Zei de hommel.quote:Op zondag 24 september 2017 00:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je toch nog best een lekker wijf gescoord anders Pokkel.
Ah gelukkig.quote:Op zondag 24 september 2017 00:43 schreef Kowloon het volgende:
Bedankt Kaas, ik had geen zin het nieuwe topic te openen. Maar met zoveel erkende topickapers online zat ik daar niet zo over in.
Beetje elitair doen over het feit dat je naast het lokale huis-aan-huis-blad ook nog een échte krant ontvangt.quote:Op zondag 24 september 2017 00:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig weinig hoogopgeleiden, in het land der blinden...
Is wederzijds in mijn ervaring. Ik heb een technische bestuurskundige als collega. Het technische deel snap ik prima, maar het bestuurskundige deel...quote:Op zondag 24 september 2017 00:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had recent een evenementje over economie met een hoop bestuurskundigen erbij. Die begrepen er werkelijk niets van.
Mooi niet.quote:Op zondag 24 september 2017 00:43 schreef Kaas- het volgende:
Kowloon ondertussen een beetje broeden op een TT.
Het is haast alsof het verschillende disciplines zijn.quote:Op zondag 24 september 2017 00:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is wederzijds in mijn ervaring. Ik heb een technische bestuurskundige als collega. Het technische deel snap ik prima, maar het bestuurskundige deel...
Heel mooi. Volgens mij heb je het wel naar zin.quote:Op zondag 24 september 2017 00:46 schreef skysherrif het volgende:
Maar joah, eentje had ik mee boodschappen gedaan en sindsdien is hij best chill tegen me, terwijl het over het algemeen best een sarcastische nare vent is. Wel geinig dat hij op vrijdag altijd veel sneller de antwoorden geeft dan op dinsdag en we dan ook vaak een heel uur eerder klaar zijn, achja ik klaag niet.
Op woensdag hebben we een docente van een jaar of 26 die echt heel relaxed is, naar eigen zeggen is ze ook elke zondag in de kuip te vinden.
Nu nog eens echt punten halenquote:Op zondag 24 september 2017 00:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Heel mooi. Volgens mij heb je het wel naar zin.
Ga dan Rechten of Civiele Techniek doen, denk ik bij zo'n studie.quote:Op zondag 24 september 2017 00:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is haast alsof het verschillende disciplines zijn.
Neem mijn woorden terug over Rdam van een tijd geledenquote:Op zondag 24 september 2017 00:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ga dan Rechten of Civiele Techniek doen, denk ik bij zo'n studie.
"Ma-ham, al sinds Doom en Wolfenstein is dit gebruikelijk.quote:
Ik heb je woorden onthouden hoor, maar kun je een hint geven van waar het over ging?quote:Op zondag 24 september 2017 01:01 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Neem mijn woorden terug over Rdam van een tijd geleden.
En Pac-man schept verkeerde verwachtingen van hoeveel pillen een mens op een dag aankan.quote:Op zondag 24 september 2017 01:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
"Ma-ham, al sinds Doom en Wolfenstein is dit gebruikelijk."
Enige uitzondering is Gordon Freeman, zonder hazard suit kan hij nog geen koevoet meenemen.
Zo reed ik laatst, met mijn UP! (kun je nagaan), in één keer zeven voetgangers dood in de veronderstelling dat er "GOURANGA!" op mijn voorruit zou verschijnen.quote:Op zondag 24 september 2017 01:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En Pac-man schept verkeerde verwachtingen van hoeveel pillen een mens op een dag aankan.
Zie hier de gevolgen.
Was een beetje teleurgesteld in de kop van zuid en zeikte als gevolg daarvan heel Rotterdam af.quote:Op zondag 24 september 2017 01:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb je woorden onthouden hoor, maar kun je een hint geven van waar het over ging?
denk niet dat kowloon je dit gaat vergevenquote:Op zondag 24 september 2017 01:21 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Was een beetje teleurgesteld in de kop van zuid en zeikte als gevolg daarvan heel Rotterdam af.
Na enkele jaren in Amsterdam vertoeft te hebben, zowel als inwoner als regelmatig bezoeker ben ik er echter achter gekomen dat die stad toch niet helemaal is wat ik wil. Als gevolg daarvan Rotterdam wat beter verkent en denk dat die stad op allerlei vlakken goed bij me past. Alleen jammet dat daar de woningprijzen eveneens buitenproportioneel stijgen. Vooral de kralingse plas vind ik prachtig en bijzonder dat zoiets kan in een stad.
Maar ik neem mijn woorden toch terug?quote:Op zondag 24 september 2017 01:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
denk niet dat kowloon je dit gaat vergeven
Goed dat je tot inkeer gekomen bent. Rotterdam vind ik echt een stad van verborgen pareltjes. Kralingse Plas is er een van inderdaad. Je kan ook zomaar ineens een pittoreske en statige singel treffen, terwijl je een straat eerder nog tussen de jaren '80 bagger stond.quote:Op zondag 24 september 2017 01:21 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Was een beetje teleurgesteld in de kop van zuid en zeikte als gevolg daarvan heel Rotterdam af.
Na enkele jaren in Amsterdam vertoeft te hebben, zowel als inwoner als regelmatig bezoeker ben ik er echter achter gekomen dat die stad toch niet helemaal is wat ik wil. Als gevolg daarvan Rotterdam wat beter verkent en denk dat die stad op allerlei vlakken goed bij me past. Alleen jammet dat daar de woningprijzen eveneens buitenproportioneel stijgen. Vooral de kralingse plas vind ik prachtig en bijzonder dat zoiets kan in een stad.
Ik ben heel vergevingsgezind.quote:Op zondag 24 september 2017 01:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
denk niet dat kowloon je dit gaat vergeven
En wat heeft men eraan denk dat daar toch alleen instaat wat ik weten mag, juist die andere dingen wil ik weten, wat ik niet weten mag.quote:Op zondag 24 september 2017 00:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje elitair doen over het feit dat je naast het lokale huis-aan-huis-blad ook nog een échte krant ontvangt.
Zelfs de Van Rossums gaven hun goedkeuring dus dat zegt wel ietsquote:Op zondag 24 september 2017 01:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Goed dat je tot inkeer gekomen bent. Rotterdam vind ik echt een stad van verborgen pareltjes. Kralingse Plas is er een van inderdaad. Je kan ook zomaar ineens een pittoreske en statige singel treffen, terwijl je een straat eerder nog tussen de jaren '80 bagger stond.
Heb zelf niet zoveel met statige panden, vond dat in Amsterdam eveneens niets. Ziet er wellicht tof uit maar zeer onpraktisch, geef mij maar hoge nieuwbouwquote:Op zondag 24 september 2017 01:47 schreef Kowloon het volgende:
Dit soort terreur is ook altijd mooi vind ik (mooi, ja mooi niet dus) Rotterdam grossiert er in.
Vredenoorkade oud (Was er nou echt niks meer te maken van de statige panden links? ):
[ afbeelding ]
Vredenoordkade huidig:
[ afbeelding ]
twin towers?quote:Op zondag 24 september 2017 01:53 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Heb zelf niet zoveel met statige panden, vond dat in Amsterdam eveneens niets. Ziet er wellicht tof uit maar zeer onpraktisch, geef mij maar hoge nieuwbouw.
Ja had het net over Kralingen, wat je hierboven ziet is Kralingen... Maar je kunt niet de hele stad met hoge nieuwbouw vullen natuurlijk.quote:Op zondag 24 september 2017 01:53 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Heb zelf niet zoveel met statige panden, vond dat in Amsterdam eveneens niets. Ziet er wellicht tof uit maar zeer onpraktisch, geef mij maar hoge nieuwbouw.
Leuk programma overigens.quote:Op zondag 24 september 2017 01:43 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Zelfs de Van Rossums gaven hun goedkeuring dus dat zegt wel iets. [..]
Ja true, dat is wel een dingetje, vind de kralingse plas geweldig maar de woningen in de omgeving zijn veelal van die oude panden. Esthetisch tof maar om in te wonen gewoon onpraktisch. Hoewel ik zelf groot voorstander ben van hoogbouw in grote steden, o.a. om woningen betaalbaar te houden, ben ik het er mee eens dat je niet de hele stad daar mee vol kunt bouwen. Maar nieuwbouw hoeft ook niet altijd hoog te zijn, desnoods bouwen ze er wat buurten bij in dezelfde historische stijlquote:Op zondag 24 september 2017 01:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja had het net over Kralingen, wat je hierboven ziet is Kralingen... Maar je kunt niet de hele stad met hoge nieuwbouw vullen natuurlijk.Ik verkies op bovenstaande foto's de oude gebouwen toch boven wat ze er voor in de plaats neer hebben gezet. Sowieso kan je zoveel meer doen met zo'n leuk singeltje.
Wat zien ze daar toch in, zelfs onze zoon ziet er iets in, als die praat is net dat het geen slaapliedje is,maar ik kan het prima als slaapliedje gebruiken.quote:Op zondag 24 september 2017 01:43 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Zelfs de Van Rossums gaven hun goedkeuring dus dat zegt wel iets
Ik woon ook liever in nieuwbouw hoor, mee eens. Strak, industrieel, daglicht en minimalistisch zijn termen die mij in dat opzicht aanspreken. Maar een mix van statig oud en gedurfd nieuw kan ik zeer waarderen. Het contrasteert en dat maakt de buitenruimte interessant.quote:Op zondag 24 september 2017 02:05 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ja true, dat is wel een dingetje, vind de kralingse plas geweldig maar de woningen in de omgeving zijn veelal van die oude panden. Esthetisch tof maar om in te wonen gewoon onpraktisch. Hoewel ik zelf groot voorstander ben van hoogbouw in grote steden, o.a. om woningen betaalbaar te houden, ben ik het er mee eens dat je niet de hele stad daar mee vol kunt bouwen. Maar nieuwbouw hoeft ook niet altijd hoog te zijn, desnoods bouwen ze er wat buurten bij in dezelfde historische stijl.
https://www.google.nl/sea(...)VKZlAKHYQqB4QQsAQIXgquote:Op zondag 24 september 2017 01:38 schreef Kowloon het volgende:
Kijk goed naar dit soort foto's. Pak dan morgen de fiets naar Katendrecht en de Wilhelminapier en beeld je de bruisende activiteit op deze foto in. Scheepshorens, prikkelend roet van de stoomschepen, schreeuwende havenlui:
[ afbeelding ]
Weltrusten en dank je wel, vond het ook een tof gesprek.quote:Op zondag 24 september 2017 02:12 schreef Kowloon het volgende:
Bedtijd nu, wat mij betreft. Leuke discussie, LA.
Oke wijffie.quote:Op zondag 24 september 2017 01:38 schreef Kowloon het volgende:
Kijk goed naar dit soort foto's. Pak dan morgen de fiets naar Katendrecht en de Wilhelminapier en beeld je de bruisende activiteit op deze foto in. Scheepshorens, prikkelend roet van de stoomschepen, schreeuwende havenlui:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |