abonnement Unibet Coolblue
pi_173616596
Sainz wilde toch weg bij STR? vooruitgang....
pi_173617052
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 08:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hebben we het nu over tv's of rubber genotknotsen?
:')
  woensdag 6 september 2017 @ 12:16:59 #78
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_173618215
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, nieuwe TV net geinstalleerd. Van 28" naar 40" Full HD 4K, dat gaat mooi worden met F1 :9
Kun je het ergens in 4K kijken?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 6 september 2017 @ 12:17:38 #79
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_173618222
Full HD en 4K zijn overigens tegenstrijdig. Je kunt niet allebei zijn.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 6 september 2017 @ 15:16:23 #80
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_173621322
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:18 schreef SnowOokami het volgende:

ReplayTV/ZiggoGo kun je overigens gewoon openen via de browser van de TV

Dat wist ik niet :@
Hoe gaat dat precies? Via de Ziggo website?
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_173621900
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:16 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Dat wist ik niet :@
Hoe gaat dat precies? Via de Ziggo website?
www.ziggogo.tv
pi_173623283
Antonio Giovinazzi gaat in Singapore de FP1 voor Haas rijden. Aanvankelijk zou Giovinazzi in Monza rijden, maar vanwege de verwachtte regen zag Haas van die sessie af om Magnussen meer tijd te geven.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_173623298
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:09 schreef sasquatsch het volgende:
Antonio Giovinazzi gaat in Singapore de FP1 voor Haas rijden. Aanvankelijk zou Giovinazzi in Monza rijden, maar vanwege de verwachtte regen zag Haas van die sessie af om Magnussen meer tijd te geven.
RIP Haas auto.
pi_173624258
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:18 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

:')
Ahh, preutse jongetjes. Ze bestaan nog.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173625094
ForceIndiaF1 twitterde op woensdag 06-09-2017 om 18:37:52 @MercedesAMGF1 @alexjgriffin23 @Twitter @F1 @RenaultSportF1 🏹? Best regards, 💪🇮🇳 reageer retweet
MercedesAMGF1 twitterde op woensdag 06-09-2017 om 18:42:02 @ForceIndiaF1 @alexjgriffin23 @Twitter @F1 @RenaultSportF1 Thanks Flexed Bicep Flag of India, Yours sincerely, Bow and arrow... reageer retweet
Gaat soms ook echt nergens over _O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173628280
Ik las ergens dat McLaren en Torro Rosso wellicht ruilen van motorleverancier.

Torro Rosso heeft volgens mij dit seizoen weinig uitval door hun Renault motor gehad. Wat bezielt hen dan om over te willen stappen naar een problematische motor? Carlos en Daniil doen het steeds beter, maar een Honda motor gaat waarschijnlijk niet bijdragen aan hun postieve ontwikkeling. Torro Rosso heeft zeker belangstelling uit financiele overwegingen?
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 6 september 2017 @ 21:11:21 #87
176766 crew  zoem
zoemt
pi_173628733
Ik denk dat het een groot spel is waar allerlei belangen spelen.

1) De FIA wil erg graag Honda behouden als motorleverancier in de Formule 1.
2) McLaren zit met tegenvallende resultaten en een coureur (Alonso) die opstapt wanneer ze geen significante stappen maken.
3) Toro Rosso is een opleidingsteam waar ruimte is voor een alternatieve keuze die mogelijk tot meer succes kan leiden. Als Honda een stijgende lijn kan voortzetten, zou STR wel eens een vast top 10 team kunnen worden. STR heeft immers niet zo heel veel te verliezen. Daarnaast kan het perspectieven bieden voor RBR in de toekomst.
pi_173628734
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 20:51 schreef Gruj0 het volgende:
Ik las ergens dat McLaren en Torro Rosso wellicht ruilen van motorleverancier.

Torro Rosso heeft volgens mij dit seizoen weinig uitval door hun Renault motor gehad. Wat bezielt hen dan om over te willen stappen naar een problematische motor? Carlos en Daniil doen het steeds beter, maar een Honda motor gaat waarschijnlijk niet bijdragen aan hun postieve ontwikkeling. Torro Rosso heeft zeker belangstelling uit financiele overwegingen?
Nee, de reden is dat RB een onafhankelijke motorleverancier wilt en dat Renault ook al 3 jaar loopt te kloten.
RB volgt Honda nu ook al een tijdje en ook al hebben ze veel uitval, ik denk dat het concept wat Honda nu heeft serieus gaat werken (en er komt een serieus grote update aan ergens in het najaar, nieuwe ICE; 4kg zwaarder maar veel robuuster, minder frictie problemen).

STR is het junior/test team van RBR, dus dan is het enigszins een logische stap om die motor voor de ontwikkeling alvast in de TR te leggen en dan in 2019 ook over te stappen op de Honda (worksteam van Honda) als er een goede stijgende lijn in zit.

Andere optie is dat ze STR misschien aan Honda kunnen verkopen, maar daar geloof ik niet helemaal in.
pi_173630540
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:11 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Nee, de reden is dat RB een onafhankelijke motorleverancier wilt en dat Renault ook al 3 jaar loopt te kloten.
RB volgt Honda nu ook al een tijdje en ook al hebben ze veel uitval, ik denk dat het concept wat Honda nu heeft serieus gaat werken (en er komt een serieus grote update aan ergens in het najaar, nieuwe ICE; 4kg zwaarder maar veel robuuster, minder frictie problemen).

STR is het junior/test team van RBR, dus dan is het enigszins een logische stap om die motor voor de ontwikkeling alvast in de TR te leggen en dan in 2019 ook over te stappen op de Honda (worksteam van Honda) als er een goede stijgende lijn in zit.

Andere optie is dat ze STR misschien aan Honda kunnen verkopen, maar daar geloof ik niet helemaal in.
Als max zegt over de renault motor, die gaan het niet zomaar in een jaar inhalen, want merc en Fer staan ook niet stil, dan geldt dat ook voor honda
pi_173630731
Onderschat Renault niet, ze hebben nooit echt heel ver van de top afgezeten. In 2014 beter dan Ferrari, 2015 was klote, maar 2016 was in Australie al sneller dan de 2015 Ferrari motor. 2017 is weer even minder, maar veel minder erg dan Honda.

Daarnaast hebben ze vanaf 2014 al hetzelfde motorconcept en doorontwikkeld.

Honda heeft dit jaar net een nieuwe concept, nadat het oorspronkelijke model een dood spoor was. Honda 2017 is een kopie van de Mercedes layout en heeft potentie, alleen zijn ze 3 jaar te laat. Het is dus afvragen of de Honda 2019 (!) het zal zijn.

Renault daarintegen hoeft nog maar een paar % vermogen te vinden en iets te werken aan de betrouwbaarheid en ze zijn gewoon competatief.
.
pi_173630770
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Als max zegt over de renault motor, die gaan het niet zomaar in een jaar inhalen, want merc en Fer staan ook niet stil, dan geldt dat ook voor honda
Dat blijft inderdaad lastig te zeggen al zitten Mercedes en Ferrari waarschijnlijk dichter tegen de "limiet" aan.
Renault heeft dit jaar gewoon verprutst en zo te zien heeft Honda het licht gezien, maar het blijft afwachten wat de spec. 4 update gaat doen. Als Honda dan bij Renault kan aansluiten wordt het nog spannend wie volgend jaar de 2e of 3e "beste" PU gaat leveren.
pi_173631332
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:48 schreef Fer het volgende:
Onderschat Renault niet, ze hebben nooit echt heel ver van de top afgezeten. In 2014 beter dan Ferrari, 2015 was klote, maar 2016 was in Australie al sneller dan de 2015 Ferrari motor. 2017 is weer even minder, maar veel minder erg dan Honda.

Daarnaast hebben ze vanaf 2014 al hetzelfde motorconcept en doorontwikkeld.

Honda heeft dit jaar net een nieuwe concept, nadat het oorspronkelijke model een dood spoor was. Honda 2017 is een kopie van de Mercedes layout en heeft potentie, alleen zijn ze 3 jaar te laat. Het is dus afvragen of de Honda 2019 (!) het zal zijn.

Renault daarintegen hoeft nog maar een paar % vermogen te vinden en iets te werken aan de betrouwbaarheid en ze zijn gewoon competatief.
Renault heeft dit jaar zijn concept aangepast. Hiermee willen ze volgend jaar door gaan. Dit jaar willen ze vooral nog werken aan de betrouwbaarheid en als die beter is volgend jaar weer meer performance toevoegen.
quote:
“It was very difficult this year because everything was changed. Next year there will be big improvement in terms of performance but in terms of architecture it will be the same as this year.”
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_173632333
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:11 schreef zoem het volgende:
Ik denk dat het een groot spel is waar allerlei belangen spelen.

1) De FIA wil erg graag Honda behouden als motorleverancier in de Formule 1.
2) McLaren zit met tegenvallende resultaten en een coureur (Alonso) die opstapt wanneer ze geen significante stappen maken.
3) Toro Rosso is een opleidingsteam waar ruimte is voor een alternatieve keuze die mogelijk tot meer succes kan leiden. Als Honda een stijgende lijn kan voortzetten, zou STR wel eens een vast top 10 team kunnen worden. STR heeft immers niet zo heel veel te verliezen. Daarnaast kan het perspectieven bieden voor RBR in de toekomst.
Gefeliciteerd met blauw trouwens. De klaagzang van afgelopen zondag is dus gehoord _O_

Ontopic: Torro Rosso kan inderdaad wel een gok nemen. Zij zijn denk ik ook wel de meest het voor de hand liggende team die zo'n gok kunnen nemen. En wat je zegt, RBR heeft zo ook al een voet tussen de deur mocht Honda opeens de zaakjes voor elkaar hebben.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173635427
video met de onboardbeelden van Max en Massa naast elkaar

  donderdag 7 september 2017 @ 11:13:36 #95
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173635498
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:10 schreef opgebaarde het volgende:
video met de onboardbeelden van Max en Massa naast elkaar

Duidelijk race incident, waarbij Verstappen de sleutel had om dit te voorkomen.

Je kunt van beide niet echt verwachten dat ze inhouden, maar Max had hier de slimste moeten zijn.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 september 2017 @ 11:19:48 #96
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173635620
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Duidelijk race incident, waarbij Verstappen de sleutel had om dit te voorkomen.

Je kunt van beide niet echt verwachten dat ze inhouden, maar Max had hier de slimste moeten zijn.
eens. Max was hier net wat te gretig
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 7 september 2017 @ 12:18:06 #97
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_173636557
quote:
14s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:19 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

eens. Max was hier net wat te gretig
Mwa, Massa stuurt ook wel enthousiast in naar links.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_173636598
Hier gaan we het toch nooit allemaal over eens worden. Racing incident, beide heren hadden wel iets kunnen doen om het voorkomen, jammer voor Max, op naar Singapore.
Flesje bier
pi_173636602
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 02:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
De klaagzang van afgelopen zondag is dus gehoord
Je bedoelt van de afgelopen maanden? :D
Ja doei.
pi_173636635
Je kunt zien dat massa ook niet de intentie had om er met zn 2 doorheen te gaan.
Maar het is gewoon dom van Max, had hij paar bochten afgewacht was hij er ook langs geweest.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')