Ze hebben altijd een afwijking, geen probleem tenzij je echt heel exact wilt werken. Dit soort thermometers zijn zelden echt goed exact en meestal matig geijkt.quote:Op vrijdag 22 september 2017 20:29 schreef RobinOok het volgende:
Mijn lief had zeeduivel met chorizo en tomaat enzo gemaakt, in de oven.![]()
Kon mooi mijn nieuwe thermometer uitproberen. Bleek inderdaad 31 graden, dus nog wat verder gegaard.
Ding zegt dat ikzelf 38,4 warm ben. Straks even met mensenthermometer nameten.
Wat heb ik liever, dat dat ding een afwijking heeft of ik koorts?
Zullen we wedden?quote:Op vrijdag 22 september 2017 20:51 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ze hebben altijd een afwijking, geen probleem tenzij je echt heel exact wilt werken. Dit soort thermometers zijn zelden echt goed exact en meestal matig geijkt.
Wedden om wat?quote:
Deze is nieuw. Kostte 90 euro.quote:Op vrijdag 22 september 2017 21:01 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wedden om wat?
Heb jij een heel bijzondere thermometer dan? De paar keukenthermometer s die ik had weken flink af.
Tapas Pinchos, wat is het nou?quote:Op vrijdag 22 september 2017 14:26 schreef Iwanius het volgende:
Middag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gin tonic i.c.m.wat Tapas Pinchos, gewoon om alvast wat te knabbelen.
opvolgend
[ afbeelding ]
Hoppa, volle tafels. Gelijk 2 plateaus aan hapjes laten aanrukken i.c.m.limochello's
want tis vrijdag, dus vroege borreltijd en dus genieten met champie, shotjes
en pafferts voor iedereen.
Ik schrok, mensenthermometer gaf 1,5 graad lager aan. Maar toen realiseerde ik me dat ik aspirientje had geslikt.quote:Op vrijdag 22 september 2017 21:01 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wedden om wat?
Heb jij een heel bijzondere thermometer dan? De paar keukenthermometer s die ik had weken flink af.
90! Dan kan hij maar beter heel goed zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2017 21:49 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Deze is nieuw. Kostte 90 euro.
En ik ben zwaar verkouden.
quote:Op zondag 24 september 2017 11:20 schreef Iwanius het volgende:
(vroege)Lunch
[ afbeelding ]
Lekker zelf bereide home meal: o.a.Kip,varken,groente,witte rijst.
quote:Op zondag 24 september 2017 17:36 schreef hofferin het volgende:
[ afbeelding ]
Ziti Al Forno. Recept uit het Sopranos kookboek.
Het is best lekker ja, Volgende keer zou ik het gehakt er wel los indoen in plaats van in balletjes en iets minder knoflook. Maar het is wel een aanrader.quote:Op zondag 24 september 2017 18:08 schreef Tem het volgende:
[..]Nice. Dat boek heb ik ook. Is het lekker?
Dat ziet er lekker en simpel uit ! Recept ?quote:Op zondag 24 september 2017 17:36 schreef hofferin het volgende:
[ afbeelding ]
Ziti Al Forno. Recept uit het Sopranos kookboek.
https://www.puureten.net/(...)lletjes-uit-de-oven/quote:Op zondag 24 september 2017 18:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat ziet er lekker en simpel uit ! Recept ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |