quote:
Echt hequote:Op zondag 24 september 2017 14:19 schreef tompsv18 het volgende:
Die Driessen met z'n Rosario. Het is Bergwijn kneus
aldus Co Adriaansequote:Op zondag 24 september 2017 14:19 schreef Caland het volgende:
Die negers lijken ook allemaal op elkaar
quote:Op zondag 24 september 2017 14:19 schreef Caland het volgende:
Die negers lijken ook allemaal op elkaar
Zegt ook wel iets als je zelf Rosario en Bergwijn niet uit elkaar kan houdenquote:
Zwaar kut.quote:
Slavernijgodenquote:Op zondag 24 september 2017 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom kunnen die Nederlandse commentatoren het verschil niet zien tussen donkere spelers
Ik kijk via een aids streamquote:Op zondag 24 september 2017 14:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zegt ook wel iets als je zelf Rosario en Bergwijn niet uit elkaar kan houden
Joh, wat wil je met Keizerquote:Op zondag 24 september 2017 14:20 schreef franske19 het volgende:
Ten Hag schijnt volgens sommige Ajacieden wel iets te zijn voor Ajax.
Nu moet AZ met 0-7 winnen om bovenaan te staan.quote:
Zelfde kapsel en bij zwart zie je minder contrast in hun gezichtquote:Op zondag 24 september 2017 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom kunnen die Nederlandse commentatoren het verschil niet zien tussen donkere spelers
#goedkoopscorenquote:Op zondag 24 september 2017 08:53 schreef Paul het volgende:
PSV GAAT ERAAAAAAAAAAAAAAAAAN
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 september 2017 14:23 schreef Buitendam het volgende:
Tering wat heeft die Locadia een pens.
Kerkquote:
Jawel, maar als ik strakjes moderator ben moet 'ie mij wel van de block afhalen, anders ga ik hem laten bannen..quote:Op zondag 24 september 2017 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij staat niet op de block toch?
Mooie acestream hier, volgende maand krijg ik er 50mbps bij van Ziggo, genot.quote:
quote:Op zondag 24 september 2017 14:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik strakjes moderator ben moet 'ie mij wel van de block afhalen, anders ga ik hem laten bannen..
Snap ik ook niet, maar dat is menseigen. Alles verdedigen wat je leuk vind en niet naar de feiten kijken. Het is toch ook te triest voor worden dat een PSV zo dik wint bij de nummer 4 er uit flikkert tegen semi profs. in de EL....quote:Op zondag 24 september 2017 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar hoor als je niet gewoon kritisch kan zijn naar je eigen club.
"Waaaar is dat liedje dan? Waar is dat liedje dan?"quote:Op zondag 24 september 2017 14:19 schreef Ties02 het volgende:
Dit doet de 2-6 van Twente een paar jaar geleden bijna vergeten
Hier kwam een edit aan te pas die niet bepaald ninja was..quote:Op zondag 24 september 2017 14:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een chatbot heeft zijn account overgenomen.
Bunnikside met schuim op de bek proberen een hek door te brekenquote:Op zondag 24 september 2017 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Waaaar is dat liedje dan? Waar is dat liedje dan?"
Oh natuurlijk heb je je voorkeuren binnen de club, bepaalde spelers die je wil verdedigen maar een gehele club kan zoveel misgaan ook.quote:Op zondag 24 september 2017 14:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, maar dat is menseigen. Alles verdedigen wat je leuk vind en niet naar de feiten kijken. Het is toch ook te triest voor worden dat een PSV zo dik wint bij de nummer 4 er uit flikkert tegen semi profs. in de EL....Maattoren wil je stoppen met DM, bij voorbaat dank.
Saaie club dan ookquote:Op zondag 24 september 2017 14:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In Groningen geeft ook niemand meer een fuck
Ik denk nog steeds dat we binnen een paar jaar geen betaald voetbal meer hebben. Het blijft mij verbazen dat er nog steeds zoveel mensen naar het stadion gaanquote:Op zondag 24 september 2017 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh natuurlijk heb je je voorkeuren binnen de club, bepaalde spelers die je wil verdedigen maar een gehele club kan zoveel misgaan ook.
Mensengoden met hun MENING
Een paar jaar is twee.. Wedje zetten?quote:Op zondag 24 september 2017 14:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat we binnen een paar jaar geen betaald voetbal meer hebben. Het blijft mij verbazen dat er nog steeds zoveel mensen naar het stadion gaan
Gewoonte voor veel mensen, maar je ziet die interesse wel steeds meer verloren gaan door dat niveau.quote:Op zondag 24 september 2017 14:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat we binnen een paar jaar geen betaald voetbal meer hebben. Het blijft mij verbazen dat er nog steeds zoveel mensen naar het stadion gaan
quote:Op zondag 24 september 2017 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De koeien melken zichzelf niet.
Dat herhaal je inderdaad vaker terwijl ik zelden een vagere en op niets gebaseerde stelling heb gehoord.quote:Op zondag 24 september 2017 14:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Allemaal groene mannetjes.quote:
En terecht. Lijkt toch nergens op. En dan ben jij nog fan van een topclub. De rest is nog erger. Ik kijk ook zelden met concentratie. Altijd beetje andere sites erbij.quote:Op zondag 24 september 2017 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoonte voor veel mensen, maar je ziet die interesse wel steeds meer verloren gaan door dat niveau.
Je zal het aan je eigen club kunnen zien. Komt ook iedereen als stoeltjequote:Op zondag 24 september 2017 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat herhaal je inderdaad vaker terwijl ik zelden een vagere en op niets gebaseerde stelling heb gehoord.
Nepsupporterquote:Op zondag 24 september 2017 14:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En terecht. Lijkt toch nergens op. En dan ben jij nog fan van een topclub. De rest is nog erger. Ik kijk ook zelden met concentratie. Altijd beetje andere sites erbij.
Gewoon met FOK! erbij, dan is het nog wel leuk.quote:Op zondag 24 september 2017 14:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En terecht. Lijkt toch nergens op. En dan ben jij nog fan van een topclub. De rest is nog erger. Ik kijk ook zelden met concentratie. Altijd beetje andere sites erbij.
Littlerabbit is neutraal tochquote:Op zondag 24 september 2017 14:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je zal het aan je eigen club kunnen zien. Komt ook iedereen als stoeltje
Zie dat Milan er ook weer is afgegaan, lolquote:Op zondag 24 september 2017 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon met FOK! erbij, dan is het nog wel leuk.
Voor ADO dacht ikquote:Op zondag 24 september 2017 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Littlerabbit is neutraal toch
Hij is voor degene die wintquote:Op zondag 24 september 2017 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wordt ook nooit meer wat daar, hèquote:Op zondag 24 september 2017 14:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zie dat Milan er ook weer is afgegaan, lol
Dat het na jaren van vollere stadions zal inkrimpen is een heel ander verhaal.quote:Op zondag 24 september 2017 14:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo pro-Ado dat hij bijna een mat heeft.quote:Op zondag 24 september 2017 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu ik kijk daar die opstelling valt dat ook wel tegen nog hoor. Moeten nog een paar transferperiodes overheenquote:Op zondag 24 september 2017 14:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zie dat Milan er ook weer is afgegaan, lol
Net als Liverpool, zonde hoor. Beide toch verantwoordelijk voor de mooiste CL-finale die ik ooit heb gezien.quote:Op zondag 24 september 2017 14:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat wordt ook nooit meer wat daar, hè..
Wowquote:Op zondag 24 september 2017 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kut is dat daar waar ik droom van met jou in het stadion te juichen voor dezelfde ploeg.
Zeker. Hadden ook veel blessures en buiten de beste 11 lijkt het dan al nergens meer op. En die trainer kan er helemaal niets vanquote:Op zondag 24 september 2017 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu ik kijk daar die opstelling valt dat ook wel tegen nog hoor. Moeten nog een paar transferperiodes overheen
Die Portugese spits ligt eruit?quote:Op zondag 24 september 2017 14:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker. Hadden ook veel blessures en buiten de beste 11 lijkt het dan al nergens meer op. En die trainer kan er helemaal niets van
Krijgt geen kansen....quote:Op zondag 24 september 2017 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Portugese spits ligt eruit?
Omdat die trainer achterlijk is. Als die de kerst haalt zal mij dat enorm verbazen.quote:Op zondag 24 september 2017 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Scoorde toch nog in de EL tegen ons aller Heiko
Dikke pad.. Gisteren een pizza, nu dit..quote:Op zondag 24 september 2017 14:39 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb net een zak zoetzure winegums op
Kan Frank de Boer daarheenquote:Op zondag 24 september 2017 14:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat die trainer achterlijk is. Als die de kerst haalt zal mij dat enorm verbazen.
Nu maar ff Ajax kijke
Ja dat weet ik.quote:Op zondag 24 september 2017 14:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die gaat naar Ajax
U hoorde het hier voor het eerst
Dat heb ik al eerder gehoordquote:Op zondag 24 september 2017 14:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die gaat naar Ajax
Ik hoop het toch niet en ik denk het ook niet.quote:Op zondag 24 september 2017 14:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die gaat naar Ajax
Jij bent wel erg veel bezig met het uiterlijk van andere mannenquote:Op zondag 24 september 2017 14:41 schreef Befbekje het volgende:
Valt me wel op dat Ajax altijd trainers heeft met een frons van heb ik jou daar.. Keizer, Bosz, de Boer, Jol die een veranda boven z'n doppen had, Bassie uiteraard..
Deze pagina bestaat nietquote:Op zondag 24 september 2017 14:43 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/adsportwereld/status/911931074992857088
#werkenbijhetAD
Soms moet ik even homoseksuele stoom afblazen..quote:Op zondag 24 september 2017 14:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij bent wel erg veel bezig met het uiterlijk van andere mannen
sorry deze pagina bestaat nietquote:Op zondag 24 september 2017 14:43 schreef Caland het volgende:
#werkenbijhetAD
Is al weggehaald, wat stond er?quote:Op zondag 24 september 2017 14:43 schreef Caland het volgende:
#werkenbijhetAD
Niet weten dat Befbekje mannen doetquote:Op zondag 24 september 2017 14:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij bent wel erg veel bezig met het uiterlijk van andere mannen
Caland80quote:Op zondag 24 september 2017 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dussssssssssssssss????
Wat sta je toch vervelend graag in het middelpunt
Ik had dat zinnetje ook al in gedachten, maar 't is een Belgquote:Op zondag 24 september 2017 14:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Brondeel in Oranje zou ISOT zeggen
*gedaan wordt door mannen*quote:Op zondag 24 september 2017 14:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet weten dat Befbekje mannen doet
Zoals bijna overal inmiddels...genoeg lege plekken in de arena ook weer vandaag.quote:Op zondag 24 september 2017 14:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:
Hij doet een beetje hatelijk over je Yats. Wil je erover praten?quote:Op zondag 24 september 2017 14:45 schreef yats het volgende:
[..]
Zoals bijna overal inmiddels...genoeg lege plekken in de arena ook weer vandaag.
Lolquote:
Madquote:Op zondag 24 september 2017 14:47 schreef klaasweetalles het volgende:
wtf psv zevenklapper zie het nu pas
wat een kut ploeg blijft dat toch ook
Hij is voor Heracles, ik zou dan ook hatelijk naar andere mensen worden. Hij kijkt al jaren tweewekelijks naar ku(ns)tgras...quote:Op zondag 24 september 2017 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij doet een beetje hatelijk over je Yats. Wil je erover praten?
Lekkahquote:Op zondag 24 september 2017 14:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb overigens een stokbroodje in de oven gedaan
Ze doen het minder goed tegen Feyenoord dan NAC, inderdaad.quote:Op zondag 24 september 2017 14:47 schreef klaasweetalles het volgende:
wtf psv zevenklapper zie het nu pas
wat een kut ploeg blijft dat toch ook
4e seizoen op rij geen prijzen zou wel extreem pijnlijk zijn met 150 miljoen op de bankquote:Op zondag 24 september 2017 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is zo verschrikkelijk slecht.
Dit beleid verdient geen prijzen.quote:Op zondag 24 september 2017 14:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
4e seizoen op rij geen prijzen zou wel extreem pijnlijk zijn met 150 miljoen op de bank
We gaan het met deze groep doen.quote:Op zondag 24 september 2017 14:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
4e seizoen op rij geen prijzen zou wel extreem pijnlijk zijn met 150 miljoen op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |