Ik heb nooit gevoetbald, maar tennis op kunstgras was altijd vreselijk kut.quote:Op maandag 11 september 2017 21:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik leef met je en vooral je knieën mee
Doe maar mijn arme heupen.quote:Op maandag 11 september 2017 21:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik leef met je en vooral je knieën mee
Tennis speel je op gravelquote:Op maandag 11 september 2017 21:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb nooit gevoetbald, maar tennis op kunstgras was altijd vreselijk kut.
Dit boeit verder niemand.
The next levvolquote:
Iedereen hier zou dat toch ook leuk vinden, niet?quote:Op maandag 11 september 2017 21:48 schreef VeX- het volgende:
Wilfred kan niet verbloemen dat hij het stiekem toch wel erg leuk vind als de loftrompet over hem wordt afgestoken.
quote:Gouden Televizier-Ring voor Beste TV-Programma
Blanco stem
Zilveren Televizier-Ster voor Beste TV-Presentator
Wilfred Genee - Voetbal Inside, Tour du jour (RTL7)
Zilveren Televizier-Ster voor Beste TV-Presentatrice
Dione de Graaff - Avondetappe (NOS)
Zilveren Televizier-Ster voor Beste TV-Acteur
Pierre Bokma - De Maatschap (VPRO)
Zilveren Televizier-Ster voor Beste TV-Actrice
Blanco stem
Televizier Talent Award
Marieke Elsinga - RTL Late Night (RTL4)
Je zou bijna denken dat hij een ego heeft.quote:Op maandag 11 september 2017 21:48 schreef VeX- het volgende:
Wilfred kan niet verbloemen dat hij het stiekem toch wel erg leuk vind als de loftrompet over hem wordt afgestoken.
Dan krijgt hij zo'n geile trek op zijn bekquote:Op maandag 11 september 2017 21:48 schreef VeX- het volgende:
Hadden we maar een Nederlandse streamer met een groot bereik in ons midden die om wat support kon vragen.quote:Op maandag 11 september 2017 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wie heeft 4chan weer ingeschakeld
Mag dat wel in het stadion?quote:Op maandag 11 september 2017 21:48 schreef Caland het volgende:
Gewoon lekker broekie uit en genieten woensdag, niks mis mee
Als je naar het stadion gaat zou ik toch maar het broekje aandoen.quote:Op maandag 11 september 2017 21:48 schreef Caland het volgende:
Gewoon lekker broekie uit en genieten woensdag, niks mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |