Voorsprong is niet nodig, zolang ze maar geen achterstand hebben en kunnen meestrijden om de titel. Dan is het aan de coureurs om het verschil te maken. Met Lewis en Max zou je dan wel een extreem sterk team hebbenquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:18 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
En dan is het nog maar gokken of Mercedes in 2019 nog wel een voorsprong heeft.
Met de kleine kanttekening dat de RB's aan het stampen zijn de de Mercs aan het cruisenquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:08 schreef truthortruth het volgende:
Als ik de laptimes zie van afgelopen race (kon zelf niet kijken) dan klopt nog steeds dat de rb auto's naarmate ze lichter worden net zo snel dan niet sneller zijn dan de mer. Benieuwd hoe dat uit gaat pakken in Singapore.
Motoren van Merc waren een groot deel vd race geknepen (Heeft Sky bevestigd gekregen van Merc).quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:08 schreef truthortruth het volgende:
Als ik de laptimes zie van afgelopen race (kon zelf niet kijken) dan klopt nog steeds dat de rb auto's naarmate ze lichter worden net zo snel dan niet sneller zijn dan de mer. Benieuwd hoe dat uit gaat pakken in Singapore.
Snelste ronde Ric. In lap 51 : 1:23:361 . Snelste ham ook in lap 51 : 1:23:488 . Bot, Vet langzamer en rai geen enkele 1.23 . Ik ben een leek en kijk gewoon droog naar die cijfers, volgens mij is het gat tijdens de race echt niet meer zo groot.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Motoren van Merc waren een groot deel vd race geknepen (Heeft Sky bevestigd gekregen van Merc).
Klopt, het heeft totaal geen zin die rondetijden op Monza van RB te vergelijken met Mercedes, want vanaf lap 35 kregen HAM en BOT teamorders over de boordradio om de motor in cruisemode te zetten om ze te sparen voor de rest van het seizoen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Motoren van Merc waren een groot deel vd race geknepen (Heeft Sky bevestigd gekregen van Merc).
Alleen al het feit dat ze dit kunnen zegt zoveel over het verschil met de rest, dat je er bijna droevig van wordt.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:35 schreef chiren het volgende:
[..]
Klopt, het heeft totaal geen zin die rondetijden op Monza van RB te vergelijken met Mercedes, want vanaf lap 35 kregen HAM en BOT teamorders over de boordradio om de motor in cruisemode te zetten om ze te sparen voor de rest van het seizoen.
Inderdaad. Dat Vettel meedoet om de titel mag haast een wonder heten.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ze dit kunnen zegt zoveel over het verschil met de rest, dat je er bijna droevig van wordt.
http://en.f1i.com/news/27(...)verstappen-2018.htmlquote:Mercedes boss Toto Wolff has admitted that he would be interested in signing current Red Bull star Max Verstappen in the future.
But Wolff ruled out any approaches to the Dutch driver for next year, pointing out that he remains under contract to his current team in 2018.
"He is one of the names that you definitely must have on the radar," Wolff told German broadcaster Sky. "Max is one of the great Formula 1 stars of the future.
"For next year clearly not, he is not available," Wolff added. "But there are many others as well like Valtteri [Bottas], Daniel [Ricciardo] and Esteban Ocon."
Verstappen has been unhappy at Red Bull this season. He's suffered a string of reliability issues with his RB13 and has been linked to a move to another team. Speculation that Mercedes might be talking with him was reignited after Wolff was seen talking with Max's father Jos at Monza.
But Wolff said that the meeting had been a purely social encounter. He added that people shouldn't read anything into it.
"I know Jos since he was a driver," Wolff explained. "We've both got a friend who was there visiting us.
"Niki [Lauda] and I were sitting in the office, our two Dutch friends were there, so we had a cup of coffee."
Mercedes are understood to be on the verge of extending the current one-year contract with Valtteri Bottas. Wolff has called the decision to retain Bottas a "nobrainer".
An announcement about Bottas' future had been expected at Monza, but never happened. However, the team's non-executive chairman Niki Lauda says there is no question it will happen.
"I can say that he will be racing with us next year," Lauda confidently told the German broadcaster RTL at the weekend.
"Toto will arrange it and then the supervisory board will have to agree," he said.
Whether Bottas will be re-signed for a multi-year deal, or just for a single season that would allow Mercedes to consider approaching Verstappen, Ricciardo or Ocon for 2019, remains to be seen.
Het verstevigen van de vloer en inperken van het olieverbruik heeft ze flink wat performance gekost ten opzichte van de Mercedes.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat Vettel meedoet om de titel mag haast een wonder heten.
De 1.23.3 kon Daniel rijden op supersoft banden, Mercedes reed 1.23.4 op de soft band.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:20 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Snelste ronde Ric. In lap 51 : 1:23:361 . Snelste ham ook in lap 51 : 1:23:488 . Bot, Vet langzamer en rai geen enkele 1.23 . Ik ben een leek en kijk gewoon droog naar die cijfers, volgens mij is het gat tijdens de race echt niet meer zo groot.
Vettel kon echter geen seconde de cruisende Mercedes volgen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Räikkönen was stuk, Bottas was aan het cruisen en Vettel moest sparen voor een eventuele clash met Ricciardo.
Dus?quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:33 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vettel kon echter geen seconde de cruisende Mercedes volgen.
Dit had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:02 schreef Floriz87 het volgende:
Wolff admits interest in Verstappen - after 2018
[..]
http://en.f1i.com/news/27(...)verstappen-2018.html
Ferrari reed toch nog gewoon met de oude motor?quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het verstevigen van de vloer en inperken van het olieverbruik heeft ze flink wat performance gekost ten opzichte van de Mercedes.
Al eerder moesten ze een olietank verwijderen die specifiek voor dat doel gebruikt werd.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ferrari reed toch nog gewoon met de oude motor?
https://www.motorsportweek.com/news/id/15800quote:Ferrari are so far the only team that seem to have caught up to Mercedes, to the extent where they were subsidising the traditional lubrication system with an auxiliary oil tank – potentially with a different variant of the oil – just for combustion purposes.
Mercedes discovered this and complained to the FIA, and after Azerbaijan this was removed from the SF17H at the request of the governing body.
Over the first half of the campaign the two teams looked evenly matched for both power and reliability but it is clear that the Ferrari has been hampered in a straight line now as a result of the FIA’s clampdown – Lewis Hamilton and Sebastian Vettel’s battle in Belgium was enough to prove this, when the German was unable to pass Hamilton on the Kemmel straight during the start and restart.
Ik vind het verhaal dat ze na Baku vermogen verloren zouden hebben nogal dubieus, aangezien ze daarvoor ook aanzienlijk vermogen tekort kwamen op Mercedes. Het lijkt me waarschijnlijker dat ze met die aparte tank kwamen omdat ze later zijn ingehaakt op het olieverbranden maar dat ze daarmee (nog) geen groot voordeel hadden qua vermogenswinst en het sowieso niet zorgde dat beide motoren ongeveer gelijkwaardig waren. Het zou het goede tempo van Ferrari op Spa ook niet verklaren.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Al eerder moesten ze een olietank verwijderen die specifiek voor dat doel gebruikt werd.
Dus ik denk dat de racepace van de Ferrari en de Red Bull redelijk dicht naar elkaar zijn gegaan.quote:
Niet verkeerd voor Red Bull lijkt me gezien het verstands-huwelijk met Renault op dit moment.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:18 schreef BroesWillems het volgende:
Porsche overweegt terug te keren naar f1
Dat is al vrij lang bekend. Laatste avontuur van Porsche in de F1 is overigens een grotere ramp dan Honda nu.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:18 schreef BroesWillems het volgende:
Porsche overweegt terug te keren naar f1
Nee. Lijkt maar zo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:29 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dus ik denk dat de racepace van de Ferrari en de Red Bull redelijk dicht naar elkaar zijn gegaan.
Klonk tot voor kort heel onwaarschijnlijk. Maar nu de keuze voor Formule E gemaakt is en men de LMP-klasse gedag heeft gezegd sluit ik niets meer uit. Ze praten in ieder geval mee in de discussie over de nieuwe motoren van F1 (wat op zich nog niets zegt over toetreding trouwens).quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:18 schreef BroesWillems het volgende:
Porsche overweegt terug te keren naar f1
Absoluut, maar dat was wel een heel andere tijd en de inzet van Porsche was toen ook wat halfhartig. Het is anno 2017 in ieder geval een firma met een berg kennis over hybride aandrijving (en ook succes in de motorsport daarmee) en wat dat betreft zouden ze de stap veel makkelijk moeten kunnen maken dan Honda.quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is al vrij lang bekend. Laatste avontuur van Porsche in de F1 is overigens een grotere ramp dan Honda nu.
Als dat zo is dan moet een overstap (in ieder geval als motorfabrikant) heel makkelijk te maken zijn zou je denken. Het is ook nog meer dan bewezen technologie: dit weekend pakten ze er in de WEC nog een 1-2 mee tijdens de 6 uren van Mexico.quote:No one in LMP1 uses the same method. Famously, Nissan rocked up at Le Mans last year with a front-wheel-drive machine with a flywheel system in the 2MJ class. Audi opted for the 4MJ class for its 4.0-litre V6 diesel, Toyota 6MJ for its naturally aspirated V8/supercapacitor-equipped TS040, and Porsche? Well, somewhat unusually, Porsche copied F1 technology.
In adopting a small-capacity petrol engine (here a 2.0-litre V4 turbo rather than a 1.6-litre V6), and two hybrid systems, it followed the template laid out by Mercedes. Again, power figures aren’t openly acknowledged, but it’s believed the V4 puts out over 500bhp, while the two recovery systems – kinetic from brakes and heat from the exhaust gases – help deliver a massive hit of e-power. How much? Well, Porsche states over 400bhp, but rival teams believe it could be much, much higher than that, perhaps as much as 750bhp. The 919 weighs 950kg including the driver.
Een F1-motor heeft natuurlijk wel een set extra cilinders.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:00 schreef SnowOokami het volgende:
En het brandstof verbruik is ook nog eens lager, de Porsche LMP1 motor verbruikt maximaal 1:3,16 en de formule 1 (105kg = 147L) 300 / 147 = ca. 1:2
Natuurlijk, maar ook Porsche zal enige tijd nodig hebben om top te presteren. Ook al is er waarschijnlijk geen raceteam met meer ervaring als het gaat om het ontwikkelen van hybride aandrijving en turbo voor de racerij.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
Absoluut, maar dat was wel een heel andere tijd en de inzet van Porsche was toen ook wat halfhartig. Het is anno 2017 in ieder geval een firma met een berg kennis over hybride aandrijving (en ook succes in de motorsport daarmee) en wat dat betreft zouden ze de stap veel makkelijk moeten kunnen maken dan Honda.
Klopt, maar ze hadden toen wel een nieuwe motor (een sterkere V10 i.p.v. de te zware V12) in de pijplijn zitten, die door het faillissement van March nooit in de F1 is ingezet. Wie weet wat dat had kunnen worden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is al vrij lang bekend. Laatste avontuur van Porsche in de F1 is overigens een grotere ramp dan Honda nu.
Ja maar minder inhoud, 2L vs 1.6L, dus dat heft het verschil weer opquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Een F1-motor heeft natuurlijk wel een set extra cilinders.
Zat hier nog even over te mijmeren vandaag, aangezien er steeds meer geruchten komen dat het STR Honda wordt... maar stel dat ze op het einde van het jaar serieus een snelle motor (on par met Renault) hebben, wat gaat RBR dan doen?quote:Op maandag 4 september 2017 18:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zou een bazenactie zijn
Dan krijg je alleen wel weer een klagende Alonso, omdat de auto het te goed doet
Ben benieuwd of Max dan ook zoveel risico neemt, tov Hamilton. Interessant..quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voorsprong is niet nodig, zolang ze maar geen achterstand hebben en kunnen meestrijden om de titel. Dan is het aan de coureurs om het verschil te maken. Met Lewis en Max zou je dan wel een extreem sterk team hebben
Hij is een Verstappen, dus als hij Ham zou kunnen pakken dan doet hij datquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Max dan ook zoveel risico neemt, tov Hamilton. Interessant..
Max zit er dus wel naast bij begin van het aanremmen. Massa lijkt later te remmen en je ziet bij het insturen dat de Williams onderstuur heeft, waardoor hij doorschiet naar de binnenbocht waar ze elkaar raken. Vanuit deze hoek wel duidelijk dat Max veel te opportunistisch was. Beetje jammer dat het stukje op de site nogal negatief aandoet over Max en nul komma nul het aandeel van Massa benoemd.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef Tinos85 het volgende:
http://f1.com/ITA-Onboards
Ook de onboard van Verstappen en Massa op het rechte stuk.
Daarom, maar dat zal mercedes wel incalculeren. Het is een risico uiteindelijk. Wat dat betreft zitten ze met Bottas safer.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is een Verstappen, dus als hij Ham zou kunnen pakken dan doet hij dat
Totdat Bottas Hamilton eraf rijdtquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Daarom, maar dat zal mercedes wel incalculeren. Het is een risico uiteindelijk. Wat dat betreft zitten ze met Bottas safer.
Ik vond het verschil op een circuit waar het toch wel aardig om vermogen gaat niet heel groot meer. Zelfde met Spa.quote:
probleem is dat je het maar heel moeilijk kan vergelijken, omdat je niet weet op welke motor settings beide teams rijden op dat moment.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vond het verschil op een circuit waar het toch wel aardig om vermogen gaat niet heel groot meer. Zelfde met Spa.
Remmen voor de chicanes en tractie (in de parabolica) is ook een belangrijk onderdeel van Monza. Redbull is in beide sterk. Daarmee compenseren ze weer eventuele verliezen door het ultra-low downforce rijden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vond het verschil op een circuit waar het toch wel aardig om vermogen gaat niet heel groot meer. Zelfde met Spa.
Max en Ricciardo hadden allebei velen DRS + tow situaties.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:19 schreef Fer het volgende:
[..]
Remmen voor de chicanes en tractie (in de parabolica) is ook een belangrijk onderdeel van Monza. Redbull is in beide sterk. Daarmee compenseren ze weer eventuele verliezen door het ultra-low downforce rijden.
Ik meen in de race dat ze zelfs bovenaan de speedtrap stonden.
Wat vinden jullie van Stroll's verdediging? Best netjes toch? Klein tikje tegen Massa in de chicane.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef Tinos85 het volgende:
http://f1.com/ITA-Onboards
Ook de onboard van Verstappen en Massa op het rechte stuk.
Ze lieten elkaar leven.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:24 schreef Fer het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van Stroll's verdediging? Best netjes toch? Klein tikje tegen Massa in de chicane.
F1 Logo dan?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:25 schreef Nattekat het volgende:
Dat Sky logo heeft er niks mee te maken
link?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:29 schreef Geralt het volgende:
[offtopic excuus en alles ]
Iemand verstand van smart tv's en mediaboxen en receivers aansluiten toevallig en die tijd en zin heeft om eens in mijn topic in DIG te kijken?
Denk dat ik hier maar even een reactie geefquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
DIG / Vraag over nieuwe smart tv en ziggo kastje
Doen ze expres helaas, zodat je gebonden blijft aan hun.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:23 schreef Geralt het volgende:
Thanks. Het blijft behelpen. Ik hoopte dat al die dingen die die horizonbox kan dat nieuwe tv's dat ook zo makkelijk konden, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Wij werken allebei onregelmatig en dan is dat replay gebeuren wel verrekte handig. Zeker in een F1 weekend dat je thuis komt van je werk en niet hoeft te wachten tot de race op usenet staat.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:25 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Doen ze expres helaas, zodat je gebonden blijft aan hun.
Ik kan persoonlijk prima leven zonder ReplayTV en leef al jaren met alleen de CI+ module de TV zelf heeft gewoon de EPG, Youtube, etc...
Jaaa, dat kunnen we nu ook (mits op C4, en we er even een fatsoenlijke USBstick voor geheugen in pleur'n)quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wij werken allebei onregelmatig en dan is dat replay gebeuren wel verrekte handig. Zeker in een F1 weekend dat je thuis komt van je werk en niet hoeft te wachten tot de race op usenet staat.
Wij gaan van 42 naar 65quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, nieuwe TV net geinstalleerd. Van 28" naar 40" Full HD 4K, dat gaat mooi worden met F1
Toch niet gekozen voor de OLED?quote:
Kijk een oude race terugquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
40" is hier wel echt groot genoeg en een aardige verbetering. Waarom is het nu nog anderhalve week wachten
quote:Op woensdag 6 september 2017 08:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hebben we het nu over tv's of rubber genotknotsen?
Kun je het ergens in 4K kijken?quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, nieuwe TV net geinstalleerd. Van 28" naar 40" Full HD 4K, dat gaat mooi worden met F1
Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:18 schreef SnowOokami het volgende:
ReplayTV/ZiggoGo kun je overigens gewoon openen via de browser van de TV
www.ziggogo.tvquote:Op woensdag 6 september 2017 15:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Hoe gaat dat precies? Via de Ziggo website?
RIP Haas auto.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:09 schreef sasquatsch het volgende:
Antonio Giovinazzi gaat in Singapore de FP1 voor Haas rijden. Aanvankelijk zou Giovinazzi in Monza rijden, maar vanwege de verwachtte regen zag Haas van die sessie af om Magnussen meer tijd te geven.
Ahh, preutse jongetjes. Ze bestaan nog.quote:
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op woensdag 06-09-2017 om 18:36:47 @alexjgriffin23 @Twitter @F1 @RenaultSportF1 @ForceIndiaF1 We'd go CRAZY for a #SilverArrows emoji! reageer retweet
twitter:ForceIndiaF1 twitterde op woensdag 06-09-2017 om 18:37:52 @MercedesAMGF1 @alexjgriffin23 @Twitter @F1 @RenaultSportF1 🏹? Best regards, 💪🇮🇳 reageer retweet
Gaat soms ook echt nergens overtwitter:MercedesAMGF1 twitterde op woensdag 06-09-2017 om 18:42:02 @ForceIndiaF1 @alexjgriffin23 @Twitter @F1 @RenaultSportF1 Thanks Flexed Bicep Flag of India, Yours sincerely, Bow and arrow... reageer retweet
Nee, de reden is dat RB een onafhankelijke motorleverancier wilt en dat Renault ook al 3 jaar loopt te kloten.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:51 schreef Gruj0 het volgende:
Ik las ergens dat McLaren en Torro Rosso wellicht ruilen van motorleverancier.
Torro Rosso heeft volgens mij dit seizoen weinig uitval door hun Renault motor gehad. Wat bezielt hen dan om over te willen stappen naar een problematische motor? Carlos en Daniil doen het steeds beter, maar een Honda motor gaat waarschijnlijk niet bijdragen aan hun postieve ontwikkeling. Torro Rosso heeft zeker belangstelling uit financiele overwegingen?
Als max zegt over de renault motor, die gaan het niet zomaar in een jaar inhalen, want merc en Fer staan ook niet stil, dan geldt dat ook voor hondaquote:Op woensdag 6 september 2017 21:11 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nee, de reden is dat RB een onafhankelijke motorleverancier wilt en dat Renault ook al 3 jaar loopt te kloten.
RB volgt Honda nu ook al een tijdje en ook al hebben ze veel uitval, ik denk dat het concept wat Honda nu heeft serieus gaat werken (en er komt een serieus grote update aan ergens in het najaar, nieuwe ICE; 4kg zwaarder maar veel robuuster, minder frictie problemen).
STR is het junior/test team van RBR, dus dan is het enigszins een logische stap om die motor voor de ontwikkeling alvast in de TR te leggen en dan in 2019 ook over te stappen op de Honda (worksteam van Honda) als er een goede stijgende lijn in zit.
Andere optie is dat ze STR misschien aan Honda kunnen verkopen, maar daar geloof ik niet helemaal in.
Dat blijft inderdaad lastig te zeggen al zitten Mercedes en Ferrari waarschijnlijk dichter tegen de "limiet" aan.quote:Op woensdag 6 september 2017 22:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als max zegt over de renault motor, die gaan het niet zomaar in een jaar inhalen, want merc en Fer staan ook niet stil, dan geldt dat ook voor honda
Renault heeft dit jaar zijn concept aangepast. Hiermee willen ze volgend jaar door gaan. Dit jaar willen ze vooral nog werken aan de betrouwbaarheid en als die beter is volgend jaar weer meer performance toevoegen.quote:Op woensdag 6 september 2017 22:48 schreef Fer het volgende:
Onderschat Renault niet, ze hebben nooit echt heel ver van de top afgezeten. In 2014 beter dan Ferrari, 2015 was klote, maar 2016 was in Australie al sneller dan de 2015 Ferrari motor. 2017 is weer even minder, maar veel minder erg dan Honda.
Daarnaast hebben ze vanaf 2014 al hetzelfde motorconcept en doorontwikkeld.
Honda heeft dit jaar net een nieuwe concept, nadat het oorspronkelijke model een dood spoor was. Honda 2017 is een kopie van de Mercedes layout en heeft potentie, alleen zijn ze 3 jaar te laat. Het is dus afvragen of de Honda 2019 (!) het zal zijn.
Renault daarintegen hoeft nog maar een paar % vermogen te vinden en iets te werken aan de betrouwbaarheid en ze zijn gewoon competatief.
quote:“It was very difficult this year because everything was changed. Next year there will be big improvement in terms of performance but in terms of architecture it will be the same as this year.”
Gefeliciteerd met blauw trouwens. De klaagzang van afgelopen zondag is dus gehoordquote:Op woensdag 6 september 2017 21:11 schreef zoem het volgende:
Ik denk dat het een groot spel is waar allerlei belangen spelen.
1) De FIA wil erg graag Honda behouden als motorleverancier in de Formule 1.
2) McLaren zit met tegenvallende resultaten en een coureur (Alonso) die opstapt wanneer ze geen significante stappen maken.
3) Toro Rosso is een opleidingsteam waar ruimte is voor een alternatieve keuze die mogelijk tot meer succes kan leiden. Als Honda een stijgende lijn kan voortzetten, zou STR wel eens een vast top 10 team kunnen worden. STR heeft immers niet zo heel veel te verliezen. Daarnaast kan het perspectieven bieden voor RBR in de toekomst.
Duidelijk race incident, waarbij Verstappen de sleutel had om dit te voorkomen.quote:Op donderdag 7 september 2017 11:10 schreef opgebaarde het volgende:
video met de onboardbeelden van Max en Massa naast elkaar
eens. Max was hier net wat te gretigquote:Op donderdag 7 september 2017 11:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Duidelijk race incident, waarbij Verstappen de sleutel had om dit te voorkomen.
Je kunt van beide niet echt verwachten dat ze inhouden, maar Max had hier de slimste moeten zijn.
Mwa, Massa stuurt ook wel enthousiast in naar links.quote:Op donderdag 7 september 2017 11:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eens. Max was hier net wat te gretig
Je bedoelt van de afgelopen maanden?quote:Op donderdag 7 september 2017 02:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
De klaagzang van afgelopen zondag is dus gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |