https://imgur.com/gCmzZRPquote:Op donderdag 28 september 2017 17:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Genen kun je niet veranderen, uiterlijk wel een beetje. Is mij toch ook gelukt gast. Maar als jouw zelfvertrouwen door het dak schiet valt echt heel dat uiterlijk niet zo op man. Ik ken gasten die best lelijk zijn objectief, maar door hun zelfvertrouwen zie je dat niet
quote:Op donderdag 28 september 2017 17:01 schreef Aiciu het volgende:
Niet tot de knapste mannen ter wereld behoren
Zal ook ooit wel een vrouw hebben gehad schat ik zo inquote:Op donderdag 28 september 2017 17:21 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
https://imgur.com/gCmzZRP
Lelijke mannen met zelfvertrouwen worden als viezeriken gezien. Als je serieus denkt dat deze persoon ook maar enig succes gaat hebben ook al heeft hij zelfvertrouwen van hier tot de maan, dan ben je serieus wereldvreemd:
[ afbeelding ]
Nee, dat is echt niet zo. Uiterlijk wordt voor een groot deel bepaald door je uitstraling. Ben je onzeker, dan straalt dat door naar je uiterlijk.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:18 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Zolang je er goed uitziet, pikken vrouwen ALLES van je. Als je geen zelfvertrouwen hebt, springen ze wel op je. Als je denkt dat dat niet het geval is dan leef je echt onder een steen.
josef fritzl heeft ook 1000 vrouwen die met hem willen trouwen. Geen grap. Serieus doe iets als ed gein, wordt wereldberoemd. Krijg je vanzelf vrouwen.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:10 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs een veroordeelde kindverkrachter heeft door zijn uiterlijk harems aan vrouwen. Stel je voor dat dit een lelijke gast was
Ja, wordt maar ff wereldberoemd of miljonair, dan willen vrouwen je wel. Succes ermee!quote:Op donderdag 28 september 2017 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
josef fritzl heeft ook 1000 vrouwen die met hem willen trouwen. Geen grap. Serieus doe iets als ed gein, wordt wereldberoemd. Krijg je vanzelf vrouwen.
Kankerdebielquote:Op donderdag 28 september 2017 17:26 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ja, wordt maar ff wereldberoemd of miljonair, dan willen vrouwen je wel. Succes ermee!![]()
![]()
![]()
Je moeder. Ben jij al miljonair jonguh? Ik ben 22, dus mijn groei is voltooid en ik kan nu in mijn volle glorie aanschouwen hoe verkeerd mijn gezicht gegroeid is door mijn slechte genetische aanleg. Het is over over voor mij.quote:
Niet weten dat Fatoe een Gates telg is.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:30 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Je moeder. Ben jij al miljonair jonguh?
Dat niet, maar wel zelfverzekerdquote:Op donderdag 28 september 2017 17:30 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Je moeder. Ben jij al miljonair jonguh?
Goffedomme man, net gezegd dat je wel miljonair bent.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel zelfverzekerd
We postten tegelijkquote:Op donderdag 28 september 2017 17:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Goffedomme man, net gezegd dat je wel miljonair bent.
quote:
Was ik ook ooit, maar toen realiseerde ik me dat zelfvertrouwen bullshit is en het uiteindelijk allemaal om uiterlijk gaat. Overigens komt zelfvertrouwen voort uit hoe je door anderen behandeld wordt. Daarom hebben aantrekkelijke mensen over het algemeen meer zelfvertrouwen dan lelijkerds zoals ik die al vanaf hun 8e levensjaar gepest en buitengesloten worden op hun uiterlijk.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel zelfverzekerd
Laatst zo'n meerkeuzetoets met zeker/onzeker erbij invullen.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:00 schreef Fatoeman het volgende:
Mensen die trouwens eeuwig onzeker blijven
Verkeerde switch in je leven manquote:Op donderdag 28 september 2017 17:32 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Was ik ook ooit, maar toen realiseerde ik me dat zelfvertrouwen bullshit is en het uiteindelijk allemaal om uiterlijk gaat. Overigens komt zelfvertrouwen voort uit hoe je door anderen behandeld wordt. Daarom hebben aantrekkelijke mensen over het algemeen meer zelfvertrouwen dan lelijkerds zoals ik die al vanaf hun 8e levensjaar gepest en buitengesloten worden op hun uiterlijk.
Donkere meiden zijn meer open mindedquote:Op donderdag 28 september 2017 18:08 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Hebben jullie allemaal door waar dit allemaal op neerkomt, die focus op uiterlijk? Dat heet nou narcisme. Gevoed door waar jullie allemaal zo vol van opgegroeid zijn: domme televisieprogramma's die nergens over gaan, waar narcistische borderline persoonlijkheden het voor het zeggen hebben, wat van je van kinds af aan door de strot wordt geduwd. En nu is je mind fucked.
Maar ga vooral naar de plastisch chirurg om het probleem op te lossen. Daar zit het probleem en de oplossing idd!
Onzin. Het is uit studies aangetoond dat het deel uitmaakt van het instinctieve gedrag van mensen om aantrekkelijke mensen beter te behandelen. Zo kijken baby's langer naar de gezichten van aantrekkelijke personen. Vanaf hun geboorde worden aantrekkelijke personen ook al beter behandeld, zo is uit studies aangetoond dat aantrekkelijke baby's meer affecties van hun ouders krijgen.quote:Op donderdag 28 september 2017 18:08 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Hebben jullie allemaal door waar dit allemaal op neerkomt, die focus op uiterlijk? Dat heet nou narcisme. Gevoed door waar jullie allemaal zo vol van opgegroeid zijn: domme televisieprogramma's die nergens over gaan, waar narcistische borderline persoonlijkheden het voor het zeggen hebben, wat van je van kinds af aan door de strot wordt geduwd. En nu is je mind fucked.
Maar ga vooral naar de plastisch chirurg om het probleem op te lossen. Daar zit het probleem en de oplossing idd!
>Rothschilds bow to Bogdanoffsquote:Op donderdag 28 september 2017 18:12 schreef LuciferShiningOne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima jongen, jij je zin. Ik ben te volwassen voor deze puberale onzin.quote:Op donderdag 28 september 2017 18:20 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Onzin. Het is uit studies aangetoond dat het deel uitmaakt van het instinctieve gedrag van mensen om aantrekkelijke mensen beter te behandelen. Zo kijken baby's langer naar de gezichten van aantrekkelijke personen. Vanaf hun geboorde worden aantrekkelijke personen ook al beter behandeld, zo is uit studies aangetoond dat aantrekkelijke baby's meer affecties van hun ouders krijgen.
Je kunt wel cultuur de schuld blijven geven dat we zoveel aandacht geven aan uiterlijk, maar het is gewoon de menselijke natuur om zo narcistisch en oppervlakkig te zijn.
En ja, een plastisch chirurg gaat mijn leven beter maken. Ik heb hier een kleine quiz voor je gemaakt. Jij mag mij zeggen of je denkt dat deze mensen een vooruitgang in de kwaliteit van hun leven gekregen hebben, doordat ze beter behandeld worden door hun betere uiterlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |