Herkenbaar. Soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 15:50 schreef Pharkus het volgende:
Ik ben ook even gegaan, wilde een eind ver gaan, maar na 8 km was het opeens op. Wel jammer want eigenlijk zat alles mee, weer, geen pijntjes. Kan er niet de vinger opleggen wat er misging.
Haha, mooi fenomeen is dat jaquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
Van die loopjes dat je benen gewoon heel hard 'NEEE!!!!!!!!!!!!' roepen.
waar het donderdag heerlijk ging was hetzelfde rondje vandaag 'n opgave. Conditioneel gezien prima, maar stijve en zware benen. Toch even lekker gegaan, dus ach... verder niet te klagen natuurlijk
Cool! Hij staat jammer genoeg niet op mn schema. De Duinstrandloop een dag later dan weer welquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Tussen alle verhuischaos door ingeschreven voor de meijendelloop!
Überhaupt kunnen rennen is helaas niet altijd een vanzelfsprekendheid. Ik ben ook erg blij dat dat de laatste weken juist wel kon, mooie afstanden ook en dat alles zonder pijn. Alleen nu helaas niet, want na een paar dagen koorts en koppijn, dit weekend even geen loopjes jammergenoeg (ik had wel een serieuze PR aanval willen doen op 5km en 3km, maar dat gaat dus niet door). Intussen ben ik wel weer opgeknapt en dus op tijd fit voor mijn eerste echte officiële HM komend weekendquote:Op zaterdag 30 september 2017 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, hier ook... Maargoed, ik klaag tegenwoordig nergens meer over als het niet normaal is en bij rennen hoort, want ik kán rennen![]()
![]()
En was gezellig met d'n WolveStraks 'n bruiloftdinges, dus even die drankjes en hapjes verdienen
![]()
Wij "overseas runners" krijgen een mailtje dat het helaas pindakaas is, een paar dagen nadat je zelf die conclusie al had getrokken.quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb al 4 'Sorry' Magazines![]()
Hier Antwerpen, Parijs of Rotterdam als plan B. Keuzes maken :/quote:Op zaterdag 30 september 2017 19:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Wij "overseas runners" krijgen een mailtje dat het helaas pindakaas is, een paar dagen nadat je zelf die conclusie al had getrokken.
Düsseldorf inschrijfsite staat bij wijze van spreken al open in een tab 😋
Ik weet niet of je de startnummers van Düsseldorf over kunt zetten maar ander wil ik je de mijne verkopen tegen een leuk prijsje.quote:Op zondag 1 oktober 2017 08:53 schreef indepoeier het volgende:
Hier al wel een half plan. Het zou maar zo Düsseldorf kunnen worden, maar de definitieve beslissing heb ik nog steeds vooruitgeschoven. Het wordt zo langzamerhand wel tijd om in te schrijven en over schema's en de aanloop daarnaartoe na te denken.
Wel flink wat marathonplannen hier, als ik het zo lees. Leuk!
Oehh groot nieuws? Vertel??quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de startnummers van Düsseldorf over kunt zetten maar ander wil ik je de mijne verkopen tegen een leuk prijsje.![]()
Dit jaar even andere prioriteiten
Hahaha nee hoorquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oehh groot nieuws? Vertel??
En gefeliciteerd!
Het maakt niet uit hoe lang en snel je loopt, hardlopen is hardlopenquote:
probeer je schoenen eens iets anders te veteren. Je hebt 2 extra gaatjes in je schoenen bovenaan die je waarschijnlijk niet gebruikt. De slipt dan minder in je schoen. Hopelijk helpt het. Ook strakkere sokken die geen rimpels geven kunnen dit veroorzaken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:42 schreef RickoKun het volgende:
Hallo mensen.
Dus ik loop zo af en toe hard (wat je hard kan noemen) en wil binnenkort elke dag even een half uurtje tot 40 minuten hardlopen.
Vandaag ook weer even hardgelopen.
En zo nu en dan krijg ik telkens onder mijn linkervoet aan de rechterzijde in de holte last van volgens mij een schuurblaar.
Ligt het dan aan de sokken, de schoen, of mijn manier van rennen? Of is het gewenning en dat ik daar gewoon wat eelt moet kweken?
Het is zeer vervelend als ik het wel vol houd qua conditie maar ik voortijdig moet stoppen omdat ik anders de rest van de week ook met een blaar onder mijn poten moet rondlopen op mijn werk
Mooi!'Waar was dat?quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:10 schreef Wereldgozer het volgende:
Loopje van 10,5km in 52:41.
Best tevreden mee aangezien het in training pas de laatste 2 weken weer redelijk ging.
Wat jammer dat je zelf niet gaat. Ga je het lopen nog wel weer oppakken?quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de startnummers van Düsseldorf over kunt zetten maar ander wil ik je de mijne verkopen tegen een leuk prijsje.![]()
Dit jaar even andere prioriteiten
Het blaren-gedoe kan aan van alles liggen. Het is echt een kwestie van trial and error in zo'n geval.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:42 schreef RickoKun het volgende:
Hallo mensen.
Dus ik loop zo af en toe hard (wat je hard kan noemen) en wil binnenkort elke dag even een half uurtje tot 40 minuten hardlopen.
En zo nu en dan krijg ik telkens onder mijn linkervoet aan de rechterzijde in de holte last van volgens mij een schuurblaar.
Ligt het dan aan de sokken, de schoen, of mijn manier van rennen? Of is het gewenning en dat ik daar gewoon wat eelt moet kweken?
Het is zeer vervelend als ik het wel vol houd qua conditie maar ik voortijdig moet stoppen omdat ik anders de rest van de week ook met een blaar onder mijn poten moet rondlopen op mijn werk
Kan ook aan je sokken liggen. Die moeten zo ademend mogelijk zijn. Ben zelf geen voorstander van katoenen sokken of badstof.quote:Op zondag 1 oktober 2017 09:42 schreef RickoKun het volgende:
Hallo mensen.
Misschien is eelt inderdaad ook wel gewoon de oplossingquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:10 schreef wyccie het volgende:
Ik heb juist dikke katoenen hardloopsokken, een soort badstof. Gewoon van de Hema. Al die sjieke sokken zijn te ruw voor mijn voeten.![]()
Als ik nieuwe inlegzooltjes heb krijg ik wel eens blaren, maar dan laat ik het iets bijwerken en dan is het weer prima.
Wat ik op blaarplekjes smeer is kamferspiritus, dan wordt je huid iets steviger.
Spannend! Wordt het een PR-poging?quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:15 schreef SEMTEX het volgende:
Net een rondje van 10 gedaan, benen voelden weer goed na de 34km woensdag. Woensdag nog een vijfje doen, denk ik. Zondag D-day
Nopequote:Op zondag 1 oktober 2017 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Spannend! Wordt het een PR-poging?
Ik kijk "From Fat to Finish Line" op Netflix, over een Ragnar estafette met allemaal mensen die 50 kg zijn afgevallen of zo. Erg Amerikaans maar best inspirerend!
Mooi! Vaak gevallen dan?quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:37 schreef Oceanonix het volgende:
Devil's trail (8 km) netjes uitgelopen binnen het uur. Moet nog wel oefenen op het optillen van mijn voeten. Gelukkig had ik beetje geoefend met het neerkomen op bospaden.
Die heb ik ook wel eens gekeken, wel heel hoog fun-run gehalte. Maar aangezien ik een vergelijkbare weg heb afgelegd voel ik er altijd wel een verbondenheid bij.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Spannend! Wordt het een PR-poging?
Ik kijk "From Fat to Finish Line" op Netflix, over een Ragnar estafette met allemaal mensen die 50 kg zijn afgevallen of zo. Erg Amerikaans maar best inspirerend!
Ach, zolang je niets breektquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:28 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Vandaag maar een keer maar het gebeurd wel eens ja.
Thanks, ik ga dit proberen met de training!quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Lekker bezig Missi! Al is 50meter op 5km een afwijking die normaal is op GPS horloges heVolgens mij is de Bredase singelloop wel officieel gemeten.
Het kan inderdaad best zijn dat je je schouders te gespannen houdt tijdens het lopen, of dat je te hoog ademhaalt (spieren die vastzitten aan je middenrif en bewegen met ademhalen lopen ook door tot je bovenrug). Je kan eens proberen om tijdens het lopen je duim en wijsvinger op elkaar te houden en te bedenken dat daar een breekbaar chipje tussen zit. Of pianospelen met je vingers.
Ik loop standaard 42,65km op de marathon van Eindhoven, dat is best een flinke afwijking van mijn Garminquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Lekker bezig Missi! Al is 50meter op 5km een afwijking die normaal is op GPS horloges heVolgens mij is de Bredase singelloop wel officieel gemeten.
Nee hoor. 400 meter op 42km is dezelfde afwijking als 50 meter op 5km..quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik loop standaard 42,65km op de marathon van Eindhoven, dat is best een flinke afwijking van mijn Garmin
Ik wil en volgend jaar ook doen, zag er erg gezellig uit. Welke wave zat je in?quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:16 schreef xMissi het volgende:
[..]
Thanks, ik ga dit proberen met de training!Hopelijk helpt het. Ik had het met km 3 ongeveer, dat was ook te zien want dat was de langzaamste kilometer..
Ik weet niet of die officieel gemeten is, maakt ook verder niet uit, heb het liever zo dan vorige week met 200 m te kort :/. En het was trouwens echt een keigezellig maar wel druk loopje met veel publiek,deze ga ik zeker volgend jaar weer doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verslagje 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik heb nog wat leuks bedacht, omdat het zo lekker loopt de laatste tijd. Mag ik in de OP?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr Frsh loopt 2 wedstrijdjes achter elkaar en heeft een nieuwe uitdagingGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Das veel!quote:Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Daar ga ik ook nog even over nadenken. Goede herinneringen aan.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:17 schreef hatsaflats het volgende:
Leuk je weer eens langs te zien komen, semtex! Tof dat je het lopen weer zoveel heb opgepakt!
Ik heb sinds vandaag eindelijk een wedstrijdlicentie, en me meteen maar ingeschreven voor de 10km in Schoorl.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |