Want het beleid, van Koning Pintenman...quote:
Kowloon kennende gaat ie dat nu checken.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:42 schreef Janneke141 het volgende:
Volgens mij is dit zo'n nummer dat hetzelfde klinkt als je het achterstevoren afspeelt.
Als ik daar nu de software voor beschikbaar had, had ik het inderdaad gedaan. Nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Kowloon kennende gaat ie dat nu checken.
Gevulde speculaas, daar moet het over gaan, lekker en tenminste gewoon Nederlandsquote:Op dinsdag 19 september 2017 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, overal meteen dat Trumpgejank/-gedreig. Ze zouden gewoon echt die vent moeten negeren. Gewoon helemaal.
Precies!quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gevulde speculaas, daar moet het over gaan, lekker en tenminste gewoon Nederlands
Kan dat niet met Audacity?quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als ik daar nu de software voor beschikbaar had, had ik het inderdaad gedaan. Nieuwsgierig.
Het ligt weer volop in de winkel net als de pepernoten, kruidnoten en de marsepein want ja, bijna Sinterklaasquote:Op dinsdag 19 september 2017 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Precies!![]()
Beter krijg ik weer een pakketje van m'n ouders opgestuurd![]()
Op een gegeven moment kan je het niet meer negeren natuurlijk. Voor sommigen zal dat moment eerder zijn dan voor anderen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, overal meteen dat Trumpgejank/-gedreig. Ze zouden gewoon echt die vent moeten negeren. Gewoon helemaal.
Oh ja Windows phone h?quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar dat heb ik niet op mijn telefoon.
Godzijdank.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja Windows phone h?
Ik kwam er laatst tot mijn verbazing achter dat Chrome niet eens is uitgebracht voor dat ding.
H? wat?quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:49 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kan je het niet meer negeren natuurlijk. Voor sommigen zal dat moment eerder zijn dan voor anderen.
Google heeft een grote rol gespeeld in het kapotmaken van het platform door dit soort geintjes.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja Windows phone h?
Ik kwam er laatst tot mijn verbazing achter dat Chrome niet eens is uitgebracht voor dat ding.
Nou als Trump in Pyongjang een bom gooit kunnen ze het lastig negeren. Of als Iranirs weer niet aan medicijnen kunnen komen, dan ook niet.quote:
ik was aan het garpenquote:Op dinsdag 19 september 2017 18:52 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Nou als Trump in Pyongjang een bom gooit kunnen ze het lastig negeren. Of als Iranirs weer niet aan medicijnen kunnen komen, dan ook niet.
Weet ik.quote:
Dat hebben ze goed gedaan dan, het is ook een waardeloos mobiel OS.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:52 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Google heeft een grote rol gespeeld in het kapotmaken van het platform door dit soort geintjes.
Je bent wel van de woordgrapjes vanavond of niet.quote:
Ik zar net die aanbiedingen van Mediamarkt te bekijken.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:58 schreef Jip141 het volgende:
Chromebooks zijn ook behoorlijk waardeloos trouwens.
Ik vond deze beter dan de TT.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:58 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Je bent wel van de woordgrapjes vanavond of niet.
Na twee pintglazen zal de fles wel leeg zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
Het is maar goed dat ik dat niet kan kijken.
Moet zo nog gaan koken. Maar misschien waren m'n whiskyporties wat groot![]()
Ja. Nee. Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 19 september 2017 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Na twee pintglazen zal de fles we leeg zijn.
Ja, wel cheap.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zar net die aanbiedingen van Mediamarkt te bekijken.
Als je alleen maar online dingen wil doen kan een Chromebook best een voordelige optie zijn.
Heb een tijdje terug zo'n ding gehaald. En voor wat ik doe is dat best prima.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zar net die aanbiedingen van Mediamarkt te bekijken.
Als je alleen maar online dingen wil doen kan een Chromebook best een voordelige optie zijn.
Tab 4 7"". Heb dat ding al een paar jaar. Geweldig ding. Maakt ook leuke foto's.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
Nog recommendations voor een android tablet die betaalbaar is (value for money)?
Om te FOK!ken, te Feestboeken en te Twitteren is zo'n ding ideaalquote:Op dinsdag 19 september 2017 19:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb een tijdje terug zo'n ding gehaald. En voor wat ik doe is dat best prima.
Is Kaas- live op Instagram?quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
Dat je keihard musicalliedjes in de tuin staat te zingen en mensen je raar aankijken
Damn, hoeveel kilometer hebben jullie dan gelopen?quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:44 schreef sigme het volgende:
Ontopic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen nog even 40 km () en dan zijn we er!
1.375,92 + 40quote:Op dinsdag 19 september 2017 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Damn, hoeveel kilometer hebben jullie dan gelopen?
Wow, memorabel. Vond het iig heerlijk om mee te zwijmelen met je mooie topic.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:44 schreef sigme het volgende:
Ontopic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen nog even 40 km () en dan zijn we er!
Wat, dat ze onder de tafel minister geworden is?quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Dat topic over Hennis hier in POL.Het erge is dat ik geen flauw benul heb wie er aan het trollen is en wie echt zo denkt.
Dat, en de suggestie dat vrijwel elke vrouwelijke bestuurder een excuustruus is en dat vrouwen beter weer achter het aanrecht kunnen gaan staan. Dit alles zonder enig echt bewijs of onderbouwing dat Hennis (of een van de vrouwelijke collega's van haar) een slechte minister is natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat, dat ze onder de tafel minister geworden is?
Vermoed je niet eerder erop of biljart tafel of keuken tafel?quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat, dat ze onder de tafel minister geworden is?
Nou, om je twijfel over mijn standpunt dan maar even weg te nemen:quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat, en de suggestie dat vrijwel elke vrouwelijke bestuurder een excuustruus is en dat vrouwen beter weer achter het aanrecht kunnen gaan staan. Dit alles zonder enig echt bewijs of onderbouwing dat Hennis (of een van de vrouwelijke collega's van haar) een slechte minister is natuurlijk.
Jij zult het kunnen weten jij bent een vrouw ik ben MAAR een man.quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, om je twijfel over mijn standpunt dan maar even weg te nemen:
Ja, ik denk dat ze zich omhooggeneukt heeft. Ja, ik denk dat ze een excuustruus is. En ja, ik denk dat ze een capabel minister is.
Defensiepersoneel denkt toch iets anders over dat laatste, heb ik me laten vertellen...quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze zich omhooggeneukt heeft. Ja, ik denk dat ze een excuustruus is. En ja, ik denk dat ze een capabel minister is.
Defensiepersoneel heeft last van het feit dat hun budget nog ongeveer twintig procent is van wat het was in 1990, maar daar kan zij niet zo veel aan doen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Defensiepersoneel denkt toch iets anders over dat laatste, heb ik me laten vertellen...
O die minister gaat het over?quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Defensiepersoneel denkt toch iets anders over dat laatste, heb ik me laten vertellen...
M.i. ging de kritiek wat verder dan dat, maar ik ben geen expert in deze.quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Defensiepersoneel heeft last van het feit dat hun budget nog ongeveer twintig procent is van wat het was in 1990, maar daar kan zij niet zo veel aan doen.
Oh? Over welke inside kennis beschik jij dan?quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
VVD webcare to the rescuequote:Op dinsdag 19 september 2017 21:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh? Over welke inside kennis beschik jij dan?
Nee, jij hebt kennis die de rest van Nederland niet heeft. Toch best waardevol om even te delen.quote:
Als het zo waardevol is kan ik het beter niet delenquote:Op dinsdag 19 september 2017 21:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, jij hebt kennis die de rest van Nederland niet heeft. Toch best waardevol om even te delen.
Dat zal dan wel ja.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als het zo waardevol is kan ik het beter niet delen
Ja, dat is voor een deel mijn eigen onderzoek in opdracht van de vakbond en gaat volledig over de financiering waar de minister en de legerleiding eigenlijk niet verantwoordelijk voor waren. Over welke inside informatie beschik je verder?quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Voorbeeldje. Lekker rechts conservatief blad ook. http://www.elsevierweekbl(...)n-militairen-455848/
Goh, je doet wel veel onderzoeken zelf..quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat is voor een deel mijn eigen onderzoek in opdracht van de vakbond en gaat volledig over de financiering waar de minister en de legerleiding eigenlijk niet verantwoordelijk voor waren. Over welke inside informatie beschik je verder?
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
quote:Jean-Claude Juncker heeft als voorzitter van de Europese Commissie aangekondigd in alle lidstaten van de Europese Unie een minimumloon en een minimaal inkomen te willen garanderen. Eurostat, het statistisch bureau van de Europese Unie, bekeek daarom welke verschillen er momenteel bestaan tussen de verschillende lidstaten die al een minimumloon hanteren. Eurostat verdeelde die landen in drie groepen.
Drie groepen
De eerste groep wordt gevormd door landen met een minimumloon onder de 500 euro. Dat zijn Bulgarije (184 euro), Roemeni (218 euro), Litouwen (300 euro), Tsjechi (332 euro), Hongarije (333 euro), Letland (360 euro), Slovakije (380 euro), Estland (390 euro), Kroati (396 euro) en Polen (410 euro).
Een tweede groep bestaat uit vijf landen waar het minimumloon tussen de 500 euro en 1000 euro per maand ligt. Portugal (589 euro), Griekenland (684 euro), Malta (720 euro), Spanje (757 euro) en Sloveni (791 euro) maken deel uit van deze groep.
Alle landen die een minimumloon hebben boven de 1.000 euro liggen in West-Europa. Het gaat om het Verenigd Koninkrijk (1.379 euro), Frankrijk (1.458 euro), Ierland (1.462 euro), Duitsland (1.473 euro), Belgi en Nederland (beide 1.502 euro) en Luxemburg (1.923 euro).
Goedenavond. Alles goed?quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:12 schreef michaelmoore het volgende:
Hogere lonen ?????
HA HA HA
https://nl.express.live/2(...)opkracht-exp-211668/
Grote ongelijkheid in Europese minimumlonen verbergt kleinere verschillen in koopkracht
[..]
Dat is mijn werk ja.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goh, je doet wel veel onderzoeken zelf..
De vakbond is niet blij met de minister en de legerleiding vanwege de financiering, dat hebben ze ook als verkiezingsthema willen aandragen via dit onderzoek c.q persbericht. Zoals jij natuurlijk weet gaat niet de leiding maar de Kamer daarover en is dit - zoals Janneke ook zegt - al sinds 1990 een politiek thema. Jij zou met al je inside information juist bij uitstek moeten weten wat er de afgelopen 8 jaar binnen defensie heeft gespeeld. Waarom vind jij die informatie te waardevol om te delen?quote:Anyway: komt uit dat onderzoek dat ze blij zijn met Hennis, of het tegenovergestelde?
Sinds we het 2750'ste lid hebben verwelkomd krijgt de gehele internetredactie dubbel betaald.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:17 schreef Reya het volgende:
Goed om te zien dat de webcare van de VVD niet stilzit.
Hij mist nog de ^Ry achter het bericht.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:17 schreef Reya het volgende:
Zeg datquote:Op dinsdag 19 september 2017 22:17 schreef Reya het volgende:
Gefeliciteerd! Dat vinden wij nou echt leuk om te horenquote:Op dinsdag 19 september 2017 22:20 schreef Ryon het volgende:
Ivo Opstelten is ook weer teruggekomen.
Maar goed. Die inside information van je. Hoe zit het daar nou mee?quote:
Hoeft niet toch? Jij weet alles al.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is mijn werk ja.
[..]
De vakbond is niet blij met de minister en de legerleiding vanwege de financiering, dat hebben ze ook als verkiezingsthema willen aandragen via dit onderzoek c.q persbericht. Zoals jij natuurlijk weet gaat niet de leiding maar de Kamer daarover en is dit - zoals Janneke ook zegt - al sinds 1990 een politiek thema. Jij zou met al je inside information juist bij uitstek moeten weten wat er de afgelopen 8 jaar binnen defensie heeft gespeeld. Waarom vind jij die informatie te waardevol om te delen?
Irritant ja. Maar zou me niet eens verbazen als jij het wel leuk vindtquote:Op dinsdag 19 september 2017 22:22 schreef Pokkelmans het volgende:
Barst hier de laatste tijd ook weer van de nieuwe typetjes, of niet dan?
Helaas niet. Jij hebt namelijk inside information. Die zelfs te waardevol is om te delen. Of je lult maar lukraak uit je nek. Dat is natuurlijk scenario tweequote:Op dinsdag 19 september 2017 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeft niet toch? Jij weet alles al.
Dubbel betaald of dubbel genaaid?quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
Sinds we het 2750'ste lid hebben verwelkomd krijgt de gehele internetredactie dubbel betaald.
Dat zeiden ze ook in Rotterdam-Zuid in de jaren '70.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:22 schreef Pokkelmans het volgende:
Barst hier de laatste tijd ook weer van de nieuwe typetjes, of niet dan?
Dat zijn de vragen John, dat zijn de vragen. Wie weet het antwoord?quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dubbel betaald of dubbel genaaid?
Ik sta er onverschillig in. Het was meer een observatie.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Irritant ja. Maar zou me niet eens verbazen als jij het wel leuk vindt
Ryon, lieve schat, " ik heb me laten vertellen" is niet gelijk aan "ik heb deep secret inside information"quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Helaas niet. Jij hebt namelijk inside information. Die zelfs te waardevol is om te delen. Of je lult maar lukraak uit je nek. Dat is natuurlijk scenario twee
Nooit van een klif gehoord?quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:25 schreef john2406 het volgende:
Alleen hoogvliegers kunnen diep vallen.
http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/01436597.2017.1369037quote:The case for colonialism
For the last 100 years, Western colonialism has had a bad name. It is high time to question this orthodoxy. Western colonialism was, as a general rule, both objectively beneficial and subjectively legitimate in most of the places where it was found, using realistic measures of those concepts. The countries that embraced their colonial inheritance, by and large, did better than those that spurned it. Anti-colonial ideology imposed grave harms on subject peoples and continues to thwart sustained development and a fruitful encounter with modernity in many places. Colonialism can be recovered by weak and fragile states today in three ways: by reclaiming colonial modes of governance; by recolonising some areas; and by creating new Western colonies from scratch.
Jeukt mij nu een klif wat is er al niet voorbij gekomen die hadden toch allang gevallen moeten zijn toch?quote:
Een willekeurig persoon zei ooit:quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ryon, lieve schat, " ik heb me laten vertellen" is niet gelijk aan "ik heb deep secret inside information"![]()
Maar ik begrijp dat je me niet zo aardig en vooral irritant vindt. Dat mag
Waarom heeft hij eigenlijk nog geen vinkje?quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:17 schreef Reya het volgende:
Stukje van de Teldersstichting, zeker?quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:26 schreef Reya het volgende:
[..]
http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/01436597.2017.1369037
Dit artikel zorgt voor behoporlijk wat internetcontroverse.
Nu ben je net zo'n social media figuur op TV die zegt dat er commotie is op internet om iets.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit artikel zorgt voor behoporlijk wat internetcontroverse.
Kost geld. Henry Keizer is een krent.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waarom heeft hij eigenlijk nog geen vinkje?
Exact John, exact.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jeukt mij nu een klif wat is er al niet voorbij gekomen die hadden toch allang gevallen moeten zijn toch?
Uitzonderlijk laag, deze insinuatie.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:28 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Nu ben je net zo'n social media figuur op TV
Dat is ook weer zo, inderdaad.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jeukt mij nu een klif wat is er al niet voorbij gekomen die hadden toch allang gevallen moeten zijn toch?
In mijn Twitter-bul was de commotie om dit artikel vorige week al.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Uitzonderlijk laag, deze insinuatie.
Vinkje = integer.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waarom heeft hij eigenlijk nog geen vinkje?
Ja, ik weet dat je daar nog pissig over bent. Valt niet een klein beetje op ookquote:Op dinsdag 19 september 2017 22:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Een willekeurig persoon zei ooit:
"zoooo belachelijk"
Het waren profetische woorden.
Jij ook nietquote:Op dinsdag 19 september 2017 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vinkje = integer.
Dat hebben politici per definitie niet.
Een soort van hipster catch-22. Aan de ene kant: je loopt voor op een manke ambtenaar (in hoeverre dat een prestatie is vecht men onderling maar uit. Aan de andere kant: Twitter, wel erg 2012.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:30 schreef Jip141 het volgende:
[..]
In mijn Twitter-bul was de commotie om dit artikel vorige week al.
Welk gezegde is datquote:Op dinsdag 19 september 2017 22:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe ging dat gezegde iets wat lang duren doet komt eens zo goed?
verklaart ook al die raketten vanuit Noord-Korea over Japan zekerquote:Op dinsdag 19 september 2017 22:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit artikel zorgt voor behoorlijk wat internetcontroverse.
Crewbash, dit.quote:
Ben je mal. Ik vind het gewoon geinig. Typisch een opmerking die een meisje in de tweede klas zou maken. Net brugpieper af. Schattig, niets meer dan dat.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je daar nog pissig over bent. Valt niet een klein beetje op ook![]()
Hoopte dat je een wat dikkere huid had en wat volwassener was en wel tegen wat tegengas kon. Leek iig zo vooraf.
Jammer wel
Ach, heb niet echt de luxe om me druk te maken om een of andere belachelijke publicatie, weet al dat velen dit stiekem en minder stiekem denken.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een soort van hipster catch-22. Aan de ene kant: je loopt voor op een manke ambtenaar (in hoeverre dat een prestatie is vecht men onderling maar uit. Aan de andere kant: Twitter, wel erg 2012.
Gelukkig kun je niet bannenquote:
Whehe.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:32 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zelfs ik niet vanaf een bepaald bedrag,alles heeft zijn prijs.
Wel harde beledigen voor iets wat je niet zou boeien.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ben je mal. Ik vind het gewoon geinig. Typisch een opmerking die een meisje in de tweede klas zou maken. Net brugpieper af. Schattig, niets meer dan dat.
Gelukkig ben ik erger gewend.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je niet bannen
Ik heb gewoon niet geklikt. Zeker een beetje alle wereldproblemen internaliseren? Veel relaxter, die volstrekte onverschilligheid.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:33 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ach, heb niet echt de luxe om me druk te maken om een of andere belachelijke publicatie, weet al dat velen dit stiekem en minder stiekem denken.
Zou het niet meer weten wat het was Moeder schemerde al eens mee, als ik vond dat iets niet snel genoeg ging.quote:
Leuk geprobeerd. Je zit er echter zo mee dat je niet alleen alles wat ik zeg in twijfel trekt, maar er gewoon nog aan refereert ookquote:Op dinsdag 19 september 2017 22:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ben je mal. Ik vind het gewoon geinig. Typisch een opmerking die een meisje in de tweede klas zou maken. Net brugpieper af. Schattig, niets meer dan dat.
Weten ze meer van jouw als jij van hun?quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet geklikt. Zeker een beetje alle wereldproblemen internaliseren? Veel relaxter, die volstrekte onverschilligheid.
Iemand een meisje - zelfs een vrouw - noemen is een belediging? Seksist.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:34 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Wel harde beledigen voor iets wat je niet zou boeien.
Juist.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd. Je zit er echter zo mee dat je niet alleen alles wat ik zeg in twijfel trekt, maar er gewoon nog aan refereert ook
Juist, niks banwaardigs aan.quote:
Ja, dit is echt heel grappigquote:
Wel toepasselijk:quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit artikel zorgt voor behoorlijk wat internetcontroverse.
Exact.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:34 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Wel harde beledigen voor iets wat je niet zou boeien.
Ok.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dit is echt heel grappig
Hoe dan?quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Iemand een meisje - zelfs een vrouw - noemen is een belediging? Seksist.
Paper_Tiger vindt Trump en Baudet fantastisch. Dat is genoeg anekdotisch bewijs voor mij.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel toepasselijk:
https://www.washingtonpos(...)m_term=.074aba2f71f3
Een volwassen vrouw een pubermeisje noemen wel.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Iemand een meisje - zelfs een vrouw - noemen is een belediging? Seksist.
Een zaken kabinet zou ik wel zien zitten krijgen ze naar vier jaar hun eigen rotzooi te ruimen toch?quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:38 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Paper_Tiger vindt Trump en Baudet fantastisch. Dat is genoeg anekdotisch bewijs voor mij.
Ik focus mij tegenwoordig op het signaleren en voorkomen van fascisme. Heb ik al mijn handen vol aan.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet geklikt. Zeker een beetje alle wereldproblemen internaliseren? Veel relaxter, die volstrekte onverschilligheid.
Ja, echt. Mr POL insider die zich zo laat kennenquote:
Nog niet gelezen, maar ik weet dat de bekende alt righters, die al redelijk bekend waren voor "alt right" echt een ding werd, zich nagenoeg allemaal als libertarian identificeerde.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel toepasselijk:
https://www.washingtonpos(...)m_term=.074aba2f71f3
En dat voorkomen, hoe gaat dat in zijn werk? Heel hard "Toen niet, nu niet, nooit meer fascisme!" roepen bij demonstraties van extreem-rechts?quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:39 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik focus mij tegenwoordig op het signaleren en voorkomen van fascisme. Heb ik al mijn handen vol aan.
Wanneer is iets doen als een meisje een belediging geworden?quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:38 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Een volwassen vrouw een pubermeisje noemen wel.
Maar goed ik ben een beetje aan het stoken hoor.
Een volwassen kerel een voorwerp zien gooien als een wijf, dat is altijd wel gnant. Met zo'n slap armpje.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
wanneer is iets doen als een meisje een belediging geworden
Ministerposten verdelen over EY, KPMG, Deloitte en de Rabobank lijkt mij het beste.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:39 schreef john2406 het volgende:
[..]
Een zaken kabinet zou ik wel zien zitten krijgen ze naar vier jaar hun eigen rotzooi te ruimen toch?
Hij heeft zichzelf wel snel vereeuwigd als meme.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En dat voorkomen, hoe gaat dat in zijn werk? Heel hard "Toen niet, nu niet, nooit meer fascisme!" roepen bij demonstraties van extreem-rechts?
Die vond ik wel aandoenlijk.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En dat voorkomen, hoe gaat dat in zijn werk? Heel hard "Toen niet, nu niet, nooit meer fascisme!" roepen bij demonstraties van extreem-rechts?
Gaat dat over deze strijder:quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:42 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Die vond ik wel aandoenlijk.
Nee, bij elke fascistische reactie op Fok! zo goed onderbouwd mogelijk aangeven waarom dat fascistisch is en dat zo benoemen.
In Nederland vast ook wel vandaag.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:42 schreef skysherrif het volgende:
Minstens 42 doden daar nu al in Mexico.
Doe maar ABN. Over het algemeen nog wel chique mensen. De oude garde althans.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:41 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ministerposten verdelen over EY, KPMG, Deloitte en de Rabobank lijkt mij het beste.
Dat heb ik dan weer gemist.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Gaat dat over deze strijder:
[ afbeelding ]
AT5 volgt mij.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ah, nog iemand die AT5 volgt op Twitter?
quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:42 schreef Jip141 het volgende:
[..]
bij elke fascistische reactie op Fok!
wat?quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:48 schreef Jip141 het volgende:
Lekker smullen voor de media weer zoiets. Man man man. Geheid ook iedereen over de zeik, aan beide kanten.
jeeeetje, ik ben hier echt te jong voor.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:49 schreef Reya het volgende:
Ryon en Whiskers zijn de Gert en Hermien van dit caf.
Dat kostuum van bol.comquote:
Dat zijn zeg maar alle stagiaires die AT5 de afgelopen drie jaar heeft versleten.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohhhh dan moet ik slechts zoeken tussen 1630 man om je te vinden
Jammer zeg ik wou je ertoe verleiden zodat ik achterom iets anders kon regelen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga de komende 4 jaar in ieder geval dit soort onnieuws lekker vermijden.
Succes, gaat je niet lukken.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga de komende 4 jaar in ieder geval dit soort onnieuws lekker vermijden.
Achterlangs?quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jammer zeg ik wou je ertoe verleiden zodat ik achterom iets anders kon regelen.
Vaker gehoord. Paar drankjes later is het toch weer opeens wat soepeler allemaal.quote:
Hoe kom je er op.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:56 schreef john2406 het volgende:
He ik heb het woord gevonden geen meid niet vrouw dame misschien?
Vies zwijn.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:56 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Vaker gehoord. Paar drankjes later is het toch weer opeens wat soepeler allemaal.
quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kut verkeerde link, deze http://www.dumpert.nl/med(...)en_uitzondering.html
Hoeft ook weer niet zo gemeen.quote:
Nee mij achterlangs sturen willen dat die maar met een excuus komt dan kom ik evt na?quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nou john, bied je excuses aan dit kan je niet zeggen
Oja, klopt. Nou bedankt.quote:
Ik zou het als een compliment zien als iemand eventjes achterlangs wil hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nee mij achterlangs sturen willen dat die maar met een excuus komt dan kom ik evt na?
Oke kaas wel.quote:Op dinsdag 19 september 2017 23:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zou het als een compliment zien als iemand eventjes achterlangs wil hoor.
Dat doe je niet bij de eerste de beste.
Ik had al zo een idee dat jij eentje van dat soort bent, excuus als ik abuis ben hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2017 23:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zou het als een compliment zien als iemand eventjes achterlangs wil hoor.
Dat doe je niet bij de eerste de beste.
Haha neuh, maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 23:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik had al zo een idee dat jij eentje van dat soort bent, excuus als ik abuis ben hoor.
Tot ziens !quote:Op dinsdag 19 september 2017 23:03 schreef Pokkelmans het volgende:
Ok dat was het dan wel weer voor vandaag.
quote:Op dinsdag 19 september 2017 23:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha neuh, maak je geen zorgen.
Alhoewel ik vandaag Jan Versteegh en Geraldine zag presenteren en toen dacht k nou, met die 2 zou ik toch best wel eens een trio willen.
De vrouw likken en Jan neemt je van achteren?quote:Op dinsdag 19 september 2017 23:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alhoewel ik vandaag Jan Versteegh en Geraldine zag presenteren en toen dacht k nou, met die 2 zou ik toch best wel eens een trio willen.
Anders ik ook wel.quote:Op dinsdag 19 september 2017 23:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee John, nee.quote:Op dinsdag 19 september 2017 23:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
De vrouw likken en Jan neemt je van achteren?
Hou het maar gewoon bij 1. Geen gekke dingen doen John.quote:Op dinsdag 19 september 2017 23:05 schreef john2406 het volgende:
Een trio wil ik alleen met twee vrouwen.
Een kat heeft haren op de tong he?quote:
Trusten ga jij de dames achterna, vanaf het likken heb ik geen reactie meer gezien van de dames hoe komt dat zo?quote:
Wie mee opzetten doet moet ook mee kegelen.quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:49 schreef Reya het volgende:
Ryon en Whiskers zijn de Gert en Hermien van dit caf.
Mooi, die verzuurde reacties hierbij. Allemaal bang om per ongeluk een roze jurkje te kopen voor hun extreem masculiene zoon.twitter:volkskrant twitterde op woensdag 20-09-2017 om 02:04:54Hema schrapt als eerste Nederlandse winkelketen alle geslachtsaanduidingen van kinderkledinghttps://t.co/as2y2lpv6s reageer retweet
Degeneratie.quote:Op woensdag 20 september 2017 07:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Mooi, die verzuurde reacties hierbij. Allemaal bang om per ongeluk een roze jurkje te kopen voor hun extreem masculiene zoon.twitter:volkskrant twitterde op woensdag 20-09-2017 om 02:04:54Hema schrapt als eerste Nederlandse winkelketen alle geslachtsaanduidingen van kinderkledinghttps://t.co/as2y2lpv6s reageer retweet
Ook al geen zwarte piet meer. Boycot dit SJW-bolwerk!1!!!quote:Op woensdag 20 september 2017 07:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Heeft Danny zich al gemeld in de reacties?quote:Op woensdag 20 september 2017 07:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik zie dat hij al een schuimbekbericht op de FP heeft geplaatstquote:Op woensdag 20 september 2017 08:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heeft Danny zich al gemeld in de reacties?
quote:Op woensdag 20 september 2017 08:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie dat hij al een schuimbekbericht op de FP heeft geplaatstTsja, hij zal zijn kinderen nu inderdaad meisjeskleding aan moeten trekken, want zonder etiket kan niemand blijkbaar nog het onderscheid maken tussen jongens- en meisjesoutfits.
quote:HEMA lijkt de laatste tijd volkomen doorgeslagen te zijn. Na het in de ban doen van Zwarte Piet en het vervangen van zaken als 'Pasen' door 'Lentefeest' zijn ze nu op de nieuwste SJW hype gesprongen; genderneutraliteit.
https://fd.nl/ondernemen/1198439/hema-boekt-recordomzet-in-2016quote:Op woensdag 20 september 2017 08:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
[..]![]()
Het is maar goed dat Danny geen winkel heeft.
Daarbij zijn het allemaal logische beslissingen voor een zaak die wil verkopen. Pasen is maar twee dagen (een weekje als je de hele goede week telt) terwijl lente drie maanden duurt, veel handiger om daar op in te zetten. Zwarte Piet in de huidige vorm loopt op zijn laatste beentjes en door in te zetten op genderneutrale kleren heb je de kans dat ouders ook eens bij 'het andere rek' gaan kijken en daar misschien wel net het shirtje vinden die ze zochten voor hun kind. Terwijl ze niet snel tussen de meisjeskleren gaan snuffelen voor hun zoon.quote:Op woensdag 20 september 2017 08:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
https://fd.nl/ondernemen/1198439/hema-boekt-recordomzet-in-2016
Het geneuzel van de boosmensen lijkt HEMA ook maar weinig kwaad te doen. De meeste mensen geven dus geen fuck om dat er geen Zwart Pietje in de etalage te zien is en zullen ook niet malen om het genderneutraal maken van de aanduidingen op kleding.
Ik wil het hele jaar wel chocolade-eitjes eten.quote:Op woensdag 20 september 2017 08:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Daarbij zijn het allemaal logische beslissingen voor een zaak die wil verkopen. Pasen is maar twee dagen (een weekje als je de hele goede week telt) terwijl lente drie maanden duurt, veel handiger om daar op in te zetten. Zwarte Piet in de huidige vorm loopt op zijn laatste beentjes en door in te zetten op genderneutrale kleren heb je de kans dat ouders ook eens bij 'het ander rek' gaan kijken en daar misschien wel net het shirtje vinden die ze zochten voor hun kind. Terwijl ze niet snel tussen de meisjeskleren gaan snuffelen voor hun zoon.
Ik heb niet eens zin om het te lezen, ben echt helemaal klaar met de FP.quote:Op woensdag 20 september 2017 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
Ik zie dat Timmm en Danny zelfs ruzie hebben over de hema![]()
![]()
Die hersendooie had in NWS ook alweer 'n topic geopend, met 't schuim op de lippen wrsch.quote:Op woensdag 20 september 2017 07:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Onze cultuur ligt onder vuurquote:Op woensdag 20 september 2017 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die hersendooie had in NWS ook alweer 'n topic geopend, met 't schuim op de lippen wrsch.![]()
Eerst nog Kerst. Ehhh, de Feestdagen.quote:Op woensdag 20 september 2017 09:24 schreef xpompompomx het volgende:
Ik kan niet wachten op de nieuwe voorjaarscatalogus.
Ja, zoiets zag ik gisteren voorbij komenquote:Op woensdag 20 september 2017 09:26 schreef xpompompomx het volgende:
Dit is ook mooi; bij die grote Russische legeroefening heeft een helikopter per ongeluk op toeschouwers geschoten:
Учения "Запад 2017". Вертолеты стреляют по своим | Верталёты Ка-52 страляюць па людзях на вучэннях |
Tis weer flink prijs ja.quote:Op woensdag 20 september 2017 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Die aardbeving in Meggiko is ook niet voor de poes
Op een paar spannende seconden na vond ik het eigenlijk wel spannend, interessant en tof om meegemaakt te hebbenquote:Op woensdag 20 september 2017 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben zeer blij zelf niet zoiets meegemaakt te hebbenLijkt me doodeng.
twitter:BBCWorld twitterde op woensdag 20-09-2017 om 09:35:30Strong earthquake hits central Mexico, killing more than 200 people and toppling dozens of buildings in Mexico City… https://t.co/8AR8unOQ5x reageer retweet
Ik kan me de zwaarste aardbeving ooit geregistreerd in Nederland nog goed herinneren, zelfs in Velp werd ik m’n bed uitgeschud en viel het licht uitquote:Op woensdag 20 september 2017 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben zeer blij zelf niet zoiets meegemaakt te hebbenLijkt me doodeng.
We moeten eens een Danny-bingokaart maken.quote:Op woensdag 20 september 2017 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
HEMA slaat door: alle kinderkleding genderneutraal
Dennie is ook boosch.
Dat is hoe jij rolt. Lekker naar Afrika en zeggen dat je een hongersnood hebt meegemaakt. Ramptoerist die je bent.quote:Op woensdag 20 september 2017 09:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Op een paar spannende seconden na vond ik het eigenlijk wel spannend, interessant en tof om meegemaakt te hebben. Maar, ik zat dan ook in de luxe positie dat ik als toerist eigenlijk niks te verliezen had en een paar weken later weer gewoon naar huis kon vliegen. Maar voor veel mensen daar was het natuurlijk wel echt vreselijk.
Hoho. Het was een aardbeving. In Nepal.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is hoe jij rolt. Lekker naar Afrika en zeggen dat je een hongersnood hebt meegemaakt. Ramptoerist die je bent.
Een treurend derdewereldbewonertje is een treurend derdewereldbewonertje natuurlijk. Hoe die zijn huis en familie kwijtraakt is de eerstewereldtoerist natuurlijk om het even. Het gaat om de foto.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoho. Het was een aardbeving. In Nepal.
https://en.wikipedia.org/wiki/April_2015_Nepal_earthquake
twitter:Martinbosma_pvv twitterde op woensdag 20-09-2017 om 09:26:18Hema: geen Zwarte Piet, geen hij of zij.Maar wel hoofddoeken.#CultuurOnderVuur https://t.co/wqflNo8157 reageer retweet
PANIEK PANIEK PANIEKquote:Op woensdag 20 september 2017 10:18 schreef Perrin het volgende:
twitter:Martinbosma_pvv twitterde op woensdag 20-09-2017 om 09:26:18Hema: geen Zwarte Piet, geen hij of zij.Maar wel hoofddoeken.#CultuurOnderVuur https://t.co/wqflNo8157 reageer retweet
Ja, ja, cultuur, mensen. Dat worden ongetwijfeld kamervragen.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:18 schreef Perrin het volgende:
Hollandser dan de HEMA wordt het niet Boosma.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:18 schreef Perrin het volgende:
Alleen met blauwe glazuur.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:21 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben benieuwd of in de fractiekamer van de PVV iemand nog durft te trakteren op tompoucen van de HEMA met zijn of haar verjaardag.
Bij de FVD wordt net zo geschuimbekt.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:23 schreef xpompompomx het volgende:
De PVV is toch al een aflopende zaak.
Dat worden ze vanzelf omdat op kantoren die dingen altijd dagen blijven staan na het trakteren. Tot er een dappere schoonmaker is die die troep in de prullenbak mietert omdat het begint te stinken.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou gewoon groene tompoucen gaan maken nu als ik de Hema was.
Elk jaar feest. Respect wel.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:34 schreef Tem het volgende:
HEMA wat geen geweldige SJW-troll zit daar aan het hoofd.
De helft van de HEMA-verhalen zijn ook verzonnen trouwen.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:39 schreef xpompompomx het volgende:
Bij de Hema snappen ze ook wel dat het doorsnee boostokkie uiteindelijk toch wel weer bij hun komt shoppen, want vergelijkbare kwaliteit voor een vergelijkbare prijs is maar moeilijk te vinden.
Daarbij is een andere favoriet voor het extreem goedkope ontbijtje Zweeds (Ikea).quote:Op woensdag 20 september 2017 10:39 schreef xpompompomx het volgende:
Bij de Hema snappen ze ook wel dat het doorsnee boostokkie uiteindelijk toch wel weer bij hun komt shoppen, want vergelijkbare kwaliteit voor een vergelijkbare prijs is maar moeilijk te vinden.
quote:Op woensdag 20 september 2017 10:39 schreef xpompompomx het volgende:
quote:Op woensdag 20 september 2017 09:43 schreef remlof het volgende:
Prima van HEMA, die schuimbekkende tokkies blijven toch wel komen.
Marketingtechnisch idd dik in orde.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:34 schreef Tem het volgende:
HEMA wat geen geweldige SJW-troll zit daar aan het hoofd.
Ben benieuwd hoelang Brussel nog achter Madrid blijft staan.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Spanje is trouwens lekker bezig. Nu weer politie-invallen bij Catalaanse ministeries.
Jammer hoe ze het aanpakken. Ik begreep dat uit de peilingen bleek dat een minderheid van de Catalanen voor onafhankelijk is. Zal nu wel omslaan.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Spanje is trouwens lekker bezig. Nu weer politie-invallen bij Catalaanse ministeries.
Dat zal ook niet al te lang meer duren aangezien Zweden een Gutmensch-paradijs is waar de laffe linkse bevolking de omvolking op volle kracht plaats laat vinden!!111quote:Op woensdag 20 september 2017 10:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Daarbij is een andere favoriet voor het extreem goedkope ontbijtje Zweeds (Ikea).
quote:Op woensdag 20 september 2017 10:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat zal ook niet al te lang meer duren aangezien Zweden een Gutmensch-paradijs is waar de laffe linkse bevolking de omvolking op volle kracht plaats laat vinden!!111
Het ganse land in rep en roer.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:58 schreef remlof het volgende:
NWS / HEMA maakt kinderkleding genderneutraal
Jammer dat de CAPSLOCK blijkbaar niet werkt op de site van de Hema. Het voegt veel toe.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:58 schreef remlof het volgende:
NWS / HEMA maakt kinderkleding genderneutraal
Heel verstandig van de HEMA. Ikzelf zou alle woorden in kapitalen automatisch naar kleine letters omzetten om de irritatiefactor nog wat te verhogen.quote:Op woensdag 20 september 2017 11:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Jammer dat de CAPSLOCK blijkbaar niet werkt op de site van de Hema. Het voegt veel toe.
quote:BESTE HEMA,
GEZIEN DE BERICHTGEVING IN DE MEDIA VANOCHTEND (20-9-2017) BETREFFENDE UW VOORKEUR VOOR , EN DE BESLISSING TOT HET OVERGAAN TOT DE VERKOOP VAN GENDERNEUTRALE KINDERKLEDING GRAAG HET VOLGENDE :
IN TOENEMENDE MATE WORD IK ALS VASTE HEMA KLANT (AL RUIM 40 JAAR) EN ALS INWONER VAN DEN HAAG GECONFRONTEERD MET HEMA CAISSIRES EN VERKOOPSTERS MET EEN HOOFDDOEK.
GEZIEN MIJN ATHESTISCHE LEVENSWIJZE VIND IK DAT IN TOENEMENDE MATE ONNODIG KWETSEND EN INDRUISEN TEGEN MIJN EIGEN LEVENSWIJZE EN DE LEVENSWIJZES VAN MEDE-ATHESTEN.
GRAAG WIL IK U DAAROM VRAGEN OM UW CAISSIRES EN VERKOOPSTERS RELIGIE NEUTRALE KLEDING TE LATEN DRAGEN.
OMDAT U BLIJKBAAR DE MENING EN KLACHT VAN EEN 10 JARIG KIND SERIEUS NEEMT EN ZWAAR LAAT MEEWEGEN IN DEZE GENDERNEUTRALE KWESTIE GA IK ER DAN OOK ZEKER VANUIT DAT U MIJN MENING EVEN SERIEUS NEEMT.
GRAAG VERNEEM IK VAN U EEN REACTIE.
MET VRIENDELIJKE GROET,
P.S. HET GEBRUIK VAN HOOFDLETTERS IS HELAAS NIET MOGELIJK BIJ HET INVULLEN VAN HET VELD OP DEZE WEB PAGINA.
P.P.S. IK ZAL DIT BERICHT OOK ELDERS OP HET INTERNET PLAATSEN.
Volgens mij doet de Hema het gewoon prima.quote:Op woensdag 20 september 2017 11:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
De HEMA wil graag prijken in het lijstje van winkelketens die het niet gered hebben.
#CultuurOnderVuurquote:Op woensdag 20 september 2017 11:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
De HEMA wil graag prijken in het lijstje van winkelketens die het niet gered hebben.
Achossie.quote:Op woensdag 20 september 2017 11:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
Maar HEMA dwingt hun medewerkers dus genderneutrale kleding te dragen?quote:
Behalve voor mohammedanen natuurlijk, die mogen doen wat ze willen.quote:Op woensdag 20 september 2017 11:14 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Maar HEMA dwingt hun medewerkers dus genderneutrale kleding te dragen?
Zekers, net zoals de aankondigingen door de NS. Nu deze twee dingen zijn aangepast, is ons land reddeloos verloren.quote:Op woensdag 20 september 2017 11:19 schreef Tchock het volgende:
Nooit gedacht dat hemakleding zo'n pijler van onze Vaderlandsche cultuur was.
Ronddobberend op een genderflude oceaan zonder moreel kompas.quote:Op woensdag 20 september 2017 11:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zekers, net zoals de aankondigingen door de NS. Nu deze twee dingen zijn aangepast, is ons land reddeloos verloren.
Weten we ook eens hoe die dobbernegers zich voelen.quote:Op woensdag 20 september 2017 11:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ronddobberend op een genderflude oceaan zonder moreel kompas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |