Zei de hommel.quote:Op zondag 24 september 2017 00:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je toch nog best een lekker wijf gescoord anders Pokkel.
Ah gelukkig.quote:Op zondag 24 september 2017 00:43 schreef Kowloon het volgende:
Bedankt Kaas, ik had geen zin het nieuwe topic te openen. Maar met zoveel erkende topickapers online zat ik daar niet zo over in.
Beetje elitair doen over het feit dat je naast het lokale huis-aan-huis-blad ook nog een échte krant ontvangt.quote:Op zondag 24 september 2017 00:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig weinig hoogopgeleiden, in het land der blinden...
Is wederzijds in mijn ervaring. Ik heb een technische bestuurskundige als collega. Het technische deel snap ik prima, maar het bestuurskundige deel...quote:Op zondag 24 september 2017 00:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had recent een evenementje over economie met een hoop bestuurskundigen erbij. Die begrepen er werkelijk niets van.
Mooi niet.quote:Op zondag 24 september 2017 00:43 schreef Kaas- het volgende:
Kowloon ondertussen een beetje broeden op een TT.
Het is haast alsof het verschillende disciplines zijn.quote:Op zondag 24 september 2017 00:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is wederzijds in mijn ervaring. Ik heb een technische bestuurskundige als collega. Het technische deel snap ik prima, maar het bestuurskundige deel...
Heel mooi. Volgens mij heb je het wel naar zin.quote:Op zondag 24 september 2017 00:46 schreef skysherrif het volgende:
Maar joah, eentje had ik mee boodschappen gedaan en sindsdien is hij best chill tegen me, terwijl het over het algemeen best een sarcastische nare vent is. Wel geinig dat hij op vrijdag altijd veel sneller de antwoorden geeft dan op dinsdag en we dan ook vaak een heel uur eerder klaar zijn, achja ik klaag niet.
Op woensdag hebben we een docente van een jaar of 26 die echt heel relaxed is, naar eigen zeggen is ze ook elke zondag in de kuip te vinden.
Nu nog eens echt punten halenquote:Op zondag 24 september 2017 00:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Heel mooi. Volgens mij heb je het wel naar zin.
Ga dan Rechten of Civiele Techniek doen, denk ik bij zo'n studie.quote:Op zondag 24 september 2017 00:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is haast alsof het verschillende disciplines zijn.
Neem mijn woorden terug over Rdam van een tijd geledenquote:Op zondag 24 september 2017 00:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ga dan Rechten of Civiele Techniek doen, denk ik bij zo'n studie.
"Ma-ham, al sinds Doom en Wolfenstein is dit gebruikelijk.quote:
Ik heb je woorden onthouden hoor, maar kun je een hint geven van waar het over ging?quote:Op zondag 24 september 2017 01:01 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Neem mijn woorden terug over Rdam van een tijd geleden.
En Pac-man schept verkeerde verwachtingen van hoeveel pillen een mens op een dag aankan.quote:Op zondag 24 september 2017 01:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
"Ma-ham, al sinds Doom en Wolfenstein is dit gebruikelijk."
Enige uitzondering is Gordon Freeman, zonder hazard suit kan hij nog geen koevoet meenemen.
Zo reed ik laatst, met mijn UP! (kun je nagaan), in één keer zeven voetgangers dood in de veronderstelling dat er "GOURANGA!" op mijn voorruit zou verschijnen.quote:Op zondag 24 september 2017 01:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En Pac-man schept verkeerde verwachtingen van hoeveel pillen een mens op een dag aankan.
Zie hier de gevolgen.
Was een beetje teleurgesteld in de kop van zuid en zeikte als gevolg daarvan heel Rotterdam af.quote:Op zondag 24 september 2017 01:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb je woorden onthouden hoor, maar kun je een hint geven van waar het over ging?
denk niet dat kowloon je dit gaat vergevenquote:Op zondag 24 september 2017 01:21 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Was een beetje teleurgesteld in de kop van zuid en zeikte als gevolg daarvan heel Rotterdam af.
Na enkele jaren in Amsterdam vertoeft te hebben, zowel als inwoner als regelmatig bezoeker ben ik er echter achter gekomen dat die stad toch niet helemaal is wat ik wil. Als gevolg daarvan Rotterdam wat beter verkent en denk dat die stad op allerlei vlakken goed bij me past. Alleen jammet dat daar de woningprijzen eveneens buitenproportioneel stijgen. Vooral de kralingse plas vind ik prachtig en bijzonder dat zoiets kan in een stad.
Maar ik neem mijn woorden toch terug?quote:Op zondag 24 september 2017 01:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
denk niet dat kowloon je dit gaat vergeven
Goed dat je tot inkeer gekomen bent. Rotterdam vind ik echt een stad van verborgen pareltjes. Kralingse Plas is er een van inderdaad. Je kan ook zomaar ineens een pittoreske en statige singel treffen, terwijl je een straat eerder nog tussen de jaren '80 bagger stond.quote:Op zondag 24 september 2017 01:21 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Was een beetje teleurgesteld in de kop van zuid en zeikte als gevolg daarvan heel Rotterdam af.
Na enkele jaren in Amsterdam vertoeft te hebben, zowel als inwoner als regelmatig bezoeker ben ik er echter achter gekomen dat die stad toch niet helemaal is wat ik wil. Als gevolg daarvan Rotterdam wat beter verkent en denk dat die stad op allerlei vlakken goed bij me past. Alleen jammet dat daar de woningprijzen eveneens buitenproportioneel stijgen. Vooral de kralingse plas vind ik prachtig en bijzonder dat zoiets kan in een stad.
Ik ben heel vergevingsgezind.quote:Op zondag 24 september 2017 01:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
denk niet dat kowloon je dit gaat vergeven
En wat heeft men eraan denk dat daar toch alleen instaat wat ik weten mag, juist die andere dingen wil ik weten, wat ik niet weten mag.quote:Op zondag 24 september 2017 00:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje elitair doen over het feit dat je naast het lokale huis-aan-huis-blad ook nog een échte krant ontvangt.
Zelfs de Van Rossums gaven hun goedkeuring dus dat zegt wel ietsquote:Op zondag 24 september 2017 01:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Goed dat je tot inkeer gekomen bent. Rotterdam vind ik echt een stad van verborgen pareltjes. Kralingse Plas is er een van inderdaad. Je kan ook zomaar ineens een pittoreske en statige singel treffen, terwijl je een straat eerder nog tussen de jaren '80 bagger stond.
Heb zelf niet zoveel met statige panden, vond dat in Amsterdam eveneens niets. Ziet er wellicht tof uit maar zeer onpraktisch, geef mij maar hoge nieuwbouwquote:Op zondag 24 september 2017 01:47 schreef Kowloon het volgende:
Dit soort terreur is ook altijd mooi vind ik (mooi, ja mooi niet dus) Rotterdam grossiert er in.
Vredenoorkade oud (Was er nou echt niks meer te maken van de statige panden links? ):
[ afbeelding ]
Vredenoordkade huidig:
[ afbeelding ]
twin towers?quote:Op zondag 24 september 2017 01:53 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Heb zelf niet zoveel met statige panden, vond dat in Amsterdam eveneens niets. Ziet er wellicht tof uit maar zeer onpraktisch, geef mij maar hoge nieuwbouw.
Ja had het net over Kralingen, wat je hierboven ziet is Kralingen... Maar je kunt niet de hele stad met hoge nieuwbouw vullen natuurlijk.quote:Op zondag 24 september 2017 01:53 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Heb zelf niet zoveel met statige panden, vond dat in Amsterdam eveneens niets. Ziet er wellicht tof uit maar zeer onpraktisch, geef mij maar hoge nieuwbouw.
Leuk programma overigens.quote:Op zondag 24 september 2017 01:43 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Zelfs de Van Rossums gaven hun goedkeuring dus dat zegt wel iets. [..]
Ja true, dat is wel een dingetje, vind de kralingse plas geweldig maar de woningen in de omgeving zijn veelal van die oude panden. Esthetisch tof maar om in te wonen gewoon onpraktisch. Hoewel ik zelf groot voorstander ben van hoogbouw in grote steden, o.a. om woningen betaalbaar te houden, ben ik het er mee eens dat je niet de hele stad daar mee vol kunt bouwen. Maar nieuwbouw hoeft ook niet altijd hoog te zijn, desnoods bouwen ze er wat buurten bij in dezelfde historische stijlquote:Op zondag 24 september 2017 01:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja had het net over Kralingen, wat je hierboven ziet is Kralingen... Maar je kunt niet de hele stad met hoge nieuwbouw vullen natuurlijk.Ik verkies op bovenstaande foto's de oude gebouwen toch boven wat ze er voor in de plaats neer hebben gezet. Sowieso kan je zoveel meer doen met zo'n leuk singeltje.
Wat zien ze daar toch in, zelfs onze zoon ziet er iets in, als die praat is net dat het geen slaapliedje is,maar ik kan het prima als slaapliedje gebruiken.quote:Op zondag 24 september 2017 01:43 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Zelfs de Van Rossums gaven hun goedkeuring dus dat zegt wel iets
Ik woon ook liever in nieuwbouw hoor, mee eens. Strak, industrieel, daglicht en minimalistisch zijn termen die mij in dat opzicht aanspreken. Maar een mix van statig oud en gedurfd nieuw kan ik zeer waarderen. Het contrasteert en dat maakt de buitenruimte interessant.quote:Op zondag 24 september 2017 02:05 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ja true, dat is wel een dingetje, vind de kralingse plas geweldig maar de woningen in de omgeving zijn veelal van die oude panden. Esthetisch tof maar om in te wonen gewoon onpraktisch. Hoewel ik zelf groot voorstander ben van hoogbouw in grote steden, o.a. om woningen betaalbaar te houden, ben ik het er mee eens dat je niet de hele stad daar mee vol kunt bouwen. Maar nieuwbouw hoeft ook niet altijd hoog te zijn, desnoods bouwen ze er wat buurten bij in dezelfde historische stijl.
https://www.google.nl/sea(...)VKZlAKHYQqB4QQsAQIXgquote:Op zondag 24 september 2017 01:38 schreef Kowloon het volgende:
Kijk goed naar dit soort foto's. Pak dan morgen de fiets naar Katendrecht en de Wilhelminapier en beeld je de bruisende activiteit op deze foto in. Scheepshorens, prikkelend roet van de stoomschepen, schreeuwende havenlui:
[ afbeelding ]
Weltrusten en dank je wel, vond het ook een tof gesprek.quote:Op zondag 24 september 2017 02:12 schreef Kowloon het volgende:
Bedtijd nu, wat mij betreft. Leuke discussie, LA.
Oke wijffie.quote:Op zondag 24 september 2017 01:38 schreef Kowloon het volgende:
Kijk goed naar dit soort foto's. Pak dan morgen de fiets naar Katendrecht en de Wilhelminapier en beeld je de bruisende activiteit op deze foto in. Scheepshorens, prikkelend roet van de stoomschepen, schreeuwende havenlui:
[ afbeelding ]
Weekend is voor de Ommelanders en oudere jongeren.quote:Op zondag 24 september 2017 08:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoor jij niet net uit een Groningse kroeg te komen rollen?
Ook weer zo. Hoe staat het met de scriptie trouwens?quote:Op zondag 24 september 2017 08:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Weekend is voor de Ommelanders en oudere jongeren.
Die moet ik morgen verdedigen.quote:Op zondag 24 september 2017 08:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ook weer zo. Hoe staat het met de scriptie trouwens?
succes!!!quote:Op zondag 24 september 2017 08:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die moet ik morgen verdedigen.
quote:Op zondag 24 september 2017 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben me klaar aan het maken voor de derde 10K van het evenement. De vorige liep ik om half 1 's nachts. Best OK!
Succes!quote:Op zondag 24 september 2017 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben me klaar aan het maken voor de derde 10K van het evenement. De vorige liep ik om half 1 's nachts. Best OK!
Als je niet hyperenthousiast bent over alles wat de ander zegt, interpreteren sommigen dat wel eens als negatief.quote:Op zondag 24 september 2017 09:52 schreef Friek_ het volgende:
Had laatst een gesprek op Tinder met een meiske. Ze zei dat ik wel 'negatief' overkwam.
Direct de match opgeheven uiteraard. Man man man.
Ik vind dit een wat mistroostig beeld van de mensheid.quote:Op zondag 24 september 2017 09:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je niet hyperenthousiast bent over alles wat de ander zegt, interpreteren sommigen dat wel eens als negatief.
Als een Labrador door het leven gaan.quote:Op zondag 24 september 2017 09:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je niet hyperenthousiast bent over alles wat de ander zegt, interpreteren sommigen dat wel eens als negatief.
Je moet ook niet gelijk beginnen met Schopenhauer.quote:Op zondag 24 september 2017 09:52 schreef Friek_ het volgende:
Had laatst een gesprek op Tinder met een meiske. Ze zei dat ik wel 'negatief' overkwam.
Direct de match opgeheven uiteraard. Man man man.
Idd zeg. Ook buitenspelende kinderen voor het huis. Vroeg de vriend of hij ze weg wil sturen, maar nee.quote:
quote:tegenwoordig moet alles licht en transparant zijn van al die architecten, cultuurfilosofen en stadsinrichters. Elk huis dat gebouwd wordt, heeft nog méér glas, vanuit de overtuiging dat mensen gelukkig worden van licht en transparantie. Die mensen zijn duidelijk geen biologen, want die weten dat de mens eigenlijk een holbewoner is.
Goed interview in de Volkskrant met hem. Best een treurige jeugd gehad die man.quote:Op zondag 24 september 2017 10:41 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh, en in mijn strijd tegen moderne architectuur vond ik nog een onverwachte medestander in de heer Midas Dekkers:
[..]
Ja, maar hij weet het wel allemaal weer leuk te vertellen.quote:Op zondag 24 september 2017 10:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Goed interview in de Volkskrant met hem. Best een treurige jeugd gehad die man.
Doet me vermoeden dat hij het allemaal wel redelijk goed een plekje heeft kunnen geven.quote:Het enige wat ik me in die zin kan herinneren, is dat mijn vader ooit een keer mijn broertje in elkaar sloeg. En dat was een taaie, die gaf geen krimp. Toen zei ik: 'Haha, papa kan niet slaan.' Dat had ik beter niet kunnen zeggen. Hij kon goed meppen.
Laat die kids tochquote:Op zondag 24 september 2017 10:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Idd zeg. Ook buitenspelende kinderen voor het huis. Vroeg de vriend of hij ze weg wil sturen, maar nee.
Elk huis in Nederland is ook zo'n glazen kooi aan het worden. Ik ben echt geen lichtschuw wezen, maar ik heb er geen zin in dat de hele straat de godganse dag bij mij in huis kan loeren. Maar als je een nieuwe woning koopt heb je goddomme een kilometer aan gordijnstof nodig om je privacy een beetje te kunnen borgen.quote:Op zondag 24 september 2017 10:41 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh, en in mijn strijd tegen moderne architectuur vond ik nog een onverwachte medestander in de heer Midas Dekkers:
[..]
Voordeel van gordijnen is dat je ze kan dicht of open doen, met beton is dat toch wat lastiger.quote:Op zondag 24 september 2017 11:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Elk huis in Nederland is ook zo'n glazen kooi aan het worden. Ik ben echt geen lichtschuw wezen, maar ik heb er geen zin in dat de hele straat de godganse dag bij mij in huis kan loeren. Maar als je een nieuwe woning koopt heb je goddomme een kilometer aan gordijnstof nodig om je privacy een beetje te kunnen borgen.
Ja, buitenaf is het nog niet zo erg als je veel glas hebt. Dan heb je geen pottenkijkers en een wat verduisterend effect van de bomen en struiken voor je ramen. Maar als je vier hoog in een stadswijk zit weggestopt...quote:Op zondag 24 september 2017 11:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Elk huis in Nederland is ook zo'n glazen kooi aan het worden. Ik ben echt geen lichtschuw wezen, maar ik heb er geen zin in dat de hele straat de godganse dag bij mij in huis kan loeren. Maar als je een nieuwe woning koopt heb je goddomme een kilometer aan gordijnstof nodig om je privacy een beetje te kunnen borgen.
Voorbeeldje?quote:Op zondag 24 september 2017 11:25 schreef eriksd het volgende:
Lees nu dat boekje van Sharon Gersthuizen, maar wat een kinderlijk en burgerlijk figuur is dat zeg. Men gaf aan dat het een ontluisterend beeeld van de SP gaf, maar ze bewijst zichzelf ook bepaald geen dienst
Ben laatst begonnen in dat boekje van Het Dispuut. Is inderdaad wel grappig.quote:Op zondag 24 september 2017 11:25 schreef eriksd het volgende:
Lees nu dat boekje van Sharon Gersthuizen, maar wat een kinderlijk en burgerlijk figuur is dat zeg. Men gaf aan dat het een ontluisterend beeeld van de SP gaf, maar ze bewijst zichzelf ook bepaald geen dienst
quote:Op zondag 24 september 2017 11:35 schreef Friek_ het volgende:
Zo, weer flink obscure minimal techno / IDM gedownload.
Stiekem mijn Last.fm bekijken.quote:
https://www.volkskrant.nl(...)achte-hoek~a4517957/quote:Ik wil door slimmere mensen gehaat worden, daar komt het wel op neer.
Wel een aardig stukje. Zij de elite, de rechtse mens een onderdeurtje.quote:Op zondag 24 september 2017 12:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)achte-hoek~a4517957/
Vond het wel vermakelijk als tussendoortjequote:Op zondag 24 september 2017 12:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel een aardig stukje. Zij de elite, de rechtse mens een onderdeurtje.
Mwah, weet ik niet. Hij heeft wel wat afwijkend gedrag wat waarschijnlijk prima te verklaren is door zijn opvoeding. Wel een toffe vent trouwens heb hem wel een paar gesproken toen ik nog voor de omroep werkte.quote:Op zondag 24 september 2017 10:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, maar hij weet het wel allemaal weer leuk te vertellen.
[..]
Doet me vermoeden dat hij het allemaal wel redelijk goed een plekje heeft kunnen geven.
Hmmm wilde hem nog wel aanschaffen eigenlijk.quote:Op zondag 24 september 2017 11:25 schreef eriksd het volgende:
Nouja, het leest wel weg. Maar wel bedenkelijk dat zo'n iemand jaren in de kamer heeft gezeten.quote:Op zondag 24 september 2017 13:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Hmmm wilde hem nog wel aanschaffen eigenlijk.
Wat stoort je dan aan haar verhaal? Buiten dat het deels te wijten is aan je misogynie, uiteraard.quote:Op zondag 24 september 2017 13:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, het leest wel weg. Maar wel bedenkelijk dat zo'n iemand jaren in de kamer heeft gezeten.
En dan was ze waarschijnlijk nog één van de competentere figuren.quote:Op zondag 24 september 2017 13:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, het leest wel weg. Maar wel bedenkelijk dat zo'n iemand jaren in de kamer heeft gezeten.
Lijkt me echt een hel met rondlopende kleine kinderen.quote:Op zondag 24 september 2017 13:37 schreef Tem het volgende:
Voor de laatste keer dit jaar nog maar eens de bbq aanslingeren vandaag.
Bij dit soort warrige schrijfsels ben ik de draad altijd al na de eerste alinea kwijt.quote:Op zondag 24 september 2017 12:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)achte-hoek~a4517957/
Niet te laat beginnen, de temperatuur daalt een stuk sneller dan in augustus.quote:Op zondag 24 september 2017 13:37 schreef Tem het volgende:
Voor de laatste keer dit jaar nog maar eens de bbq aanslingeren vandaag.
Ik meestal ook, GeenStijl of onze FP kan ik ook nooit echt lezen maar deze vond ik wel aardigquote:Op zondag 24 september 2017 13:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bij dit soort warrige schrijfsels ben ik de draad altijd al na de eerste alinea kwijt.
Ja, dat merkten we vorig weekend al aardigquote:Op zondag 24 september 2017 13:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet te laat beginnen, de temperatuur daalt een stuk sneller dan in augustus.
Ben benieuwd al is de tegenstand hier wel veel sterker dan gister of bij de tijdritten.quote:Op zondag 24 september 2017 14:02 schreef Kowloon het volgende:
Maar eens kijken of we weer eens een wereldtiteltje kunnen winnen vanmiddag.
Is eigenlijk altijd zo bij het WK.quote:Op zondag 24 september 2017 14:07 schreef Kowloon het volgende:
Hmmm, ze rijden op een circuit. Lelijk vind ik dat altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |