Alvast gefeliciteerd met de overwinning van morgenquote:
Dank jequote:Op zaterdag 23 september 2017 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met de overwinning van morgen
zat toch wel redelijk in de hoek? was wel slecht ingeschoten ja, maar toch prima reddingquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
die 2e? De pingel was gewoon combinatie tussen goed gekozen & extreem slecht ingeschoten.
Zou wel grappig zijn als PSV dadelijk eerste staat terwijl ze al AZ, Heerenveen, Feyenoord en Utrecht hebben gehad.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:22 schreef Smoofie het volgende:
Is thuis verliezen van NAC erger dan uit bij heracles?
quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:23 schreef TLC het volgende:
Ach, zo slecht doet Feyenoord het niet, het staat immers nog maar 0-1 tegen het C-team van Manchester City.
Oh ja, ze kunnen de wedstrijd tegen Napoli beter op papier gaan afdoen, want dat gaat een lichtelijke afgang worden vrees ik.
Mertens sloopt Feyenoordquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:23 schreef TLC het volgende:
Ach, zo slecht doet Feyenoord het niet, het staat immers nog maar 0-1 tegen het C-team van Manchester City.
Oh ja, ze kunnen de wedstrijd tegen Napoli beter op papier gaan afdoen, want dat gaat een lichtelijke afgang worden vrees ik.
Napoli heeft vandaag nog 2 van hun sterkhouders rust gegeven. Dat gaat fantastisch worden dinsdagquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:23 schreef TLC het volgende:
Zou leuk zijn als PSV morgen op de broek krijgt.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als PSV dadelijk eerste staat terwijl ze al AZ, Heerenveen, Feyenoord en Utrecht hebben gehad.
Matavz sloopt Ajaxquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als PSV morgen op de broek krijgt.
Ajax rust haar spelers nietquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Napoli heeft vandaag nog 2 van hun sterkhouders rust gegeven. Dat gaat fantastisch worden dinsdag
wie, hamsik en isigne?quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Napoli heeft vandaag nog 2 van hun sterkhouders rust gegeven. Dat gaat fantastisch worden dinsdag
Funda.esquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die meid was alvast een leuk huis aan het zoeken in Sevilla
Opvallend succes Dijks kreeg wel rust van de week.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax rust haar spelers niet. Tegen wie spelen we woensdag?
Sink is bijna fit toch, als ik moet kiezen...quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opvallend succes Dijks kreeg wel rust van de week.
Morgen weer in de basis genot
Ja maar die zal wel eerst wedstrijdritme moeten op doen.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sink is bijna fit toch, als ik moet kiezen...
Komt dit uit de beroemde Feyenoord jeugd?quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Groot talent''
Aldus de kansloze FOX-commentator
NAC is best een leuk ploegje andersquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:27 schreef Blaadjes het volgende:
nac kan er geen kut van. Dat zegt toch wat.
Ga eens langs een opticien..quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
NAC is best een leuk ploegje anders
Varkenoord ja .quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Komt dit uit de beroemde Feyenoord jeugd?
Best leuke spelers hoor, ik noem een Manu Garcia zoals hij vorig jaar baldequote:
De eredivisie begint van een dusdanig niveau te raken dat een ploeg als Heerenveen of Utrecht nog landskampioen kan worden ook, zoveel beter zijn de 'top *kuch kuch* 3 ploegen' in Nederland niet.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als PSV dadelijk eerste staat terwijl ze al AZ, Heerenveen, Feyenoord en Utrecht hebben gehad.
Sarri wil wel eens rouleren ja. Maar imho zijn die twee best belangrijk op het middenveld.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh mjah oke, zijn wel vaker roulatiespelers toch?
Dat vind ik ook maar het is wel waardeloos nu. maar ze staan voor. daar doelde ik op.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
NAC is best een leuk ploegje anders
Swift pakt ze in de bekerquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Feyenoord in anderhalve week tijd ook weer op de plek gezet.
Ik wou ook een andere maar alleen de eerste frame verandert dan en de rest nietquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind alleen die rode letters wat minder.
GENOT sky GENOTquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:31 schreef skysherrif het volgende:
ik had overigens een betje staan op nac met odd van 14
Prima zoquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind alleen die rode letters wat minder.
Nouja, die hadden het ook moeilijk met fucking SPALquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:31 schreef Dos37 het volgende:
Napoli zou het wel in het broekje doen
Ik heb mij kostelijk vermaakt vandaag, niet alleen met Feyenoordquote:
Alleen kakkerlakken........quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
KAKKERLAKKEN GAAN AL NAAR HUIS
En nog verliezenquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:32 schreef Smoofie het volgende:
KNKB wel. 5 min erbij. Onterechte pingel, en NAC terechte pingel 'niet' gezien
Echt belachelijk inderdaadquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:32 schreef Smoofie het volgende:
KNKB wel. 5 min erbij. Onterechte pingel, en NAC terechte pingel 'niet' gezien
Tot die baas daarvan terug is van vakantie.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:32 schreef S0nic het volgende:
Godver, hoe lang blijven die Netwerk sites er nog uit liggen.
Dat is altijd genot op dit soort momenten.
UNTIL WE SCOREquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
5minuten ook echt, hoevaak feyenoord er 5 bij krijgt
Vergeet niet die penaltyquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
5minuten ook echt, hoevaak feyenoord er 5 bij krijgt
Vorig jaar speelde ze een divisie lager..quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vorig jaar hebben ze toch niet verloren in De Kuip?
kloptquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vorig jaar hebben ze toch niet verloren in De Kuip?
Ik had het over die club uit Zuidquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde ze een divisie lager..
Geil wijf is dat tochquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:39 schreef Befbekje het volgende:
Wat komen de tietjes van Hélène goed uit in dat roze jurkje..
Heerlijke meid jaquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:39 schreef Befbekje het volgende:
Wat komen de tietjes van Hélène goed uit in dat roze jurkje..
bayerngoden dan?quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:40 schreef KingRoland het volgende:
Groningen moet winnen morgen dan is mijn weekend compleet
Gaat de oproep van Robben helpen?quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:40 schreef KingRoland het volgende:
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:41 schreef S0nic het volgende:
[..]
Gaat de oproep van Robben helpen?
Qftquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:42 schreef hafcfan het volgende:
Feyemoord haahahahahahahahahahahahaha
hjbquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:40 schreef KingRoland het volgende:
Ze zal wel neuken met Jan-Joostquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:42 schreef Befbekje het volgende:
Heeft Hélène eigenlijk een vriend?
Rettekettetquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Alle concurrenten van AZ morgen tegen elkaar![]()
Jan-Joost is de Humerto Tan van FOX! Hoogstens mag 'ie even kijken..quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zal wel neuken met Jan-Joost
Ze zaten wel eens aan elkaar te friemelen tijdens de uitzendingen.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jan-Joost is de Humerto Tan van FOX! Hoogstens mag 'ie even kijken..
Joost mag het weten!quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zal wel neuken met Jan-Joost
Dit heb ik gemist..quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zaten wel eens aan elkaar te friemelen tijdens de uitzendingen.
Twentequote:Op zaterdag 23 september 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk krijgt Hyballa binnenkort weer een club in Nederland
Roda.. Kan 'ie gewoon Duits blijven lullen..quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan zit ik met een hevig dilemma, want ik heb liever dat Roda degradeert.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Roda.. Kan 'ie gewoon Duits blijven lullen..
Ik vind het op zich wel jammer dat een club met zoveel potentie zo slecht speelt.. Wat mij betreft degradeert Excelsior, en komen zo nooit meer terug..quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zit ik met een hevig dilemma, want ik heb liever dat Roda degradeert.
Die moeten ook weg en dan Cambuur of Kowet terug.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:48 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel jammer dat een club met zoveel potentie zo slecht speelt.. Wat mij betreft degradeert Excelsior, en komen zo nooit meer terug..
Ajax?quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat was prachtig kolderiekquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Die 4 kansen achter elkaar bij ADO![]()
![]()
Hoogtepunt voor de samenvatting straksquote:
Maar Hyballa is een leuker character als coachquote:Op zaterdag 23 september 2017 22:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stegeman is geen Pep of Conte maar doet het meer dan prima met hafc.
Dat zeker. Maar hij bakte er ook niks van moet gezegd wordenquote:Op zaterdag 23 september 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Hyballa is een leuker character als coach
Dat is wel waar ja, toch zonde.quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar hij bakte er ook niks van moet gezegd worden
Royal Madnessquote:
Eens. Hij was zichzelfquote:Op zaterdag 23 september 2017 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja, toch zonde.
SC Heerenveen, koploper van de Eredivisie hahaquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:36 schreef Cattivo het volgende:
Heerenveen is beter af zonder Larson.
Stonden vorig jaar een tijdje tweede toch?quote:Op zondag 24 september 2017 07:59 schreef MakkieR het volgende:
[..]
SC Heerenveen, koploper van de Eredivisie haha
Hopelijk doen jullie het beter dan vorige week. 4-0.quote:Op zondag 24 september 2017 08:53 schreef Paul het volgende:
PSV GAAT ERAAAAAAAAAAAAAAAAAN
[ afbeelding ]
Misschien, geen idee, komt in ieder geval niet vaak voor dat SC Heerenveen bovenaan staat, ook al is het maar voor een dag.quote:Op zondag 24 september 2017 08:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Stonden vorig jaar een tijdje tweede toch?
Na vandaag zullen AZ en PSV wel bovenaan staan.
quote:
BARNEY ARMYquote:Op zondag 24 september 2017 12:29 schreef Caland het volgende:
Clubs die in 2017 nog steeds met eye of the tiger het veld opkomen
In het begin van deze eeuw was dat al not dun.quote:Op zondag 24 september 2017 12:29 schreef Caland het volgende:
Clubs die in 2017 nog steeds met eye of the tiger het veld opkomen
jij hoopt dat ik nooit meer VBL vol gooi met mijn onzin?quote:
Ik vind jou serieus een goede optie. Vaak aanwezig en normaal post gedrag. Niks mis meequote:Op zondag 24 september 2017 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij hoopt dat ik nooit meer VBL vol gooi met mijn onzin?
Ach ik ben FA en veel zinnigs komt er ook niet uitquote:Op zondag 24 september 2017 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij hoopt dat ik nooit meer VBL vol gooi met mijn onzin?
Nou nou nou.quote:Op zondag 24 september 2017 12:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach ik ben FA en veel zinnigs komt er ook niet uit
Ja dat snapte ik, maar naar aanleiding van mijn post gisteren in de SCquote:Op zondag 24 september 2017 12:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind jou serieus een goede optie. Vaak aanwezig en normaal post gedrag. Niks mis mee
Truequote:Op zondag 24 september 2017 12:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach ik ben FA en veel zinnigs komt er ook niet uit
lolquote:Op zondag 24 september 2017 12:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind jou serieus een goede optie. Vaak aanwezig en normaal post gedrag. Niks mis mee
Wel jammer man. Er is in voetval verder weinig soeps meer. Dan kom je al snel uit bij het kliekje zullen we maar zeggen. Beter geen nieuwe modquote:Op zondag 24 september 2017 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik, maar naar aanleiding van mijn post gisteren in de SC(waaruit wel blijkt dat ik t niet echt zie zitten, I guess)
Oja, jij kan er zo slecht tegen als er ook maar een klein beetje gechargeerd wordt in het Feyenoord topic.quote:
Beter helemaal geen modsquote:Op zondag 24 september 2017 12:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel jammer man. Er is in voetval verder weinig soeps meer. Dan kom je al snel uit bij het kliekje zullen we maar zeggen. Beter geen nieuwe mod
Nee, ik kan er slecht tegen als mensen domme dingen zeggen, dat is heel wat andersquote:Op zondag 24 september 2017 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, jij kan er zo slecht tegen als er ook maar een klein beetje gechargeerd wordt in het Feyenoord topic.
Dan heb jij gisteren vast een zware avond gehad.
kan nog wel wat andere opties bedenken van buiten het kliekje hoorquote:Op zondag 24 september 2017 12:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel jammer man. Er is in voetval verder weinig soeps meer. Dan kom je al snel uit bij het kliekje zullen we maar zeggen. Beter geen nieuwe mod
Maar Feyenoord vind ik belangrijkerquote:Op zondag 24 september 2017 12:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je hebt bij fortuna meer te genieten dan bij feyenoord dit jaar
Wat zal je dan een hoop moeite met jezelf hebbenquote:Op zondag 24 september 2017 12:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik kan er slecht tegen als mensen domme dingen zeggen, dat is heel wat anders.
Komt wel goed, hier regeert de waan van de dag.quote:Op zondag 24 september 2017 12:42 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maar Feyenoord vind ik belangrijker
mwah feyenoord wordt alsnog wel kampioen hoorquote:Op zondag 24 september 2017 12:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je hebt bij fortuna meer te genieten dan bij feyenoord dit jaar
Nee hoorquote:Op zondag 24 september 2017 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zal je dan een hoop moeite met jezelf hebben
sowquote:Op zondag 24 september 2017 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
sow koekoekquote:Op zondag 24 september 2017 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:Op zondag 24 september 2017 12:43 schreef Klummie het volgende:
[..]
Komt wel goed, hier regeert de waan van de dag.
Volgens je moeder zekerquote:Op zondag 24 september 2017 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben een slimme man
.
Ik zeg het nog 1x. Wout gaat AZ kampioen makenquote:Op zondag 24 september 2017 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah feyenoord wordt alsnog wel kampioen hoor
Noem je je moeder nou een hoer?quote:Op zondag 24 september 2017 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, volgens mijn moeder ben jij het slechtste wat ze ooit heeft gehad.
Hallo zegquote:Op zondag 24 september 2017 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |