Nee, omdat je 'free' ipv 'fine' typt.quote:Op maandag 11 september 2017 20:38 schreef Caland het volgende:
Waar maakt gertjan nou eigenlijk reclame voor
Kan het niet vinden
week tegen pesten, eerste hit op google je bent echt dom homoquote:Op maandag 11 september 2017 20:38 schreef Caland het volgende:
Waar maakt gertjan nou eigenlijk reclame voor
Kan het niet vinden
Woon je ook in het noorden? Gaat los hier.quote:Op maandag 11 september 2017 20:39 schreef franklop het volgende:
Barst hier los qua regen. Als ik zo niet meer reageer dan ben ik met zandzakken in de weer.
Waar is hier?quote:Op maandag 11 september 2017 20:39 schreef franklop het volgende:
Barst hier los qua regen. Als ik zo niet meer reageer dan ben ik met zandzakken in de weer.
Zuid-westen. In de buurt van Dordrecht.quote:Op maandag 11 september 2017 20:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Woon je ook in het noorden? Gaat los hier.
Owh regent hier ook stevig.quote:Op maandag 11 september 2017 20:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Zuid-westen. In de buurt van Dordrecht.
Hou je kankerhoerbekquote:Op maandag 11 september 2017 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, omdat je 'free' ipv 'fine' typt.
Achterlijke mongool.
Hoe Dichter bij dort, hoe natter het word.quote:Op maandag 11 september 2017 20:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Zuid-westen. In de buurt van Dordrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |