Niet als je keeper bent. Believe me. Ik kwam regelmatig bont en blauw terug van een training.quote:Op maandag 11 september 2017 21:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij onze vereniging hebben we gewoon een goed kunstgrasveld liggen. Moet er alleen voor zorgen dat er goed gesproeid wordt.
Ik ben meer een billenmanquote:Op maandag 11 september 2017 21:37 schreef Coco. het volgende:
De vraag is simpel, heb je liever kunsttieten of hangtieten?
Tegenwoordig word je daarvoor opgepakt.quote:Op maandag 11 september 2017 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En deed een volwassen man mee in een jeugdcompetitie.
Omdat je niet kan keepenquote:Op maandag 11 september 2017 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet als je keeper bent. Believe me. Ik kwam regelmatig bont en blauw terug van een training.
Je mag ook niks meer tegenwoordigquote:Op maandag 11 september 2017 21:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tegenwoordig word je daarvoor opgepakt.
Mijn broer is ook keeper. Zit wel verschil in qua kunstgras. Het hoofdveld heeft een nieuw en goed veld dat ook goed onderhouden wordt. Daar heeft hij geen problemen. Op het andere (oudere) veld dat slecht is onderhouden, heeft hij veel meer problemen mee.quote:Op maandag 11 september 2017 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet als je keeper bent. Believe me. Ik kwam regelmatig bont en blauw terug van training.
koekoekquote:Op maandag 11 september 2017 21:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, oude nicht, dat weten we wel.
Het gaat vooral om de ondergrond. Zelfs bij een slecht onderhouden natuurgrasveld is de ondergrond meestal zacht. En vergis je niet, de helft van de kunstgrasvelden in het amateurvoetbal is om te huilen -letterlijkquote:Op maandag 11 september 2017 21:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Mijn broer is ook keeper. Zit wel verschil in qua kunstgras. Het hoofdveld heeft een nieuw en goed veld dat ook goed onderhouden wordt. Daar heeft hij geen problemen. Op het andere (oudere) veld dat slecht is onderhouden, heeft hij veel meer problemen mee.
Doe even normaal halve garequote:
Alle mensen. Je kunt wel merken dat jij naar Giel zijn terugkeer uitkijkt met je stoere gedrag.quote:
Van Breukelen was zaterdag bij Heracles - Feyenoordquote:Op maandag 11 september 2017 21:40 schreef S0nic het volgende:
[..]
Noem jij Van Breukelen nu een mongool?
Nu hebben wij het geluk bij vrij veel verenigingen te moeten spelen waar ze genoeg geld hebben om fatsoenlijk veld neer te leggen. Maar bij andere verenigingen (en zeker met oudere velden) is het huilen met de pet op inderdaad.quote:Op maandag 11 september 2017 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de ondergrond. Zelfs bij een slecht onderhouden natuurgrasveld is de ondergrond meestal zacht. En vergis je niet, de helft van de kunstgrasvelden in het amateurniveau is om te huilen -letterlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |