Stel je niet zo aan, wijf.quote:Op maandag 18 september 2017 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van de gebiedende wijsvorm in de naam van dit restaurant.
Zou die ook gemengd douchen bij de korfbal?quote:Op maandag 18 september 2017 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we het over Stijns zus hebben
meer drugs doen.quote:Op maandag 18 september 2017 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er was hier een jongen uit Gent en hij had restaurant daar maar naam vergeten.
Goed verhaal weer.
Ik zou met haar ballen wel een zesje willen makenquote:Op maandag 18 september 2017 13:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou die ook gemengd douchen bij de korfbal?
het zit bij Herman Brusselmans om de hoek.quote:Op maandag 18 september 2017 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, wijf.
pics van Stijn z'n zusje.quote:Op maandag 18 september 2017 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou met haar ballen wel een zesje willen maken
Is dit een lokaal me-luv-you-long-time dame of een Europese "ik-ben-mijn-horizon-aan-het-verbreden" type?quote:Op maandag 18 september 2017 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn nieuwe vriendin is Vega trouwens. Anti genot. Ik zei als we naar Japan gaan eet je beter wel vis en dat was ok
Toen ik een tijdje geleden in Brugge was, tipte iemand mij ook een Japanse tent in Gent.quote:Op maandag 18 september 2017 13:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kapi ben je al bij die Japanse toko gaan eten in Gent?
Je bent ook een echte Brit.quote:Op maandag 18 september 2017 13:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik eet in Azie na 2 weken al gewoon fish and chips.
not even mad.
Ik associeerde jouw comfort food met een Poolse boerenpot.quote:Op maandag 18 september 2017 13:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
je moet soms even wat comfort food eten
Pools eten is non-existant in Azie.quote:Op maandag 18 september 2017 13:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik associeerde jouw comfort food met een Poolse boerenpot.
Sinds wanneer ben jij blauw meneer?quote:Op maandag 18 september 2017 13:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou die ook gemengd douchen bij de korfbal?
Frituren is ook de meest veilige optie.quote:Op maandag 18 september 2017 13:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik eet in Azie na 2 weken al gewoon fish and chips.
not even mad.
Dit kan ik beamen. Aan de andere kant wil je dit ook niet zo vaak als onlogisch doen, omdat je anders het bijbehorende vadsige voorkomen krijgt.quote:Op maandag 18 september 2017 13:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
je moet soms even wat comfort food eten
Al was ik de laatste keer in Thailand bij een british food restaurantje.quote:Op maandag 18 september 2017 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Frituren is ook de meest veilige optie.
Vindaloo godquote:Op maandag 18 september 2017 13:23 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Al was ik de laatste keer in Thailand bij een british food restaurantje.
Toen bleek British food Vindaloo te zijn.
Dat vond ik wel geestig.
in Gent zitten wel zat leuke restaurants, voor jou ligt het wat anders omdat je er woont maar ik zou niet snel daar Japans gaan etenquote:Op maandag 18 september 2017 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van de gebiedende wijsvorm in de naam van dit restaurant.
Indian Currygenot. Je kunt in ZO Azië sowieso wel prima Indiaas eten volgens mij.quote:Op maandag 18 september 2017 13:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Dat imperialisme kan ik wel waarderen.
In Maleisie ook, daar heb je veel van die rakkers lopen.quote:Op maandag 18 september 2017 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Indian Currygenot. Je kunt in ZO Azië sowieso wel prima Indiaas eten volgens mij.
Je hebt hier echt enorm veel restaurants en elke maand gaat er wel weer een nieuw leuk adresje open.quote:Op maandag 18 september 2017 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
in Gent zitten wel zat leuke restaurants, voor jou ligt het wat anders omdat je er woont maar ik zou niet snel daar Japans gaan eten
Hou ze in de gaten hoor die Indiërs.quote:Op maandag 18 september 2017 13:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
In Maleisie ook, daar heb je veel van die rakkers lopen.
Dat sowieso.quote:Op maandag 18 september 2017 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou ze in de gaten hoor die Indiërs.
Ramen daar beste die ik in Europa heb gegeten. Kok is een Belg maar aantal jaar in Japan gewerkt. Heeft ook alle apparatuur uit Japan gehaald.quote:Op maandag 18 september 2017 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
in Gent zitten wel zat leuke restaurants, voor jou ligt het wat anders omdat je er woont maar ik zou niet snel daar Japans gaan eten
Dan ga ik daar eens naartoe. Ik heb nog nooit ramen gegeten.quote:Op maandag 18 september 2017 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ramen daar beste die ik in Europa heb gegeten. Kok is een Belg maar aantal jaar in Japan gewerkt. Heeft ook alle apparatuur uit Japan gehaald.
Heb je al een vlucht over Japan, makker.quote:Op maandag 18 september 2017 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ramen daar beste die ik in Europa heb gegeten. Kok is een Belg maar aantal jaar in Japan gewerkt. Heeft ook alle apparatuur uit Japan gehaald.
Kapo, woonachtig in België of vanwege werk vaak daar te vinden?quote:Op maandag 18 september 2017 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan ga ik daar eens naartoe. Ik heb nog nooit ramen gegeten.
Laat me weten wat je ervan vond.quote:Op maandag 18 september 2017 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan ga ik daar eens naartoe. Ik heb nog nooit ramen gegeten.
Ik heb niet echt gezocht vandaagquote:Op maandag 18 september 2017 13:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heb je al een vlucht over Japan, makker.
welke datum mot je hebben.quote:Op maandag 18 september 2017 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb niet echt gezocht vandaag
Vanaf volgende week donderdag maar voor 5 oktoberquote:Op maandag 18 september 2017 13:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
welke datum mot je hebben.
ik heb nog 24 minuten niets te doen voor mijn pauze.
enkeltje is goed?quote:Op maandag 18 september 2017 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanaf volgende week donderdag maar voor 5 oktober
Bedankt vriend
vergoedtquote:Op maandag 18 september 2017 13:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel vergoed jouw verzekeraar.
Max 1000 volgens mijquote:Op maandag 18 september 2017 13:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel vergoed jouw verzekeraar.
Op 1 ticket kan ik het zo snel voor 1061 vinden. Met 2 nachten in tokyo.quote:
Niet gelezen, maar het is half 4, lui varkenquote:Op maandag 18 september 2017 15:23 schreef tong80 het volgende:
Net stukje geschreven voor het plaatselijke sufferdje. De details zullen niet begrepen worden. Maar de namen zijn echte Bommelaars en zo.
Nu weet ik het zeker. Ben op de goede weg. De lieve bloedzusterpleegwijntjes van de Buurtzorg trekken tegenwoordig lootjes om m'n voet en enkel in te mogen zwachtelen. Ze staan te dringen aan de ronde, ridderlijke lootjestafel en liggen in slaapzakken voor de deur in de Goed Nieuwsstraat. Als het niet in De Toren staat, ligt het extra nieuws wel in de gang. Het gegeven paard, eenmaal van stal gehaald, moet je natuurlijk niet in de bek kijken. Gewoon z'n gang laten gaan en niet opzadelen, en/of niet bezorgd zijn over de Toren. Dat we geen Metro en Spits hebben mag geen probleem zijn. Hans van Keulen en Walter van Aken zijn immers ook niet op één dag gebouwd. Dat zou wel dom zijn geweest.
Het oud ijzer van Driek Welsing en het loden lastpak van Marcel van Mourik, wordt om gegoten naar kwik zilveren pumps, die trappelend en huppelend als een vurige Bonfire op weg is naar goud. Smelt de kazen, span de kroon en zadel de paarden. Alleen de Gouden Koets ontbreekt nog. Herman is de koning te rijk en wordt vorstelijk verzorgd. Nu nog wachten welke prinses zo meteen aanbelt om m'n koningin te worden.
Goeiemorgen.
quote:Op maandag 18 september 2017 15:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet gelezen, maar het is half 4, lui varken
quote:Op maandag 18 september 2017 15:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had dit niet eens gelezen. GMTAquote:Op maandag 18 september 2017 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik drink een smoothie met spinazie
Dutjes zijn echt genot. Probleem is weer wakker worden.quote:Op maandag 18 september 2017 15:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heb ik net ook gedaan, heerlijk man.
Niet echt een probleem, het is gewoon jammer dat je wakker wordt.quote:Op maandag 18 september 2017 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dutjes zijn echt genot. Probleem is weer wakker worden.
Nouja, uiteindelijk vind ik dat niet zo'n probleem.quote:Op maandag 18 september 2017 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niet echt een probleem, het is gewoon jammer dat je wakker wordt.
C-c-c-c-combobreaker1!1!!1!!!1quote:Op maandag 18 september 2017 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
Maatjes, nog ff smoothietje klappen zo. Vanavond roodbaarsfiletje met puree eten denk ik.
quote:Op maandag 18 september 2017 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had dit niet eens gelezen. GMTA
quote:Op maandag 18 september 2017 15:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heb ik net ook gedaan, heerlijk man.
Luie varkens.quote:
Powernap.quote:Op maandag 18 september 2017 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dutjes zijn echt genot. Probleem is weer wakker worden.
Lukt mij gewoon niet haags_. 's Avonds kan ik al moeilijk slapen, laat staan overdag. Niet aan mij besteed.quote:Op maandag 18 september 2017 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is toch heerlijk soms.
Ik was al redelijk in de olie. Maar het spel de tweede helft werkte heel ontnuchterend moet ik zeggen. En ik werd er ook nog eens nuchter van.quote:Op maandag 18 september 2017 15:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben je dronken geworden na jullie overwinning gisteren?
Precies om 4 uur gepost, held.quote:Op maandag 18 september 2017 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aldus de man wiens werkende leven zich in een constante sluimertoestand afspeelt.
Ik ook niet, ik word altijd extreem duf wakkerquote:
lidlquote:Op maandag 18 september 2017 15:55 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Het betere college volgen
Op de bank met een bakkie koffie
Ze wisten precies hoe ze 10 man moesten bespelen.quote:Op maandag 18 september 2017 15:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was al redelijk in de olie. Maar het spel de tweede helft werkte heel ontnuchterend moet ik zeggen. En ik werd er ook nog eens nuchter van.
Dit is best een pijnlijke opmerking.quote:Op maandag 18 september 2017 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aldus de man wiens werkende leven zich in een constante sluimertoestand afspeelt.
Haalde ik altijd de beste cijfers voor.quote:Op maandag 18 september 2017 15:55 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
En om 4 uur is het wat? Klaar met de werkdag?quote:Op maandag 18 september 2017 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies om 4 uur gepost, held.
Verder kan ik wel multitasken. Reflecteer a.u.b. je eigen tekortkomingen niet op mij
Een echte lekkere nap doe je na het legen van je balzak.quote:
Coffee nap proberen.quote:Op maandag 18 september 2017 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik word altijd extreem duf wakker
Dit valt mee, zeker als je mijn vakkundig geplaatste counter leest.quote:Op maandag 18 september 2017 16:03 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit is best een pijnlijke opmerking.
Bennekel de gekste.quote:Op maandag 18 september 2017 15:55 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Wij van WC Eend.quote:Op maandag 18 september 2017 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit valt mee, zeker als je mijn vakkundig geplaatste counter leest.
Ik neutraliseer hier volledig de diss van Kapo.
Scherp Napo!quote:
Waarom stel je jezelf voorquote:Op maandag 18 september 2017 15:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Mwoah. Jouw opmerking was max een 6.2/10 en die van El Kapo toch wel dikke 8.7/10. Maar ik haal bij Kapo 0.4 eraf, omdat hij een eerdere vraag van mij volledig heeft genegeerd. Dus 6.2 voor jou en Kapo een 8.3.quote:Op maandag 18 september 2017 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit valt mee, zeker als je mijn vakkundig geplaatste counter leest.
Ik neutraliseer hier volledig de diss van Kapo.
Oke wat ga je doen danquote:Op maandag 18 september 2017 16:23 schreef napoleonfour het volgende:
Vanavond weer Van God Los trouwens.
Of Alzheimer?quote:Op maandag 18 september 2017 16:21 schreef napoleonfour het volgende:
UTRECHT - Een fietser is afgelopen nacht van de A2 gehaald. Volgens een weginspecteur was de man op de fiets ’al drie uur aan het zoeken waar zijn huis ook alweer stond’.
jezus, hoe dronken ben je dan wel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |