Want het beleid, van Koning Pintenman...quote:
Kowloon kennende gaat ie dat nu checken.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:42 schreef Janneke141 het volgende:
Volgens mij is dit zo'n nummer dat hetzelfde klinkt als je het achterstevoren afspeelt.
Als ik daar nu de software voor beschikbaar had, had ik het inderdaad gedaan. Nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Kowloon kennende gaat ie dat nu checken.
Gevulde speculaas, daar moet het over gaan, lekker en tenminste gewoon Nederlandsquote:Op dinsdag 19 september 2017 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, overal meteen dat Trumpgejank/-gedreig. Ze zouden gewoon echt die vent moeten negeren. Gewoon helemaal.
Precies!quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gevulde speculaas, daar moet het over gaan, lekker en tenminste gewoon Nederlands
Kan dat niet met Audacity?quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als ik daar nu de software voor beschikbaar had, had ik het inderdaad gedaan. Nieuwsgierig.
Het ligt weer volop in de winkel net als de pepernoten, kruidnoten en de marsepein want ja, bijna Sinterklaasquote:Op dinsdag 19 september 2017 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Precies!![]()
Beter krijg ik weer een pakketje van m'n ouders opgestuurd![]()
Op een gegeven moment kan je het niet meer negeren natuurlijk. Voor sommigen zal dat moment eerder zijn dan voor anderen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, overal meteen dat Trumpgejank/-gedreig. Ze zouden gewoon echt die vent moeten negeren. Gewoon helemaal.
Oh ja Windows phone hè?quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar dat heb ik niet op mijn telefoon.
Godzijdank.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja Windows phone hè?
Ik kwam er laatst tot mijn verbazing achter dat Chrome niet eens is uitgebracht voor dat ding.
Hè? wat?quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:49 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kan je het niet meer negeren natuurlijk. Voor sommigen zal dat moment eerder zijn dan voor anderen.
Google heeft een grote rol gespeeld in het kapotmaken van het platform door dit soort geintjes.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja Windows phone hè?
Ik kwam er laatst tot mijn verbazing achter dat Chrome niet eens is uitgebracht voor dat ding.
Nou als Trump in Pyongjang een bom gooit kunnen ze het lastig negeren. Of als Iraniërs weer niet aan medicijnen kunnen komen, dan ook niet.quote:
ik was aan het garpenquote:Op dinsdag 19 september 2017 18:52 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Nou als Trump in Pyongjang een bom gooit kunnen ze het lastig negeren. Of als Iraniërs weer niet aan medicijnen kunnen komen, dan ook niet.
Weet ik.quote:
Dat hebben ze goed gedaan dan, het is ook een waardeloos mobiel OS.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:52 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Google heeft een grote rol gespeeld in het kapotmaken van het platform door dit soort geintjes.
Je bent wel van de woordgrapjes vanavond of niet.quote:
Ik zar net die aanbiedingen van Mediamarkt te bekijken.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:58 schreef Jip141 het volgende:
Chromebooks zijn ook behoorlijk waardeloos trouwens.
Ik vond deze beter dan de TT.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:58 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Je bent wel van de woordgrapjes vanavond of niet.
Na twee pintglazen zal de fles wel leeg zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
Het is maar goed dat ik dat niet kan kijken.
Moet zo nog gaan koken. Maar misschien waren m'n whiskyporties wat groot![]()
Ja. Nee. Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 19 september 2017 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Na twee pintglazen zal de fles we leeg zijn.
Ja, wel cheap.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zar net die aanbiedingen van Mediamarkt te bekijken.
Als je alleen maar online dingen wil doen kan een Chromebook best een voordelige optie zijn.
Heb een tijdje terug zo'n ding gehaald. En voor wat ik doe is dat best prima.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zar net die aanbiedingen van Mediamarkt te bekijken.
Als je alleen maar online dingen wil doen kan een Chromebook best een voordelige optie zijn.
Tab 4 7"". Heb dat ding al een paar jaar. Geweldig ding. Maakt ook leuke foto's.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
Nog recommendations voor een android tablet die betaalbaar is (value for money)?
Om te FOK!ken, te Feestboeken en te Twitteren is zo'n ding ideaalquote:Op dinsdag 19 september 2017 19:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb een tijdje terug zo'n ding gehaald. En voor wat ik doe is dat best prima.
Is Kaas- live op Instagram?quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
Dat je keihard musicalliedjes in de tuin staat te zingen en mensen je raar aankijken
Damn, hoeveel kilometer hebben jullie dan gelopen?quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:44 schreef sigme het volgende:
Ontopic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen nog even 40 km () en dan zijn we er!
1.375,92 + 40quote:Op dinsdag 19 september 2017 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Damn, hoeveel kilometer hebben jullie dan gelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |