Na 5 tot 10 jaar niet meer. En ik ben echt geen poetser.. Wat betreft schoonmaken moet het praktisch zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:51 schreef Vonkenboer het volgende:
Maar voegen in een badkamer kun je mits een goede kleur toch gewoon eenvoudig schoonhouden ?
Mooi maar prijzigquote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:28 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Meelezer hier. Even reageren op de geen tegels in de douchecabine. Ik hou daar zelf ook niet van en ben voor mijn eigen douche uitgekomen op Lustrolite (kunststof plaat). Geen idee of het wat voor jullie is, maar om aan te geven dat er meer opties zijn..
Ik laat je weten hoe het bevaltquote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:52 schreef PJ het volgende:
Sinds wanneer is egaline een eindproduct? Het is toch veel te zacht om als eindvloer te dienen.
Mooi spul wel! Ik ga straks ff bellen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:14 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Wellicht is dit een optie voor de badkamer: https://fibo-trespo.nl/
Het doet niets voor isolatie. Hooguit houdt het brandende zon van een plat dak en daardoor wordt het minder warm binnen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 07:33 schreef Seven. het volgende:
Gezien de isolatie die je daar voor terugkrijgt, is het wel de moeite om er voor te sparen.
Groenedaken.net ga ik zo ff checken. Ik heb nog even doorgerekend. Het door mij geschetste kostenplaatje ging uit van 50m2 + 55 euro de meter. Maar we hebben feitelijk 45m2 plat dak en aan weerszijden moet er loopruimte zijn, dus daar moeten we nog 10m2 aftrekken. En het blijkt voor een kleine 40 euro per meter ook te kunnen. Kostenplaatje: 1584 euro inclusief bezorgen via sedumworld.com. 1050 euro subsidie, hoef je alleen maar een foto van je dak op te sturen na de werkzaamheden.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 07:44 schreef PJ het volgende:
[..]
Het doet niets voor isolatie. Hooguit houdt het brandende zon van een plat dak en daardoor wordt het minder warm binnen.
Ik heb 42m2 liggen en zelf aangeld met cassettes. Heeft mij met subsidie ¤1100 gekost.
Zie groenedaken.net
Dat is dan flink in prijs omhoog gegaan.. Succes met je zoektocht!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mooi maar prijzig. 600 euro in plaats van 250 euro. Ik hoop dat de PVC platen er fatsoenlijk uitzien
.
Jij had een containerwoning?quote:Op maandag 14 mei 2018 15:53 schreef ErkendFokker het volgende:
Waarom geen linoleum achtig spul in de douchecabine? Mijn containerwoning had dat ook in de badkamer
Thanks!quote:
https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_440546.htmlquote:Op maandag 14 mei 2018 17:57 schreef Seven. het volgende: En mijn bonus request is dan dat het een vloer is die ik niet om de dag hoef te stofzuigen
.
Dit is het enige soort stofzuiger die ik wel voor mijn verjaardag wil.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 08:25 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_440546.html
Ik denk na een jaar of 10 gewoon nog een keertje doen. 100% slijtvast denk ik niet.quote:Op maandag 21 mei 2018 19:25 schreef Vonkenboer het volgende:
Is dit dan ook in zijn geheel slijtvast of moet je zoiets dan nog een keer coaten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |