Ik wel denk ikquote:Op maandag 18 september 2017 12:39 schreef KingRoland het volgende:
Wie van jullie heeft ooit eens Kips leverworst gegeten?
Je moet me nu wel een alternatieve suggestie voor op brood geven he Roland.quote:Op maandag 18 september 2017 12:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tonggod
[..]
Ik nog nooit. Misschien volgende week proberen.
Zalm?quote:Op maandag 18 september 2017 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet me nu wel een alternatieve suggestie voor op brood geven he Roland.
quote:Op maandag 18 september 2017 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Fijn om tijdens de dagstatistieken van gisteren tussen 2 zéér goede vrienden te staan
Ik ben meer van de oude kaas.quote:Op maandag 18 september 2017 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Laat maar. Ik doe er wel jong belegen kaas op en een bosvruchten jammetje.
Waarom moet Roland jou een alternatief bieden? Ben je niet in staat zelf iets te verzinnen? Ben je een bèta die zelf geen keuzes durft te maken? Ben je onzeker? Waar komt dit door? Tot welke leeftijd sliep je met een teddybeer in je bed? Heette hij Beer? Was je een bedplasser op latere leeftijd?quote:Op maandag 18 september 2017 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet me nu wel een alternatieve suggestie voor op brood geven he Roland.
quote:Op maandag 18 september 2017 12:48 schreef vincenzo78 het volgende:
Is Kips leverworst altijd van kip?
quote:Kips leverworst bestaat al sinds 1910 en is al jaren een bekend en geliefd merk leverworst. Meneer en mevrouw Kips hebben in 1910 de Kips vlees- en vleeswarenfabriek opgericht. De slagerij was gevestigd aan de Sweelinckstraat te Amsterdam. Het familiebedrijf Kips kwam tijdens de oorlog in zwaar weer terecht. Na de oorlog is het bedrijf weer opgebouwd en is Kips gaan leveren aan supermarkten. De merknaam Kips wisselde vervolgens een aantal keren van eigenaar. Zwanenberg Food Group is de huidige eigenaar van het merk Kips.
Omdat Roland een goede vriend van me is en goede vrienden komen soms met verrassend goede suggesties en opmerkingen. In jouw geval is dit alleen nog niet vaak voorgekomen.quote:Op maandag 18 september 2017 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom moet Roland jou een alternatief bieden? Ben je niet in staat zelf iets te verzinnen? Ben je een bèta die zelf geen keuzes durft te maken? Ben je onzeker? Waar komt dit door? Tot welke leeftijd sliep je met een teddybeer in je bed? Heette hij Beer? Was je een bedplasser op latere leeftijd?
quote:Op maandag 18 september 2017 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Kips echt iets Twents was.
avocadoquote:Op maandag 18 september 2017 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb zin in maisbrood met avocado en peper en zout
ik haat maisbrood.quote:Op maandag 18 september 2017 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb zin in maisbrood met avocado en peper en zout
ben benieuwd wat René, Inso en Opper nu aan het doen zijnquote:Op maandag 18 september 2017 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb pasta carbonara besteld though
ik nietquote:Op maandag 18 september 2017 12:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben benieuwd wat René, Inso en Opper nu aan het doen zijn
Je zit in Azië en dan ga je pasta carbonara vreten...quote:Op maandag 18 september 2017 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb pasta carbonara besteld though
Op uitgekeken geraakt. Vind andere type broden nu lekkerder. Zo'n heerlijk Duits desembroodje is ook genot.quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 18 september 2017 12:56 schreef napoleonfour het volgende:
ik hou niet van pitten en ander vaag gedoe in mijn brood.
Na 9 maanden heb je wel eens zin in iets anders jaquote:Op maandag 18 september 2017 12:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zit in Azië en dan ga je pasta carbonara vreten...
Hoeveel uur duurt jullie relatie nu al?quote:Op maandag 18 september 2017 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn nieuwe vriendin is Vega trouwens. Anti genot. Ik zei als we naar Japan gaan eet je beter wel vis en dat was ok
Helemaal mee eens vriendquote:Op maandag 18 september 2017 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
. Zo'n heerlijk Duits desembroodje is ook genot.
Daar hebben wij niks mee te maken.quote:Op maandag 18 september 2017 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na 9 maanden heb je wel eens zin in iets anders ja
quote:Op maandag 18 september 2017 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoeveel uur duurt jullie relatie nu al?
lekker manquote:Op maandag 18 september 2017 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga zo eens heerlijk schijten.
Dat heb ik al gedaan vandaag. Lekker man.quote:Op maandag 18 september 2017 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zit te eten joh mafklapperquote:Op maandag 18 september 2017 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
Welke? Zijn er meerder geloof ik.quote:Op maandag 18 september 2017 13:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kapi ben je al bij die Japanse toko gaan eten in Gent?
Onlogisch praat makkelijk over deze kapitale blunder heenquote:Op maandag 18 september 2017 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"keuzes" met een apostrof typen
Eetramenquote:Op maandag 18 september 2017 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke? Zijn er meerder geloof ik.
We kunnen het ook effe over jouw blunders hebben.quote:Op maandag 18 september 2017 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch praat makkelijk over deze kapitale blunder heen.
Laten we het over Stijns zus hebbenquote:Op maandag 18 september 2017 13:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
We kunnen het ook effe over jouw blunders hebben.
Insert viezegezwellen.jpg
picsquote:Op maandag 18 september 2017 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we het over Stijns zus hebben
Vreemd hoe hij doet alsof z'n neus bloedt idd.quote:Op maandag 18 september 2017 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch praat makkelijk over deze kapitale blunder heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |