Ik onderschrijf deze postquote:Op maandag 11 september 2017 21:17 schreef GGMM het volgende:
Wat een extreem debiele redenatie van Keizer
Daar krijg je nooit meer 50 miljoen voorquote:Op maandag 11 september 2017 21:17 schreef Caland het volgende:
Dolberg is al bijna een half jaar uit vorm
Maar laten we gewoon volhouden dat het vorm is
Ofzo
Was tot Lyon-uit een echte topper. Die komt er echt wel.quote:Op maandag 11 september 2017 21:17 schreef Caland het volgende:
Ofzo
Of dat hij 19 is.quote:Op maandag 11 september 2017 21:17 schreef Caland het volgende:
Ofzo
Ik moet het nog zien. Dat weet je nooit van te voren.quote:Op maandag 11 september 2017 21:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was tot Lyon-uit een echte topper. Die komt er echt wel.
Marcel Keizer is dan ook Wouters 2quote:Op maandag 11 september 2017 21:18 schreef S0nic het volgende:
Keizer komt als een brugklasser over die een spreekbeurt geeft in interviews.
Het is een redelijk talent, niets meer dan datquote:Op maandag 11 september 2017 21:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was tot Lyon-uit een echte topper. Die komt er echt wel.
Hahahahahahaha.quote:Op maandag 11 september 2017 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is een redelijk talent, niets meer dan dat
Ja precies, kan ook echt wel een goede spits worden. Maar in Nederland deden we net alsof we de nieuwe Bergkamp hadden rondlopen. Zoals het eigenlijk altijd gaat met Ajaxtalenten die een paar keer scoren.quote:
Net werd het nog ergens het beste talent van de wereld genoemd. Ik moet er nu nog om lachenquote:
Komt ook wel omdat hij het niet alleen tegen NEC en Willem 2 liet zien maar ook in grote Europese wedstrijden.quote:Op maandag 11 september 2017 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies, kan ook echt wel een goede spits worden. Maar in Nederland deden we net alsof we de nieuwe Bergkamp hadden rondlopen. Zoals het eigenlijk altijd gaat met Ajaxtalenten die een paar keer scoren.
Denk eerder de dorpskapper in Grollooquote:Op maandag 11 september 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik schakel nu in
Johan weer naar de haararchitect geweest?
In Vladikavkaz.quote:Op maandag 11 september 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik schakel nu in
http://arnohaararchitecten.nlquote:Op maandag 11 september 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik schakel nu in
Helemaal waar ja. En nog mag ik hem wel.quote:Op maandag 11 september 2017 21:23 schreef Caland het volgende:
Bij Feyenoord gooide hij op een gegeven moment de spullen van Gerard Meijer in een afvalbak
Dan teken je eigenlijk direct je ontslag
Frank de Boer wel al?quote:Op maandag 11 september 2017 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Studio Voetbal eigenlijk al gebashd want daarvoor kijk ik
Ik kijk voor de Rondobashquote:Op maandag 11 september 2017 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
als Verbeek zijndequote:Op maandag 11 september 2017 21:24 schreef S0nic het volgende:
Hoe kan je nou als Verbeek zijnde denken dat je bij een club als Feyenoord de cultuur kan gaan veranderen![]()
Nee en de Rondo bash wacht ik ook op.quote:Op maandag 11 september 2017 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
als zijndequote:Op maandag 11 september 2017 21:24 schreef S0nic het volgende:
Hoe kan je nou als Verbeek zijnde denken dat je bij een club als Feyenoord de cultuur kan gaan veranderen![]()
quote:Op maandag 11 september 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik schakel nu in
Hij had die hele club weg moeten gooienquote:Op maandag 11 september 2017 21:23 schreef Caland het volgende:
Bij Feyenoord gooide hij op een gegeven moment de spullen van Gerard Meijer in een afvalbak
Dan teken je eigenlijk direct je ontslag
Madquote:Op maandag 11 september 2017 21:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij had die hele club weg moeten gooien
Hang een poster op van een zigeunerjongen met een traan in zijn oog, en je hebt de cultuur van die club al verdubbeld.quote:Op maandag 11 september 2017 21:24 schreef S0nic het volgende:
Je bent nog erger mad dan normaal vandaag. Hoe komt het zo, wil je erover praten?quote:Op maandag 11 september 2017 21:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hang een poster op van een zigeunerjongen met een traan in zijn oog, en je hebt de cultuur van die club al verdubbeld.
Dat zijn teksten!quote:Op maandag 11 september 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Hake lijkt net op een interim trainer die te lang is gebleven
Eigenlijk is dat ook zo tochquote:Op maandag 11 september 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Hake lijkt net op een interim trainer die te lang is gebleven
Bejaardenelftal. Was Bosz toen TD?quote:Op maandag 11 september 2017 21:26 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan de wedstrijd Heerenveen - Feyenoord nog wel heugen net na het ontslag van Verbeek bij de Rotterdammers. Dat uitvak heeft toen 90 minuten lang de spelers uitgescholden met de meest groffe spreekkoren. Zo populair was Gert-Jan.
Maar eerlijk is eerlijk hij had meer met het materiaal kunnen doen destijds.
De rest van Nederland is niet zo op de hoogte van Twente sinds ze weer in de marginaliteit zijn verdwenenquote:
Voor je moeder die wandelende tumor uitpoepte had ze ook al geen haar op de foef hoorquote:
Prima zoquote:Op maandag 11 september 2017 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
De rest van Nederland is niet zo op de hoogte van Twente sinds ze weer in de marginaliteit zijn verdwenen
HOLY KOEKOEKquote:Op maandag 11 september 2017 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor je moeder die wandelende tumor uitpoepte had ze ook al geen haar op de foef hoor
Eigenlijk zouden er veel meer ajacieden kanker moeten krijgenquote:
Hij komt van de frontpage, geen aandacht aan besteden.quote:Op maandag 11 september 2017 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het ook een vrij harde opmerking.
En dat als crewlid.
De tering. ZO DANquote:Op maandag 11 september 2017 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor je moeder die wandelende tumor uitpoepte had ze ook al geen haar op de foef hoor
Bedankt Theoquote:Op maandag 11 september 2017 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden er veel meer ajacieden kanker moeten krijgen
Sugar Lee Hooper Genotquote:Op maandag 11 september 2017 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Derde club van Overijssel. Staan boven GAE. Kan slechter.quote:Op maandag 11 september 2017 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
De rest van Nederland is niet zo op de hoogte van Twente sinds ze weer in de marginaliteit zijn verdwenen
oh wacht, dat doet niemand alquote:Op maandag 11 september 2017 21:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij komt van de frontpage, geen aandacht aan besteden.
Haha, Theo Maassenquote:Op maandag 11 september 2017 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
sowquote:Op maandag 11 september 2017 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, wat is dat?quote:Op maandag 11 september 2017 21:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 september 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Powerloungen heeft leuke gifjes van deze kale man
quote:
HIJ MAAKT JE HELEMAAL AF VRIENDquote:Op maandag 11 september 2017 21:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nouquote:Op maandag 11 september 2017 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
En killerjetquote:Op maandag 11 september 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
EK Korfbal met Stijn als analist wil ik wel eens kijken
de echt die muisquote:Op maandag 11 september 2017 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook de echt die muis in beeld
pro gifmaker enzo
Kilomeetjesquote:Op maandag 11 september 2017 21:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat mag als je elke ochtend om 5uur 10 kilometer op de racefiets gaat
Ach, in die Engelse lage divisies kom je ook velden tegen, niet te geloven..quote:Op maandag 11 september 2017 21:33 schreef Zorro het volgende:
Toch gek dat Nederland het enige land is waar het onmogelijk is gras te leggen bij sommige clubs.
Dan heb jij nooit gevoetbald.quote:Op maandag 11 september 2017 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Gertjan heeft wel gelijk. Beter kunstgras dan een zeer slechte grasmat
Nee, gewoon nee.quote:Op maandag 11 september 2017 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Bizar ja, alle teams van je club laat je toch niet op één veld trainenquote:Op maandag 11 september 2017 21:33 schreef Caland het volgende:
Het gaat niet eens echt om kunstgras
Clubs die geen trainingsaccomodatie hebben moeten zichzelf gewoon opheffen
Jij bent echt een debielquote:Op maandag 11 september 2017 21:33 schreef timmmmm het volgende:
bij sommige clubs moet je eerst de koeien van het veld jagen om te kunnen spelenquote:Op maandag 11 september 2017 21:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ach, in die Engelse lage divisies kom je ook velden tegen, niet te geloven..
Een van de grootste clubs van Nederland heeft jarenlang zeer veel moeite gehad een acceptabele mat neer te leggen, ken je nagaan bij clubs die een twintigste van de begroting hebenquote:Op maandag 11 september 2017 21:33 schreef Zorro het volgende:
Toch gek dat Nederland het enige land is waar het onmogelijk is gras te leggen bij sommige clubs.
bij FC Bal op het Dak welquote:Op maandag 11 september 2017 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bizar ja, alle teams van je club laat je toch niet op één veld trainen
Dé grootste club van Nederland oetlul. Je praat echt poep.quote:Op maandag 11 september 2017 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een van de grootste clubs van Nederland heeft jarenlang zeer veel moeite gehad een acceptabele mat neer te leggen, ken je nagaan bij clubs die een twintigste van de begroting heben
Dat had een bijzondere reden.quote:Op maandag 11 september 2017 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een van de grootste clubs van Nederland heeft jarenlang zeer veel moeite gehad een acceptabele mat neer te leggen, ken je nagaan bij clubs die een twintigste van de begroting heben
Zeg maar gewoon de grootste club, en dat komt omdat er altijd veel concerten zijn in de Arena.quote:Op maandag 11 september 2017 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar waarom is dat in Belgie dan niet zo?quote:Op maandag 11 september 2017 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijna wandelend inderdaadquote:Op maandag 11 september 2017 21:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker relaxed rustig.
Ik wou je uitnodigen ga anders een keer mee 's ochtends.
Je maakt jezelf echt belachelijk.quote:Op maandag 11 september 2017 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij onze vereniging hebben we gewoon een goed kunstgrasveld liggen. Moet er alleen voor zorgen dat er goed gesproeid wordt.quote:
en een robot hield de stand bijquote:Op maandag 11 september 2017 21:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Bij de B&A boys ook, daar stond ook een hond op doel
En deed een volwassen man mee in een jeugdcompetitie.quote:Op maandag 11 september 2017 21:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Bij de B&A boys ook, daar stond ook een hond op doel
Was dat GGMM?quote:Op maandag 11 september 2017 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En deed een volwassen man mee in een jeugdcompetitie.
Geen idee. Zou ik eerst eens uitzoeken voor je meteen iedereen verplicht het kunstgras eruit te pleurenquote:Op maandag 11 september 2017 21:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar waarom is dat in Belgie dan niet zo?
Niet als je keeper bent. Believe me. Ik kwam regelmatig bont en blauw terug van een training.quote:Op maandag 11 september 2017 21:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij onze vereniging hebben we gewoon een goed kunstgrasveld liggen. Moet er alleen voor zorgen dat er goed gesproeid wordt.
Ik ben meer een billenmanquote:Op maandag 11 september 2017 21:37 schreef Coco. het volgende:
De vraag is simpel, heb je liever kunsttieten of hangtieten?
Tegenwoordig word je daarvoor opgepakt.quote:Op maandag 11 september 2017 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En deed een volwassen man mee in een jeugdcompetitie.
Omdat je niet kan keepenquote:Op maandag 11 september 2017 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet als je keeper bent. Believe me. Ik kwam regelmatig bont en blauw terug van een training.
Je mag ook niks meer tegenwoordigquote:Op maandag 11 september 2017 21:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tegenwoordig word je daarvoor opgepakt.
Mijn broer is ook keeper. Zit wel verschil in qua kunstgras. Het hoofdveld heeft een nieuw en goed veld dat ook goed onderhouden wordt. Daar heeft hij geen problemen. Op het andere (oudere) veld dat slecht is onderhouden, heeft hij veel meer problemen mee.quote:Op maandag 11 september 2017 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet als je keeper bent. Believe me. Ik kwam regelmatig bont en blauw terug van training.
koekoekquote:Op maandag 11 september 2017 21:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, oude nicht, dat weten we wel.
Het gaat vooral om de ondergrond. Zelfs bij een slecht onderhouden natuurgrasveld is de ondergrond meestal zacht. En vergis je niet, de helft van de kunstgrasvelden in het amateurvoetbal is om te huilen -letterlijkquote:Op maandag 11 september 2017 21:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Mijn broer is ook keeper. Zit wel verschil in qua kunstgras. Het hoofdveld heeft een nieuw en goed veld dat ook goed onderhouden wordt. Daar heeft hij geen problemen. Op het andere (oudere) veld dat slecht is onderhouden, heeft hij veel meer problemen mee.
Doe even normaal halve garequote:
Alle mensen. Je kunt wel merken dat jij naar Giel zijn terugkeer uitkijkt met je stoere gedrag.quote:
Van Breukelen was zaterdag bij Heracles - Feyenoordquote:Op maandag 11 september 2017 21:40 schreef S0nic het volgende:
[..]
Noem jij Van Breukelen nu een mongool?
Nu hebben wij het geluk bij vrij veel verenigingen te moeten spelen waar ze genoeg geld hebben om fatsoenlijk veld neer te leggen. Maar bij andere verenigingen (en zeker met oudere velden) is het huilen met de pet op inderdaad.quote:Op maandag 11 september 2017 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de ondergrond. Zelfs bij een slecht onderhouden natuurgrasveld is de ondergrond meestal zacht. En vergis je niet, de helft van de kunstgrasvelden in het amateurniveau is om te huilen -letterlijk
Veel domme mensen in dit topic jaquote:Op maandag 11 september 2017 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder gelezen
[..]
Verder niemand die dit door heeft, genant.
henk@devries.nl gebruiken. Werkt altijdquote:
Van Caland en GGMM hebben we toch andere verwachtingen.quote:Op maandag 11 september 2017 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder gelezen
[..]
Verder niemand die dit door heeft, genant.
Het emailadres, aldus Johan.quote:Op maandag 11 september 2017 21:45 schreef Wereldgozer het volgende:
even mailen naar www.televizier.nl/ring
Ja, en ik speelde mijn laatste 4 voetbal jaren bij reserve 7e klasse clubquote:Op maandag 11 september 2017 21:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu hebben wij het geluk bij vrij veel verenigingen te moeten spelen waar ze genoeg geld hebben om fatsoenlijk veld neer te leggen. Maar bij andere verenigingen (en zeker met oudere velden) is het huilen met de pet op inderdaad.
Ik leef met je en vooral je knieën meequote:Op maandag 11 september 2017 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, en ik speelde mijn laatste 4 voetbal jaren bij reserve 7e klasse club![]()
Dan kan je raden welke velden wij kregen toegewezen
Veel mensen kennen dat filmpje niet heb ik het ideequote:Op maandag 11 september 2017 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van Caland en GGMM hebben we toch andere verwachtingen.
Ik heb nooit gevoetbald, maar tennis op kunstgras was altijd vreselijk kut.quote:Op maandag 11 september 2017 21:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik leef met je en vooral je knieën mee
Doe maar mijn arme heupen.quote:Op maandag 11 september 2017 21:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik leef met je en vooral je knieën mee
Tennis speel je op gravelquote:Op maandag 11 september 2017 21:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb nooit gevoetbald, maar tennis op kunstgras was altijd vreselijk kut.
Dit boeit verder niemand.
The next levvolquote:
Iedereen hier zou dat toch ook leuk vinden, niet?quote:Op maandag 11 september 2017 21:48 schreef VeX- het volgende:
Wilfred kan niet verbloemen dat hij het stiekem toch wel erg leuk vind als de loftrompet over hem wordt afgestoken.
quote:Gouden Televizier-Ring voor Beste TV-Programma
Blanco stem
Zilveren Televizier-Ster voor Beste TV-Presentator
Wilfred Genee - Voetbal Inside, Tour du jour (RTL7)
Zilveren Televizier-Ster voor Beste TV-Presentatrice
Dione de Graaff - Avondetappe (NOS)
Zilveren Televizier-Ster voor Beste TV-Acteur
Pierre Bokma - De Maatschap (VPRO)
Zilveren Televizier-Ster voor Beste TV-Actrice
Blanco stem
Televizier Talent Award
Marieke Elsinga - RTL Late Night (RTL4)
Je zou bijna denken dat hij een ego heeft.quote:Op maandag 11 september 2017 21:48 schreef VeX- het volgende:
Wilfred kan niet verbloemen dat hij het stiekem toch wel erg leuk vind als de loftrompet over hem wordt afgestoken.
Dan krijgt hij zo'n geile trek op zijn bekquote:Op maandag 11 september 2017 21:48 schreef VeX- het volgende:
Hadden we maar een Nederlandse streamer met een groot bereik in ons midden die om wat support kon vragen.quote:Op maandag 11 september 2017 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wie heeft 4chan weer ingeschakeld
Mag dat wel in het stadion?quote:Op maandag 11 september 2017 21:48 schreef Caland het volgende:
Gewoon lekker broekie uit en genieten woensdag, niks mis mee
Als je naar het stadion gaat zou ik toch maar het broekje aandoen.quote:Op maandag 11 september 2017 21:48 schreef Caland het volgende:
Gewoon lekker broekie uit en genieten woensdag, niks mis mee
Ties heeft mij vandaag verteld dat jij deze meme niet meer gebruikt. Niets blijkt minder waar.quote:Op maandag 11 september 2017 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hadden we maar een Nederlandse streamer met een groot bereik in ons midden die om wat support kon vragen.
Volgens mij had je mij iets beloofdquote:Op maandag 11 september 2017 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hadden we maar een Nederlandse streamer met een groot bereik in ons midden die om wat support kon vragen.
Breedtespelers als Delorge genotquote:Op maandag 11 september 2017 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax had er vroeger over de 80
vuurwerk steek je af, niet een trompetquote:Op maandag 11 september 2017 21:48 schreef VeX- het volgende:
Hoe bedoel je? Ik maak slechts de constatering dat we niemand hebben die het kan doen.quote:Op maandag 11 september 2017 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ties heeft mij vandaag verteld dat jij deze meme niet meer gebruikt. Niets blijkt minder waar.
Ik bedoel het Youtube kanaal van Ties.quote:Op maandag 11 september 2017 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik maak slechts de constatering dat we niemand hebben die het kan doen.
Was in 2001 ofzo na 3 jaar wanbeleid en spelers die ze maar niet kwijtraaktenquote:Op maandag 11 september 2017 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Breedtespelers als Delorge genot
Totdat Twente zijn eerste punten pakt, dus dat duurt gelukkig nog wel evenquote:Op maandag 11 september 2017 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ties heeft mij vandaag verteld dat jij deze meme niet meer gebruikt. Niets blijkt minder waar.
Mag ik het zelfs niet meer insemineren?quote:Op maandag 11 september 2017 21:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens mij had je mij iets beloofd
Maar ook onder van de Boog en Jol en eerder onder van Geelquote:Op maandag 11 september 2017 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was in 2001 ofzo na 3 jaar wanbeleid en spelers die ze maar niet kwijtraakten
Genot
quote:Op maandag 11 september 2017 21:50 schreef Ingolstadt het volgende:
Gijp die weer over shirts zeikthomo
Maar dat was niet over de fucking 80quote:Op maandag 11 september 2017 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ook onder van de Boog en Jol en eerder onder van Geel
Geen idee hoeveel er nu lopen, kan ook wel veel zijn
Die gast uit Flikken Maastricht lijkt op Vledderquote:Op maandag 11 september 2017 21:51 schreef Max23 het volgende:
Gouden Televizier-Ring voor Beste TV-Programma
Smeris (BNNVARA)
Geraldine Kemper - 3 op reis, Jan vs Geraldine, Proefkonijnen (BNNVARA)
Victor Reinier - Flikken Maastricht (AVROTROS)
Angela Schijf - Flikken Maastricht (AVROTROS)
Televizier Talent Award
Gwen van Poorten - 3 op reis, Spuiten en slikken (BNNVARA)
ik heb het gevoel dat je met je penis heb gestemdquote:Op maandag 11 september 2017 21:51 schreef Max23 het volgende:
Smeris (BNNVARA)
Televizier Talent Award
Die Geraldine blijft toch fascinerend. 3 prima wegkijk formats volledig verneuken als nieuwe presentatricequote:Op maandag 11 september 2017 21:51 schreef Max23 het volgende:
Smeris (BNNVARA)
Televizier Talent Award
Als in Enschede een opslagruimte vol trompetten was afgegaan had je er niemand over gehoord.quote:Op maandag 11 september 2017 21:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
vuurwerk steek je af, niet een trompet
Dat is wel veel, maar ook wel rond de 70 dacht ikquote:Op maandag 11 september 2017 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat was niet over de fucking 80
Wat is Smeris nou weer? De duizendste Nederlandse politieserie met B-acteurs?quote:Op maandag 11 september 2017 21:51 schreef Max23 het volgende:
Smeris (BNNVARA)
Televizier Talent Award
Zou jij je door haar laten verneukenquote:Op maandag 11 september 2017 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Geraldine blijft toch fascinerend. 3 prima wegkijk formats volledig verneuken als nieuwe presentatrice
quote:Op maandag 11 september 2017 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is Smeris nou weer? De duizendste Nederlandse politieserie met B-acteurs?
wel goeie billenquote:Op maandag 11 september 2017 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Geraldine blijft toch fascinerend. 3 prima wegkijk formats volledig verneuken als nieuwe presentatrice
Smeris is echt een leuke showquote:Op maandag 11 september 2017 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is Smeris nou weer? De duizendste Nederlandse politieserie met B-acteurs?
Ik zou mij kapot laten verneuken.quote:Op maandag 11 september 2017 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou jij je door haar laten verneuken
Je hebt grote moeite gedaan voor deze grap merk ik, daarom krijg jij als beloning dit gifje:quote:Op maandag 11 september 2017 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als in Enschede een opslagruimte vol trompetten was afgegaan had je er niemand over gehoord.
Geilquote:Op maandag 11 september 2017 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou mij kapot laten verneuken.
Wow bedanktquote:Op maandag 11 september 2017 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf echt een leuke show.
welke showtjes dan?quote:Op maandag 11 september 2017 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Draadstaalgenotquote:Op maandag 11 september 2017 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haak direct af bij het zien van zijn kop. Wat een grafhumor.
De humor van de Lama's is hier alom gewaardeerd.quote:Op maandag 11 september 2017 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haak direct af bij het zien van zijn kop. Wat een grafhumor.
quote:Op maandag 11 september 2017 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet van niksquote:Op maandag 11 september 2017 21:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat je met je penis heb gestemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |