Het is echt teringgemiddeld. Laat een baardje staan en mensen herkennen je wss niet eens meer. Wat betreft vrouwelijk schoon is het geen voordeel, maar dat is dus ook het enige. Een 'normale' baan (dus geen banen waar je duidelijk op uiterlijk geselecteerd wordt) let daar niet eens op.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:38 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ja dat ben ik, alhoewel ik mij ervan probeer te distantiëren en mijn jeugd probeer te vergeten. Want ik weet dat al mijn ervaringen gekleurd waren door hoe mensen mij behandelden door mijn uiterlijk. Ik moet mijn herrieneringen van mijn leven toen ik er zo lelijk uitzag, vergeten.
Nou... Nee maar iedereen heeft z'n goeie dagen en z'n lelijke. Foto's kan je bijna altijd wel positief maken. Als je er verder gewoon normaal uitziet en je bent chill dan kan je wel wat chicks fixenquote:Op donderdag 28 september 2017 23:40 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, 4% die je looks knap vinden. Je hoort bij de gemiddelde. Hoeveel procent van de vrouwen denk je dat meneertje flapdrol, madpirate of mij knap vinden. Puur op uiterlijk dus zonder persoonlijkheid
De waarheid is denk ik eerder dat je een mentale stoornis hebt ontwikkeld waarbij de waarneming van je uiterlijk verstoord is geraakt.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:36 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik kan nu in de spiegel kijken en meteen op het eerste gezicht zeggen dat ik er normaal uitzie. Maar dat kon ik 5 jaar geleden ook tegen mezelf zeggen en toen was ik kanker-lelijk. Dus ik weet dat de perceptie van mijzelf een leugen is van mijn brein om mij goed te laten voelen. Maar het is niet de waarheid. De waarheid is dat ik er niet goed genoeg uitzie.
quote:Op donderdag 28 september 2017 23:40 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, 4% die je looks knap vinden. Je hoort bij de gemiddelde. Hoeveel procent van de vrouwen denk je dat meneertje flapdrol, madpirate of mij knap vinden. Puur op uiterlijk dus zonder persoonlijkheid. Daarnaast ziet die jongen er vrij saai uit, neem een kapper, en kleed je leuk aan voordat je op de foto gaat. Wss is het dan 10%
Je moet dat zeggen tegen jezelf icm het werken aan je uiterlijk. Ik kan iedere dag zeggen wat zie je er goed uit. Waarom, omdat ik kankerhard train voor een goed lichaam en gezond probeer te eten. En dat geeft resultaatquote:Op donderdag 28 september 2017 23:36 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik kan nu in de spiegel kijken en meteen op het eerste gezicht zeggen dat ik er normaal uitzie. Maar dat kon ik 5 jaar geleden ook tegen mezelf zeggen en toen was ik kanker-lelijk. Dus ik weet dat de perceptie van mijzelf een leugen is van mijn brein om mij goed te laten voelen. Maar het is niet de waarheid. De waarheid is dat ik er niet goed genoeg uitzie.
Nogmaals gast je ziet er gewoon uit. Niks mis mee. Nee je gaat geen prijzen winnen, maar nieuwsflash, 95% van ons ook niet.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:43 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is niet hoe het werkt. Het werkt zo: 4% scoort slechter dan ik en is dus onaantrekkelijker, 96% scoort beter en is aantrekkelijker. Ik hoor bij de lelijkste 4% van de samenleving.
Ja klopt. Als ik een kater heb voel ik mij ook niet optimaal en dat zie je terug. Door de weeks met genoeg slaap en gezond leven ben ik redelijk zeker en verzorgd. Dan zie je dat ookquote:Op donderdag 28 september 2017 23:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nou... Nee maar iedereen heeft z'n goeie dagen en z'n lelijke. Foto's kan je bijna altijd wel positief maken. Als je er verder gewoon normaal uitziet en je bent chill dan kan je wel wat chicks fixen
Het lijkt wel alsof je heel graag al je zelfhaat bevestigd wilt zien. 'kijk, haat mij, je -hoort mij te haten!! ik haat mezelf namelijk ook. Haat dit vuile gedrocht net zoals ik zelf doe!!!!!!!!!!!'quote:Op donderdag 28 september 2017 23:43 schreef JaJammerJan het volgende:
Dat is niet hoe het werkt. Het werkt zo: 4% scoort slechter dan ik en is dus onaantrekkelijker, 96% scoort beter en is aantrekkelijker. Ik hoor bij de lelijkste 4% van de samenleving.
Zulke topics altijd. Ook met een dag volquote:Op donderdag 28 september 2017 23:45 schreef 6star6lord6 het volgende:
Dit topic is wel vermakelijk eigenlijk.
Ja, ik heb veel liever dat mensen eindelijk eens eerlijk zijn naar mij toe, in plaats van dit viezige geniepige gedoe waarbij we 'aardig' voor elkaar zijn en de waarheid niet durven vertellen. Maar achter mijn rug om noemt iedereen me wel gewoon lelijk en lachen ze mij uit.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:47 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je heel graag al je zelfhaat bevestigd wilt zien. 'kijk, haat mij, je -hoort mij te haten!! ik haat mezelf namelijk ook. Haat dit vuile gedrocht net zoals ik zelf doe!!!!!!!!!!!'
Ik hoef geen prijzen te winnen, maar als ik door mijn uiterlijk niet eens in staat ben om vriendschappen op te bouwen en leuke dingen te doen zonder vies aangekeken te worden, dan is het leven het niet meer waard.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:47 schreef steelhead het volgende:
[..]
Nogmaals gast je ziet er gewoon uit. Niks mis mee. Nee je gaat geen prijzen winnen, maar nieuwsflash, 95% van ons ook niet.
Onzekerheid is een universeel iets. Dat iemand wat zegt over bijv. je uiterlijk kan allemaal verschillende motieven hebben. Miss wat iemand zei die bijv. jaloers was of uit rancune dat kan ook, hoeft helemaal niet op de waarheid gebaseerd te zijn.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:38 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ja dat ben ik, alhoewel ik mij ervan probeer te distantiëren en mijn jeugd probeer te vergeten. Want ik weet dat al mijn ervaringen gekleurd waren door hoe mensen mij behandelden door mijn uiterlijk. Ik moet mijn herrieneringen van mijn leven toen ik er zo lelijk uitzag, vergeten.
Ik doe niet geniepig, en ben hartstikke eerlijk, en de rest hier ook. Dat lijkt me meer dan duidelijk.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:54 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ja, ik heb veel liever dat mensen eindelijk eens eerlijk zijn naar mij toe, in plaats van dit viezige geniepige gedoe waarbij we 'aardig' voor elkaar zijn en de waarheid niet durven vertellen. Maar achter mijn rug om noemt iedereen me wel gewoon lelijk en lachen ze mij uit.
Hoe verwacht je dat ik moet leven, als iedereen op school mij uitlacht en mij pest voor mijn uiterlijk. En ik dan thuis kom en ik te horen krijg dat ik er wel goed uitzie.
Fijn dat het voor jou resultaat geeft, want voor mij niet. Ik ben 12 kg afgevallen de laatste 2 jaar en ik heb meer spiermassa dan ik 2 jaar geleden had. Maar het is nog altijd niet genoeg. Bodyfat% is nog niet onder de 10%, ik kan nog geen 2 platen bankdrukken in mijn working sets, mijn huid zit nog altijd onder de puisten, terwijl ik 6 verschillende huidverzorgingsproducten gebruik nuquote:Op donderdag 28 september 2017 23:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Je moet dat zeggen tegen jezelf icm het werken aan je uiterlijk. Ik kan iedere dag zeggen wat zie je er goed uit. Waarom, omdat ik kankerhard train voor een goed lichaam en gezond probeer te eten. En dat geeft resultaat
http://bdd-info.nl/wat-is-bdd.htmlquote:Op donderdag 28 september 2017 23:59 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Fijn dat het voor jou resultaat geeft, want voor mij niet. Ik ben 12 kg afgevallen de laatste 2 jaar en ik heb meer spiermassa dan ik 2 jaar geleden had. Maar het is nog altijd niet genoeg. Bodyfat% is nog niet onder de 10%, ik kan nog geen 2 platen bankdrukken in mijn working sets, mijn huid zit nog altijd onder de puisten, terwijl ik 6 verschillende huidverzorgingsproducten gebruik nu![]()
Ik ben nu langzaam op internet aan het kijken met hoeveel make-up een man weg kan komen, zonder dat het te duidelijk is, om mijn kuthuid te camoufleren en beter uit te laten zien.
Het ligt aan jou mindstate en je zelf haat dat je gevangen blijft in deze vicieuze cirkel. Je accepteert jezelf niet en verwijt allemaal dingen (dat je daarom zo bent en kansloos bent) wat andere over jou te zeggen hadden. Mensen hebben altijd wat te zeggen en jij laat je daar zo door beïnvloeden en neemt het voor waarheid aan.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:59 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Fijn dat het voor jou resultaat geeft, want voor mij niet. Ik ben 12 kg afgevallen de laatste 2 jaar en ik heb meer spiermassa dan ik 2 jaar geleden had. Maar het is nog altijd niet genoeg. Bodyfat% is nog niet onder de 10%, ik kan nog geen 2 platen bankdrukken in mijn working sets, mijn huid zit nog altijd onder de puisten, terwijl ik 6 verschillende huidverzorgingsproducten gebruik nu![]()
Ik ben nu langzaam op internet aan het kijken met hoeveel make-up een man weg kan komen, zonder dat het te duidelijk is, om mijn kuthuid te camoufleren en beter uit te laten zien.
Met die vetpercentages, beter kijk je naar wat je al wel hebt bereikt in plaats van wat je niet hebt. Als ik keek naar wat ik allemaal niet heb dan kon ik maar beter vast een plaatsje onder de grond bestellenquote:Op donderdag 28 september 2017 23:59 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
En nog een keer. Het ligt niet aan je uiterlijk. Maar meer hoe je zo depressief en chagrijnig je in het leven staat. Dan jaag je mensen weg.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:56 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik hoef geen prijzen te winnen, maar als ik door mijn uiterlijk niet eens in staat ben om vriendschappen op te bouwen en leuke dingen te doen zonder vies aangekeken te worden, dan is het leven het niet meer waard.
Denk je dat de verhouding lelijke/knappen mensen op zo'n website hetzelfde is als de verhouding lelijk/knap in de echte wereld?quote:Op donderdag 28 september 2017 23:43 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneerquote:Op donderdag 28 september 2017 23:59 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
[..]
Ik doe niet geniepig, en ben hartstikke eerlijk, en de rest hier ook. Dat lijkt me meer dan duidelijk.
We zijn hier echter geen middelbareschoolkleuters meer die elkaar naar beneden halen om onzin (nou ja, het lijkt hier soms wel daarop in KLB)
Wanneer ga jij nou eens een heel klein beetje je eigen perceptie in twijfel stellen? Je bent geen domme jongen, dus je zou een beetje moeten weten dat je waarneming gekleurd wordt door factoren zoals overtuigingen, herinneringen en denkbeelden. Wanneer ga jij eens een heel klein beetje openstaan ervoor dat je er naast kunt zitten?
Ik vermoed dat er op een dergelijke website genoeg mensen zitten die het leuk vinden om andere lage cijfers te geven.quote:Op vrijdag 29 september 2017 00:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Denk je dat de verhouding lelijke/knappen mensen op zo'n website hetzelfde is als de verhouding lelijk/knap in de echte wereld?
De mensen op die site zijn over het algemeen lelijker, dus in werkelijkheid is mijn score nog lager dan 4%. Lelijke mensen gaan namelijk over het algemeen minder uit, of naar festivals, of feesten, of naar de stad om te shoppen. Die zitten vaker thuis achter de computer, zoals ik dat nu ook doe.quote:Op vrijdag 29 september 2017 00:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Denk je dat de verhouding lelijke/knappen mensen op zo'n website hetzelfde is als de verhouding lelijk/knap in de echte wereld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |