abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174055676
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:16 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Genen kun je niet veranderen, uiterlijk wel een beetje. Is mij toch ook gelukt gast. Maar als jouw zelfvertrouwen door het dak schiet valt echt heel dat uiterlijk niet zo op man. Ik ken gasten die best lelijk zijn objectief, maar door hun zelfvertrouwen zie je dat niet
https://imgur.com/gCmzZRP

Lelijke mannen met zelfvertrouwen worden als viezeriken gezien. Als je serieus denkt dat deze persoon ook maar enig succes gaat hebben ook al heeft hij zelfvertrouwen van hier tot de maan, dan ben je serieus wereldvreemd:

pi_174055697
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:01 schreef Aiciu het volgende:
Niet tot de knapste mannen ter wereld behoren :')
pi_174055712
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:21 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

https://imgur.com/gCmzZRP

Lelijke mannen met zelfvertrouwen worden als viezeriken gezien. Als je serieus denkt dat deze persoon ook maar enig succes gaat hebben ook al heeft hij zelfvertrouwen van hier tot de maan, dan ben je serieus wereldvreemd:

[ afbeelding ]
Zal ook ooit wel een vrouw hebben gehad schat ik zo in
pi_174055715
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:18 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Zolang je er goed uitziet, pikken vrouwen ALLES van je. Als je geen zelfvertrouwen hebt, springen ze wel op je. Als je denkt dat dat niet het geval is dan leef je echt onder een steen.
Nee, dat is echt niet zo. Uiterlijk wordt voor een groot deel bepaald door je uitstraling. Ben je onzeker, dan straalt dat door naar je uiterlijk.
Puntjes.
pi_174055727
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:10 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zelfs een veroordeelde kindverkrachter heeft door zijn uiterlijk harems aan vrouwen. Stel je voor dat dit een lelijke gast was :')
josef fritzl heeft ook 1000 vrouwen die met hem willen trouwen. Geen grap. Serieus doe iets als ed gein, wordt wereldberoemd. Krijg je vanzelf vrouwen.
pi_174055783
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

josef fritzl heeft ook 1000 vrouwen die met hem willen trouwen. Geen grap. Serieus doe iets als ed gein, wordt wereldberoemd. Krijg je vanzelf vrouwen.
Ja, wordt maar ff wereldberoemd of miljonair, dan willen vrouwen je wel. Succes ermee! :') :') :') :')
pi_174055804
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:26 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ja, wordt maar ff wereldberoemd of miljonair, dan willen vrouwen je wel. Succes ermee! :') :') :') :')
Kankerdebiel :')
pi_174055865
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:27 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Kankerdebiel :')
Je moeder. Ben jij al miljonair jonguh? Ik ben 22, dus mijn groei is voltooid en ik kan nu in mijn volle glorie aanschouwen hoe verkeerd mijn gezicht gegroeid is door mijn slechte genetische aanleg. Het is over over voor mij.
  donderdag 28 september 2017 @ 17:31:05 #60
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_174055880
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:30 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Je moeder. Ben jij al miljonair jonguh?
Niet weten dat Fatoe een Gates telg is. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_174055882
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:30 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Je moeder. Ben jij al miljonair jonguh?
Dat niet, maar wel zelfverzekerd ;)
  donderdag 28 september 2017 @ 17:31:35 #62
459912 FlippingCoin
pi_174055889
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:31 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Goffedomme man, net gezegd dat je wel miljonair bent. :(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_174055899
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Goffedomme man, net gezegd dat je wel miljonair bent. :(
We postten tegelijk _O-
  donderdag 28 september 2017 @ 17:32:18 #64
459912 FlippingCoin
pi_174055904
quote:

[..]

We postten tegelijk _O-
:P
pi_174055916
quote:

[..]

Was ik ook ooit, maar toen realiseerde ik me dat zelfvertrouwen bullshit is en het uiteindelijk allemaal om uiterlijk gaat. Overigens komt zelfvertrouwen voort uit hoe je door anderen behandeld wordt. Daarom hebben aantrekkelijke mensen over het algemeen meer zelfvertrouwen dan lelijkerds zoals ik die al vanaf hun 8e levensjaar gepest en buitengesloten worden op hun uiterlijk.
  donderdag 28 september 2017 @ 17:43:19 #66
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_174056122
de eerste indruk is uiterlijk stel je hebt een gigantische moedervlek op je wang zitten dan zal de eerste reactie zijn iiiieeeuww vies, als je er dan nog grappen over gaat maken dan is het net of je jezelf niet serieus neemt en ben je onder voorbehoud al afgeschreven.

eerste indruk is het belangrijkst.

ik heb dit zelf al te vaak ondervonden, helaas heb ik met dames die mij wel leuk vonden in het verleden ook gigantische fouten gemaakt.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_174056152
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:00 schreef Fatoeman het volgende:
Mensen die trouwens eeuwig onzeker blijven :')
Laatst zo'n meerkeuzetoets met zeker/onzeker erbij invullen.
Alles onzeker ingevuld (zeker weten doe je nooit), had ik een 5 terwijl de antwoorden gewoon goed waren. :')

Wat een triest concept.
pindazakje
pi_174056272
Jammer dat BradgeTV uit de lucht is. Dan kon je zien dat zelfs jongens die in alle opzichten van het leven falen toch nog positief door het leven gaan en regelmatig seks hebben.
pi_174056372
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:32 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Was ik ook ooit, maar toen realiseerde ik me dat zelfvertrouwen bullshit is en het uiteindelijk allemaal om uiterlijk gaat. Overigens komt zelfvertrouwen voort uit hoe je door anderen behandeld wordt. Daarom hebben aantrekkelijke mensen over het algemeen meer zelfvertrouwen dan lelijkerds zoals ik die al vanaf hun 8e levensjaar gepest en buitengesloten worden op hun uiterlijk.
Verkeerde switch in je leven man
pi_174056528
Hebben jullie allemaal door waar dit allemaal op neerkomt, die focus op uiterlijk? Dat heet nou narcisme. Gevoed door waar jullie allemaal zo vol van opgegroeid zijn: domme televisieprogramma's die nergens over gaan, waar narcistische borderline persoonlijkheden het voor het zeggen hebben, wat van je van kinds af aan door de strot wordt geduwd. En nu is je mind fucked.
Maar ga vooral naar de plastisch chirurg om het probleem op te lossen. Daar zit het probleem en de oplossing idd!
pi_174056573
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 18:08 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Hebben jullie allemaal door waar dit allemaal op neerkomt, die focus op uiterlijk? Dat heet nou narcisme. Gevoed door waar jullie allemaal zo vol van opgegroeid zijn: domme televisieprogramma's die nergens over gaan, waar narcistische borderline persoonlijkheden het voor het zeggen hebben, wat van je van kinds af aan door de strot wordt geduwd. En nu is je mind fucked.
Maar ga vooral naar de plastisch chirurg om het probleem op te lossen. Daar zit het probleem en de oplossing idd!
Donkere meiden zijn meer open minded
pi_174056597

pi_174056724
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 18:08 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Onzin. Het is uit studies aangetoond dat het deel uitmaakt van het instinctieve gedrag van mensen om aantrekkelijke mensen beter te behandelen. Zo kijken baby's langer naar de gezichten van aantrekkelijke personen. Vanaf hun geboorde worden aantrekkelijke personen ook al beter behandeld, zo is uit studies aangetoond dat aantrekkelijke baby's meer affecties van hun ouders krijgen.

Je kunt wel cultuur de schuld blijven geven dat we zoveel aandacht geven aan uiterlijk, maar het is gewoon de menselijke natuur om zo narcistisch en oppervlakkig te zijn.

En ja, een plastisch chirurg gaat mijn leven beter maken. Ik heb hier een kleine quiz voor je gemaakt. Jij mag mij zeggen of je denkt dat deze mensen een vooruitgang in de kwaliteit van hun leven gekregen hebben, doordat ze beter behandeld worden door hun betere uiterlijk:

pi_174056772
quote:
>Rothschilds bow to Bogdanoffs

>In contact with aliens

>Possess psychic-like abilities

>Control france with an iron but fair fist

>Own castles & banks globally

>Direct descendants of the ancient royal blood line

>Will bankroll the first cities on Mars (Bogdangrad will be be the first city)

>Own 99% of DNA editing research facilities on Earth

>First designer babies will in all likelihood be Bogdanoff babies

>both brothers said to have 215+ IQ, such intelligence on Earth has only existed deep in Tibetan monasteries & Area 51

>Ancient Indian scriptures tell of two angels who will descend upon Earth and will bring an era of enlightenment and unprecedented technological progress with them
>They own Nanobot R&D labs around the world

>You likely have Bogdabots inside you right now

>The Bogdanoffs are in regular communication with the Archangels Michael and Gabriel, forwarding the word of God to the Orthodox Church. Who do you think set up the meeting between the pope & the Orthodox high command (First meeting between the two organisations in over 1000 years) and arranged the Orthodox leader's first trip to Antarctica in history literally a few days later to the Bogdanoff bunker in Wilkes land?

>They learned fluent French in under a week

>Nation states entrust their gold reserves with the twins. There's no gold in Ft. Knox, only Ft. Bogdanoff

>The twins are about 7 decades old, from the space-time reference point of the base human currently accepted by our society

>In reality, they are timeless beings existing in all points of time and space from the big bang to the end of the universe. We don't know their ultimate plans yet. We hope they're benevolent beings.
pi_174056851
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 18:20 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Onzin. Het is uit studies aangetoond dat het deel uitmaakt van het instinctieve gedrag van mensen om aantrekkelijke mensen beter te behandelen. Zo kijken baby's langer naar de gezichten van aantrekkelijke personen. Vanaf hun geboorde worden aantrekkelijke personen ook al beter behandeld, zo is uit studies aangetoond dat aantrekkelijke baby's meer affecties van hun ouders krijgen.

Je kunt wel cultuur de schuld blijven geven dat we zoveel aandacht geven aan uiterlijk, maar het is gewoon de menselijke natuur om zo narcistisch en oppervlakkig te zijn.

En ja, een plastisch chirurg gaat mijn leven beter maken. Ik heb hier een kleine quiz voor je gemaakt. Jij mag mij zeggen of je denkt dat deze mensen een vooruitgang in de kwaliteit van hun leven gekregen hebben, doordat ze beter behandeld worden door hun betere uiterlijk:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima jongen, jij je zin. Ik ben te volwassen voor deze puberale onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')