Haha, inderdaadquote:Op donderdag 28 september 2017 16:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
wtf, googlede hierop.
Kwam eerste hit, Kliniek Dokter Frodo Gaymans .![]()
![]()
![]()
Is nog steeds zo, maar ja ts klaagt over kleine kinnen enzo. Maar als ik mocht kiezen had ik ook liever een kaak als enrique iglesias als wat ik nu heb. Ik heb niet als die kleine kaak in de gif maar ook niet als die grote kaak. Echt zo'n typisch nederlandse kinquote:Op donderdag 28 september 2017 16:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dacht dat je op negerinnen viel, achja. 2017 enzo.
Nope, normaal gewicht. Maar ben aan het proberen om inderdaad onder die 10% bodyfat percentage te komen voor nog enige progressie.quote:Op donderdag 28 september 2017 16:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb je niet gewoon wat overgewicht? Een lager vetpercentage kan veel doen voor je gezicht.
Dan gewoon een hipsterbaard laten staan toch, doen alle paphoofden.quote:Op donderdag 28 september 2017 16:46 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Nope, normaal gewicht. Maar ben aan het proberen om inderdaad onder die 10% bodyfat percentage te komen voor nog enige progressie.
quote:Op donderdag 28 september 2017 16:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Is nog steeds zo, maar ja ts klaagt over kleine kinnen enzo. Maar als ik mocht kiezen had ik ook liever een kaak als enrique iglesias als wat ik nu heb. Ik heb niet als die kleine kaak in de gif maar ook niet als die grote kaak. Echt zo'n typisch nederlandse kin
Knapste man ter Wereld is een Nederlander pik.quote:Op donderdag 28 september 2017 16:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Is nog steeds zo, maar ja ts klaagt over kleine kinnen enzo. Maar als ik mocht kiezen had ik ook liever een kaak als enrique iglesias als wat ik nu heb. Ik heb niet als die kleine kaak in de gif maar ook niet als die grote kaak. Echt zo'n typisch nederlandse kin
quote:Op donderdag 28 september 2017 16:48 schreef Fatoeman het volgende:
Zelfvertrouwen, kappertje, tattoo klemmen
Enige die in de buurt van David Ghandy kan komen is Chico Lachowski.quote:Op donderdag 28 september 2017 16:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Knapste man ter Wereld is een Nederlander pik.
Kende hem niet, knappe man ja.quote:Op donderdag 28 september 2017 16:51 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Enige die in de buurt van David Ghandy kan komen is Chico Lachowski.
Geen knappe man zijn.quote:
Haha ja ik ook, maar sommige andere mannen zijn ook gewoon knap, niet dat ik gelijk dan hun tampeloeres wil proeven of zo.quote:Op donderdag 28 september 2017 16:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen gewoon aantrekkelijker
quote:
Dat hoeft alleen als je lelijk bentquote:Op donderdag 28 september 2017 17:01 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]![]()
Door de gezichten van aantrekkelijke mannen te analyseren en te vergelijken met jouw eigen gezicht, kun je erachter komen wat er met jouw gezicht mis is. Vervolgens kun je onderzoek doen naar de plastische chirurgie die er voor jou nodig is om er meer als David Ghandy of Chico Lachowski uit te zien. Zodra dat gelukt is, hoef je maar een bar in te stappen en je hebt 5 geile vrouwen die om je staan te vechten.
Al het andere is tijdverspilling
Mensen Losers die zelfvertrouwen krijgen uit ondermaatse prestatiesquote:Op donderdag 28 september 2017 17:00 schreef Fatoeman het volgende:
Mensen die trouwens eeuwig onzeker blijven
Dit dus. Kzou zo mijn hele leven opgeven om een week als een aantrekkelijk persoon door het leven te gaan. De hoeveelheid positieve sociale validatie die een aantrekkelijk iemand krijgt op wekelijke basis, doet mijn hele leven teniet.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:01 schreef Aiciu het volgende:
Niet tot de knapste mannen ter wereld behoren
Die linker zou als ineengekrompen, stotterend, verlegen ventje alsnog niet veel vrouwen krijgen hoor.quote:
Ik kan mezelf ook eeuwig blijven vergelijken wat ik ook gedaan heb, word je alleen maar ongelukkig van. Ik ben mezelf, ik sport 3 keer per week en zie mezelf soms goed gekleed of met strak lichaam in de spiegel en denk ik wat zie je er toch weer goed uit fatoe. Echt waar ik heb nu best veel zelfvertrouwenquote:Op donderdag 28 september 2017 17:01 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]![]()
Door de gezichten van aantrekkelijke mannen te analyseren en te vergelijken met jouw eigen gezicht, kun je erachter komen wat er met jouw gezicht mis is. Vervolgens kun je onderzoek doen naar de plastische chirurgie die er voor jou nodig is om er meer als David Ghandy of Chico Lachowski uit te zien. Zodra dat gelukt is, hoef je maar een bar in te stappen en je hebt 5 geile vrouwen die om je staan te vechten.
Al het andere is tijdverspilling
HAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op donderdag 28 september 2017 17:04 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Die linker zou als ineengekrompen, stotterend, verlegen ventje alsnog niet veel vrouwen krijgen hoor hoor.
Een knap uiterlijk is geen ondermaatse prestatie wilde je zeggenquote:Op donderdag 28 september 2017 17:01 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Mensen Losers die zelfvertrouwen krijgen uit ondermaatse prestaties
Sommige mensen worden nou eenmaal als onaantrekkelijke losers geboren en anderen als aantrekkelijke winnaars. Het leven is niet eerlijk.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:06 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Een knap uiterlijk is geen ondermaatse prestatie wilde je zeggen![]()
Iets waar je dus niks voor hoeft te doen
quote:Op donderdag 28 september 2017 17:07 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Sommige mensen worden nou eenmaal als onaantrekkelijke losers geboren en anderen als aantrekkelijke winnaars. Het leven is niet eerlijk.
Dan heb jij mijn foto's van een paar jaar terug nog niet met nu vergeleken vriendquote:Op donderdag 28 september 2017 17:07 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Sommige mensen worden nou eenmaal als onaantrekkelijke losers geboren en anderen als aantrekkelijke winnaars. Het leven is niet eerlijk.
Net zoals 70% van de miljonairs hun geld uit een erfenis heeft en er niks voor heeft hoeven doen. Toch zijn zij de winnaars en wij de arme losers.
quote:
Er wat aan doen? Mmmh, dan moet je zelf actie gaan ondernemen hequote:Op donderdag 28 september 2017 17:10 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Het is zoals het is, deal with it. Of doe er wat aan.
Vertel eens hoe ik mijn genen moet veranderenquote:Op donderdag 28 september 2017 17:13 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Er wat aan doen? Mmmh, dan moet je zelf actie gaan ondernemen he
Ja, sommige vrouwen vallen op dubieuze figuren. Maar we hadden het toch over zelfvertrouwen?quote:Op donderdag 28 september 2017 17:10 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs een veroordeelde kindverkrachter heeft door zijn uiterlijk harems aan vrouwen. Stel je voor dat dit een lelijke gast was
Genen kun je niet veranderen, uiterlijk wel een beetje. Is mij toch ook gelukt gast. Maar als jouw zelfvertrouwen door het dak schiet valt echt heel dat uiterlijk niet zo op man. Ik ken gasten die best lelijk zijn objectief, maar door hun zelfvertrouwen zie je dat nietquote:Op donderdag 28 september 2017 17:14 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Vertel eens hoe ik mijn genen moet veranderen
Aj, der weet er eentje hoe photoshop werkt hoorquote:Op donderdag 28 september 2017 17:14 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Vertel eens hoe ik mijn genen moet veranderen
'Jah gewoon fitness toch!!!!'
[ afbeelding ]
LOL die vent lijkt op Derk Bolt.quote:Op donderdag 28 september 2017 16:46 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Enkel de kaak is veranderd en deze gast gaat van topmodel naar 'gemiddeld uiterlijk' (Dit is David Ghandy, mooiste man ter wereld)
Zolang je er goed uitziet, pikken vrouwen ALLES van je. Als je geen zelfvertrouwen hebt, springen ze wel op je. Als je denkt dat dat niet het geval is dan leef je echt onder een steen.quote:Op donderdag 28 september 2017 17:16 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Ja, sommige vrouwen vallen op dubieuze figuren. Maar we hadden het toch over zelfvertrouwen?
Volgens mij leef jij onder een steenquote:Op donderdag 28 september 2017 17:18 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Zolang je er goed uitziet, pikken vrouwen ALLES van je. Als je geen zelfvertrouwen hebt, springen ze wel op je. Als je denkt dat dat niet het geval is dan leef je echt onder een steen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |