Heb je veel verstand van die competities?quote:Op maandag 25 september 2017 19:01 schreef skysherrif het volgende:
Ik moet ook mijn betjes in de gaten houden, er staat vanavond geld van de israelische Ha'al tot aan de deense superligaen.
Gedoetjes zeg.quote:Op maandag 25 september 2017 18:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Owh.Hehe, joh. Bedoelde gewoon dat ik net de trein indook en eindelijk eens kan zitten in plaats van dat ik moet staan door drukte.
Is ook wel laat vind ik. Kun je niet eerder van je werk weg?quote:Op maandag 25 september 2017 18:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Leventje is alleen nog wennen. Zo tegen kwart voor acht thuis en moet dan nog koken en zo. Beetje mehh.
[..]
Als ambtenaar is alle productiviteit na de lunch een bonus, nietwaar?quote:Op maandag 25 september 2017 19:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is ook wel laat vind ik. Kun je niet eerder van je werk weg?Dat heeft bij mij wel goed geholpen.
Passen zal die wel of die zich zonder hulp bevrijden kan?quote:Op maandag 25 september 2017 19:05 schreef GSbrder het volgende:
Alsof Kaas tussen de leuningen past, met z'n dikke pens.
Mwuah, ik heb geen tijd om ze te kijken (als het even kan kijk ik wel heel het weekend la liga, ligue 1, premier league en serie a), maar ik weet eigenlijk in elke europese (plus israel) wat de sterke ploegen zijn en wie in vorm zijn.quote:Op maandag 25 september 2017 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je veel verstand van die competities?
9:00-9:30 beginnen en dan 17:30 klaar. Half uurtje tot uurtje lunch, past precies.quote:Op maandag 25 september 2017 19:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ambtenaar is alle productiviteit na de lunch een bonus, nietwaar?
Om half zes doe je het licht uit?quote:Op maandag 25 september 2017 19:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
9:00-9:30 beginnen en dan 17:30 klaar. Half uurtje tot uurtje lunch, past precies.
Kon vandaag niet.quote:Op maandag 25 september 2017 19:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is ook wel laat vind ik. Kun je niet eerder van je werk weg?Dat heeft bij mij wel goed geholpen.
Haha, dan doe ik toch iets verkeerd. Werk een uurtje langer per dag zo te zienquote:Op maandag 25 september 2017 19:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
9:00-9:30 beginnen en dan 17:30 klaar. Half uurtje tot uurtje lunch, past precies.
Ja, je bent wat betreft reistijd eigenlijk wel een beetje gelijk aan het krijgen, dus er valt weer iets te giebelen voor je.quote:
De fanfare begint natuurlijk pas om half zeven met de repetitie. Niets aan te doen, dan maar 10:00 uur beginnen.quote:Op maandag 25 september 2017 19:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, dan doe ik toch iets verkeerd. Werk een uurtje langer per dag zo te zien.
Maar eigenlijk geen reistijd, dan merk je dat ook niet zo.
Zo ongeveer wel ja. Maar de meesten beginnen vroeger dan ik.quote:Op maandag 25 september 2017 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Om half zes doe je het licht uit?
Als je die tijd hier op het forum eraf trekken doet kom jij het weekend nog aan het werken, ben maar blij met zo een werkgever!quote:Op maandag 25 september 2017 19:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Verdien je er structureel iets mee?quote:Op maandag 25 september 2017 19:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah, ik heb geen tijd om ze te kijken (als het even kan kijk ik wel heel het weekend la liga, ligue 1, premier league en serie a), maar ik weet eigenlijk in elke europese (plus israel) wat de sterke ploegen zijn en wie in vorm zijn.
Verder heb je wat sites die soms kunnen vertellen dat bepaalde ploegen een wedstridj wat minder serieus nemen, dat er veel blessures zijn of dat .... x
Daar valt sowieso ook smerig veel geld mee te verdienen, niet het betten zelf, maar het beheren voor een wedtipsite.
Zolang zo'n figuur zich als Dijsselbloem gedraagt zal het geen probleem zijn. Krijgt verder toch amper bevoegdheden binnen Nederland.quote:Op maandag 25 september 2017 19:10 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Wat is de Nederlandse mening over een EU-minister van Financiën eigenlijk? Ik weet wel dat GroenLinks en D66(6) voor zijn, maar de vraag ging niet over politieke partijen, maar over de media, 'het volk' (in hoeverre dit bestaat), nationale boegbeelden etc etc.
Dat heb ik ook. Maar goed, vaste werktijden is qua sociale controle überhaupt verschrikkelijk. Krijg je van die aanwezigheidspolitie.quote:Op maandag 25 september 2017 19:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel ja. Maar de meesten beginnen vroeger dan ik.
Nou heel eerlijk gezegd niet nee, was wel een tijdje dat ik met poker online wat won, maar dat kost allemaal te veel tijd om het het waard te laten zijnquote:Op maandag 25 september 2017 19:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Verdien je er structureel iets mee?
En de standaard denkfout dat je hard werkt als je veel uren maakt, of dat je dat niet doet als je al om half vijf naar huis gaat.quote:Op maandag 25 september 2017 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar goed, vaste werktijden is qua sociale controle überhaupt verschrikkelijk. Krijg je van die aanwezigheidspolitie.
Dat scheelt ook wel veel, geen reistijd.quote:Op maandag 25 september 2017 19:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als men zich tot half vijf verstopt heeft wel.quote:Op maandag 25 september 2017 19:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En de standaard denkfout dat je hard werkt als je veel uren maakt, of dat je dat niet doet als je al om half vijf naar huis gaat.
Dank. Wordt gewaardeerd.quote:Op maandag 25 september 2017 19:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet. Moest keihard lachen. Wat een originele humor. Wowie!
Exact. Daarom driewerf hoera voor het nieuwe werken. Kost ook nog eens minder kantootmeters.quote:Op maandag 25 september 2017 19:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En de standaard denkfout dat je hard werkt als je veel uren maakt, of dat je dat niet doet als je al om half vijf naar huis gaat.
Gewoon voor de lol dus eigenlijk.quote:Op maandag 25 september 2017 19:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou heel eerlijk gezegd niet nee, was wel een tijdje dat ik met poker online wat won, maar dat kost allemaal te veel tijd om het het waard te laten zijn
Docenten worden nu juist wel betaald voor hun aanwezigheid. Zou daarom ook niks voor mij zijn.quote:Op maandag 25 september 2017 19:21 schreef Kaas- het volgende:
Het is natuurlijk vooral een denkfout dat docenten hard zouden werken.
We hebben hier 0,6 (flex)werkplekken per fte.quote:Op maandag 25 september 2017 19:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Exact. Daarom driewerf hoera voor het nieuwe werken. Kost ook nog eens minder kantootmeters.
Ik denk niet dat Macron enige intentie heeft om een Dijsselbloem achtig figuur daar neer te zetten. Het zal wel een federalist zijn (en terecht).quote:Op maandag 25 september 2017 19:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zolang zo'n figuur zich als Dijsselbloem gedraagt zal het geen probleem zijn. Krijgt verder toch amper bevoegdheden binnen Nederland.
Al zullen de PVV/FVD/SP-onrendabelen altijd verontwaardigd en tegen zijn.
Soms.quote:Op maandag 25 september 2017 19:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Andere dagen lukt het wel om eerder weg te gaan?
Dus om half tien op kantoor zijn op een dinsdag = in de kantine werken?quote:Op maandag 25 september 2017 19:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We hebben hier 0,6 (flex)werkplekken per fte.
Vaak wel. En het moet waarschijnlijk nog lager worden, dus ik zal binnenkort ook wel gestimuleerd worden om af en toe thuis te gaan werken. Heerlijk.quote:Op maandag 25 september 2017 19:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus om half tien op kantoor zijn op een dinsdag = in de kantine werken?
Tja, iemand heeft nu eenmaal bedacht dat het heel goed is voor leerlingen als ze 1000 uur per jaar op gezette tijden met 29 andere leerlingen in een vierkante ruimte hetzelfde programma gaan volgen. Dus daar moeten wij dan maar bij gaan zitten.quote:Op maandag 25 september 2017 19:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Docenten worden nu juist wel betaald voor hun aanwezigheid. Zou daarom ook niks voor mij zijn.
Straks pas? Wij hebben nu anderhalve thuiswerkdag per week met dezelfde werkplekfactor.quote:Op maandag 25 september 2017 19:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vaak wel. En het moet waarschijnlijk nog lager worden, dus ik zal binnenkort ook wel gestimuleerd worden om af en toe thuis te gaan werken. Heerlijk.
Ouders met name. Anders kost het weer miljoenen aan kinderopvang, ze zijn net blij dat vrouwen werken.quote:Op maandag 25 september 2017 19:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja, iemand heeft nu eenmaal bedacht dat het heel goed is voor leerlingen als ze 1000 uur per jaar op gezette tijden met 29 andere leerlingen in een vierkante ruimte hetzelfde programma gaan volgen. Dus daar moeten wij dan maar bij gaan zitten.
Dat is een ding voor het PO, niet voor ons.quote:Op maandag 25 september 2017 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ouders met name. Anders kost het weer miljoenen aan kinderopvang, ze zijn net blij dat vrouwen werken.
Dat is voor autisten, toch?quote:Op maandag 25 september 2017 19:29 schreef Kowloon het volgende:
Ik vind het flexibele werken dus helemaal niks, GS. Doe mij maar een vast bureau en een vaste kamer.
12-jarige vmbo'ers doen het goed als je ze vier contacturen per week aanbiedt als school?quote:Op maandag 25 september 2017 19:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is een ding voor het PO, niet voor ons.
Ik bedoelde dat je voor die van ons in de regel geen kinderopvang meer hoeft in te schakelen.quote:Op maandag 25 september 2017 19:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
12-jarige vmbo'ers doen het goed als je ze vier contacturen per week aanbiedt als school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |