abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174063236
Die in de op ziet er wel liever uit met de zachtere kin.
  donderdag 28 september 2017 @ 22:53:09 #152
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174063275
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:49 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

/r/incels is de enige plek waar ik me nog thuis kan voelen op deze aardkloot. Op elke andere plek word ik als kansloze loser gezien die zijn bek moet houden. Daar moet ik een normie-persoonlijkheid opzetten waar ik blij ben met shit, en interesses heb, en doe alsof alles goed met me gaat. Want zodra je door begint te schijnen dat je nogal negatief in het leven staat en je leven haat, dan weet men niet hoe snel men van je weg moet komen.
Je bent ook een kansloze loser. Niet om je uiterlijk, maar om je houding en manier van denken.
"Normie-persoonlijkheid"? Misschien moet je eens van 4chan af en ff normaal gaan doen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174063276
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 20:50 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ja laat maar. Net de rest gelezen en volgens mij is t iemand anders idd. -Deluzion- is in de 30.

Het enige wat ik aan TS lelijk (of beter gezegd: jammer) vind is dat ie zo boos kijkt. Maar objectief lelijk? Dat niet. Als mensen je creepy noemen is er meer aan de hand. Lelijk is niet per se creepy.
Lelijk is zeker wel gelijk aan creepy. Iemand die er goed uitziet maar rare gedragingen vertoond, die krijgt een vriendelijke lach van 'haha, beetje gek/verlegen/vreemd ben jij'

Terwijl het bij een lelijk persoon die exact hetzelfde doet iedereen hem meteen zou peren. Ik heb het zelf gezien, meerdere malen. Ik heb vroeger een paar vrienden gehad en die maken dan achter de rug een lelijk persoon belachelijk tegen mij. En dan lach ik maar mee, maar van binnen weet ik dat ik die persoon had kunnen zijn en dat andere mensen zich dus ook zo over mij uitlaten achter mijn rug. Harde realisatie was dat.
pi_174063319
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ts moet wat minder r/incels bezoeken.
Doe ik pas 6 maanden nu en daarvoor, toen ik nog een bluepiller was, toen was mijn leven ook al kut. Dus daar ligt het niet aan.
  donderdag 28 september 2017 @ 22:55:09 #155
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174063322
En er zijn zat lelijke mensen die meisjes kunnen krijgen, zit hem in persoonlijkheid en zelfvertrouwen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174063392
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:53 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Je bent ook een kansloze loser. Niet om je uiterlijk, maar om je houding en manier van denken.
"Normie-persoonlijkheid"? Misschien moet je eens van 4chan af en ff normaal gaan doen.
Totaal geen inlevingsvermogen jij. Hoe denk je dat een depressief iemand een sociaal leven moet opbouwen als hij sociaal afgewezen wordt wanneer hij ongeïnteresseerd/negatief is? Dan moet je dus doen alsof en hopen dat je je op een gegeven moment echt zo kan voelen.

Iig dat is wat ik tot nu toe probeer. Andere optie is sociale isolatie omarmen en in een caravan gaan wonen dan.
pi_174063428
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:55 schreef Quotidien het volgende:
En er zijn zat lelijke mensen die meisjes kunnen krijgen, zit hem in persoonlijkheid en zelfvertrouwen.
Onzin. Ga eens kijken hoeveel Tinder matches je kunt krijgen als je de plaatjes van een lelijk persoon gebruikt, 0. Dat representeert ook hoe meiden in de echte wereld over je denken. En als je maar vaak genoeg afgewezen en als stront behandeld bent, dan wordt je persoonlijkheid en zelfvertrouwen ook stront.

Of wil je zeggen dat je zelfvertrouwen erop vooruit gaat als je in je gezicht uitgelachen wordt door een of ander kutwijf nadat je der uitgevraagd hebt? mongool.
pi_174063500
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:59 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Onzin. Ga eens kijken hoeveel Tinder matches je kunt krijgen als je de plaatjes van een lelijk persoon gebruikt, 0. Dat representeert ook hoe meiden in de echte wereld over je denken. En als je maar vaak genoeg afgewezen en als stront behandeld bent, dan wordt je persoonlijkheid en zelfvertrouwen ook stront.

Of wil je zeggen dat je zelfvertrouwen erop vooruit gaat als je in je gezicht uitgelachen wordt door een of ander kutwijf nadat je der uitgevraagd hebt? mongool.
Ik snap dat wel, mensen willen niet uitgaan met iemand die zo negatief is
pi_174063512
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:02 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Catch-22. Je bent negatief omdat je afgewezen bent, en daarom wordt je afgewezen. Het is voorbij, ik kom hier nooit meer uit.
pi_174063577
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:03 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Catch-22. Je bent negatief omdat je afgewezen bent, en daarom wordt je afgewezen. Het is voorbij, ik kom hier nooit meer uit.
Negatief zijn is een keuze
pi_174063657
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:06 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Negatief zijn is een keuze
Als je nooit een depressie gehad hebt, dan snap ik dat je dit soort onzin verkondigd. Alsof ik er niet voor zou kiezen om gelukkig te zijn in het leven als ik die keuze zou hebben :')

De echte wereld werkt helaas niet zo. Hoe hard je het ook mentaal gaat proberen, als je een hoop stront probeert op te eten, dan ga je dat echt niet lekker vinden. En als de hele wereld op een gegeven moment een hoop stront voor je is, dan ga je mentaal kapot als je maar blijft proberen om het lekker te vinden en toch blijkt het iedere keer naar poep te smaken.
pi_174063719
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:11 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Als je nooit een depressie gehad hebt, dan snap ik dat je dit soort onzin verkondigd. Alsof ik er niet voor zou kiezen om gelukkig te zijn in het leven als ik die keuze zou hebben :')

De echte wereld werkt helaas niet zo. Hoe hard je het ook mentaal gaat proberen, als je een hoop stront probeert op te eten, dan ga je dat echt niet lekker vinden. En als de hele wereld op een gegeven moment een hoop stront voor je is, dan ga je mentaal kapot als je maar blijft proberen om het lekker te vinden en toch blijkt het iedere keer naar poep te smaken.
Maar dat heeft dan weer minder met lelijkheid te maken. Als die fotos van jouw eerst van jouw was ben je niet lelijk, gewoon 'normaal'. Behalve bij vrouwen versieren heeft het dan 0,0 effect. Of denk je dat er bij het gemiddelde kantoor alleen maar fotomodellen werken? _O-

Je kan geen Abercrombie&Fitch model worden, maar dat kan ik ook niet. Stel jezelf dan ook niet zo aan op dat opzicht.
pi_174063748
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dacht dat jij zwart was?
Nee, echte nederlander
pi_174063800
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:06 schreef jigggy het volgende:

[..]

_O_
Strakke kleertjes Lijpe outjes _O_
pi_174063845
TS, je moet er wel een béétje voor open kunnen staan dat er nog een verbetering van je leven mogelijk is. Anders wordt het écht nooit wat. Hoe je nu erin staat kun je er net zo goed een einde maken zou ik idd bijna kunnen zeggen (zoals je zelf ook aangeeft als deprimerende conclusie). :'( Dat moet je natuurlijk niet gaan doen, maar je instelling nu is wel echt voluit dramatisch en totaal onmogelijk.

Ik denk dat je iets met die boosheid als eerste moet gaan doen. Je bent super kwaad op de wereld en je haat de mensheid. Dat onder ogen zien als iets wat je nooit op een betere plek gaat brengen, is denk ik een goede eerste stap. Niet dat je het weg moet drukken. Zorg voor een manier hoe je die energie op een gezonde manier kunt gaan kanaliseren en uiteindelijk transformeren en loslaten.

Dan komen je innerlijke overtuigingen aan de beurt. Daarmee kun je ook absoluut niet verder.

Het zit bij jou helemaal vast wat dat betreft, en je hebt absoluut nu geen uitzicht op een verbeterde toestand. Maar het laatste wat je moet doen is bevestiging zoeken voor je negatieve overtuigingen zodat het zich allemaal nóg meer gaat versterken.

Ga eens op internet rondzoeken naar vormen van hulp die heel specifiek bij jouw problemen passen. Schuw ook alternatieve vormen niet.

Maar je moet wel echt een beetje ruimte gaan creëren voor de mogelijkheid dat je denkbeelden niet kloppen. Dat ze zijn opgedaan in mentale staten van onwetendheid (als kind) en dat je verkeerd bent omgegaan met ervaringen in het verleden die zich nu hebben vastgezet in je systeem. Zorg voor een beetje ruimte zodat je weer een heel klein beetje naar buiten kunt gaan leren kijken, zodat er weer wat licht naar binnen kan schijnen en er in de verte wat hoop gloort.

Effe je frustratie uiten is ook niks mis mee. Maar kom wel uit die bijna niets doorlatende duistere wolk waar je nu in gevangen zit.

Als je behoefte hebt mag je me PB sturen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Meneertje_flapdrol op 28-09-2017 23:30:19 ]
pi_174063856
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:24 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Is het niet dat je jezelf voor een goed deel voorliegt. Alleen voorheen was je een goed deel te pessimistisch.
Je kan je brein manipuleren door telkens te zeggen dat je er goed uitziet. En als je dan traint en je ziet vooruitgang en draagt goede kleding en je zegt dat tegen jezelf, ja dan is dat wel goed voor je zelfvertrouwen. Ik kan ook niet echt meer zeggen dat ik onzeker ben
pi_174063892
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:33 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Onzin, er is met studies aangetoond dat langere mensen gemiddeld meer verdienen. Durf je nou echt werkelijk uit je mond te krijgen om te zeggen dat aantrekkelijke mensen geen enorm voordeel hebben ten opzichte van lelijke mensen om een goede baan te krijgen? :')
Ik probeer tijdens het lezen van jouw posts aan je gezicht te denken en ik begin steeds meer te twijfelen dat je een troll bent
pi_174064062
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:14 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Maar dat heeft dan weer minder met lelijkheid te maken. Als die fotos van jouw eerst van jouw was ben je niet lelijk, gewoon 'normaal'. Behalve bij vrouwen versieren heeft het dan 0,0 effect. Of denk je dat er bij het gemiddelde kantoor alleen maar fotomodellen werken? _O-

Je kan geen Abercrombie&Fitch model worden, maar dat kan ik ook niet. Stel jezelf dan ook niet zo aan op dat opzicht.

Dit is de harde waarheid van mijn uiterlijk. Een waarheid die mijn ouders mij nooit hebben durven vertellen, want wie gaat zijn kind nou zeggen dat hij kankerlelijk is? Of welke vriend/leraar/doktor gaat dat nou zeggen?

In mijn klas van 30 kinderen, waren er zo'n 5-6 die mij openlijk kankerlelijk zouden noemen. En de rest zei niks, maar nu weet ik dat die 5-6 gewoon gelijk hadden en de rest te bang was om te zeggen wat iedereen al wist.

Gelukkig hebben we in deze tijd het internet, waarin ik anoniem beoordeeld kan worden door mensen die daarom ook volledig eerlijk kunnen zijn. En de uitslag is dat ik eruit zag als een gezwel. 4%, betekent 0.4/10. Ik ben geen 6, ik ben geen 4, ik ben nog niet eens een 1. Een 0.4 is het punt wat iemand krijgt die alleen zijn naam goed geschreven heeft en voor de rest niks.

Nee, het is mij nu duidelijk waarom mijn leven zo kut was en ik had graag gewild dat mijn ouders gewoon eerlijk tegen mij geweest zouden zijn en mij geholpen zouden hebben om er beter uit te zien. Maar nee, ze wisten dat ik lelijk was, en ze lieten me lijden.
pi_174064104
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:59 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Tinder is dan ook een vleeskeuring waarbij je iemands persoonlijkheid niet kent.

Maar ts, stap eens af op een donker meisje. Beleefdere cultuur soms dus misschien dat die je wilt leren kennen omdat ze je niet durft af te wijzen. Misschien gaat ze je nog echt leuk vinden ook. Geloof me want donkere meiden kunnen echt heel lief zijn als ze van je houden
pi_174064117
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:02 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Leuk hoor. Zit je zo in een groep pilsjes te tikken met een klaagzang op de achtergrond :')
pi_174064128
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:31 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is de harde waarheid van mijn uiterlijk. Een waarheid die mijn ouders mij nooit hebben durven vertellen, want wie gaat zijn kind nou zeggen dat hij kankerlelijk is? Of welke vriend/leraar/doktor gaat dat nou zeggen?

In mijn klas van 30 kinderen, waren er zo'n 5-6 die mij openlijk kankerlelijk zouden noemen. En de rest zei niks, maar nu weet ik dat die 5-6 gewoon gelijk hadden en de rest te bang was om te zeggen wat iedereen al wist.

Gelukkig hebben we in deze tijd het internet, waarin ik anoniem beoordeeld kan worden door mensen die daarom ook volledig eerlijk kunnen zijn. En de uitslag is dat ik eruit zag als een gezwel. 4%, betekent 0.4/10. Ik ben geen 6, ik ben geen 4, ik ben nog niet eens een 1. Een 0.4 is het punt wat iemand krijgt die alleen zijn naam goed geschreven heeft en voor de rest niks.

Nee, het is mij nu duidelijk waarom mijn leven zo kut was en ik had graag gewild dat mijn ouders gewoon eerlijk tegen mij geweest zouden zijn en mij geholpen zouden hebben om er beter uit te zien. Maar nee, ze wisten dat ik lelijk was, en ze lieten me lijden.

Ben jij dit? Niet knap nee, maar ook niet lelijk. Als je gewoon goed bent in je vak nemen ze je echt wel aan.
pi_174064137
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:34 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Leuk hoor. Zit je zo in een groep pilsjes te tikken met een klaagzang op de achtergrond :')
Terechte klacht! :D
pi_174064152
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:20 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Je kan je brein manipuleren door telkens te zeggen dat je er goed uitziet. En als je dan traint en je ziet vooruitgang en draagt goede kleding en je zegt dat tegen jezelf, ja dan is dat wel goed voor je zelfvertrouwen. Ik kan ook niet echt meer zeggen dat ik onzeker ben
Ik kan nu in de spiegel kijken en meteen op het eerste gezicht zeggen dat ik er normaal uitzie. Maar dat kon ik 5 jaar geleden ook tegen mezelf zeggen en toen was ik kanker-lelijk. Dus ik weet dat de perceptie van mijzelf een leugen is van mijn brein om mij goed te laten voelen. Maar het is niet de waarheid. De waarheid is dat ik er niet goed genoeg uitzie.
pi_174064188
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:34 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ben jij dit? Niet knap nee, maar ook niet lelijk. Als je gewoon goed bent in je vak nemen ze je echt wel aan.
Ja dat ben ik, alhoewel ik mij ervan probeer te distantiëren en mijn jeugd probeer te vergeten. Want ik weet dat al mijn ervaringen gekleurd waren door hoe mensen mij behandelden door mijn uiterlijk. Ik moet mijn herrieneringen van mijn leven toen ik er zo lelijk uitzag, vergeten.
pi_174064215
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:31 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Gefeliciteerd, 4% die je looks knap vinden. Je hoort bij de gemiddelde. Hoeveel procent van de vrouwen denk je dat meneertje flapdrol, madpirate of mij knap vinden. Puur op uiterlijk dus zonder persoonlijkheid. Daarnaast ziet die jongen er vrij saai uit, neem een kapper, en kleed je leuk aan voordat je op de foto gaat. Wss is het dan 10%
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')