Dat zou je tegen ADO niet nodig moeten hebben.quote:
RUSTAGquote:Op zondag 17 september 2017 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zou je tegen ADO niet nodig moeten hebben.
Heb je de visite de deur uitgeschopt?quote:
neenquote:Op zondag 17 september 2017 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je de visite de deur uitgeschopt?
Maakt mij het uit, als hij de ballen maar tegenhoudtquote:
komt goedquote:Op zondag 17 september 2017 16:26 schreef GGMM het volgende:
Wat een enorme zooi is het weer bij Ajax.
Ze moeten hun draai nog vindenquote:Op zondag 17 september 2017 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
Wat waardeloos gespeeld
Maja, het is nog een beetje vers allemaal.
En dan was de eerste helft nog wel prima, tweede helft niks van terug te zien.quote:Op zondag 17 september 2017 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
Wat waardeloos gespeeld
Maja, het is nog een beetje vers allemaal.
Niet te best nee.quote:Op zondag 17 september 2017 16:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar bent niet blij.
Wout maakt ons WKquote:Op zondag 17 september 2017 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan neem ik voor eeuwig een Weghorst UI
Het loopt wat achter.quote:Op zondag 17 september 2017 16:30 schreef Caland het volgende:
In Den Haag dragen ze blijkbaar nog steeds bomberjacks
Ik las heel even club sandwichquote:Op zondag 17 september 2017 16:29 schreef PicoMMP het volgende:
Misschien moet ik dit jaar maar voor Feyenoord zijn. Clubswitch.
bohhhquote:Op zondag 17 september 2017 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las heel even club sandwich
Honger.
Ik nu ook. Bedankt.quote:Op zondag 17 september 2017 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Honger.
ik heb zin in chipsquote:Op zondag 17 september 2017 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Honger.
ja zware week.quote:Op zondag 17 september 2017 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
had ajax van de week nog EUROPEES VOETBAL GESPEELD
WEET IEMAND DAT???
Ik knal de bbq zo nog even aan.quote:
Ja, ik vind het echt jammer dat die weg is.quote:Op zondag 17 september 2017 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan was de eerste helft nog wel prima, tweede helft niks van terug te zien.
Het gehele fundament wat Bosz had gelegd is weg.
Bosz had verder ook wel wat mindere kanten hoor, maar voor Ajax echt een uitstekende trainer. Helaaschquote:Op zondag 17 september 2017 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt jammer dat die weg is.
Ik zeg het je JR. Wout wordt kampioenquote:Op zondag 17 september 2017 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is goed voor de wedstrijd!
Om er maar eens een cliché uit te gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zondag 17 september 2017 16:49 schreef Paul het volgende:
Ajax![]()
Feyenoordlekker voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ajax![]()
FeyenoordTwenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ajax in dat rijtje ?quote:Op zondag 17 september 2017 16:51 schreef Paul het volgende:
Gaan kampioenskandidaten Ajax, Feyenoord en Utrecht dan dit weekend punten laten liggen
genot. Al mag hij ook wel stuntenquote:Op zondag 17 september 2017 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koeman krijgt weer op zijn flikker
Sommigen geloven nog in sprookjes.quote:
Ik geloof dat wel, las dat die andere topper net alweer helemaal niks was.quote:Op zondag 17 september 2017 16:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
genot. Al mag hij ook wel stunten
Niet gezien gelukkigquote:Op zondag 17 september 2017 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof dat wel, las dat die andere topper net alweer helemaal niks was.
Paul zeker jaquote:Op zondag 17 september 2017 16:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Sommigen geloven nog in sprookjes.
Ajax![]()
FeyenoordRamselaartje lekker kampioen dit jaar, PaulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Ik heb eigenlijk alleen nog maar prima potjes gezien.quote:Op zondag 17 september 2017 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen geweldig voetbalweekend dit
Ik alleen maar zaadpotjes. Spurs en Atletico gisterenquote:Op zondag 17 september 2017 16:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen nog maar prima potjes gezien.
chelsea arsenal was echt aids JR echt pure aidsquote:Op zondag 17 september 2017 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik alleen maar zaadpotjes. Spurs en Atletico gisteren
Ik vind dat eigenlijk nooit echt een wedstrijd om naar uit te kijken.quote:Op zondag 17 september 2017 16:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
chelsea arsenal was echt aids JR echt pure aids
Ik keek city en Getafe. Vandaag Dybalashow/Milan en beetje Ajax/dartsquote:Op zondag 17 september 2017 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik alleen maar zaadpotjes. Spurs en Atletico gisteren
ik bleef er wel voor thuis, maarja dat moet ik wetenquote:Op zondag 17 september 2017 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk nooit echt een wedstrijd om naar uit te kijken.
En dan alsnog binnen twee minuten achterstaanquote:Van Bronckhorst verwacht een felle start van PSV, zo geeft hij in zijn vooruitblik bij FOX Sports en NOS aan.
Hey! laat de honden hier buitenquote:Op zondag 17 september 2017 16:59 schreef Buitendam het volgende:
Kramer weer bewust op de enkel. Gore hond
Ah ja die heb ik gemist omdat ik even naar de kermis gingquote:Op zondag 17 september 2017 16:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik keek city en Getafe. Vandaag Dybalashow/Milan en beetje Ajax/darts
Je gaf niet eens Ajax voorrang?quote:Op zondag 17 september 2017 16:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik bleef er wel voor thuis, maarja dat moet ik weten
die had ik op het 1e schermquote:Op zondag 17 september 2017 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaf niet eens Ajax voorrang?
nou nou nouquote:Op zondag 17 september 2017 17:00 schreef Brammess het volgende:
Wat een kankerploeg dat Feyenoord. Hoop werkelijk waar met heel mijn hart dat er binnen die groep een terminale ziekte opbloeit.
Vandaag nog United en Real kijken. Dan zit het er weer opquote:Op zondag 17 september 2017 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ja die heb ik gemist omdat ik even naar de kermis ging![]()
Dybala had wel een geil goaltje zag ik.
Madquote:Op zondag 17 september 2017 17:00 schreef Brammess het volgende:
Wat een kankerploeg dat Feyenoord. Hoop werkelijk waar met heel mijn hart dat er binnen die groep een terminale ziekte opbloeit.
Nou, nou, nouquote:Op zondag 17 september 2017 17:00 schreef Brammess het volgende:
WOOOOOOOOWquote:Op zondag 17 september 2017 17:00 schreef Brammess het volgende:
quote:Op zondag 17 september 2017 17:00 schreef Brammess het volgende:
Doe eens rustig joh.quote:Op zondag 17 september 2017 17:00 schreef Brammess het volgende:
Real pak ik vanavond wel even mee ja.quote:Op zondag 17 september 2017 17:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vandaag nog United en Real kijken. Dan zit het er weer op
Hij raakt gewoon twee ballen.quote:
Dit is een veel zwaardere overtreding. Hij schopt nog een keer door na het contactquote:
GIFquote:Op zondag 17 september 2017 17:02 schreef hafcfan het volgende:
Brammes heeft wel een punt. Feyenoord heeft veel smerige honden in het elftal.
Nee en het was vast ook de schuld van Max.quote:
Nee johquote:Op zondag 17 september 2017 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ramselaartje lekker kampioen dit jaar, Paul
Vind jij VVV ook zo'n leuk clubjequote:Op zondag 17 september 2017 17:03 schreef KingRoland het volgende:
Dit deden ze (op kramer na) niet tegen city
Ik heb het idee dat ze daar niet zo objectief zijn.quote:Op zondag 17 september 2017 17:03 schreef Coco. het volgende:
In het Feyenoord topic zijn ze overtuigd van maximaal geel.
Feyenoordtopicquote:Op zondag 17 september 2017 17:03 schreef Coco. het volgende:
In het Feyenoord topic zijn ze overtuigd van maximaal geel.
Nope?quote:Op zondag 17 september 2017 17:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee en het was vast ook de schuld van Max.
Ik heb er niets mee eigenlijk, maar als ze winnen is het mooiquote:Op zondag 17 september 2017 17:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vind jij VVV ook zo'n leuk clubje
Met 2 benen EN te laat zonder kans op balquote:Op zondag 17 september 2017 17:03 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Geen rood, waren geen gestrekte benen.
Exactquote:Op zondag 17 september 2017 17:03 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn.quote:
Daar is ook een gifje van meen ik.quote:Op zondag 17 september 2017 17:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Feyenoordtopic
Daar gaan we naar toe na de 3-1 van vandaag.
Koeman kan de trein vanavond pakkenquote:Op zondag 17 september 2017 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze daar niet zo objectief zijn.
bal raakte ie anders wel.quote:Op zondag 17 september 2017 17:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Met 2 benen EN te laat zonder kans op bal
Je moest eens voelen hoe hard ik je kan raken zonder ook maar 1 gestrekt beenquote:Op zondag 17 september 2017 17:03 schreef TehRocks het volgende:
[..]
hue huequote:Op zondag 17 september 2017 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bal raakte ie anders wel.
Op naar het bondscoachschap.quote:Op zondag 17 september 2017 17:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Koeman kan de trein vanavond pakken
Het is allemaal een groot complot ik zweer het jequote:Op zondag 17 september 2017 17:05 schreef VEM2012 het volgende:
Lozano glijdt uit: rood. Feyenoorder komt lomp in en schop De Jong uit het veld: geel.
Bijzonder wel weer.
Nee, dan die aanstellers bij PSV op de tribunequote:Op zondag 17 september 2017 17:05 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een frusties bij die stinkclub uit Rotterdam zeg
Wist niet dat je moeder in Rotterdam werkte.quote:Op zondag 17 september 2017 17:05 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een frusties bij die stinkclub uit Rotterdam zeg
Hoe is dat geel? Hij raakt hem nauwelijksquote:Op zondag 17 september 2017 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Thuisfluiter die scheids als geel voor Berghuis dan ook voor Bergwijn.
Net zoals Coco in een paar topics geleden?quote:Op zondag 17 september 2017 17:06 schreef Buitendam het volgende:
Dit Feyenoord zet zichzelf even voor lul. De tering.
Nee, dat niet. Maar er wordt slecht gefloten.quote:Op zondag 17 september 2017 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is allemaal een groot complot ik zweer het je
Dat wordt genieten tegen Napoliquote:Op zondag 17 september 2017 17:06 schreef Brammess het volgende:
Feyenoord gaat een lang seizoen tegemoet. Enig beetje weerstand en het is he-le-maal de weg kwijt.
Jullie zijn de weg al kwijt in Almelo, Den Haag en Noorwegen lolquote:Op zondag 17 september 2017 17:06 schreef Brammess het volgende:
Feyenoord gaat een lang seizoen tegemoet. Enig beetje weerstand en het is he-le-maal de weg kwijt.
2/10quote:Op zondag 17 september 2017 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wist niet dat je moeder in Rotterdam werkte.
wiltquote:Op zondag 17 september 2017 17:07 schreef Brammess het volgende:
[..]
Vandaag weer even 6-0 winst koekoek.
Dat wordt echt 9-0 als Napoli wilt.
Maar hij heeft wel een goed punt.quote:Op zondag 17 september 2017 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is allemaal een groot complot ik zweer het je
Die is er ook teveel in gaan geloven.quote:Op zondag 17 september 2017 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)de-benen-van-vilhena
Wie zit hier nou op te wachten
Ajax voetbalt vooral tegen zichzelf, kwaliteit genoeg maar het is tot nu toe gewoon kut.quote:Op zondag 17 september 2017 17:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jullie zijn de weg al kwijt in Almelo, Den Haag en Noorwegen lol
Is dat nieuws?quote:Op zondag 17 september 2017 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het strijdplan van Feyenoord is iedereen in elkaar trappen?
Kap eens met je actquote:Op zondag 17 september 2017 17:07 schreef Paul het volgende:
Alle topploegen gaan verliezen dit jaar. Dit is de kans voor Utrecht
Die werden geslacht door Twente vandaag, toch?quote:Op zondag 17 september 2017 17:07 schreef Paul het volgende:
Alle topploegen gaan verliezen dit jaar. Dit is de kans voor Utrecht
Dat klopt. Maar zolang jullie Keizer hebben wordt het niks.quote:Op zondag 17 september 2017 17:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ajax voetbalt vooral tegen zichzelf, kwaliteit genoeg maar het is tot nu toe gewoon kut.
Ik zou bij Feyenoord echt niet weten wie voor de opleving moet zorgen als de DUELS van ze niet gewonnen worden.
De mouwen opstropen heet datquote:Op zondag 17 september 2017 17:08 schreef TehRocks het volgende:
Wat zijn ze in godsnaam aan het doen bij Feyenoord
quote:Op zondag 17 september 2017 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)de-benen-van-vilhena
Wie zit hier nou op te wachten
Eensch. Tijd voor Bootleg Pepquote:Op zondag 17 september 2017 17:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar zolang jullie Keizer hebben wordt het niks.
Volgens mij staan bij Ajax ook gewoon Younes, Viergever en Veltmannetje in de basisquote:Op zondag 17 september 2017 17:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ajax voetbalt vooral tegen zichzelf, kwaliteit genoeg maar het is tot nu toe gewoon kut.
Dry your eyes matequote:Op zondag 17 september 2017 17:09 schreef fetX het volgende:
Dat psv publiek vindt ook alles een overtreding. Trauma na rood Lozano?
En bij Feyenoord Boetius, Haps, Diks, Kramer, Van der Arie en Botteghinquote:Op zondag 17 september 2017 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij staan bij Ajax ook gewoon Younes, Viergever en Veltmannetje in de basis
Maar ik kan het mis hebben
Zo gewoon vind ik dat nietquote:Op zondag 17 september 2017 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij staan bij Ajax ook gewoon Younes, Viergever en Veltmannetje in de basis
Maar ik kan het mis hebben
Daarom, doen alsof het bij Ajax vooral pech is is nogal ridicuul na oorwassingen tegen postbodes uit Noorwegen, Heracles Herácles en na vandaag.quote:Op zondag 17 september 2017 17:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
En bij Feyenoord Boetius, Haps, Diks, Kramer, Van der Arie en Botteghin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daarom, als al die teams kwalitatief veel matiger zijn dan is het toch logisch dat je dan tegen jezelf voetbalt?quote:Op zondag 17 september 2017 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom, doen alsof het bij Ajax vooral pech is is nogal ridicuul na oorwassingen tegen postbodes uit Noorwegen, Heracles Herácles en na vandaag.
Je bent zelf een schwalbe.quote:
Hoe lang ga jij eigenlijk met deze ui rondlopen?quote:
Buiten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |