Stel je niet zo aan, wijf.quote:Op maandag 18 september 2017 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van de gebiedende wijsvorm in de naam van dit restaurant.
Zou die ook gemengd douchen bij de korfbal?quote:Op maandag 18 september 2017 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we het over Stijns zus hebben
meer drugs doen.quote:Op maandag 18 september 2017 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er was hier een jongen uit Gent en hij had restaurant daar maar naam vergeten.
Goed verhaal weer.
Ik zou met haar ballen wel een zesje willen makenquote:Op maandag 18 september 2017 13:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou die ook gemengd douchen bij de korfbal?
het zit bij Herman Brusselmans om de hoek.quote:Op maandag 18 september 2017 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, wijf.
pics van Stijn z'n zusje.quote:Op maandag 18 september 2017 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou met haar ballen wel een zesje willen maken
Is dit een lokaal me-luv-you-long-time dame of een Europese "ik-ben-mijn-horizon-aan-het-verbreden" type?quote:Op maandag 18 september 2017 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn nieuwe vriendin is Vega trouwens. Anti genot. Ik zei als we naar Japan gaan eet je beter wel vis en dat was ok
Toen ik een tijdje geleden in Brugge was, tipte iemand mij ook een Japanse tent in Gent.quote:Op maandag 18 september 2017 13:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kapi ben je al bij die Japanse toko gaan eten in Gent?
Je bent ook een echte Brit.quote:Op maandag 18 september 2017 13:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik eet in Azie na 2 weken al gewoon fish and chips.
not even mad.
Ik associeerde jouw comfort food met een Poolse boerenpot.quote:Op maandag 18 september 2017 13:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
je moet soms even wat comfort food eten
Pools eten is non-existant in Azie.quote:Op maandag 18 september 2017 13:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik associeerde jouw comfort food met een Poolse boerenpot.
Sinds wanneer ben jij blauw meneer?quote:Op maandag 18 september 2017 13:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou die ook gemengd douchen bij de korfbal?
Frituren is ook de meest veilige optie.quote:Op maandag 18 september 2017 13:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik eet in Azie na 2 weken al gewoon fish and chips.
not even mad.
Dit kan ik beamen. Aan de andere kant wil je dit ook niet zo vaak als onlogisch doen, omdat je anders het bijbehorende vadsige voorkomen krijgt.quote:Op maandag 18 september 2017 13:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
je moet soms even wat comfort food eten
Al was ik de laatste keer in Thailand bij een british food restaurantje.quote:Op maandag 18 september 2017 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Frituren is ook de meest veilige optie.
Vindaloo godquote:Op maandag 18 september 2017 13:23 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Al was ik de laatste keer in Thailand bij een british food restaurantje.
Toen bleek British food Vindaloo te zijn.
Dat vond ik wel geestig.
in Gent zitten wel zat leuke restaurants, voor jou ligt het wat anders omdat je er woont maar ik zou niet snel daar Japans gaan etenquote:Op maandag 18 september 2017 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van de gebiedende wijsvorm in de naam van dit restaurant.
Indian Currygenot. Je kunt in ZO Azië sowieso wel prima Indiaas eten volgens mij.quote:Op maandag 18 september 2017 13:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Dat imperialisme kan ik wel waarderen.
In Maleisie ook, daar heb je veel van die rakkers lopen.quote:Op maandag 18 september 2017 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Indian Currygenot. Je kunt in ZO Azië sowieso wel prima Indiaas eten volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |