https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_440546.htmlquote:Op maandag 14 mei 2018 17:57 schreef Seven. het volgende: En mijn bonus request is dan dat het een vloer is die ik niet om de dag hoef te stofzuigen
.
Dit is het enige soort stofzuiger die ik wel voor mijn verjaardag wil.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 08:25 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_440546.html
Ik denk na een jaar of 10 gewoon nog een keertje doen. 100% slijtvast denk ik niet.quote:Op maandag 21 mei 2018 19:25 schreef Vonkenboer het volgende:
Is dit dan ook in zijn geheel slijtvast of moet je zoiets dan nog een keer coaten ?
Ja, dat zei mijn zus ook al. 'Jezus, wat een ding!'quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:23 schreef monsterd. het volgende:
Wow wat een ding, uniek dingetje voor in je tuin zeg. Laat je de kleur ook zo of krijgt ie een lakje oid?
Ik heb geen geldboom helaas. We moeten sowieso eerst controleren hoe het zit met ons huidige dak. We hebben via google maps ons dak bekeken. Ligt vol met grind, foto van 2008. Vorige bewoonster heeft hier 12 jaar gewoond en het is dus sowieso ouder dan 2003-2004, het zou mij niet verbazen als onze huidige dakbedekking al ruim 20 jaar oud is. Als het in slechte staat is, dan moeten we even sparen om volgend jaar de hele boel te laten vervangen voor EPDM en nieuwe isolatie. Als het dak nog 10 jaar mee kan, dan loont het wel de moeite om het groene dak dit jaar nog aan te laten leggen. Een groen dak verlengt de levensduur van je dak dus dat komt mooi uit en de netto investering van max 500 euro is wel de moeite voor 10 jaar. Al is het alleen maar dat de warmte er langer door buiten blijft. En dat voordeel heb je niet zo met zonnepanelen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:26 schreef Randy_S het volgende:
Mooi voortgang, ik heb zelf ook zo'n groen dak overwogen. Maar ik zou als ik jou was voor zonnepanelen gaan ipv een groen dak. Haal je er nog geld uit in plaats van dat je er geld in moet blijven pompen omdat er weer plantjes doodgaan enzo
Misschien dat je het voor 2 tientjes minder kan vinden als je een week zoekt, het is net wat je vrije tijd je waard is.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:18 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een offerte van 480 euro ex BTW voor de constructieberekening trouwens, dat moet toch goedkoper kunnen?
Dus rond de 500 euro ex BTW is wel redelijk gangbaar voor een simpele constructieberekening waarbij ik zelf alle gegevens aanlever?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:40 schreef Deshain het volgende:
[..]
Misschien dat je het voor 2 tientjes minder kan vinden als je een week zoekt, het is net wat je vrije tijd je waard is.
Gaat ongeveer 1500 euro kosten als ik voor cassettes ga (kan goedkoper als je geen kant en klaar systeem neemt), en ik kan ruim 1000 euro aan subsidie terugkrijgen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:05 schreef Mojo.jojo het volgende:
https://www.aquaplan.com/ndl/product/aquaplant-rol
Zag dit op een folder bij de Gamma. Met die folder kun je ook de kosten op berekenen. Weet niet precies meer uit mijn hoofd.
4 uurtjes werk om de informatie te filteren, berekening te maken en uit te werken is idd wel een hele simpele berekening.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dus rond de 500 euro ex BTW is wel redelijk gangbaar voor een simpele constructieberekening waarbij ik zelf alle gegevens aanlever?
Kun jij het goedkoper?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:08 schreef Deshain het volgende:
[..]
4 uurtjes werk om de informatie te filteren, berekening te maken en uit te werken is idd wel een hele simpele berekening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |