Next level fusion.quote:Op woensdag 20 september 2017 18:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Boerenkool met.... spaghetti
Eens proberen of dat smikkelen is
Bijzondere combinatie wel.quote:Op woensdag 20 september 2017 18:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Stond gisteren op het menu bij ons in de kantine.quote:Op woensdag 20 september 2017 18:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Werk jij bij zo'n groot bedrijf?quote:Op woensdag 20 september 2017 18:43 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Stond gisteren op het menu bij ons in de kantine.
Ja als variant van spaghetti met spinazie dit ook eens een kans gegeven en het was wel smakelijk met Italiaanse kruiden, prei en tomaten.quote:
Ik walg nooit in de kantine, maar warme maaltijden neem ik niet. Ik hou niet van warm eten tussen de middag.quote:Op woensdag 20 september 2017 20:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je vaak met walgen in de kantine staat of hebben ze wel eens lekkere dingen?
Helemaal hip man. Paar jaar geleden in San Francisco hadden ze 8 soorten boerenkool in de supermarkt. Een dus ook overal 'kale' op allerlei manieren in eettentjes.quote:
Ach bordje stamppot boerenkool gaat er wel in.quote:Op woensdag 20 september 2017 20:52 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Helemaal hip man. Paar jaar geleden in San Francisco hadden ze 8 soorten boerenkool in de supermarkt. Een dus ook overal 'kale' op allerlei manieren in eettentjes.
Die had ik ook op paar weekjes terug , dacht hetzelfde aan jou een pruim/ vaginequote:Op woensdag 20 september 2017 23:00 schreef MCH het volgende:
![]()
![]()
Dikke vagina op het etiket, goddelijk bier.
[ afbeelding ]
Is ook lekker met spekjes en een pepertje erin.quote:Op woensdag 20 september 2017 20:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja als variant van spaghetti met spinazie dit ook eens een kans gegeven en het was wel smakelijk met Italiaanse kruiden, prei en tomaten.
Ga ik nog een keertje maken.
Explain de gerookte paprikadip 😀quote:Op woensdag 20 september 2017 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Bami met kroepoek.
Toe koeienvla.
Nu wat chips met gerookte paprikadip.
uit de hapjesafdeling van de AH. Is zure room met gerookte paprikapoeder en nog meer. Smaakt best lekker bij chips (of stokbrood)quote:Op donderdag 21 september 2017 16:52 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Explain de gerookte paprikadip 😀
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 20 september 2017 23:00 schreef MCH het volgende:
![]()
![]()
Dikke vagina op het etiket, goddelijk bier.
[ afbeelding ]
Ontbijt of tijdsverschil?quote:Op vrijdag 22 september 2017 08:05 schreef Argo het volgende:
Diepvrieshamburger met zachte broodjes, kaas en bbq saus.
Ontbijt jaquote:Op vrijdag 22 september 2017 10:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ontbijt of tijdsverschil?
OMG... nóg meer trek nu.quote:Op donderdag 21 september 2017 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Alleen maar trek gehad deze avond.
Kaasblokjes, bugles met danish chef, roggebrood met smeerkaas..
Klinkt lekker! Maar is dat niet een beeeeetje téveel ricola?quote:Op vrijdag 22 september 2017 12:48 schreef Atak het volgende:
Italiaanse omelet (met groene en rode pepers, tomaat, rundergehakt, ui, ei en rucola) als smaakmaker een beetje olijfolie en limoen erover heen gedruppeld.
[ afbeelding ]
Ik vind dat zo lekker, en het is zo gezond want ik eet al niet veel groente.quote:Op vrijdag 22 september 2017 13:02 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Klinkt lekker! Maar is dat niet een beeeeetje téveel ricola?
Dat ziet er lekker uit! Dat ga ik ook eens maken. Alles wat er in zit staat hier?quote:Op vrijdag 22 september 2017 12:48 schreef Atak het volgende:
Italiaanse omelet (met groene en rode pepers, tomaat, rundergehakt, ui, ei en rucola) als smaakmaker een beetje olijfolie en limoen erover heen gedruppeld.
[ afbeelding ]
Dit is niet het origineel Italiaans recept. Turken maken dit ook. Ik heb de recepten gecombineerd.quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat ziet er lekker uit! Dat ga ik ook eens maken. Alles wat er in zit staat hier?
Dank je! Ik ga kijken of ik de kunst kan gaan beheersen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:51 schreef Atak het volgende:
[..]
Dit is niet het origineel Italiaans recept. Turken maken dit ook. Ik heb de recepten gecombineerd.
Hoe je het doet is belangrijk want dat kan een groot verschil uitmaken.
1. Eerst de pepers (naar keuze) en ui licht aanbakken in olijfolie
2. Dan kan je er vlees bij doen, hoef niet. Ik gebruik meestal Turkse worst of gedroogd vlees. Maar een beetje gehakt kan ook. Ongeveer 70% garen.
3. Dan kan je er dun gesneden tomaten bij doen. Roeren totdat het tomaat zacht en smeuļg is. Tomatensaus of pastasaus bij doen (dat moet je niet laten borrelen). Eventueel ook een beetje roomboter.
4. Als laatst kan eieren er in doen. Dat je de proporties goed heb is belangrijk, want te veel ei of te veel van dat ander kan de balans verpesten.
5. Rucola erop doen. Olijfolie en limoen overheen druppelen
Het zal je niet in een keer lukken. Het is best wel een kunst om dit te maken maar als weet hoe je het moet maken dan zul je echt een orgasme in je mond hebben. Tenminste de beste smaken die ik geproefd heb.
Ja,smaakte wel. Drank gelag was leuker.quote:Op vrijdag 22 september 2017 14:59 schreef Lilith_Immaculate het volgende:
Zozo Iwa die lunch van jou lust ik ook wel
Ze hebben altijd een afwijking, geen probleem tenzij je echt heel exact wilt werken. Dit soort thermometers zijn zelden echt goed exact en meestal matig geijkt.quote:Op vrijdag 22 september 2017 20:29 schreef RobinOok het volgende:
Mijn lief had zeeduivel met chorizo en tomaat enzo gemaakt, in de oven.![]()
Kon mooi mijn nieuwe thermometer uitproberen. Bleek inderdaad 31 graden, dus nog wat verder gegaard.
Ding zegt dat ikzelf 38,4 warm ben. Straks even met mensenthermometer nameten.
Wat heb ik liever, dat dat ding een afwijking heeft of ik koorts?
Zullen we wedden?quote:Op vrijdag 22 september 2017 20:51 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ze hebben altijd een afwijking, geen probleem tenzij je echt heel exact wilt werken. Dit soort thermometers zijn zelden echt goed exact en meestal matig geijkt.
Wedden om wat?quote:
Deze is nieuw. Kostte 90 euro.quote:Op vrijdag 22 september 2017 21:01 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wedden om wat?
Heb jij een heel bijzondere thermometer dan? De paar keukenthermometer s die ik had weken flink af.
Tapas Pinchos, wat is het nou?quote:Op vrijdag 22 september 2017 14:26 schreef Iwanius het volgende:
Middag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gin tonic i.c.m.wat Tapas Pinchos, gewoon om alvast wat te knabbelen.
opvolgend
[ afbeelding ]
Hoppa, volle tafels. Gelijk 2 plateaus aan hapjes laten aanrukken i.c.m.limochello's
want tis vrijdag, dus vroege borreltijd en dus genieten met champie, shotjes
en pafferts voor iedereen.
Ik schrok, mensenthermometer gaf 1,5 graad lager aan. Maar toen realiseerde ik me dat ik aspirientje had geslikt.quote:Op vrijdag 22 september 2017 21:01 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wedden om wat?
Heb jij een heel bijzondere thermometer dan? De paar keukenthermometer s die ik had weken flink af.
90! Dan kan hij maar beter heel goed zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2017 21:49 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Deze is nieuw. Kostte 90 euro.
En ik ben zwaar verkouden.
quote:Op zondag 24 september 2017 11:20 schreef Iwanius het volgende:
(vroege)Lunch
[ afbeelding ]
Lekker zelf bereide home meal: o.a.Kip,varken,groente,witte rijst.
quote:Op zondag 24 september 2017 17:36 schreef hofferin het volgende:
[ afbeelding ]
Ziti Al Forno. Recept uit het Sopranos kookboek.
Het is best lekker ja, Volgende keer zou ik het gehakt er wel los indoen in plaats van in balletjes en iets minder knoflook. Maar het is wel een aanrader.quote:Op zondag 24 september 2017 18:08 schreef Tem het volgende:
[..]Nice. Dat boek heb ik ook. Is het lekker?
Dat ziet er lekker en simpel uit ! Recept ?quote:Op zondag 24 september 2017 17:36 schreef hofferin het volgende:
[ afbeelding ]
Ziti Al Forno. Recept uit het Sopranos kookboek.
https://www.puureten.net/(...)lletjes-uit-de-oven/quote:Op zondag 24 september 2017 18:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat ziet er lekker en simpel uit ! Recept ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |