Heb je veel verstand van die competities?quote:Op maandag 25 september 2017 19:01 schreef skysherrif het volgende:
Ik moet ook mijn betjes in de gaten houden, er staat vanavond geld van de israelische Ha'al tot aan de deense superligaen.
Gedoetjes zeg.quote:Op maandag 25 september 2017 18:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Owh.Hehe, joh. Bedoelde gewoon dat ik net de trein indook en eindelijk eens kan zitten in plaats van dat ik moet staan door drukte.
Is ook wel laat vind ik. Kun je niet eerder van je werk weg?quote:Op maandag 25 september 2017 18:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Leventje is alleen nog wennen. Zo tegen kwart voor acht thuis en moet dan nog koken en zo. Beetje mehh.
[..]
Als ambtenaar is alle productiviteit na de lunch een bonus, nietwaar?quote:Op maandag 25 september 2017 19:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is ook wel laat vind ik. Kun je niet eerder van je werk weg?Dat heeft bij mij wel goed geholpen.
Passen zal die wel of die zich zonder hulp bevrijden kan?quote:Op maandag 25 september 2017 19:05 schreef GSbrder het volgende:
Alsof Kaas tussen de leuningen past, met z'n dikke pens.
Mwuah, ik heb geen tijd om ze te kijken (als het even kan kijk ik wel heel het weekend la liga, ligue 1, premier league en serie a), maar ik weet eigenlijk in elke europese (plus israel) wat de sterke ploegen zijn en wie in vorm zijn.quote:Op maandag 25 september 2017 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je veel verstand van die competities?
9:00-9:30 beginnen en dan 17:30 klaar. Half uurtje tot uurtje lunch, past precies.quote:Op maandag 25 september 2017 19:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ambtenaar is alle productiviteit na de lunch een bonus, nietwaar?
Om half zes doe je het licht uit?quote:Op maandag 25 september 2017 19:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
9:00-9:30 beginnen en dan 17:30 klaar. Half uurtje tot uurtje lunch, past precies.
Kon vandaag niet.quote:Op maandag 25 september 2017 19:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is ook wel laat vind ik. Kun je niet eerder van je werk weg?Dat heeft bij mij wel goed geholpen.
Haha, dan doe ik toch iets verkeerd. Werk een uurtje langer per dag zo te zienquote:Op maandag 25 september 2017 19:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
9:00-9:30 beginnen en dan 17:30 klaar. Half uurtje tot uurtje lunch, past precies.
Ja, je bent wat betreft reistijd eigenlijk wel een beetje gelijk aan het krijgen, dus er valt weer iets te giebelen voor je.quote:
De fanfare begint natuurlijk pas om half zeven met de repetitie. Niets aan te doen, dan maar 10:00 uur beginnen.quote:Op maandag 25 september 2017 19:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, dan doe ik toch iets verkeerd. Werk een uurtje langer per dag zo te zien.
Maar eigenlijk geen reistijd, dan merk je dat ook niet zo.
Zo ongeveer wel ja. Maar de meesten beginnen vroeger dan ik.quote:Op maandag 25 september 2017 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Om half zes doe je het licht uit?
Als je die tijd hier op het forum eraf trekken doet kom jij het weekend nog aan het werken, ben maar blij met zo een werkgever!quote:Op maandag 25 september 2017 19:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Verdien je er structureel iets mee?quote:Op maandag 25 september 2017 19:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah, ik heb geen tijd om ze te kijken (als het even kan kijk ik wel heel het weekend la liga, ligue 1, premier league en serie a), maar ik weet eigenlijk in elke europese (plus israel) wat de sterke ploegen zijn en wie in vorm zijn.
Verder heb je wat sites die soms kunnen vertellen dat bepaalde ploegen een wedstridj wat minder serieus nemen, dat er veel blessures zijn of dat .... x
Daar valt sowieso ook smerig veel geld mee te verdienen, niet het betten zelf, maar het beheren voor een wedtipsite.
Zolang zo'n figuur zich als Dijsselbloem gedraagt zal het geen probleem zijn. Krijgt verder toch amper bevoegdheden binnen Nederland.quote:Op maandag 25 september 2017 19:10 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Wat is de Nederlandse mening over een EU-minister van Financiën eigenlijk? Ik weet wel dat GroenLinks en D66(6) voor zijn, maar de vraag ging niet over politieke partijen, maar over de media, 'het volk' (in hoeverre dit bestaat), nationale boegbeelden etc etc.
Dat heb ik ook. Maar goed, vaste werktijden is qua sociale controle überhaupt verschrikkelijk. Krijg je van die aanwezigheidspolitie.quote:Op maandag 25 september 2017 19:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel ja. Maar de meesten beginnen vroeger dan ik.
Nou heel eerlijk gezegd niet nee, was wel een tijdje dat ik met poker online wat won, maar dat kost allemaal te veel tijd om het het waard te laten zijnquote:Op maandag 25 september 2017 19:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Verdien je er structureel iets mee?
En de standaard denkfout dat je hard werkt als je veel uren maakt, of dat je dat niet doet als je al om half vijf naar huis gaat.quote:Op maandag 25 september 2017 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar goed, vaste werktijden is qua sociale controle überhaupt verschrikkelijk. Krijg je van die aanwezigheidspolitie.
Dat scheelt ook wel veel, geen reistijd.quote:Op maandag 25 september 2017 19:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als men zich tot half vijf verstopt heeft wel.quote:Op maandag 25 september 2017 19:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En de standaard denkfout dat je hard werkt als je veel uren maakt, of dat je dat niet doet als je al om half vijf naar huis gaat.
Dank. Wordt gewaardeerd.quote:Op maandag 25 september 2017 19:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet. Moest keihard lachen. Wat een originele humor. Wowie!
Exact. Daarom driewerf hoera voor het nieuwe werken. Kost ook nog eens minder kantootmeters.quote:Op maandag 25 september 2017 19:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En de standaard denkfout dat je hard werkt als je veel uren maakt, of dat je dat niet doet als je al om half vijf naar huis gaat.
Gewoon voor de lol dus eigenlijk.quote:Op maandag 25 september 2017 19:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou heel eerlijk gezegd niet nee, was wel een tijdje dat ik met poker online wat won, maar dat kost allemaal te veel tijd om het het waard te laten zijn
Docenten worden nu juist wel betaald voor hun aanwezigheid. Zou daarom ook niks voor mij zijn.quote:Op maandag 25 september 2017 19:21 schreef Kaas- het volgende:
Het is natuurlijk vooral een denkfout dat docenten hard zouden werken.
We hebben hier 0,6 (flex)werkplekken per fte.quote:Op maandag 25 september 2017 19:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Exact. Daarom driewerf hoera voor het nieuwe werken. Kost ook nog eens minder kantootmeters.
Ik denk niet dat Macron enige intentie heeft om een Dijsselbloem achtig figuur daar neer te zetten. Het zal wel een federalist zijn (en terecht).quote:Op maandag 25 september 2017 19:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zolang zo'n figuur zich als Dijsselbloem gedraagt zal het geen probleem zijn. Krijgt verder toch amper bevoegdheden binnen Nederland.
Al zullen de PVV/FVD/SP-onrendabelen altijd verontwaardigd en tegen zijn.
Soms.quote:Op maandag 25 september 2017 19:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Andere dagen lukt het wel om eerder weg te gaan?
Dus om half tien op kantoor zijn op een dinsdag = in de kantine werken?quote:Op maandag 25 september 2017 19:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We hebben hier 0,6 (flex)werkplekken per fte.
Vaak wel. En het moet waarschijnlijk nog lager worden, dus ik zal binnenkort ook wel gestimuleerd worden om af en toe thuis te gaan werken. Heerlijk.quote:Op maandag 25 september 2017 19:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus om half tien op kantoor zijn op een dinsdag = in de kantine werken?
Tja, iemand heeft nu eenmaal bedacht dat het heel goed is voor leerlingen als ze 1000 uur per jaar op gezette tijden met 29 andere leerlingen in een vierkante ruimte hetzelfde programma gaan volgen. Dus daar moeten wij dan maar bij gaan zitten.quote:Op maandag 25 september 2017 19:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Docenten worden nu juist wel betaald voor hun aanwezigheid. Zou daarom ook niks voor mij zijn.
Straks pas? Wij hebben nu anderhalve thuiswerkdag per week met dezelfde werkplekfactor.quote:Op maandag 25 september 2017 19:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vaak wel. En het moet waarschijnlijk nog lager worden, dus ik zal binnenkort ook wel gestimuleerd worden om af en toe thuis te gaan werken. Heerlijk.
Ouders met name. Anders kost het weer miljoenen aan kinderopvang, ze zijn net blij dat vrouwen werken.quote:Op maandag 25 september 2017 19:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja, iemand heeft nu eenmaal bedacht dat het heel goed is voor leerlingen als ze 1000 uur per jaar op gezette tijden met 29 andere leerlingen in een vierkante ruimte hetzelfde programma gaan volgen. Dus daar moeten wij dan maar bij gaan zitten.
Dat is een ding voor het PO, niet voor ons.quote:Op maandag 25 september 2017 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ouders met name. Anders kost het weer miljoenen aan kinderopvang, ze zijn net blij dat vrouwen werken.
Dat is voor autisten, toch?quote:Op maandag 25 september 2017 19:29 schreef Kowloon het volgende:
Ik vind het flexibele werken dus helemaal niks, GS. Doe mij maar een vast bureau en een vaste kamer.
12-jarige vmbo'ers doen het goed als je ze vier contacturen per week aanbiedt als school?quote:Op maandag 25 september 2017 19:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is een ding voor het PO, niet voor ons.
Ik bedoelde dat je voor die van ons in de regel geen kinderopvang meer hoeft in te schakelen.quote:Op maandag 25 september 2017 19:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
12-jarige vmbo'ers doen het goed als je ze vier contacturen per week aanbiedt als school?
Maakt niet uit, dan kunnen docenten tenminste wat extra vakantie hebben.quote:Op maandag 25 september 2017 19:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
12-jarige vmbo'ers doen het goed als je ze vier contacturen per week aanbiedt als school?
Lijkt mij toch geen overbodige luxe om daar rekening mee te houden in een organisatie met veel technische mensen.quote:Op maandag 25 september 2017 19:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is voor autisten, toch?
[..]
Ha, chill. Borrel je na afloop ook in de Blauwe Engel? Die pakte ik vorige week ff mee.quote:Op maandag 25 september 2017 19:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Straks pas? Wij hebben nu anderhalve thuiswerkdag per week met dezelfde werkplekfactor.
Vraag me wel af hoe ze in dat geval het kantoor gevuld houden op vrijdagmiddag, dat is hier meestal een hele horde.
Ho ho, eerst moet het salaris omhoog. Anders hebben we geen geld om leuke dingen te doen in die extra vakanties.quote:Op maandag 25 september 2017 19:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dan kunnen docenten tenminste wat extra vakantie hebben.
Dat is best een redelijk punt, inderdaad.quote:Op maandag 25 september 2017 19:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lijkt mij toch geen overbodige luxe om daar rekening mee te houden in een organisatie met veel technische mensen.
Goh, ik dacht dat ze op die leeftijd nog niet alleen hele dagen thuis bleven. Tenzij je de Nederlandse game-industrie op Koreaans niveau wil krijgen lijkt het me geen gek idee om ze van 9 tot 5 onder de pannen te houden.quote:Op maandag 25 september 2017 19:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je voor die van ons in de regel geen kinderopvang meer hoeft in te schakelen.
Dat zal wel een pak reistijd voor je schelen.quote:Op maandag 25 september 2017 19:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vaak wel. En het moet waarschijnlijk nog lager worden, dus ik zal binnenkort ook wel gestimuleerd worden om af en toe thuis te gaan werken. Heerlijk.
Zo krijg je nooit vrouwen in je bedrijf.quote:Op maandag 25 september 2017 19:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lijkt mij toch geen overbodige luxe om daar rekening mee te houden in een organisatie met veel technische mensen.
Nee, wij zitten niet op Zuid.quote:Op maandag 25 september 2017 19:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ha, chill. Borrel je na afloop ook in de Blauwe Engel? Die pakte ik vorige week ff mee.
Weten wij veel wat ze in het weekend doen. De gemiddelde twaalfjarige redt zichzelf prima.quote:Op maandag 25 september 2017 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh, ik dacht dat ze op die leeftijd nog niet alleen hele dagen thuis bleven. Tenzij je de Nederlandse game-industrie op Koreaans niveau wil krijgen lijkt het me geen gek idee om ze van 9 tot 5 onder de pannen te houden.
Hoeveel uur is redelijk?quote:Op maandag 25 september 2017 19:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Weten wij veel wat ze in het weekend doen. De gemiddelde twaalfjarige redt zichzelf prima.
En ik pleit er niet voor om de leerplicht af te schaffen, maar de manier waarop we die nu vormgeven is toch ook licht belegen.
Ik denk dat we eerst moeten verzinnen hoe we onze jeugd eigenlijk willen opleiden. Hoeveel uur we daar dan voor nodig hebben zien we daarna wel weer.quote:Op maandag 25 september 2017 19:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoeveel uur is redelijk?
Wellicht wordt het in de toekomst wel noodzaak, als het lang verwachte tekort aan docenten ervoor zorgt dat we minder contacturen aan kunnen bieden.
Wel eens op zo'n 45 km/u-fiets gereden? Of is dat een beetje overdreven voor je woon-werkafstand?quote:Op maandag 25 september 2017 19:39 schreef sigme het volgende:
Ik overweeg woonwerkverkeer per elektrische fiets te gaan doen. Of per lopifit, dat lijkt me leuker.
[..]
Ja erg hè. Ik schaam mequote:
20 km enkele reis.quote:Op maandag 25 september 2017 19:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel eens op zo'n 45 km/u-fiets gereden? Of is dat een beetje overdreven voor je woon-werkafstand?
Nou ja, zonder e-fiets ga ik per auto dus.quote:
hmmm. 20 km is wel net te lang voor een enkele reis. Ik fiets iedere ochtend 11 kilometer door de stad omdat ik de kinderen naar school moet brengen en alles. Terwijl mijn woon-werkverkeer 10 minuten fietsen isquote:Op maandag 25 september 2017 19:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou ja, zonder e-fiets ga ik per auto dus.
40 km/dag. En ik wil straks weer 5 dagen gaan werken.
Dat is wel een eind fietsen vind ik, ambitieus.quote:Op maandag 25 september 2017 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
20 km enkele reis.
Nooit op zo'n 45 km/u ding geteden, maar ook nog nooit op een gewone elektrische fiets.
45 km/u had ik buiten beschouwing gelaten wegens evenwichtsstoornis, maar die lijkt weg sinds een paar maanden.
Jesse aproves.quote:Op maandag 25 september 2017 19:50 schreef sigme het volgende:
Als ik een fietsmethulpmotor neem, doen we een auto weg. Dat dan weer wel.
Is hoe we de jeugd nu opleiden aan heroverweging toe, wat jou betreft?quote:Op maandag 25 september 2017 19:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat we eerst moeten verzinnen hoe we onze jeugd eigenlijk willen opleiden. Hoeveel uur we daar dan voor nodig hebben zien we daarna wel weer.
Mooi inderdaad. Tijd dat Europa ook weer flink gaat bouwen.quote:Op maandag 25 september 2017 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
Prachtig, die bouwboom in Afrika.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtig inderdaad:quote:Op maandag 25 september 2017 19:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi inderdaad. Tijd dat Europa ook weer flink gaat bouwen.
We kunnen niet achterblijven bij het wereldwijde betongeweld.
Ik vind dat wel het lelijkste gebouw dat Niemeyer heeft ontworpen.quote:Op maandag 25 september 2017 20:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad:
[ afbeelding ]
Definieer scoren.quote:Op maandag 25 september 2017 19:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is hoe we de jeugd nu opleiden aan heroverweging toe, wat jou betreft?
Volgens mij scoren we niet slecht, zeker als het om de laagopgeleiden gaat.
Tokio is nog wel gaaf.quote:Op maandag 25 september 2017 20:05 schreef Kowloon het volgende:
Is overigens Sao Paulo, naar mijn idee de stad met de meest asociale betonskyline ter wereld. Alleen Tokio komt in de buurt.
Meer maatwerk is zeker met digitale leermiddelen veel makkelijker uit te voeren dan het ooit geweest is. En ik meen dat het nut van maatwerk nauwelijks ter discussie staat.quote:Op maandag 25 september 2017 19:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is hoe we de jeugd nu opleiden aan heroverweging toe, wat jou betreft?
Volgens mij scoren we niet slecht, zeker als het om de laagopgeleiden gaat.
Was mij nog niet eens opgevallen dat dat gebouw er op stond.quote:Op maandag 25 september 2017 20:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik vind dat wel het lelijkste gebouw dat Niemeyer heeft ontworpen.
Schoolsystemen zijn, voor zover ik het inschat, sowieso niet heel erg gericht op ontwikkeling, vooruitgang en de frontlinie van de kennis, want iedereen moet de basis snappen voordat ze van een klein onderdeeltje een klein beetje de diepte in gaan. Vaardigheden die in 1958 nuttig waren (zoals inderdaad rekenen en taal) zijn dat nog steeds en je kunt ze iets meer praktische hulpmiddelen meegeven om de moeilijkheid van de sommen te vergroten, maar ook dan krijg je tegenreacties, zoals bij de grafische rekenmachine het geval is of kritiek op iPad-scholen omdat tekstverwerkers toch wel spellingscontrole hebben. Uiteindelijk zijn het vooral de ouders die scholen conservatief houden, want die vergelijken - volgens mij - het kennisniveau van hun kind met een geromantiseerd / subjectief beeld van hun schooltijd en of de kinderen van nu daar een beetje op lijken.quote:Op maandag 25 september 2017 20:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Definieer scoren.
Ik neem aan dat je de PISA-ranglijsten en dergelijken bedoeld, en daar doen we het voor de zwakkere en gemiddelde leerlingen inderdaad erg goed. Het betere deel bedienen we overigens wat minder.
Maar ook die onderzoeken en richtlijnen zijn gebaseerd op een onderwijssysteem dat gebaseerd is op principes die al een eeuw meegaan. Om er een paar te noemen:
- Iedereen in de klas volgt hetzelfde programma, op dezelfde snelheid.
- Je zwakste vakken bepalen je niveau
- Als het niet getoetst is, heb je het niet geleerd, maar
- Alle cijfers zijn altijd een gemiddelde, zodat je nog steeds niet zeker weet of iemand iets beheerst.
- We verdelen de wereld in een paar schoolvakken die we beschouwen als onderwerpen die volledig los van elkaar staan.
- We blijven belang hechten aan vaardigheden die heel erg nuttig waren in 1958.
Ik zeg niet dat ze er allemaal aan moeten, maar het is niet bepaald een systeem dat gericht is op ontwikkeling.
Iquote:
We hadden toch ooit het studiehuis, waar leerlingen middels zelfstudie zich konden verdiepen? Of een wat vrijere vakkeuze, met het pretpakket en een beta-profiel, waardoor een vwo'er met amper kennis van exacte vakken zich toch mocht aanmelden op de universiteit? Ik meen dat we juist terugkomen van zulke individuele probeersels en het schoolser willen hebben.quote:Op maandag 25 september 2017 20:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Meer maatwerk is zeker met digitale leermiddelen veel makkelijker uit te voeren dan het ooit geweest is. En ik meen dat het nut van maatwerk nauwelijks ter discussie staat.
Maar het past niet lekker in de klassikale structuur, of in de huidige roosterstructuur - waarbij het rooster ook gebruikt wordt om de urennorm aan te tonen.
Heb jij al een voor een klas (baldadige) gestaan?quote:Op maandag 25 september 2017 19:21 schreef Kaas- het volgende:
Het is natuurlijk vooral een denkfout dat docenten hard zouden werken.
Denk dat hij dat weer iets minder vinden doet.quote:Op maandag 25 september 2017 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
I
Dan doen we de C1 weg en houden de Nissan king cab.
Dit is ook een topper. In Bangkok:quote:Op maandag 25 september 2017 20:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Was mij nog niet eens opgevallen dat dat gebouw er op stond.
Daar zit nog wat humor in. Beter dan het gemiddelde fantasieloze betonobjectquote:Op maandag 25 september 2017 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit is ook een topper. In Bangkok:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 september 2017 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit is ook een topper. In Bangkok:
[ afbeelding ]
Een kind van drie tekent een betere olifant.quote:Op maandag 25 september 2017 20:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar zit nog wat humor in. Beter dan het gemiddelde fantasieloze betonobject
Niet eens binnen de ring.quote:
Hehehehequote:Op maandag 25 september 2017 19:51 schreef Tem het volgende:
[..]
hmmm. 20 km is wel net te lang voor een enkele reis. Ik fiets iedere ochtend 11 kilometer door de stad omdat ik de kinderen naar school moet brengen en alles. Terwijl mijn woon-werkverkeer 10 minuten fietsen is
Zijn ook gevaarlijke dingen.quote:Op maandag 25 september 2017 20:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maatje van me reed afgelopen maand dronken op zo’n ding, viel en verbrijzelde z’n kaak. :’)
Het beste deel. Maar ik werk ook niet elders binnen de ring.quote:Op maandag 25 september 2017 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Zuidas staat ook buiten de ring. Grotendeels.
https://www.volkskrant.nl(...)k-over-vvd~a4518437/quote:Halbe Zijlstra is alleen maar bezig met beeldvorming. Mark Rutte ziet de liefde als een probleem. Met de PVV werden gezellige borrels gehouden. Erik Ziengs vertelt de meest schunnige grappen. Joost Taverne mocht het vonnis over Wilders niet in twijfel trekken. Jeanine Hennis is 'echt een bazinnetje', Klaas Dijkhoff een blaffende generaal en Han ten Broeke wordt geen minister 'omdat er in het verleden ''iets'' was voorgevallen'.
Hongkongquote:Op maandag 25 september 2017 20:07 schreef Igen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mij betreft gaat er trouwens niks boven deze skyline.
Maar het is verschrikkelijk om er daadwerkelijk te moeten leven. Leuk voor 1 uurtje op vakantie, meer niet.
VVD-Webcare is al langs geweest geloof ik.quote:Op maandag 25 september 2017 20:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)k-over-vvd~a4518437/
Prima stuk weer. Eindelijk eens wat moddergegooi binnen de VVD.
Hilarisch. Maar even lezen, dat boek.quote:Op maandag 25 september 2017 20:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Weinig verrassend natuurlijk.quote:Op maandag 25 september 2017 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
VVD-Webcare is al langs geweest geloof ik.
Nice. Ff lezen.quote:Op maandag 25 september 2017 20:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ruim?quote:Op maandag 25 september 2017 20:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nice. Ff lezen.
Ruim gaat het trouwens straks tegenspreken.
Dat mens belachelijk maken omdat ze toch nergens aan meedeed, net als Zijlstra. Precies zoals ze zelf zegt, dus.quote:Op maandag 25 september 2017 20:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nice. Ff lezen.
Ruim gaat het trouwens straks tegenspreken.
Zeer-Ruim.quote:Op maandag 25 september 2017 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is een verwijzing naar de buikomvang van de gemiddelde VVD'er.
Ryant, zou ik zeggen.quote:Op maandag 25 september 2017 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is te veel. Te hoge gebouwen, te dicht op elkaar, te verouderd (betonrot, lawaaiige oude airco's etc.). Geen licht en lucht, geen fatsoenlijke GPS-ontvangst tussen de gebouwen. Nee, ik kan daar hooguit een 5,3 voor de moeite van maken.quote:Op maandag 25 september 2017 20:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hongkongdaar leven is juist fantastisch
Althans, als student
10+quote:Op maandag 25 september 2017 20:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is te veel. Te hoge gebouwen, te dicht op elkaar, te verouderd (betonrot, lawaaiige oude airco's etc.). Geen licht en lucht, geen fatsoenlijke GPS-ontvangst tussen de gebouwen. Nee, ik kan daar hooguit een 5,3 voor de moeite van maken.
Wat vind je zo geweldig aan Hong Kong? (Serieuze, oprecht geïnteresseerde vraag)quote:
Storm in een glas water.quote:Op maandag 25 september 2017 20:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 september 2017 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heftige verwijten ookquote:Jeanine Hennis is 'echt een bazinnetje',
Had wat mij betreft het wel veel eerder het daglicht mogen laten aanschouwen, mits dat het waar is wel te verstaan.quote:
Hoe kan je in godsnaam je zes jaar lang lopen vervelen op je werk?quote:
Het charisma van Baudet is voor de vrouwtjes natuurlijk onweerstaanbaar.quote:Op maandag 25 september 2017 21:21 schreef remlof het volgende:
En nu is ze aan het klaplopen voor het FvD?
Waarom zes jaar blijven? Waarom toch weer de politiek in willen als je er zo overduidelijk ongeschikt voor bent? Zo veel vragen...quote:Op maandag 25 september 2017 21:21 schreef remlof het volgende:
En nu is ze aan het klaplopen voor het FvD?
Daar zit de kamer vol mee. Leuk wel zo'n inkijkje in de VVD. Ik geloof het zomaar.quote:Op maandag 25 september 2017 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam je zes jaar lang lopen vervelen op je werk?
Wel een professionele klaploopster die Ybeltje.
Ze kreeg als Kamerlid een ton per jaar. Dat is voldoende reden. Ze moet nu als zzp'er aan de bak, maar dat is niet zo makkelijk als het partijkartel je kapotgemaakt heeft. Maar de lange mars door de instituties van Baudet zal verlichting brengen.quote:Op maandag 25 september 2017 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zes jaar blijven? Waarom toch weer de politiek in willen als je er zo overduidelijk ongeschikt voor bent? Zo veel vragen...
Ze zit vanavond bij Pauw. Ben benieuwdquote:Op maandag 25 september 2017 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zes jaar blijven? Waarom toch weer de politiek in willen als je er zo overduidelijk ongeschikt voor bent? Zo veel vragen...
Ik denk dat ze het een beetje moeilijk heeft met solliciteren nu.quote:Op maandag 25 september 2017 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet niet wat voor opleiding ze heeft maar er zijn altijd baantjes te vinden waar het ze geen fuck boeit dat je Ybeltje heet.quote:Op maandag 25 september 2017 21:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het een beetje moeilijk heeft met solliciteren nu.
Ze heeft geschiedenis en Europese studies gedaan. Heb je niet gek veel bewegingsruimte.quote:Op maandag 25 september 2017 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet niet wat voor opleiding ze heeft maar er zijn altijd baantjes te vinden waar het ze geen fuck boeit dat je Ybeltje heet.
Het partijkartel heeft ook een frontsoldaat gestuurd:quote:Op maandag 25 september 2017 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze zit vanavond bij Pauw. Ben benieuwd
[ afbeelding ]
Hudson's Bay zoekt medewerkers.quote:Op maandag 25 september 2017 21:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ze heeft geschiedenis en Europese studies gedaan. Heb je niet gek veel bewegingsruimte.
Ik zal het haar even appen.quote:
Voor het minimumjeugdloon, uiteraard.quote:
Gefeliciteerd. Met de aanschaf van het boek van Ybeltje heb je zowel de uitgever van Joost Niemoller als TPO gesupport.quote:Op maandag 25 september 2017 21:38 schreef Kaas- het volgende:
Het boekje van Ybeltje direct maar effe besteld. Goede marketing, zo'n Volkskrant-artikeltje. Die van Gesthuizen ook maar besteld.
Dat is toch de ex van Onno Hoes?quote:Op maandag 25 september 2017 21:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het partijkartel heeft ook een frontsoldaat gestuurd:
[ afbeelding ]
Ah, ik constateer dat meneer bang is dat ik er nu achter kom wat voor boosaardige praktijken er achter de schermen van zijn partijtje plaatsvinden.quote:Op maandag 25 september 2017 21:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Met de aanschaf van het boek van Ybeltje heb je zowel de uitgever van Joost Niemoller als TPO gesupport.
Koop dan ook meteen even een paar boeken van Sid Lukkassen als je bezig bent. Avondland en Identiteit is net in de herdruk gegaan dus weer beschikbaar.
Waar bestel je dat nu stormfront.org offline is?quote:Op maandag 25 september 2017 21:39 schreef Ryon het volgende:
Koop dan ook meteen even een paar boeken van Sid Lukkassen als je bezig bent. Avondland en Identiteit is net in de herdruk gegaan dus weer beschikbaar.
Integendeel. Ik heb het boek ook al opgestuurd gekregen.quote:Op maandag 25 september 2017 21:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, ik constateer dat meneer bang is dat ik er nu achter kom wat voor boosaardige praktijken er achter de schermen van zijn partijtje plaatsvinden.
Ik heb overigens al besloten dat ik elke letter van het boek van Ybeltje ga geloven. Van Sharon idem dito.
Ben vandaag trouwens even op het kamertje van sowieso een top-3 politieke held van je geweest. Was genieten.quote:Op maandag 25 september 2017 21:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Integendeel. Ik heb het boek ook al opgestuurd gekregen.
Vraag aan Kaas-, die kent klaarblijkelijk de routes binnen obscure rechtse websteks.quote:Op maandag 25 september 2017 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar bestel je dat nu stormfront.org offline is?
Wiebes? Ben ook eens op zijn kamertje geweest. Was wel oké.quote:Op maandag 25 september 2017 21:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben vandaag trouwens even op het kamertje van sowieso een top-3 politieke held van je geweest. Was genieten.
Op de knietjes?quote:Op maandag 25 september 2017 21:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben vandaag trouwens even op het kamertje van sowieso een top-3 politieke held van je geweest. Was genieten.
Dm.quote:Op maandag 25 september 2017 21:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wiebes? Ben ook eens op zijn kamertje geweest. Was wel oké.
Hoho, wij hadden al een account voordat het extreemrechts werdquote:Op maandag 25 september 2017 21:44 schreef Kaas- het volgende:
Jullie hebben zonder uitzondering een profiel op een extreemrechtse website, dus mij treft geen specifieke blaam.
Zonder een account op Breitbart krijg ik geen real news over Trump, natuurlijk.quote:Op maandag 25 september 2017 21:44 schreef Kaas- het volgende:
Jullie hebben zonder uitzondering een profiel op een extreemrechtse website, dus mij treft geen specifieke blaam.
Altijd al gedacht dat jij "88SiegHeilFrontSoldaat88" was op zwartjestrappen.nl.quote:Op maandag 25 september 2017 21:44 schreef Kaas- het volgende:
Nee, daar ben ik Dhimmitude666.quote:Op maandag 25 september 2017 21:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat jij "88SiegHeilFrontSoldaat88" was op zwartjestrappen.nl.
Hihihi. En dan moet het rampseizoen nog komen.quote:Op maandag 25 september 2017 19:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, je bent wat betreft reistijd eigenlijk wel een beetje gelijk aan het krijgen, dus er valt weer iets te giebelen voor je.
Blaadjes op het spoor en het is weer bal.quote:Op maandag 25 september 2017 21:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hihihi. En dan moet het rampseizoen nog komen.
Jij gaat lekker op het fietsje toch?quote:Op maandag 25 september 2017 21:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Foto van erik in actie.quote:Op maandag 25 september 2017 22:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jij gaat lekker op het fietsje toch?
Uiteraard. 10-15 minuten.quote:Op maandag 25 september 2017 22:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jij gaat lekker op het fietsje toch?
Als het zover is zal ik hier even komen klagen. zodat er tenminste ook nog iemand van geniet.quote:Op maandag 25 september 2017 21:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ziet er voor een bolle fiscalist te veel uit als iemand die naar zijn kinderen verwijst als "de kids".quote:Op maandag 25 september 2017 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Foto van erik in actie.
[ afbeelding ]
Bitterballen voorin.quote:Op maandag 25 september 2017 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Foto van erik in actie.
[ afbeelding ]
Wil nooit van het OV of de auto afhankelijk zijn. Volgende huis dus ook in Amsterdam.quote:
Tem, bedoel je?quote:Op maandag 25 september 2017 22:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ziet er voor een bolle fiscalist te veel uit als iemand die naar zijn kinderen verwijst als "de kids".
Al op zoek? Weet binnenkort nog wel iets leuks in Zuid.quote:Op maandag 25 september 2017 22:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wil nooit van het OV of de auto afhankelijk zijn. Volgende huis dus ook in Amsterdam.
Weer in zo'n mooie krachtwijk?quote:Op maandag 25 september 2017 22:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wil nooit van het OV of de auto afhankelijk zijn. Volgende huis dus ook in Amsterdam.
Of in de provincie gaan werken.quote:Op maandag 25 september 2017 22:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh, pas eind volgend jaar ga ik loeren.quote:Op maandag 25 september 2017 22:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Al op zoek? Weet binnenkort nog wel iets leuks in Zuid.
2019 wordt geen goed koopjaar.quote:Op maandag 25 september 2017 22:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh, pas eind volgend jaar ga ik loeren.
Als ik het kan betalen.quote:
Heb je geen eigen kamer?quote:Op maandag 25 september 2017 22:09 schreef Kaas- het volgende:
Beste deel aan dat hele samenwonen is dat ik nu samen met de vriend in de woonkamer moet zitten, terwijl hij de godganse tijd van die musicalliedjes aan het oefenen is. Echt chill.
Je mist dequote:Op maandag 25 september 2017 22:09 schreef Kaas- het volgende:
Beste deel aan dat hele samenwonen is dat ik nu samen met de vriend in de woonkamer moet zitten, terwijl hij de godganse tijd van die musicalliedjes aan het oefenen is. Echt chill.
Deze vond ik wel wat:quote:Op maandag 25 september 2017 22:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
2019 wordt geen goed koopjaar.
Einde van de hoogconjunctuur en alle remmen los op de woningmarkt.
Wacht tot 2020, dan kan je tenminste van de crash genieten.
Wees dan in ieder geval nog een béétje een vent en trap die musicalnicht van je de kamer door als hij niet snel zijn klep houdt.quote:Op maandag 25 september 2017 22:09 schreef Kaas- het volgende:
Fotoshoot aan de Turkse riviera. Tegeltjeswijsheden van de Action boven het bed.quote:Op maandag 25 september 2017 22:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lease-autootje erbij. Vinexwoning. Gedeeld facebookprofiel met de vrouw.
Dit klinkt als een zenuwinzinking in wording.quote:Op maandag 25 september 2017 22:09 schreef Kaas- het volgende:
Decadent hoor.quote:Op maandag 25 september 2017 22:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Deze vond ik wel wat:
https://www.funda.nl/koop(...)rinsengracht-507-hs/
Jij wilde toch min 100 meter?quote:Op maandag 25 september 2017 22:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Deze vond ik wel wat:
87 m2quote:Op maandag 25 september 2017 22:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Deze vond ik wel wat:
Zou de bubbel dan al gebarsten zijn ja?quote:Op maandag 25 september 2017 22:12 schreef eriksd het volgende:
Zou 2020 echt beter zijn? Kan nog wel jaartje wachten, beetje sparen
Zoals jij die stinkhond van je schoonfamilie al je meubels kapot liet maken?quote:Op maandag 25 september 2017 22:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wees dan in ieder geval nog een béétje een vent en trap die musicalnicht van je de kamer door als hij niet snel zijn klep houdt.
Beetje zeven ton aftikken.quote:Op maandag 25 september 2017 22:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
87 m2
Wat chill eigenlijk haha
Die verkoper een beetje lachen
Ja, maar voor zon huis met tuin wil ik best concessies doen. Mooie split-level ook. En nieuwe fundering.quote:
Niet verkeerd. Ik zou een entresol links in de woonkamer hangen.quote:Op maandag 25 september 2017 22:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Deze vond ik wel wat:
Entresnol hihi.quote:Op maandag 25 september 2017 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Ik zou een entresol links in de woonkamer hangen.
Levert je weer 60k aan waarde op en een extra slaapkamer.
Geen glazen bol, uiteraard.quote:Op maandag 25 september 2017 22:12 schreef eriksd het volgende:
Zou 2020 echt beter zijn? Kan nog wel jaartje wachten, beetje sparen
Is jouw vent. Was de hond van iemand anders.quote:Op maandag 25 september 2017 22:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zoals jij die stinkhond van je schoonfamilie al je meubels kapot liet maken?
Valt me mee. Nog geen 8k / m2 aan de grachten.quote:Op maandag 25 september 2017 22:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje zeven ton aftikken.
Kun je verdomme 10ha landbouwgrond voor kopen.
Moet het ergens aan uitgeven he.quote:Op maandag 25 september 2017 22:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen glazen bol, uiteraard.
Maar waarom niet wachten op de volgende crisis?
Ga je kopen?quote:Op maandag 25 september 2017 22:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valt me mee. Nog geen 8k / m2 aan de grachten.
Mik nu op 9000 voor een gerenoveerde woning op 2-hoog in Zuid.
Eigen grond. Ik heb het ook nog wel eens voor erfpacht gezien.quote:Op maandag 25 september 2017 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
zeven ton voor tachtig vierkante meter. Gekkenwerk.
Nee, verkopen.quote:
Zaligmakend ook inderdaad, enkel het aantal meters. Locatie locatie locatie. En die tuinquote:Op maandag 25 september 2017 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
zeven ton voor tachtig vierkante meter. Gekkenwerk.
Geen idee waarom je daar zou willen wonen, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Mooi is het inderdaad wel.quote:Op maandag 25 september 2017 22:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zaligmakend ook inderdaad, enkel het aantal meters. Locatie locatie locatie. En die tuin
En waar laat je de trekker dan?quote:Op maandag 25 september 2017 22:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valt me mee. Nog geen 8k / m2 aan de grachten.
Mik nu op 9000 voor een gerenoveerde woning op 2-hoog in Zuid.
Lucratief. Wat zou ik per m2 kunnen krijgen?quote:
Beetje boetseren om die schijt op je eigen grond te houden, want een beetje hond heeft die 75m² ook zo vol.quote:Op maandag 25 september 2017 22:19 schreef Tem het volgende:
Die tuin slaat ook nergens op. Om zo'n kuthondje te laten schijten ja.
Echt een heel stom huis.quote:Op maandag 25 september 2017 22:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje boetseren om die schijt op je eigen grond te houden, want een beetje hond heeft die 75m² ook zo vol.
5800 - 6200. Maar is lastig te vergelijken, want de meeste woningen om je heen zijn groter.quote:Op maandag 25 september 2017 22:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lucratief. Wat zou ik per m2 kunnen krijgen?
Gebrabbel van Arib na dat applaus, pffff.quote:
Heb nu ook witte Nikes.quote:Op maandag 25 september 2017 22:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Strakke broek meneertjes worden er opgewonden van.
Mij wel uitnodigen. Klootzak.quote:Op maandag 25 september 2017 22:24 schreef eriksd het volgende:
Als ik een nieuw huis heb komt er een meet.
Allemaal bruine strepen over het eiken.quote:Op maandag 25 september 2017 22:24 schreef eriksd het volgende:
Als ik een nieuw huis heb komt er een meet.
Krijgen ze een stijve Pipo van.quote:Op maandag 25 september 2017 22:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Strakke broek meneertjes worden er opgewonden van.
Vlaflip chocoladevla.quote:Op maandag 25 september 2017 22:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allemaal bruine strepen over het eiken.
Lekker ruim, heerlijk.quote:Op maandag 25 september 2017 22:26 schreef GSbrder het volgende:
Dit is ook wel een huisje voor erik
https://www.funda.nl/koop(...)8-prinsengracht-410/
[ afbeelding ]
Narrig zeg.quote:Op maandag 25 september 2017 22:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou nou phoe phoe, erik in the hood.
Betaal je zeven ton voor een woning, heb je nog steeds elke nacht dronken studenten tegen je gevel zeiken.quote:Op maandag 25 september 2017 22:26 schreef GSbrder het volgende:
Dit is ook wel een huisje voor erik
https://www.funda.nl/koop(...)8-prinsengracht-410/
[ afbeelding ]
Dikkie dik op de kinderkamer. Hoe toepasselijk.quote:
Er woont dus ook nog iemand boven?quote:Op maandag 25 september 2017 22:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dikkie dik op de kinderkamer. Hoe toepasselijk.
Gewoon wegpesten. Is in Kensington ook gelukt.quote:Op maandag 25 september 2017 22:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Betaal je zeven ton voor een woning, heb je nog steeds elke nacht dronken studenten tegen je gevel zeiken.
Souterrain en BG.quote:
Niet echt mijn ambitie om in zo'n hondenkennel te wonen.quote:Op maandag 25 september 2017 22:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat van mij is gewoon afgunst. Van Tem zal het wel een midlife-crisis zijn.
Gewoon mijn muziek aan dus.quote:Op maandag 25 september 2017 22:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gewoon wegpesten. Is in Kensington ook gelukt.
Dan krijg je hooguit diarree tegen je raam.quote:
Hoeveel hectaren telt Landgoed Tem?quote:Op maandag 25 september 2017 22:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet echt mijn ambitie om in zo'n hondenkennel te wonen.
Te weinig.quote:Op maandag 25 september 2017 22:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoeveel hectaren telt Landgoed Tem?
Kiest steeds van die volstrekt onhandige dingen uit. Nu zwarte sporters afzeiken omdat ze knielen bij het volkslied als protest tegen racisme. Zeg daar dan iets van, dummyquote:Op maandag 25 september 2017 22:39 schreef eriksd het volgende:
Trumpie ook weer ruzie. Wat een figuurtje.
En Trumpsupporters die denken dat dit de NFL gaat "breken".quote:Op maandag 25 september 2017 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kiest steeds van die volstrekt onhandige dingen uit. Nu zwarte sporters afzeiken omdat ze knielen bij het volkslied als protest tegen racisme. Zeg daar dan iets van, dummyMaar nee, Trump gooit het op "de hebben respect voor de vlag".
Lekker naar de provincie verhuizen dan.quote:
Trump’s failed boycott leads to most watched Sunday football in seven yearsquote:Op maandag 25 september 2017 22:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Trumpsupporters die denken dat dit de NFL gaat "breken".
Ze overschatten het nogal, daar.
Best handig. Maar de kans dat hij een vastgoedmarkt afzeikt is nihil.quote:Op maandag 25 september 2017 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trump’s failed boycott leads to most watched Sunday football in seven years
Trump is een soort Midas, maar enkel voor dingen die hij haat. Als hij morgen op twitter even lekker de Hollandse vastgoedmarkt afzeikt kun jij een fikse commissie opstrijken.
Op die leeftijd?quote:Op maandag 25 september 2017 22:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Best handig. Maar de kans dat hij een vastgoedmarkt afzeikt is nihil.
Hij moet ooit immers nog terug naar een echte baan.
Amerikanen werken lang door.quote:
Heeft ook zijn weerslag op de vruchtbaarheidscijfers.quote:Op maandag 25 september 2017 22:48 schreef eriksd het volgende:
Die quote van Midas over al dat licht overal en waarom bruine kroegen chill zijn is wel waar. Al dat glas bij elk gebouw
quote:Op maandag 25 september 2017 22:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heeft ook zijn weerslag op de vruchtbaarheidscijfers.
Vroeger, toen alles binnen nog in schemerverlichting baadde konden lelijke mensen ook nog eens iets scoren. Tegenwoordig met al dat felle tl-licht en terrarium-kantoren valt elke oneffenheid direct op. Nu is voortplanten alleen nog iets voor de esthetische elite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:Op maandag 25 september 2017 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]Ai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is veelal niet vrijwillig toch? Trump hoeft wat dat betreft niets meer te doen als ie dat niet wil.quote:Op maandag 25 september 2017 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Amerikanen werken lang door.
19% van de 65-plussers heeft daar nog een betaalde baan. In Nederland is dat 3%.
Veelal wel vrijwillig. Die Bernie Sanders zit er ook niet om z'n ambtenarenpensioen aan te vullen.quote:Op maandag 25 september 2017 23:20 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Is veelal niet vrijwillig toch? Trump hoeft wat dat betreft niets meer te doen als ie dat niet wil.
Ze weet misschien nog wel veel meer, tenzij ze haar ogen en oren in de zak had?quote:Op maandag 25 september 2017 21:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ze kreeg als Kamerlid een ton per jaar. Dat is voldoende reden. Ze moet nu als zzp'er aan de bak, maar dat is niet zo makkelijk als het partijkartel je kapotgemaakt heeft. Maar de lange mars door de instituties van Baudet zal verlichting brengen.
Dat Baudet zich inlaat met het afval van de VVD mag verder geen verrassing heten. Hij heeft geen eigen talent in huis.
Bernie is een categorie apart, zit er vgm omdat ie oprecht dingen wil veranderen en niet vanwege egoïstische motieven. Wel verbaasd over die vrijwilligheid, ongeacht je baan.quote:Op maandag 25 september 2017 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Veelal wel vrijwillig. Die Bernie Sanders zit er ook niet om z'n ambtenarenpensioen aan te vullen.
Ze liet ze wel hun gang gaan zegt dat niet al iets?quote:Op maandag 25 september 2017 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gebrabbel van Arib na dat applaus, pffff.
Inderdaad, waar haalt die nietsnut het lef vandaan om wat Ploumen heeft gedaan voor vrouwen te bagataliseren.quote:Op maandag 25 september 2017 23:39 schreef Puddington het volgende:
Wat een achterlijk mens is dat Ybeltjeals je kijkt wie de moral high ground heeft geef ik het toch eerder aan Ploumen die een grassroots beweging opzet dan een over het paard getilde parlementariër die daar zit om haar boek te promoten.
Dat je kritisch bent, fair do, je moet ook een hele cultuuromslag bereiken in landen zoals Afghanistan. Maar Ploumen heeft gewoon gelijk dat er geen verandering komt als je er niks aan doet. (gelukkig) vinden anderen dat ook, 292 miljoen euro is nothing to sneeze at.quote:Op maandag 25 september 2017 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, waar haalt die nietsnut het lef vandaan om wat Ploumen heeft gedaan voor vrouwen te bagataliseren.
"moet" klinkt gek uit een 40+ erquote:Op dinsdag 26 september 2017 01:43 schreef remlof het volgende:
Damn, Star Trek Discovery op Netflix, eerste ep gezien en nu moet ik naar bed
Hoe ging de verdediging van je scriptie?quote:Op dinsdag 26 september 2017 07:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Oeh, ik zet straks ook even ST aan.![]()
Goedemorgen allemaal.
Wel redelijk, het is een 7 geworden. Ik ben te praktisch ingesteld en daar lijdt mijn filosofische scriptie onder. Maar dat is iets waar ik mijn hele master (waar ik de twee moet combineren) al tegenaan loop. Misschien had ik toch die Research Master moeten doen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 07:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe ging de verdediging van je scriptie?
Desalniettemin gefeliciteerd. Typische filosofenkritiek ookquote:Op dinsdag 26 september 2017 07:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wel redelijk, het is een 7 geworden. Ik ben te praktisch ingesteld en daar lijdt mijn filosofische scriptie onder. Maar dat is iets waar ik mijn hele master (waar ik de twee moet combineren) al tegenaan loop. Misschien had ik toch die Research Master moeten doen.
Solliciteren op elke baan waar ik met mijn hbo- of universitaire opleiding voor in aanmerking kom. En kijken waar ze me willen hebben. Eerst maar eens kijken of ik de omgeving Groningen iets kan vinden en als dat niet lukt maar afzakken richting Overijssel, Utrecht of Gelderland.quote:Op dinsdag 26 september 2017 07:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Desalniettemin gefeliciteerd. Typische filosofenkritiek ook
Heb je al plannen voor wat je nu gaat doen? Behalve Star Trek kijken?
Het gaat vast de ICT worden. Zo verging het mij ookquote:Op dinsdag 26 september 2017 07:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Solliciteren op elke baan waar ik met mijn hbo- of universitaire opleiding voor in aanmerking kom. En kijken waar ze me willen hebben. Eerst maar eens kijken of ik de omgeving Groningen iets kan vinden en als dat niet lukt maar afzakken richting Overijssel, Utrecht of Gelderland.
Die zag ik ook al een paar keer voorbij komen inderdaad. Maar dan moet ik naar de randstad en dat wil ik voorkomen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 07:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gaat vast de ICT worden. Zo verging het mij ookSucces met je job hunt!
Lovenswaardig, dit.quote:Op dinsdag 26 september 2017 07:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar dan moet ik naar de randstad en dat wil ik voorkomen.
Dat is mijn standaard-PI in verband met mijn totaal onverschillige uitgangspositie jegens de meeste dingen des levens.quote:
Een week geleden heb ik er nog een stuk of acht geëlektrocuteerd voor ik kon gaan slapen. Aan muggen geen gebrek gehad.quote:Op dinsdag 26 september 2017 07:47 schreef 99.999 het volgende:
Van de week hier nog gepocht dat er amper muggen waren dit jaar. En vannacht de halve nacht wakker gehouden door een handvol van die krengen in mijn slaapkamer.
Goede houding is dat.quote:Op dinsdag 26 september 2017 07:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat is mijn standaard-PI in verband met mijn totaal onverschillige uitgangspositie jegens de meeste dingen des levens.
Ik ben er om drie uur wel uitgegaan.quote:Op dinsdag 26 september 2017 07:51 schreef Pokkelmans het volgende:
Maarja, dan moet je je er om 4u 's nachts ook wel toe aan kunnen zetten je nest uit te gaan om wat van die beesten om zeep te gaan helpen.
Na eerst enkele uren wakker te hebben gelegen?quote:Op dinsdag 26 september 2017 07:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ben er om drie uur wel uitgegaan.
Mij is het gewoon gelukt vanaf de Veluwe. Geen gebrek aan werk.quote:Op dinsdag 26 september 2017 07:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die zag ik ook al een paar keer voorbij komen inderdaad. Maar dan moet ik naar de randstad en dat wil ik voorkomen.
En dank je.
Af en aan.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Na eerst enkele uren wakker te hebben gelegen?
Ik zal het in de gaten houden.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mij is het gewoon gelukt vanaf de Veluwe. Geen gebrek aan werk.
IT gaat wel erg ver hoor.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik zal het in de gaten houden.
Je wordt inderdaad wel gewoon een kutnerd.quote:
Er bestaan geen banen die je echt graag wil en volledig voor gaat?quote:Op dinsdag 26 september 2017 07:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Solliciteren op elke baan waar ik met mijn hbo- of universitaire opleiding voor in aanmerking kom. En kijken waar ze me willen hebben. Eerst maar eens kijken of ik de omgeving Groningen iets kan vinden en als dat niet lukt maar afzakken richting Overijssel, Utrecht of Gelderland.
Op dit moment werk ik als coördinator in een team wat het online landschap voor dit bedrijf ontwikkelt. Dus developers aansturen, en de opdrachtgevers tevreden houden door hun projecten goed aan te sturen. Maar het meest interessant is om een visie voor dit bedrijf te ontwikkelen wat betreft hun digitale bedrijfsvoering. Het bedrijf zit in een heel conservatieve sector dus het is leuk om heel actief bij te kunnen dragen aan marktleiderschap waar het online betreft.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:32 schreef Jip141 het volgende:
Wat voor werk doe je in de IT?
Ik ben er namelijk ook met een andere achtergrond ingerold.
Meelopertje. Half POL heeft die PI dus meneer doet het ook maar.quote:Op dinsdag 26 september 2017 07:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat is mijn standaard-PI in verband met mijn totaal onverschillige uitgangspositie jegens de meeste dingen des levens.
Heb je eerst hbo gedaan?quote:Op dinsdag 26 september 2017 07:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |