in de toekomst een bijdrage te kunnen leveren aan de voortgang van de samenleving. Zo heeft kernfusie technologie mij altijd gefascineerd en wilde ik hieraan een bijdrage leveren.
Ik was altijd sociaal geïsoleerd, ik heb nooit leuke dingen gedaan met vrienden na school, nooit een vriendin gehad en op school werd ik gepest door mijn uiterlijk. Maar ik ben altijd hoopvol gebleven. Ik had het idee dat als ik mij bewezen zou hebben als waardevolle mens door optimaal te presteren op school, dat ik dan op een gegeven moment meer respect zou krijgen en een leuker leven zou kunnen gaan hebben. Dit is ook wat mijn ouders mij geleerd hebben. Blijven focussen op je studie! Dat is wat telt!
Maar op de universiteit ging het uiteraard op dezelfde manier door, dus die hoop is eruit gemept. Nooit ergens bij kunnen horen, nooit vrienden kunnen maken. En nu zie ik mijzelf dan eindelijk hoe anderen mij al die jaren al gezien hebben: Een lelijkerd.
Ik ken dat fragment van Jim Carrey overigens al. Interessant, maar ik kan mij niet inleven in een goed uitziende, wereldbekende miljonair die gaat lopen roepen dat het allemaal niet belangrijk is. Dat is als een rijk iemand die tegen een arm iemand gaat zeggen dat geld niet belangrijk is. Ik zou zo mijn hele leven opgeven om een week als Jim Carrey te kunnen leven. En die vent heeft niet eens door hoe goed hij het heeft en gaat hij zijn tijd 'verspillen' aan 'meaningless' dingen, terwijl hij ook net zoals ik in een zolderkamer achter de computer had kunnen creperen met 0 opties of mogelijkheden.
Nog een doodsteek richting mensen zoals ik door de menselijke natuur: als je eenmaal in de problemen zit en hulp het hardst nodig hebt, dan willen mensen het minst met je te maken hebben, omdat je negativiteit projecteert. Daarom is mijn situatie ook uitzichtloos.quote:Op donderdag 28 september 2017 19:11 schreef viceversa het volgende:
[..]
Negativiteit werkt aanstekelijk
Klopt inderdaadquote:Op donderdag 28 september 2017 19:11 schreef viceversa het volgende:
[..]
Negativiteit werkt aanstekelijk
Die slachtofferrol is wel comfortabel voor je he?quote:Op donderdag 28 september 2017 19:19 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Nog een doodsteek richting mensen zoals ik door de menselijke natuur: als je eenmaal in de problemen zit en hulp het hardst nodig hebt, dan willen mensen het minst met je te maken hebben, omdat je negativiteit projecteert. Daarom is mijn situatie ook uitzichtloos.
Enige hoop is door er na plastische chirurgie zo goed uit te zien dat het Halo-Effect van mijn uiterlijk mijn negativiteit voldoende overstemt.
Hangt er vanaf, mensen willen best helpen als ze weten dat het wat gaat worden. Maar jij projecteert een enorme klaagzang op anderen zonder maar iets te willen veranderen, ja en de meeste mensen hebben daar geen geduld voor wat goed te begrijpen isquote:Op donderdag 28 september 2017 19:19 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Nog een doodsteek richting mensen zoals ik door de menselijke natuur: als je eenmaal in de problemen zit en hulp het hardst nodig hebt, dan willen mensen het minst met je te maken hebben, omdat je negativiteit projecteert. Daarom is mijn situatie ook uitzichtloos.
Enige hoop is door er na plastische chirurgie zo goed uit te zien dat het Halo-Effect van mijn uiterlijk mijn negativiteit voldoende overstemt.
Ik ben jarenlang vrijwilliger bij het Rode Kruis geweest en EHBO verleend op evenementen, jarenlang in een vioolorkest gezeten en jarenlang in een basketbalteam gezeten en ook wedstrijden gespeeld daarmee in het weekend. Elk jaar carnaval gevierd, ging naar feestjes wanneer dat kon, etc.quote:Op donderdag 28 september 2017 19:18 schreef viceversa het volgende:
[..]
Als je nooit enige activiteiten naast school hebt gehad dan heb je enorme sociale tekortkomingen die écht niet enkel bepaald worden door je uiterlijk. Dat projecteer je nu allemaal op je uiterlijk, omdat je wrs geen idee hebt hoe je over komt op mensen en waar het grootste probleem werkelijk ligt.
Nerd-vrienden had ik wel, die zag ik vaker op school en wel een aantal keer een LAN-party mee gedaan. Maar zij zagen er beter uit dan ik en waren daarom ook beter sociaal geïntegreerd met de rest van de school. Ik had echt alleen hen, maar zij hadden ook nog andere vrienden zeg maar.quote:De grootste lelijke nerds van school, althans de scholen die ik ken, hadden nog een vriendengroep. Ze hadden elkaar. Als je dat niet had dan ligt dat ook wel degelijk aan andere factoren dan uiterlijk alleen. En ik heb een foto van je gezien, dus dit weet ik eigenlijk wel zeker.
Ik krijg meerdere malen per week verteld dat ik eruit zie als een moordenaar/uitsmijter/bodyguard/militair, puur en alleen omdat ik een lelijk aardappel hoofd heb. Geen wonder dat niemand ooit vrienden met mij wilt zijn.quote:Hebben sommige mensen een uiterlijk waardoor mensen op ze af komen, geldt dit voor de meeste mensen niet. Dat als enige oorzaak zien voor al je sociale problemen, alsof je in dat opzicht een uniek slachtoffer bent, is lariekoek.
Die complimenten zou ik ook wel willen krijgen tbhquote:Op donderdag 28 september 2017 19:26 schreef JaJammerJan het volgende:
Ik krijg meerdere malen per week verteld dat ik eruit zie als een moordenaar/uitsmijter/bodyguard/militair, puur en alleen omdat ik een lelijk aardappel hoofd heb. Geen wonder dat niemand ooit vrienden met mij wilt zijn.
quote:Op donderdag 28 september 2017 19:25 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, mensen willen best helpen als ze weten dat het wat gaat worden. Maar jij projecteert een enorme klaagzang op anderen zonder maar iets te willen veranderen, ja en de meeste mensen hebben daar geen geduld voor wat goed te begrijpen is
Ik geloof niet in vrije wil, mijn gedrag komt voort uit mijn genen + aangeleerd gedrag uit mijn persoonlijke ervaringen op deze aardkloot.quote:Op donderdag 28 september 2017 19:25 schreef viceversa het volgende:
[..]
Die slachtofferrol is wel comfortabel voor je he?
Negativiteit projecteren zoals jij het doet, is een keuze.
Iedere dag is een dag om het anders te doen, maar iedere dag dat je het niet anders wilt gaan doen is weer een verloren dagquote:Op donderdag 28 september 2017 19:28 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niet in vrije wil, mijn gedrag komt voort uit mijn genen + aangeleerd gedrag uit mijn persoonlijke ervaringen op deze aardkloot.
Niemand heeft ooit gedacht dat 'het wat gaat worden' met mij. Er is nooit hoop geweest dat het met mij ooit goed zou komen.
Je doet net alsof de breinstructuren waaruit jouw hersenen zijn opgebouwd, zomaar ongedaan zijn te maken. Alsof iemand die nog nooit piano gespeeld heeft, opeens kan besluiten de beste pianospeler ooit te zijn en de 21ste symfonie te spelen vanuit het niets.quote:Op donderdag 28 september 2017 19:29 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Iedere dag is een dag om het anders te doen, maar iedere dag dat je het niet anders wilt gaan doen is weer een verloren dag
Snel plastich chirurgie doen, daarna wordt het allemaal beter! Echt!quote:Op donderdag 28 september 2017 19:38 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Zo kan ik niet opeens 'normaal' zijn vanuit het niets en de gedragingen en gewoontes die ik mijzelf heb aangeleerd om mijzelf te beschermen tegen emotioneel leed opeens kan lozen . Noch opeens de drive ergens vandaan te halen normaal te willen zijn, nadat ik door trauma's uit het verleden die drive al volledig kwijt ben.
Mwah, als je er zo uit ziet:quote:Op donderdag 28 september 2017 19:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Die complimenten zou ik ook wel willen krijgen tbh
ben jij ditquote:Op donderdag 28 september 2017 19:47 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Mwah, als je er zo uit ziet: [ afbeelding ] Dan wil niemand je vriend zijn
Ik zeg niet dat je in een keer de beste piano speler kan worden, maar ik zeg wel dat iedere dag er eentje is om te beginnen om een goede piano speler te worden. Maar jij begint niet met pianospelen en gaat dan huilen dat je het niet kan zonder te oefenen. Snap je wat ik hiermee bedoel. Als je iets witl veranderen kun je daar iedere dag mee beginnen aan te werken en telkens wordt het een stukje beterquote:Op donderdag 28 september 2017 19:38 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Je doet net alsof de breinstructuren waaruit jouw hersenen zijn opgebouwd, zomaar ongedaan zijn te maken. Alsof iemand die nog nooit piano gespeeld heeft, opeens kan besluiten de beste pianospeler ooit te zijn en de 21ste symfonie te spelen vanuit het niets.
Zo kan ik niet opeens 'normaal' zijn vanuit het niets en de gedragingen en gewoontes die ik mijzelf heb aangeleerd om mijzelf te beschermen tegen emotioneel leed opeens kan lozen . Noch opeens de drive ergens vandaan te halen normaal te willen zijn, nadat ik door trauma's uit het verleden die drive al volledig kwijt ben.
Ben jij dat? Zo ja, waarom zou niemand je vriend willen zijn? Zo nee, dan hetzelfde. Het enige is die norse indruk, maar dat maakt opzich niet zo veel uit. Als je gewoon een prima vent bent is dat toch niet zo ergquote:Op donderdag 28 september 2017 19:47 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Heel goed gezegd.quote:Op donderdag 28 september 2017 19:18 schreef viceversa het volgende:
Als je nooit enige activiteiten naast school hebt gehad dan heb je enorme sociale tekortkomingen die écht niet enkel bepaald worden door je uiterlijk. Dat projecteer je nu allemaal op je uiterlijk, omdat je wrs geen idee hebt hoe je over komt op mensen en waar het grootste probleem werkelijk ligt.
De grootste lelijke nerds van school, althans de scholen die ik ken, hadden nog een vriendengroep. Ze hadden elkaar. Als je dat niet had dan ligt dat ook wel degelijk aan andere factoren dan uiterlijk alleen. En ik heb een foto van je gezien, dus dit weet ik eigenlijk wel zeker.
Hebben sommige mensen een uiterlijk waardoor mensen op ze af komen, geldt dit voor de meeste mensen niet. Dat als enige oorzaak zien voor al je sociale problemen, alsof je in dat opzicht een uniek slachtoffer bent, is lariekoek.
Is dat je uiterlijk?quote:Op donderdag 28 september 2017 19:47 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
moest lachenquote:Op donderdag 28 september 2017 20:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
TS ziet er wel uit als iemand die een keer een studentenvereniging binnenloopt met een jachtgeweer...
gast.... nohommo, maar je bent helemaal niet lelijkquote:Op donderdag 28 september 2017 19:47 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Zegt dit nou niet, want voordat je het weet heb je een supreme gentlemanquote:Op donderdag 28 september 2017 20:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
TS ziet er wel uit als iemand die een keer een studentenvereniging binnenloopt met een jachtgeweer...
Dat zal wel meer te maken hebben met een duistere uitstraling.quote:
Maar bij die miljonairs zitten er genoeg die ontzettend lelijk zijn.... Typequote:Op donderdag 28 september 2017 17:07 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Net zoals 70% van de miljonairs hun geld uit een erfenis heeft en er niks voor heeft hoeven doen. Toch zijn zij de winnaars en wij de arme losers.
Die uitstraling zit in zijn genenquote:Op donderdag 28 september 2017 20:16 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
[..]
Dat zal wel meer te maken hebben met een duistere uitstraling.
Ik blijf ook uit de buurt bij mensen met een duistere uitstraling.
Ben jij -Deluzion-?quote:Op donderdag 28 september 2017 17:30 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Je moeder. Ben jij al miljonair jonguh? Ik ben 22, dus mijn groei is voltooid en ik kan nu in mijn volle glorie aanschouwen hoe verkeerd mijn gezicht gegroeid is door mijn slechte genetische aanleg. Het is over over voor mij.
Godverdomme man.quote:Op donderdag 28 september 2017 19:47 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Je lijkt op een Turkquote:Op donderdag 28 september 2017 19:47 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Word pornoster en neuk gewoon al die frustratie uit het verleden weg!!quote:Op donderdag 28 september 2017 19:47 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Dacht dat jij zwart was?quote:Op donderdag 28 september 2017 16:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja laat maar. Net de rest gelezen en volgens mij is t iemand anders idd. -Deluzion- is in de 30.quote:
Van die harde keelneukporno waarbij ze allemaal gemene shit tegen die chicks zeggen. Daar zouden ze hem zeker voor aannemen.quote:Op donderdag 28 september 2017 20:48 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Word pornoster en neuk gewoon al die frustratie uit het verleden weg!!![]()
Nee joh, blanke gozer uit een of ander boerengehucht die op zwarte vrouwen valt.quote:Op donderdag 28 september 2017 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat jij zwart was?
Dacht ik inderdaad ookquote:Op donderdag 28 september 2017 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat jij zwart was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 september 2017 20:55 schreef AnanYaw het volgende:
Overigens TS. Uitsmijters, bodyguards, militairen en zelfs moordenaars weten in vele gevallen ook gewoon vrienden en een vriendin te vinden. Dus ik snap niet waarom jij denkt dat de stoere norse look het voor niemand doet. Als je op een hardcorefeest rondloopt heb je de raveteven waarschijnlijk voor het uitzoeken.Ben jij ook nog maagd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het probleem is natuurlijk niet dat hij lelijk is, maar dat hij geen (sociaal) leven heeft. Daar wordt bijna iedereen ongelukkig van. Alleen is de oorzaak daarvan niet enkel zijn uiterlijk, zoals hij denkt.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:33 schreef LazyDave het volgende:
Je bent echt niet lelijk hoor, het zit gewoon tussen je oren. Al dat leed en verdriet op de wereld en jij maakt je hier druk om?
quote:Op donderdag 28 september 2017 16:48 schreef Fatoeman het volgende:
Zelfvertrouwen, kappertje, tattoo klemmen
Is het niet dat je jezelf voor een goed deel voorliegt. Alleen voorheen was je een goed deel te pessimistisch.quote:Op donderdag 28 september 2017 18:52 schreef Fatoeman het volgende:
Het verschil is dat pianospelen iets is dat je alleen kunt doen en leren. Sociaal leren worden gaat niet meer als je de boot al gemist hebt, omdat je dezelfde kansen niet meer krijgt om je te ontwikkelen samen met anderen. Er wordt standaard al vanuit gegaan dat je een bepaald niveau hebt en als je dat niet hebt dan wordt je afgewezen en als loser gezien.quote:Op donderdag 28 september 2017 19:53 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je in een keer de beste piano speler kan worden, maar ik zeg wel dat iedere dag er eentje is om te beginnen om een goede piano speler te worden. Maar jij begint niet met pianospelen en gaat dan huilen dat je het niet kan zonder te oefenen. Snap je wat ik hiermee bedoel. Als je iets witl veranderen kun je daar iedere dag mee beginnen aan te werken en telkens wordt het een stukje beter
Onzin, er is met studies aangetoond dat langere mensen gemiddeld meer verdienen. Durf je nou echt werkelijk uit je mond te krijgen om te zeggen dat aantrekkelijke mensen geen enorm voordeel hebben ten opzichte van lelijke mensen om een goede baan te krijgen?quote:Op donderdag 28 september 2017 22:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
Trouwens het is meer dan echt bijzonder lelijke mensen in een nadeel leven. Echt knappe mensen hebben alleen een voordeel bij versieren, maar thats it
Lelijk zijn was idd niet de enige reden ervan, maar het moet wel de oplossing worden. Want het is de enige manier om een situatie te bereiken waren mensen mij nog een kans willen geven door het Halo-Effect.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:41 schreef viceversa het volgende:
[..]
Het probleem is natuurlijk niet dat hij lelijk is, maar dat hij geen (sociaal) leven heeft. Daar wordt bijna iedereen ongelukkig van. Alleen is de oorzaak daarvan niet enkel zijn uiterlijk, zoals hij denkt.
Dat zeg ik toch ook. Ligt ook aan de functie maar ik zeg dat gemiddeld uitziende mensen niet echt een achterstand hebben bij een baan in vergelijking met knappe mensen. Lelijke mensen daarentegen...quote:Op donderdag 28 september 2017 22:33 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Onzin, er is met studies aangetoond dat langere mensen gemiddeld meer verdienen. Durf je nou echt werkelijk uit je mond te krijgen om te zeggen dat aantrekkelijke mensen geen enorm voordeel hebben ten opzichte van lelijke mensen om een goede baan te krijgen?
Leed en verdriet op de wereld heb ik me al veel te veel jaren druk om gemaakt. Ik ben jarenlang lid geweest van een globale duurzaamheid beweging, maar op een gegeven moment realiseer je je eigen leven gewoon zuigt en dat niemand een fuck om je geeft. Dus waarom om anderen geven, vooral mensen aan de andere kant van de wereldquote:Op donderdag 28 september 2017 21:33 schreef LazyDave het volgende:
Je bent echt niet lelijk hoor, het zit gewoon tussen je oren. Al dat leed en verdriet op de wereld en jij maakt je hier druk om?
quote:Op donderdag 28 september 2017 20:55 schreef AnanYaw het volgende:
Overigens TS. Uitsmijters, bodyguards, militairen en zelfs moordenaars weten in vele gevallen ook gewoon vrienden en een vriendin te vinden. Dus ik snap niet waarom jij denkt dat de stoere norse look het voor niemand doet. Als je op een hardcorefeest rondloopt heb je de raveteven waarschijnlijk voor het uitzoeken.Omdat ik van binnen en qua persoonlijkheid niet nors/stoer ben en zo ook niet opgevoed of opgegroeid ben. Dan heb je dus een uiterlijk en persoonlijkheid die totaal niet op elkaar aansluiten wat voor alleen maar meer sociale ellende zorgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, al een heel jaar in therapie geweest en medicatie gehad, maar helpt allemaal niet. Ben er van plan nu mee te stoppen aangezien het tijdverspilling is en die mensen mij niet kunnen helpen.quote:Op donderdag 28 september 2017 19:57 schreef viceversa het volgende:
TS heb je jezelf al eens psychisch laten onderzoeken?
En terecht. Iedereen heeft plezier behalve ik en ze lachen me nog uit voor loser ook. Laatst weer zo'n mongool die mij vertelde om nog 'echt van je studentenleven te genieten!!! beste tijd van je leven!!!'.quote:Op donderdag 28 september 2017 20:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
Zolang je het niet doet waar ik bij ben... Ik heb serieus veel Steven Seagal films gekeken dus ik leg je zo in een knoopquote:Op donderdag 28 september 2017 22:40 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
En terecht. Iedereen heeft plezier behalve ik en ze lachen me nog uit voor loser ook. Laatst weer zo'n mongool die mij vertelde om nog 'echt van je studentenleven te genieten!!! beste tijd van je leven!!!'.
Voordeel als je je eigen leven niks meer waard vindt, is dat het leven van andere ook niks meer waard is.
Ja dat zit het inderdaad. Uitstraling=uiterlijk.quote:Op donderdag 28 september 2017 20:20 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Die uitstraling zit in zijn genen
Dit doet me vooral hieraan denken:quote:Op donderdag 28 september 2017 18:12 schreef LuciferShiningOne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn leven is al getekend door de manier waarop ik mijn belangrijkste levensfase, mijn jeugd, heb doorgebracht. Daar had ik 0 invloed op, aangezien ik kut-ouders en een kut-broer had die mij de grond ingeboord hebben. En mijn uiterlijk was kut, waardoor ik op school ook als een hoop stront behandeld werd.quote:Op donderdag 28 september 2017 20:41 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Godverdomme man.
Ik wilde je bijna gelijk gaan geven, omdat er inderdaad een groep is die er zo lelijk uit ziet, dat het zoveel moeite kost er wat van te maken, dat het haast niet te doen is. Jij bent niet één van die mensen. Hell ik ken mensen met vergelijkbaar uiterlijk die met volle teugen van het leven genieten en ook gewoon meerdere vriendinnen hebben gehad.
Godverdomme man.
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je de ervaring hebt dat mensen uit je buurt blijven. Je blik komt wat dreigend over en ik ga er dan even vanuit dat je niet bewust zo kijkt (al kan ik me wel voorstellen dat je opgekropte woede jegens de wereld daarin meespeelt). Dat is vervelend inderdaad, maar dat hoeft je leven echt niet zo te tekenen als jij jezelf wijsmaakt.
Niet dat je dit nu van mij of een ander hier aan gaat nemen. Die illusie koester ik dan weer niet.
/r/incels is de enige plek waar ik me nog thuis kan voelen op deze aardkloot. Op elke andere plek word ik als kansloze loser gezien die zijn bek moet houden. Daar moet ik een normie-persoonlijkheid opzetten waar ik blij ben met shit, en interesses heb, en doe alsof alles goed met me gaat. Want zodra je door begint te schijnen dat je nogal negatief in het leven staat en je leven haat, dan weet men niet hoe snel men van je weg moet komen.quote:
Zou ik graag willen doen, maar daar moet ik er beter voor uitzien.quote:Op donderdag 28 september 2017 20:48 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Word pornoster en neuk gewoon al die frustratie uit het verleden weg!!![]()
Je bent ook een kansloze loser. Niet om je uiterlijk, maar om je houding en manier van denken.quote:Op donderdag 28 september 2017 22:49 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
/r/incels is de enige plek waar ik me nog thuis kan voelen op deze aardkloot. Op elke andere plek word ik als kansloze loser gezien die zijn bek moet houden. Daar moet ik een normie-persoonlijkheid opzetten waar ik blij ben met shit, en interesses heb, en doe alsof alles goed met me gaat. Want zodra je door begint te schijnen dat je nogal negatief in het leven staat en je leven haat, dan weet men niet hoe snel men van je weg moet komen.
Lelijk is zeker wel gelijk aan creepy. Iemand die er goed uitziet maar rare gedragingen vertoond, die krijgt een vriendelijke lach van 'haha, beetje gek/verlegen/vreemd ben jij'quote:Op donderdag 28 september 2017 20:50 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja laat maar. Net de rest gelezen en volgens mij is t iemand anders idd. -Deluzion- is in de 30.
Het enige wat ik aan TS lelijk (of beter gezegd: jammer) vind is dat ie zo boos kijkt. Maar objectief lelijk? Dat niet. Als mensen je creepy noemen is er meer aan de hand. Lelijk is niet per se creepy.
Doe ik pas 6 maanden nu en daarvoor, toen ik nog een bluepiller was, toen was mijn leven ook al kut. Dus daar ligt het niet aan.quote:Op donderdag 28 september 2017 22:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ts moet wat minder r/incels bezoeken.
Totaal geen inlevingsvermogen jij. Hoe denk je dat een depressief iemand een sociaal leven moet opbouwen als hij sociaal afgewezen wordt wanneer hij ongeïnteresseerd/negatief is? Dan moet je dus doen alsof en hopen dat je je op een gegeven moment echt zo kan voelen.quote:Op donderdag 28 september 2017 22:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je bent ook een kansloze loser. Niet om je uiterlijk, maar om je houding en manier van denken.
"Normie-persoonlijkheid"? Misschien moet je eens van 4chan af en ff normaal gaan doen.
Onzin. Ga eens kijken hoeveel Tinder matches je kunt krijgen als je de plaatjes van een lelijk persoon gebruikt, 0. Dat representeert ook hoe meiden in de echte wereld over je denken. En als je maar vaak genoeg afgewezen en als stront behandeld bent, dan wordt je persoonlijkheid en zelfvertrouwen ook stront.quote:Op donderdag 28 september 2017 22:55 schreef Quotidien het volgende:
En er zijn zat lelijke mensen die meisjes kunnen krijgen, zit hem in persoonlijkheid en zelfvertrouwen.
Ik snap dat wel, mensen willen niet uitgaan met iemand die zo negatief isquote:Op donderdag 28 september 2017 22:59 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Onzin. Ga eens kijken hoeveel Tinder matches je kunt krijgen als je de plaatjes van een lelijk persoon gebruikt, 0. Dat representeert ook hoe meiden in de echte wereld over je denken. En als je maar vaak genoeg afgewezen en als stront behandeld bent, dan wordt je persoonlijkheid en zelfvertrouwen ook stront.
Of wil je zeggen dat je zelfvertrouwen erop vooruit gaat als je in je gezicht uitgelachen wordt door een of ander kutwijf nadat je der uitgevraagd hebt? mongool.
Catch-22. Je bent negatief omdat je afgewezen bent, en daarom wordt je afgewezen. Het is voorbij, ik kom hier nooit meer uit.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, mensen willen niet uitgaan met iemand die zo negatief is
Negatief zijn is een keuzequote:Op donderdag 28 september 2017 23:03 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Catch-22. Je bent negatief omdat je afgewezen bent, en daarom wordt je afgewezen. Het is voorbij, ik kom hier nooit meer uit.
Als je nooit een depressie gehad hebt, dan snap ik dat je dit soort onzin verkondigd. Alsof ik er niet voor zou kiezen om gelukkig te zijn in het leven als ik die keuze zou hebbenquote:Op donderdag 28 september 2017 23:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Negatief zijn is een keuze
Maar dat heeft dan weer minder met lelijkheid te maken. Als die fotos van jouw eerst van jouw was ben je niet lelijk, gewoon 'normaal'. Behalve bij vrouwen versieren heeft het dan 0,0 effect. Of denk je dat er bij het gemiddelde kantoor alleen maar fotomodellen werken?quote:Op donderdag 28 september 2017 23:11 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Als je nooit een depressie gehad hebt, dan snap ik dat je dit soort onzin verkondigd. Alsof ik er niet voor zou kiezen om gelukkig te zijn in het leven als ik die keuze zou hebben![]()
De echte wereld werkt helaas niet zo. Hoe hard je het ook mentaal gaat proberen, als je een hoop stront probeert op te eten, dan ga je dat echt niet lekker vinden. En als de hele wereld op een gegeven moment een hoop stront voor je is, dan ga je mentaal kapot als je maar blijft proberen om het lekker te vinden en toch blijkt het iedere keer naar poep te smaken.
Nee, echte nederlanderquote:Op donderdag 28 september 2017 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat jij zwart was?
Je kan je brein manipuleren door telkens te zeggen dat je er goed uitziet. En als je dan traint en je ziet vooruitgang en draagt goede kleding en je zegt dat tegen jezelf, ja dan is dat wel goed voor je zelfvertrouwen. Ik kan ook niet echt meer zeggen dat ik onzeker benquote:Op donderdag 28 september 2017 22:24 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Is het niet dat je jezelf voor een goed deel voorliegt. Alleen voorheen was je een goed deel te pessimistisch.
Ik probeer tijdens het lezen van jouw posts aan je gezicht te denken en ik begin steeds meer te twijfelen dat je een troll bentquote:Op donderdag 28 september 2017 22:33 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Onzin, er is met studies aangetoond dat langere mensen gemiddeld meer verdienen. Durf je nou echt werkelijk uit je mond te krijgen om te zeggen dat aantrekkelijke mensen geen enorm voordeel hebben ten opzichte van lelijke mensen om een goede baan te krijgen?
quote:Op donderdag 28 september 2017 23:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Maar dat heeft dan weer minder met lelijkheid te maken. Als die fotos van jouw eerst van jouw was ben je niet lelijk, gewoon 'normaal'. Behalve bij vrouwen versieren heeft het dan 0,0 effect. Of denk je dat er bij het gemiddelde kantoor alleen maar fotomodellen werken?
Je kan geen Abercrombie&Fitch model worden, maar dat kan ik ook niet. Stel jezelf dan ook niet zo aan op dat opzicht.
Tinder is dan ook een vleeskeuring waarbij je iemands persoonlijkheid niet kent.quote:Op donderdag 28 september 2017 22:59 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Onzin. Ga eens kijken hoeveel Tinder matches je kunt krijgen als je de plaatjes van een lelijk persoon gebruikt, 0. Dat representeert ook hoe meiden in de echte wereld over je denken. En als je maar vaak genoeg afgewezen en als stront behandeld bent, dan wordt je persoonlijkheid en zelfvertrouwen ook stront.
Of wil je zeggen dat je zelfvertrouwen erop vooruit gaat als je in je gezicht uitgelachen wordt door een of ander kutwijf nadat je der uitgevraagd hebt? mongool.
Leuk hoor. Zit je zo in een groep pilsjes te tikken met een klaagzang op de achtergrondquote:Op donderdag 28 september 2017 23:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, mensen willen niet uitgaan met iemand die zo negatief is
Ben jij dit? Niet knap nee, maar ook niet lelijk. Als je gewoon goed bent in je vak nemen ze je echt wel aan.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:31 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de harde waarheid van mijn uiterlijk. Een waarheid die mijn ouders mij nooit hebben durven vertellen, want wie gaat zijn kind nou zeggen dat hij kankerlelijk is? Of welke vriend/leraar/doktor gaat dat nou zeggen?
In mijn klas van 30 kinderen, waren er zo'n 5-6 die mij openlijk kankerlelijk zouden noemen. En de rest zei niks, maar nu weet ik dat die 5-6 gewoon gelijk hadden en de rest te bang was om te zeggen wat iedereen al wist.
Gelukkig hebben we in deze tijd het internet, waarin ik anoniem beoordeeld kan worden door mensen die daarom ook volledig eerlijk kunnen zijn. En de uitslag is dat ik eruit zag als een gezwel. 4%, betekent 0.4/10. Ik ben geen 6, ik ben geen 4, ik ben nog niet eens een 1. Een 0.4 is het punt wat iemand krijgt die alleen zijn naam goed geschreven heeft en voor de rest niks.
Nee, het is mij nu duidelijk waarom mijn leven zo kut was en ik had graag gewild dat mijn ouders gewoon eerlijk tegen mij geweest zouden zijn en mij geholpen zouden hebben om er beter uit te zien. Maar nee, ze wisten dat ik lelijk was, en ze lieten me lijden.
Terechte klacht!quote:Op donderdag 28 september 2017 23:34 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Leuk hoor. Zit je zo in een groep pilsjes te tikken met een klaagzang op de achtergrond
Ik kan nu in de spiegel kijken en meteen op het eerste gezicht zeggen dat ik er normaal uitzie. Maar dat kon ik 5 jaar geleden ook tegen mezelf zeggen en toen was ik kanker-lelijk. Dus ik weet dat de perceptie van mijzelf een leugen is van mijn brein om mij goed te laten voelen. Maar het is niet de waarheid. De waarheid is dat ik er niet goed genoeg uitzie.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:20 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Je kan je brein manipuleren door telkens te zeggen dat je er goed uitziet. En als je dan traint en je ziet vooruitgang en draagt goede kleding en je zegt dat tegen jezelf, ja dan is dat wel goed voor je zelfvertrouwen. Ik kan ook niet echt meer zeggen dat ik onzeker ben
Ja dat ben ik, alhoewel ik mij ervan probeer te distantiëren en mijn jeugd probeer te vergeten. Want ik weet dat al mijn ervaringen gekleurd waren door hoe mensen mij behandelden door mijn uiterlijk. Ik moet mijn herrieneringen van mijn leven toen ik er zo lelijk uitzag, vergeten.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ben jij dit? Niet knap nee, maar ook niet lelijk. Als je gewoon goed bent in je vak nemen ze je echt wel aan.
Gefeliciteerd, 4% die je looks knap vinden. Je hoort bij de gemiddelde. Hoeveel procent van de vrouwen denk je dat meneertje flapdrol, madpirate of mij knap vinden. Puur op uiterlijk dus zonder persoonlijkheid. Daarnaast ziet die jongen er vrij saai uit, neem een kapper, en kleed je leuk aan voordat je op de foto gaat. Wss is het dan 10%quote:Op donderdag 28 september 2017 23:31 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de harde waarheid van mijn uiterlijk. Een waarheid die mijn ouders mij nooit hebben durven vertellen, want wie gaat zijn kind nou zeggen dat hij kankerlelijk is? Of welke vriend/leraar/doktor gaat dat nou zeggen?
In mijn klas van 30 kinderen, waren er zo'n 5-6 die mij openlijk kankerlelijk zouden noemen. En de rest zei niks, maar nu weet ik dat die 5-6 gewoon gelijk hadden en de rest te bang was om te zeggen wat iedereen al wist.
Gelukkig hebben we in deze tijd het internet, waarin ik anoniem beoordeeld kan worden door mensen die daarom ook volledig eerlijk kunnen zijn. En de uitslag is dat ik eruit zag als een gezwel. 4%, betekent 0.4/10. Ik ben geen 6, ik ben geen 4, ik ben nog niet eens een 1. Een 0.4 is het punt wat iemand krijgt die alleen zijn naam goed geschreven heeft en voor de rest niks.
Nee, het is mij nu duidelijk waarom mijn leven zo kut was en ik had graag gewild dat mijn ouders gewoon eerlijk tegen mij geweest zouden zijn en mij geholpen zouden hebben om er beter uit te zien. Maar nee, ze wisten dat ik lelijk was, en ze lieten me lijden.
Het is echt teringgemiddeld. Laat een baardje staan en mensen herkennen je wss niet eens meer. Wat betreft vrouwelijk schoon is het geen voordeel, maar dat is dus ook het enige. Een 'normale' baan (dus geen banen waar je duidelijk op uiterlijk geselecteerd wordt) let daar niet eens op.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:38 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ja dat ben ik, alhoewel ik mij ervan probeer te distantiëren en mijn jeugd probeer te vergeten. Want ik weet dat al mijn ervaringen gekleurd waren door hoe mensen mij behandelden door mijn uiterlijk. Ik moet mijn herrieneringen van mijn leven toen ik er zo lelijk uitzag, vergeten.
Nou... Nee maar iedereen heeft z'n goeie dagen en z'n lelijke. Foto's kan je bijna altijd wel positief maken. Als je er verder gewoon normaal uitziet en je bent chill dan kan je wel wat chicks fixenquote:Op donderdag 28 september 2017 23:40 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, 4% die je looks knap vinden. Je hoort bij de gemiddelde. Hoeveel procent van de vrouwen denk je dat meneertje flapdrol, madpirate of mij knap vinden. Puur op uiterlijk dus zonder persoonlijkheid
De waarheid is denk ik eerder dat je een mentale stoornis hebt ontwikkeld waarbij de waarneming van je uiterlijk verstoord is geraakt.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:36 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik kan nu in de spiegel kijken en meteen op het eerste gezicht zeggen dat ik er normaal uitzie. Maar dat kon ik 5 jaar geleden ook tegen mezelf zeggen en toen was ik kanker-lelijk. Dus ik weet dat de perceptie van mijzelf een leugen is van mijn brein om mij goed te laten voelen. Maar het is niet de waarheid. De waarheid is dat ik er niet goed genoeg uitzie.
quote:Op donderdag 28 september 2017 23:40 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, 4% die je looks knap vinden. Je hoort bij de gemiddelde. Hoeveel procent van de vrouwen denk je dat meneertje flapdrol, madpirate of mij knap vinden. Puur op uiterlijk dus zonder persoonlijkheid. Daarnaast ziet die jongen er vrij saai uit, neem een kapper, en kleed je leuk aan voordat je op de foto gaat. Wss is het dan 10%
Je moet dat zeggen tegen jezelf icm het werken aan je uiterlijk. Ik kan iedere dag zeggen wat zie je er goed uit. Waarom, omdat ik kankerhard train voor een goed lichaam en gezond probeer te eten. En dat geeft resultaatquote:Op donderdag 28 september 2017 23:36 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik kan nu in de spiegel kijken en meteen op het eerste gezicht zeggen dat ik er normaal uitzie. Maar dat kon ik 5 jaar geleden ook tegen mezelf zeggen en toen was ik kanker-lelijk. Dus ik weet dat de perceptie van mijzelf een leugen is van mijn brein om mij goed te laten voelen. Maar het is niet de waarheid. De waarheid is dat ik er niet goed genoeg uitzie.
Nogmaals gast je ziet er gewoon uit. Niks mis mee. Nee je gaat geen prijzen winnen, maar nieuwsflash, 95% van ons ook niet.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:43 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is niet hoe het werkt. Het werkt zo: 4% scoort slechter dan ik en is dus onaantrekkelijker, 96% scoort beter en is aantrekkelijker. Ik hoor bij de lelijkste 4% van de samenleving.
Ja klopt. Als ik een kater heb voel ik mij ook niet optimaal en dat zie je terug. Door de weeks met genoeg slaap en gezond leven ben ik redelijk zeker en verzorgd. Dan zie je dat ookquote:Op donderdag 28 september 2017 23:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nou... Nee maar iedereen heeft z'n goeie dagen en z'n lelijke. Foto's kan je bijna altijd wel positief maken. Als je er verder gewoon normaal uitziet en je bent chill dan kan je wel wat chicks fixen
Het lijkt wel alsof je heel graag al je zelfhaat bevestigd wilt zien. 'kijk, haat mij, je -hoort mij te haten!! ik haat mezelf namelijk ook. Haat dit vuile gedrocht net zoals ik zelf doe!!!!!!!!!!!'quote:Op donderdag 28 september 2017 23:43 schreef JaJammerJan het volgende:
Dat is niet hoe het werkt. Het werkt zo: 4% scoort slechter dan ik en is dus onaantrekkelijker, 96% scoort beter en is aantrekkelijker. Ik hoor bij de lelijkste 4% van de samenleving.
Zulke topics altijd. Ook met een dag volquote:Op donderdag 28 september 2017 23:45 schreef 6star6lord6 het volgende:
Dit topic is wel vermakelijk eigenlijk.
Ja, ik heb veel liever dat mensen eindelijk eens eerlijk zijn naar mij toe, in plaats van dit viezige geniepige gedoe waarbij we 'aardig' voor elkaar zijn en de waarheid niet durven vertellen. Maar achter mijn rug om noemt iedereen me wel gewoon lelijk en lachen ze mij uit.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:47 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je heel graag al je zelfhaat bevestigd wilt zien. 'kijk, haat mij, je -hoort mij te haten!! ik haat mezelf namelijk ook. Haat dit vuile gedrocht net zoals ik zelf doe!!!!!!!!!!!'
Ik hoef geen prijzen te winnen, maar als ik door mijn uiterlijk niet eens in staat ben om vriendschappen op te bouwen en leuke dingen te doen zonder vies aangekeken te worden, dan is het leven het niet meer waard.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:47 schreef steelhead het volgende:
[..]
Nogmaals gast je ziet er gewoon uit. Niks mis mee. Nee je gaat geen prijzen winnen, maar nieuwsflash, 95% van ons ook niet.
Onzekerheid is een universeel iets. Dat iemand wat zegt over bijv. je uiterlijk kan allemaal verschillende motieven hebben. Miss wat iemand zei die bijv. jaloers was of uit rancune dat kan ook, hoeft helemaal niet op de waarheid gebaseerd te zijn.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:38 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ja dat ben ik, alhoewel ik mij ervan probeer te distantiëren en mijn jeugd probeer te vergeten. Want ik weet dat al mijn ervaringen gekleurd waren door hoe mensen mij behandelden door mijn uiterlijk. Ik moet mijn herrieneringen van mijn leven toen ik er zo lelijk uitzag, vergeten.
Ik doe niet geniepig, en ben hartstikke eerlijk, en de rest hier ook. Dat lijkt me meer dan duidelijk.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:54 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ja, ik heb veel liever dat mensen eindelijk eens eerlijk zijn naar mij toe, in plaats van dit viezige geniepige gedoe waarbij we 'aardig' voor elkaar zijn en de waarheid niet durven vertellen. Maar achter mijn rug om noemt iedereen me wel gewoon lelijk en lachen ze mij uit.
Hoe verwacht je dat ik moet leven, als iedereen op school mij uitlacht en mij pest voor mijn uiterlijk. En ik dan thuis kom en ik te horen krijg dat ik er wel goed uitzie.
Fijn dat het voor jou resultaat geeft, want voor mij niet. Ik ben 12 kg afgevallen de laatste 2 jaar en ik heb meer spiermassa dan ik 2 jaar geleden had. Maar het is nog altijd niet genoeg. Bodyfat% is nog niet onder de 10%, ik kan nog geen 2 platen bankdrukken in mijn working sets, mijn huid zit nog altijd onder de puisten, terwijl ik 6 verschillende huidverzorgingsproducten gebruik nuquote:Op donderdag 28 september 2017 23:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Je moet dat zeggen tegen jezelf icm het werken aan je uiterlijk. Ik kan iedere dag zeggen wat zie je er goed uit. Waarom, omdat ik kankerhard train voor een goed lichaam en gezond probeer te eten. En dat geeft resultaat
http://bdd-info.nl/wat-is-bdd.htmlquote:Op donderdag 28 september 2017 23:59 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Fijn dat het voor jou resultaat geeft, want voor mij niet. Ik ben 12 kg afgevallen de laatste 2 jaar en ik heb meer spiermassa dan ik 2 jaar geleden had. Maar het is nog altijd niet genoeg. Bodyfat% is nog niet onder de 10%, ik kan nog geen 2 platen bankdrukken in mijn working sets, mijn huid zit nog altijd onder de puisten, terwijl ik 6 verschillende huidverzorgingsproducten gebruik nu![]()
Ik ben nu langzaam op internet aan het kijken met hoeveel make-up een man weg kan komen, zonder dat het te duidelijk is, om mijn kuthuid te camoufleren en beter uit te laten zien.
Het ligt aan jou mindstate en je zelf haat dat je gevangen blijft in deze vicieuze cirkel. Je accepteert jezelf niet en verwijt allemaal dingen (dat je daarom zo bent en kansloos bent) wat andere over jou te zeggen hadden. Mensen hebben altijd wat te zeggen en jij laat je daar zo door beïnvloeden en neemt het voor waarheid aan.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:59 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Fijn dat het voor jou resultaat geeft, want voor mij niet. Ik ben 12 kg afgevallen de laatste 2 jaar en ik heb meer spiermassa dan ik 2 jaar geleden had. Maar het is nog altijd niet genoeg. Bodyfat% is nog niet onder de 10%, ik kan nog geen 2 platen bankdrukken in mijn working sets, mijn huid zit nog altijd onder de puisten, terwijl ik 6 verschillende huidverzorgingsproducten gebruik nu![]()
Ik ben nu langzaam op internet aan het kijken met hoeveel make-up een man weg kan komen, zonder dat het te duidelijk is, om mijn kuthuid te camoufleren en beter uit te laten zien.
Met die vetpercentages, beter kijk je naar wat je al wel hebt bereikt in plaats van wat je niet hebt. Als ik keek naar wat ik allemaal niet heb dan kon ik maar beter vast een plaatsje onder de grond bestellenquote:Op donderdag 28 september 2017 23:59 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
En nog een keer. Het ligt niet aan je uiterlijk. Maar meer hoe je zo depressief en chagrijnig je in het leven staat. Dan jaag je mensen weg.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:56 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik hoef geen prijzen te winnen, maar als ik door mijn uiterlijk niet eens in staat ben om vriendschappen op te bouwen en leuke dingen te doen zonder vies aangekeken te worden, dan is het leven het niet meer waard.
Denk je dat de verhouding lelijke/knappen mensen op zo'n website hetzelfde is als de verhouding lelijk/knap in de echte wereld?quote:Op donderdag 28 september 2017 23:43 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneerquote:Op donderdag 28 september 2017 23:59 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
[..]
Ik doe niet geniepig, en ben hartstikke eerlijk, en de rest hier ook. Dat lijkt me meer dan duidelijk.
We zijn hier echter geen middelbareschoolkleuters meer die elkaar naar beneden halen om onzin (nou ja, het lijkt hier soms wel daarop in KLB)
Wanneer ga jij nou eens een heel klein beetje je eigen perceptie in twijfel stellen? Je bent geen domme jongen, dus je zou een beetje moeten weten dat je waarneming gekleurd wordt door factoren zoals overtuigingen, herinneringen en denkbeelden. Wanneer ga jij eens een heel klein beetje openstaan ervoor dat je er naast kunt zitten?
Ik vermoed dat er op een dergelijke website genoeg mensen zitten die het leuk vinden om andere lage cijfers te geven.quote:Op vrijdag 29 september 2017 00:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Denk je dat de verhouding lelijke/knappen mensen op zo'n website hetzelfde is als de verhouding lelijk/knap in de echte wereld?
De mensen op die site zijn over het algemeen lelijker, dus in werkelijkheid is mijn score nog lager dan 4%. Lelijke mensen gaan namelijk over het algemeen minder uit, of naar festivals, of feesten, of naar de stad om te shoppen. Die zitten vaker thuis achter de computer, zoals ik dat nu ook doe.quote:Op vrijdag 29 september 2017 00:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Denk je dat de verhouding lelijke/knappen mensen op zo'n website hetzelfde is als de verhouding lelijk/knap in de echte wereld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |